تحقیق مقاله سیستم حقوق و دستمزد شرکت متالورژی پودر مشهد

تعداد صفحات: 62 فرمت فایل: word کد فایل: 5213
سال: 1387 مقطع: مشخص نشده دسته بندی: حسابداری
قیمت قدیم:۳۴,۰۰۰ تومان
قیمت: ۲۹,۸۰۰ تومان
دانلود فایل
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله سیستم حقوق و دستمزد شرکت متالورژی پودر مشهد

     

     

     

     

    نام شرکت :  شرکت سهامی خاص متالورژی پودر مشهد

    موضوع فعالیت : تولید قطعات فلزی بر مبنای پودرفلزات و فعالیت در کلیه زمینه های صنعنی و همچنین واردات وصادرات و ارائه خدمات وابسته به این امر. شرکت می تواند به فعالیتهایی که به طور مستقیم و یا غیر مستقیم به موضوع آن مربوط باشدمبادرت کند .  

    مدت شرکت : از تاریخ ثبت به مدت نامحدود

    مرکز شرکت : مشهد _ بلوار ملک آباد _ بزرگمهر _ بزرگمهر 16 _ شماره 27

    سرمایه شرکت : 20 میلیون ریال که به 2000 سهم 10000 ریالی با نام تقسیم شده است .

    ارکان شرکت :

    الف ) مجامع عمومی                        ب) هیئت مدیره                              ج ) بازرسان

    که مجمع عمومی خود عبارتند از مجمع عمومی عادی و فوق العاده ، که محل تشکیل مجامع عمومی مرکز شرکت می باشد .

    سال مالی شرکت :  از اول فروردین ماه هر سال شروع و در آخر اسفند ماه همان سال ختم می گردد.  

    نشانی کارخانه : خراسان رضوی _ مشهد _ کیلومتر 15 جاده کلات روبروی شهرک صنعتی.

     

     مقد مه :

    از زمانی که انسان ، فلز را شناخت، متالوژی را به‌عنوان یک هنر فرا گرفت. صنعت متالوژی از دیر باز در جهان به عنوان یک صنعت مادر شناخته شده ، با پیشرفتهای روز افزون تکنولوژی نقش آن اشکار می‌‌گردد. تحقیقات باستان شناسی نشان می‌‌دهند که اولین اقوامی ‌که موفق به کشف و استفاده از آن شدند، ساکنان فلات ایران بودند. با در نظر گرفتن این سابقه کهن ، همچنین نقش روز افزون فلزات در زندگی بشر و وجود معادن غنی متعدد در ایران ، شایسته است که دست اندرکاران صنعت متالوژی در شناسایی این رشته و افزایش آگاهی عمومی ‌در این زمینه کوشا باشند. دوره فلزات ، بعد از عصر حجر و از حدود 6 تا 7 هزار سال قبل از هجرت آغاز شده است. شاید مس اولین فلزی است که بطور خالص و طبیعی و جدا از مواد معدنی مورد استفاده بشر قرار گرفته است. انواع سنگهای مس از ظاهری فلزی با رنگهای مختلف مانند نیلی ، لاجوردی ، سبز ، طلایی و سرخ برخوردار می‌‌باشند. این امر می‌‌تواند یکی از عوامل توجه بشر اولیه به ترکیبات حاوی مس باشد.برخی معتقدند که گویا اولین بار ذرات طلا که در کنار ماسه‌های کنار رودخانه‌ها پراکنده بودند، توسط بشر شناسایی شدند. مصریان و شاید هندیان بیشتر از سایر ملل در استخراج طلا از سنگهای آن توفیق داشتند، اما در ایران از دوره هخامنشی ، آثار متعددی از طلا و نقره خصوصا در کنار رود جیحون و در شهر همدان کشف شده است. با گذشت زمان فلزات دیگری مانند نقره ، سرب ، آنتیموان و قلع نیز کشف شدند و بشر توانست با استفاده از آتش ، ذوب فلزات را تجربه نموده ، آلیاژهای مختلف را بدست آورد.

    تاریخچه شرکت :

    در سال 1366 تشکیل و در سال 1370 با سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری رسیده است . شرکت در زمینی به مساحت 15000 متر مربع در کیلومتر 15 جاده کلات نادری مستقر شده است . ظرفیت اسمی آن 1000 تن قطعات آهنی در سال می باشد . البته کارخانه توانایی تولید قطعات از آلیاژهای دیگر را نیز دارد .

