دانلود تحقیق و مقاله دانش آموزی و دانشجویی در مورد رضایت مشتری

براساس جستجوی مقاله و تحقیق دانشجویی در مورد رضایت مشتری تعداد 100 مورد در سایت یافت گردید که می توانید پس از مطالعه عناوین این تحقیقات و مقالات دانش آموزی و دانشجویی برای دانلود تحقیق در مورد رضایت مشتری و یا دانلود مقاله درباره رضایت مشتری اقدام نمائید:

تعداد صفحه: ۲۱ دسته بندی: مدیریت

نیروی انسانی یا عامل انسانی، بی تردید شریف‌ترین، مهم‌ترین وارزشمند‌ترین عامل، بین عوامل و منابع مختلف تولید است. عامل انسانی در سازمان، تمامی افراد و کارکنان شاغل در سازمان اعم از مدیران، متخصصین، کارشناسان، کارمندان و کارگران را در رده‌های مختلف شغلی دربرمی گیرد. در این مقاله، برای ایجاد شناخت و درک درست و مناسب از منابع انسانی سازمان، مطالبی بیان می‌شود سپس رضایت شغلی، ...

تعداد صفحه: ۱۶ دسته بندی: مدیریت

چکیده در سالهای اخیر که امکان تولید انبوه زمینه افزایش عرضه نسبت به تقاضا را فراهم کرده است ، برای تولید کنندگان چاره ای جز جلب رضایت مشتری باقی نمانده است . در هر گوشه ای از جهان صنعتی امروز که اقتصاد رقابتی ، فضای انحصاری را در هم می شکند ، نگرش مشتری مداری و کسب رضایت مشتری ، قانون کسب و کار تلقی شده و عدم رعایت این قانون سبب حذف از صحنه بازار است . در این مقاله سعی شده به ...

تعداد صفحه: ۲۸ دسته بندی: اقتصاد

چکیده امروزه کارایی و اثربخشی فرایندهای سازمان سخن روز است. با مطالعات علمی باید به این پرسش پاسخ داد که چگونه می توان اثربخشی فرایندهای سازمان را بهبود بخشید. صاحبنظران معتقدند که یکی از راههای افزایش اثربخشی سازمان، بهبود کیفیت خدمات و منظور از آن، تامین نیازها و انتظارات مشتریان است. قابل استفاده برای مشتری یک تعریف متداول از کیفیت است. دمینگ (یکی از پیشگامان نهضت( TQM کیفیت ...

تعداد صفحه: ۹ دسته بندی: اقتصاد

حقوق مشتریان الف ) ضوابط دوره ضمانت : ماده 1 عرضه کننده خودرو می بایستی کتابچه راهنمایی مشتریان (شامل : نحوه استفاده از خودرو و بازاردیدهای دوره ای، قانون و آئین نامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو)، اوراق ضمانت نامه به زبان فارسی و دستورالعمل ضمانت، مشخصات خودرو، پرسشنامه ارزیابی رضایت مشتریان و نظر سنجی، نام و آدرس نمایندگیهای مجاز در سراسر کشور و ... را در زمان تحویل خودرو ...

تعداد صفحه: ۲۴ دسته بندی: مدیریت

بررسی رضایتمندی مشتری درصنعت بیمه کشور مقدمه پژوهشگران تعاریف گوناگونی درخصوص سرمایه‌های دانسته‌ای ارائه داده‌اندلیکن تعریفی که دراین پژوهش مورداستفاده قرارگرفته براساس نظرمرواشمیت درسال 2001است که گفته:سرمایه‌های دانسته‌ای مجموعه‌ای ازدارائیهای دانشی است که تاثیربسزایی درموقعیت رقابتی سازمان ایفا می‌کند هرچندبخش‌هایی ازسرمایه‌های دانسته‌ای مثلاً نیروی فکری انسان از پیدایش بشر ...

تعداد صفحه: ۶ دسته بندی: مدیریت

مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM ) که گاهی اوقات از آن به عنوان مدیریت مشتریان، مدیریت ارزش مشتریان، مشتری محوری و یا مدیریت مشتری محور نام برده می‏شود، برای مدت زمان طولانی اصطلاح متداول جهت بیان تمایل شرکتها در برقراری ارتباط یک به یک مداوم و همیشگی با تمام مشتریان بوده است. بنابراین مدیریت مؤثر و کارآمد رابطه با مشتری و خلق و ارائه ارزش به او از مهمترین مباحث مورد علاقه و توجه ...