    وسایل اولیه خط تولید و آزمایشگاه از خارج کشور _ آلمان وسوئیس وارد شده است ، ولی در سالهای اخیر تعداد قابل توجهی دستگاه در شرکت ساخته شده است . تولید بر اساس سفارش قطعات از سوی مشتریان و همچنین به صورت غیر سفارشی صورت می پذیرد . طراحی وساخت برخی از قالبها در داخل شرکت و برخی خارج شرکت ( خارج از کشور ) انجام می شود و دفتر فروش در تهران و بقیه فعالیتها در مشهد می باشد . لازم به ذکر است که تعداد پرسنل این شرکت 150 نفر می باشد .

     

    چارت سازمانی :

     

    شرح وظایف :                                                                                                                                    

     

    عنوان شغل : مدیرمالی                                                                                                  رسته : مالی  

    جایگاه سازمانی : واحد مالی                                                                                           گروه : 15   

     

    تعریف شغل :                                                                                                                                      

    این عنوان به شغلی اطلاق میگردد که شاغل آن تحت نظارت مافوق انجام امور مربوط به نظارت وسرپرستی برموارد امر مالی شرکت ، رسیدگی وکنترل گزارشات وتهیه صورتهای مالی مورد نیاز شرکت وهمچنین تجزیه ونحلیل گزارشات ، تعیین انحرافات از بودجه مصوب ، کنترل ومشارکت در تعیین قیمت تمام شده تولیدات شرکت ، کنترل وبرنامه ریزی امور انبارداری شرکت ، رسیدگی به امور پرسنل تحت سرپرستی و نظایراینها را برعهده دارد .                                                                                                     

     

     

    شرایط احراز                 مدرک تحصیلی                      رشته تحصیلی                        تجربه              

    لیسانس                            حسابداری                              4 سال           

    توضیحات : طی دوره تخصصی مدیریت مالی                                                         

     

    توانائی ها، قابلیتها و مهارتهای مورد لزوم :                                                                                           

    _ آشنایی کامل با اصول و مقررات وآئین نامه ها ودستورالعمل های اداری ومالی شرکت و همچنین قانون مالیاتها و تجارت .

    _ آشنایی کامل با روشهای بودجه بندی و کنترل بودجه ، هزینه یابی ، قیمت تمام شده .

    _ آشنایی کامل با روشهای تهیه وتنظیم صورتهای مالی .

    _ آشنایی باسیستم های مکانیزه خدمات مالی و توانایی استفاده و کاربرد سیستم ها .

    _ آشنایی کامل با دفاتر قانونی وچگونگی تنظیم و تحلیل ترازنامه .

    _ آشنایی با انواع سیستم های حسابرسی وتوانایی مطالعه و تجزیه و تحلیل گزارشات حسابرسی .

    رئوس کلی شرح وظایف : ( جاری و ادواری )

    _حضور مرتب در محل کار وبرنامه ریزی به منظور اجرای وظایف محوله .

    _ تنظیم برنامه کار کارکنان امور مالی و نظارت بر حسن اجرای وظائف محوله و ارائه راهنمائیها وآموزش های لازم .

    _ بررسی وتأیید کلیه پرداختها و ضمائم آن ها وتطبیق آن با آئین نامه ها و مقررات شرکت وکنترل سر فصل حسابهای مربوطه .

    _ پیگیری اجرای تعهدات قراردادهای منعقده براساس مفاد قرارداد و کنترل و انطباق آنها با آئین نامه ها و مقررات شرکت از نظر مالی .

    _ نظارت وهمکاری در تهیه و تدوین پیش نویس بودجه سالیانه شرکت با توجه به برنامه های آتی وجاری.

    _ نظارت و همکاری در تهیه وتنظیم حساب سودوزیان و ترازنامه شرکت در مواعد مقرر.

    _ رسیدگی و کنترل کلیه حسابهای مالی شرکت و مطابقت آنها با بودجه مصوب وتهیه گزارشات توجیهی لازم از انحرافات .

    _ ارائه راهنمائیها و آموزش لازم به پرسنل تحت سرپرستی در جهت بهبود عملکرد آنها .

    _ استخراج هزینه های تولید ، میزان مواد مصرفی و مقایسه آنها با استانداردها ی مربوطه و کنترل صحت آنها .

    _ نظارت و مشارکت در تهیه و تنظیم اظهارنامه های مالیاتی شرکت جهت اداره امور اقتصادی و دارائی .

    _ شرکت در جلسات هماهنگی در سطح شرکت وادای توضیحات و اظهار نظر و ارائه پیشنهادات مشورتی در مسائل مختلف مالی .

    _ همکاری در تنظیم صورت جلسات مجامع و هیأت مدیره و تهیه مدارم قانونی برای ثبت در روزنامه رسمی .

    _ همکاری وتلاش در به دست آوردن منابع مالی و تخصیص آنها به طرح های مختلف در جهت بالا بردن سطح سودآوری و توسعه شرکت و همچنین رفع مشکلات و تنگناهای مالی شرکت از طریق تحصیل وام

     

    از مؤسسات اعتباری.

    _ استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری تهیه شده به منظور انجام عملیات مالی و کار با کامپیوتر در موارد لازم .

    _ نظارت بر پرداخت حقوق ، مزایا ، عیدی و پاداش کارکنان و نظایر آنها .

    _ نظارت و همکاری در امور مربوط به محاسبه هزینه های تولید وسربار و سرشکن کردن هزینه ها .

    _ نظارت و کنترل در به روز نگهداری حساب موجودی انبارها .

    _ تهیه گزارشات و تحلیلهای مالی لازم در مورد محصولات و تعیین میزان سودآوری هر یک از تولیدات شرکت .

    _ ارائه گزارشات یا تحلیلهای مالی لازم در جهت بهبود هزینه ها و مخارج در فعالیتها و مقاطع مختلف .

    _ بررسی ومطالعه روشهای محاسبه قیمت تمام شده محصول با توجه به متدهای علمی و عملی متداول .

    دنباله وظایف جاری :

    _ بررسی تغییرات و انحرافات مواد مصرفی وارزش مواد و تشخیص علل انحرافات در صورت غیر معقول بودن و گزارش موارد به مسئول مربوطه .

    _ نظارت و همکاری در تعیین انحرافات کلیه هزینه های تشکیل دهنده قیمت تمام شده محصول نسبت به دوره قبل و توجیه آن از طریق نمودار و گزارش توجیهی .

    _ بررسی وتأیید اسناد حسابداری صادره ، صدور سند اصلاحی و کنترل ترازآزمایشی .

    _ نظارت بر ثبت به موقع اسناد مالی شرکت در دفاتر قانونی .

    _ نظارت و همکاری در بستن حسابها در پایان سال مالی و تهیه وتنظیم صورتها و گزارشات مالی مورد نیاز

    _ تأیید چکهای صادره و کنترل حساب بانکها و تنخواه گردانهای صندوق در رابطه با فعل و انفعال وجه و حساب جاری نزد بانکها و کنترل مستمر وضعیت نقدینگی .

    _ ارائه پیشنهادات اصلاحی در مورد نحوه گردش امور در واحد تحت سرپرستی و اجرای برنامه ها و روش های مصوب .

    _ انجام اقدامات لازم در جهت تأمین اعتبارات لازم برای خریدها ، قرارداها ، هزینه ها و نظایر آنها .

    _ برنامه ریزی و کنترل انبارهای شرکت و حصول اطمینان از صحت گردش کار ونگهداری صحیح کالاها در انبارها و ثبت و نگهداری اطلاعات مربوط به ورود وخروج اقلام و محصولات انبارها .

    _ تنظیم برنامه موجودی گیری انبارها و رسیدگی به دارائیهای ثابت شرکت .

    _ مشارکت واقدام در تهیه وتنظیم دستورالعملها و بخشنامه های داخلی لازم به منظور اجرای مقررات و رویه های مالی شرکت .

    _ بررسی و ارزیابی کفایت ومؤثر بودن کنترل های موجود در امور مالی .

    _ همکاری با حسابرسان و بازرس قانونی شرکت در رسیدگی به حسابها و تهیه گزارشات .

    _ رسیدگی به امور پرسنلی کارکنان تحت سرپرستی از قبیل مرخصی ، اضافه کاری ، تشویقی ونظاِیر آن .