تعداد صفحه: ۱۱ دسته بندی: مدیریت

ضرورت بهره‌گیری گسترده از فناوری اطلاعات، سازمانها را ملزم می سازد تا برای آگاهی از نیاز های مشتریان و بهبود کیفیت خدمات و تولیدات خود به دانش فنی، مهارتها و تخصص‌های لازم مجهز شوند. ضرورت بهره‌گیری گسترده از فناوری اطلاعات، سازمانها را ملزم می سازد تا برای آگاهی از نیازهای مشتریان و بهبود کیفیت خدمات و تولیدات خود به دانش فنی، مهارتها و تخصص‌های لازم مجهز شوند. از همین رو در ...

تعداد صفحه: ۲۱ دسته بندی: مدیریت

چکیده: اولین باری که نظریه پرفسور نوریاکی کانو و همکارانش در دانشگاه توکیوریکای ژاپن مطرح گردید، نظر بسیاری از متخصصان کیفیت را به خود جلب نمود. نظریه کانو درباره طبقه بندی عوامل کیفی یک محصول و روش او در ترتیب نمودن (sort) این عوامل، که برآمده از اطلاعات جمع آوری شده از مشتریان است. فهمی عمیقی از الزامات مشتری را تبیین می نماید. این متد چنان ساده و کارا بود، که بسیاری از مجموعه ...

تعداد صفحه: ۸۳ دسته بندی: روانشناسی

مقدمه: در عصری که زندگی می‌کنیم مکانیسم لزوم یک شیوه رفتاری منسجم و واحد (نه صرفاً تئوریک) کارکنان در زمینه به کارگیری آن در محیط کار در جهت رضایت شغلی اشخاص و ارباب رجوع موردنیاز است. انسانی که در قرن حاضر به فعالیت مدیر می‌پردازد (با توجه به تنزل برخوردهای چهره به چهره) از یک طرف میزان ارتباطات حضوری را کاهش داده و از طرف دیگر با پیشرفت علم و تکنولوژی انتظار آن است که اگرچه ...

تعداد صفحه: ۵۲ دسته بندی: مدیریت

همگام با ابزارهای جدیدی که در بازاریابی طراحی شده تا بتوان بین رقبا بازار را تصاحب کرد بهتر است احتمال این را بدهید که برخی از این ابزراها نیز در دست رقیب شماست. در حالی که نشسته اید و دارید برای یک نبرد فاتحانه و هیجان انگیز نقشه می کشید، آنها نیز ممکن است همین کار را با مشتریانتان بکنند. در طول تاریخ ارتش های زیادی وجود داشتند که به کشورهای بیگانه حمله کردند تا مردم را از خانه ...

تعداد صفحه: ۳۰ دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی

این مقاله یک امتحان تجربی از هویت سازمان یافته در متن ارتباطات مشتری- شرکت ارائه می‌دهد و به بررسی این موضوع که آیا مشتری‌ها و خریداران با شرکت‌ها تعیین هویت و مشخص می‌شوند ویا نه و هم چنین مقدمه و ماحصل این تعیین هویت‌ها چه چیزی خواهد بود می‌پردازد. این مدل پیشنهاد می دهد که خصوصیات مشاهده شده شرکت که خواستارش بر اساس تصور خارجی و درک عامل واسطه منتهی به هویت مشتری- شرکت به جای ...

تعداد صفحه: ۳۳ دسته بندی: اقتصاد

- مقدمه : صرف نظر از اینکه کدام یک از روش های اندازه گیری رضایت مشتری را برگزینیم ، چندین گام مشترک را در استفاده از روش های گوناگون باید طی کنیم. برای اندازه گیری رضایت مشتری، مسلماً ابتدا باید از نظر مشتری چه چیزهایی اهمیت دارد از بین این چیزهای مهم، کدام یک مهمترین ها هستند. (چرا که برای استفاده بهینه از پرسشنامه باید تعداد محدودی سؤال طراحی کرده افزایش بی رویه سؤالات ، صحت ...

تعداد صفحه: ۱۷۸ دسته بندی: مدیریت

مقدمه رهبری و مدیریت سازمان ها در کشورمان با چالت‌های فراوانی روبروست شمارش معکوس برای پیوستن ما به منظومه تجارت جهانی آغاز شده است پیوستی که چندان نیز از روی اختیار نیست. چشم‌های خبرگان صنعت و اقتصاد این خاک نگران آثار این پیوستن است. آیا سازمان‌های صنعتی ما توان رقابت در این فضا را دارند؟ در چه معیارهایی ضعیف هستیم؟ سازمان ما چگونه باید باشد تا در رقابت پیروز میدان باشیم؟ ...

تعداد صفحه: ۸ دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی

بحث در مورد موفقیت انسان ها در کار و زندگی و به طور کلی در زمان حیات خود فرد موفقی کسی است که به آرزوهای خود برسد و در درون رضایت خاطر احساس کند که این امر خود حاصل تلاش و کوشش مداوم در زندگی است. موفقیت به دو بعد است: 1- بعد فردی که شخص به تنهایی و بدون در نظر گرفته عوامل