    _ نظارت وسرپرستی در اجرای قوانین و دستورالعمل های بیمه در قراردادها و امور پیمانی و مناقصه ومزایده و نظایر آنها .

    _ بازبینی وکنترل جزئیات مدارک و مستندات موضوع اسناد حسابداری و مطابقت آنها با طبقه بندی به عمل آمده در مورد سرفصل حسابها .

    _ رعایت کلیه آئین نامه ها و دستورالعمل های شرکت در موارد تعیین شده .

    _ رعایت اصول ایمنی ، حفاظتی وبهداشتی برای خود ودیگران در محیط کار .

    _ انجام سایر وظایف محوله در حدود شرح وظایف .

    شرح وظایف:

    عنوان شغل : حسابدار3                                                                                                 رسته : مالی

    جایگاه سازمانی : امور مالی                                                                                           گروه : 14

     

     

    تعریف شغل :

    این عنوان به شغلی اطلاق می گردد که شاغل آن تحت نظارت مافوق انجام امور مربوط به رسیدگی کنترل

    وصدور اسناد حسابداری ، ثبت دفاتر مالی ، همکاری در دریافتها وپرداختهای نقدی واسناد بهادار ، تهیه گزارشات و آمار مالی مورد نیاز ، محاسبات قیمت تمام شده محصولات ، نقطه سربه سر ، ارزش افزوده موجودی کالای در جریان ساخت ، نگهداری حساب موجودی ریالی انبارها ، هزینه های سربار وتسهیم هزینه ، محاسبه و پرداخت حقوق ومزایای کارکنان و نظایر آن را به منظور ارائه خدمات مالی مورد نیاز شرکت را بر عهده دارد .

     

     

    شرایط احراز                     مدرک تحصیلی                     رشته تحصیلی                         تجربه                                                            لیسانس                         ترجیحاً حسابداری                     2 سال

    دوره های آموزش مورد نیاز : طی دوره های حسابداری و کاربرد کامپیوتر                

             

    توانائیها ، قابلیتها و مهارتهای مورد لزوم :

    _ آشنایی با مقررات مالی و اصول حسابداری ، آئین نامه ها و قوانین مالیاتی ، بیمه اجتماعی و دستورالعمل های داخلی شرکت .

    _ آشنایی با سیستم های مالی و توانایی کار با کامپیوتر در اجرای وظایف محوله .

    _  توانایی تهیه وتنظیم صورتهای مالی .

    _ توانایی تشخیص سرفصل حسابهای مالی شرکت .

    _آشنایی کافی با روش های محاسبه قیمت تمام شده محصول با توجه به متدهای علمی و عملی متداول .

     

    رئوس کلی شرح وظایف :

    _ حضور مرتب

    _ همکاری در انجام امور مربوط به خزانه داری واحد شامل صدور چک و اخذ امضاهای مجاز ، دریافت وجوه از بانک و واریز آن به بانک ، انجام دریافتها وپرداختهای نقدی صندوق ، واگذاری چک و اوراق بهادار به حساب شرکت نزد بانکها .

    _ رسیدگی وکنترل ضمائم اسناد مالی ، دسته بندی ، تفکیک و مرتب نمودن آنها و صدور اسناد و تعیین سرفصل حسابها .

    _ کار با کامپیوتر جهت ورود اطلاعات اسناد و صدور مکانیزه اسناد حسابداری مالی و صنعتی با توجه به نرم افزارهای مالی کامپیوتری مورد استفاده .

    _ همکاری درتهیه اطلاعات مربوط به حقوق ودستمزد وسایر مزایای کارکنان ، تهیه لیست های مربوط و پرداخت حقوق ومزایا، عیدی و پاداش به کارکنان .

     _ مراجعه به بانکها ، ادارات ، مؤسسات دولتی وخصوصی جهت پیگیری امور مالی شرکت و یا واریز وجه

    به عهده شرکت .

    _کنترل و همکاری در تهیه گزارشات روزانه صندوق و پیگیری تأمین نقدینگی مورد نیاز .

    _ انجام محاسبات مربوط به مأموریت ، اضافه حقوق ، تفاوت های پرداخت بدهی کارکنان و نظایر آن .

    _ همکاری با حسابرسان مالی شرکت در تهیه وتکمیل فرم ها و اطلاعات مربوطه .

    _ محاسبه قیمت تمام شده برای محصولات با توجه به روش تعیین شده .

    _ همکاری در تهیه بودجه واحد براساس آمار و گزارشات و برنامه های جاری و آتی .

    _ جمع آوری و بررسی مدارک و اطلاعات و ضمائم مربوط به اسناد مالی واصله از واحدهای فروش ، تدارکات ، اداری و سایر واحدهای شرکت .

    _ ثبت دفاتر رسمی شرکت (روزنامه و کل ) و ثبت حسابهای معین مالی در صورت لزوم اعم از دستی و مکانیزه .

    _ تعیین سرفصل حسابهای کل ومعین وحواله های انبار ( تولیدی و غیر تولیدی ) .

    _ همکاری در بستن حسابهای مالی شرکت در پایان سال و صدور اسناد اصلاحی در صورت لزوم .

    _ همکاری در انجام محاسبات مربوط به استهلاک دارائیهای ثابت

    _ حفظ و مراقبت در نگهداری و کار با دستگاه کامپیوتر و تجهیزات جانبی آن .

     

    _ تعیین سرفصل حسابهای کل ومعین وحواله های انبار ( تولیدی و غیر تولیدی ) .

    _ همکاری در بستن حسابهای مالی شرکت در پایان سال و صدور اسناد اصلاحی در صورت لزوم .

    _ همکاری در انجام محاسبات مربوط به استهلاک دارائیهای ثابت

    _ حفظ و مراقبت در نگهداری و کار با دستگاه کامپیوتر و تجهیزات جانبی آن .

    _ تهیه و تکمیل اظهارنامه های بیمه ومالیات و حقوق کارکنان .

    _ تهیه وتنظیم کلیه صورتهای مالی و گزارشات مورد نیاز .

    _ مشارکت در انبارگردانی ادواری انبارها .

    _کنترل وهمکاری در بایگانی اوراق و مدارک مربوط به واحد .

    _ رعایت کلیه آئین نامه ها و دستوالعمل های شرکت در موارد تعیین شده .

    _ رعایت اصول ایمنی ، حفاظتی ، بهداشتی برای خود ودیگران در محیط کار .

    _ انجام سایر وظایف محوله در حدود شرح وظایف .

     

     

    شرح وظایف :

    عنوان شغل : حسابدار 2                                                                                              رسته : مالی

    جایگاه سازمانی : امور مالی                                                                                           گروه : 13

     

    تعریف شغل :

    این عنوان به شغلی اطلاق می گردد که شاغل آن تحت نظارت مافوق انجام امور مربوط به رسیدگی کنترل

    وصدور اسناد حسابداری ، ثبت دفاتر مالی ، همکاری در دریافتها وپرداختهای نقدی واسناد بهادار ، تهیه گزارشات و آمار مالی مورد نیاز ، محاسبات قیمت تمام شده محصولات ، نقطه سربه سر ، ارزش افزوده موجودی کالای در جریان ساخت ، نگهداری حساب موجودی ریالی انبارها ، هزینه های سربار وتسهیم هزینه ، محاسبه و پرداخت حقوق ومزایای کارکنان و نظایر آن را به منظور ارائه خدمات مالی مورد نیاز شرکت را بر عهده دارد .

     

     

    شرایط احراز                 مدرک تحصیلی                   رشته تحصیلی                                  تجربه

                                               لیسانس                       ترجیحاً حسابداری                              1 سال

                               دوره های آموزشی مورد نیاز : طی دوره های حسابداری و کاربرد کامپیوتر

     

    توانائیها ، قابلیتها و مهارتهای مورد لزوم :

    _ آشنایی با مقررات مالی و اصول حسابداری ، آئین نامه ها و قوانین مالیاتی ، بیمه اجتماعی و دستورالعمل های داخلی شرکت .

    _ آشنایی با سیستم های مالی و توانایی کار با کامپیوتر در اجرای وظایف محوله .

    _  توانایی تهیه وتنظیم صورتهای مالی .

    _ توانایی تشخیص سرفصل حسابهای مالی شرکت .

    _آشنایی کافی با روش های محاسبه قیمت تمام شده محصول با توجه به متدهای علمی و عملی متداول .

    رئوس کلی شرح وظایف :

    _ حضور مرتب

    _ همکاری در انجام امور مربوط به خزانه داری واحد شامل صدور چک و اخذ امضاهای مجاز ، دریافت وجوه از بانک و واریز آن به بانک ، انجام دریافتها وپرداختهای نقدی صندوق ، واگذاری چک و اوراق بهادار به حساب شرکت نزد بانکها .

    _ رسیدگی وکنترل ضمائم اسناد مالی ، دسته بندی ، تفکیک و مرتب نمودن آنها و صدور اسناد و تعیین سرفصل حسابها .

    _ کار با کامپیوتر جهت ورود اطلاعات اسناد و صدور مکانیزه اسناد حسابداری مالی و صنعتی با توجه به نرم افزارهای مالی کامپیوتری مورد استفاده .

    _ همکاری درتهیه اطلاعات مربوط به حقوق ودستمزد وسایر مزایای کارکنان ، تهیه لیست های مربوط و پرداخت حقوق ومزایا، عیدی و پاداش به کارکنان .

     _ مراجعه به بانکها ، ادارات ، مؤسسات دولتی وخصوصی جهت پیگیری امور مالی شرکت و یا واریز وجه

    به عهده شرکت .

    _کنترل و همکاری در تهیه گزارشات روزانه صندوق و پیگیری تأمین نقدینگی مورد نیاز .

    _ انجام محاسبات مربوط به مأموریت ، اضافه حقوق ، تفاوت های پرداخت بدهی کارکنان و نظایر آن .

    _ همکاری با حسابرسان مالی شرکت در تهیه وتکمیل فرم ها و اطلاعات مربوطه .

    _ محاسبه قیمت تمام شده برای محصولات با توجه به روش تعیین شده .

    _ همکاری در تهیه بودجه واحد براساس آمار و گزارشات و برنامه های جاری و آتی .

    _ جمع آوری و بررسی مدارک و اطلاعات و ضمائم مربوط به اسناد مالی واصله از واحدهای فروش ، تدارکات ، اداری و سایر واحدهای شرکت .

    _ ثبت دفاتر رسمی شرکت (روزنامه و کل ) و ثبت حسابهای معین مالی در صورت لزوم اعم از دستی و مکانیزه .

    _ تعیین سرفصل حسابهای کل ومعین وحواله های انبار ( تولیدی و غیر تولیدی ) .

    _ همکاری در بستن حسابهای مالی شرکت در پایان سال و صدور اسناد اصلاحی در صورت لزوم .

    _ همکاری در انجام محاسبات مربوط به استهلاک دارائیهای ثابت

    _ حفظ و مراقبت در نگهداری و کار با دستگاه کامپیوتر و تجهیزات جانبی آن .

    _ تهیه و تکمیل اظهارنامه های بیمه ومالیات و حقوق کارکنان .

    _ تهیه وتنظیم کلیه صورتهای مالی و گزارشات مورد نیاز .

    _ مشارکت در انبارگردانی ادواری انبارها .

    _کنترل وهمکاری در بایگانی اوراق و مدارک مربوط به واحد .

    _ رعایت کلیه آئین نامه ها و دستوالعمل های شرکت در موارد تعیین شده .

    _ رعایت اصول ایمنی ، حفاظتی ، بهداشتی برای خود ودیگران در محیط کار .

    _ انجام سایر وظایف محوله در حدود شرح وظایف .

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله سیستم حقوق و دستمزد شرکت متالورژی پودر مشهد

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله سیستم حقوق و دستمزد شرکت متالورژی پودر مشهد, مقاله در مورد تحقیق مقاله سیستم حقوق و دستمزد شرکت متالورژی پودر مشهد, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله سیستم حقوق و دستمزد شرکت متالورژی پودر مشهد, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله سیستم حقوق و دستمزد شرکت متالورژی پودر مشهد, تحقیق درباره تحقیق مقاله سیستم حقوق و دستمزد شرکت متالورژی پودر مشهد, مقاله درباره تحقیق مقاله سیستم حقوق و دستمزد شرکت متالورژی پودر مشهد, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله سیستم حقوق و دستمزد شرکت متالورژی پودر مشهد, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله سیستم حقوق و دستمزد شرکت متالورژی پودر مشهد, موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله سیستم حقوق و دستمزد شرکت متالورژی پودر مشهد
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت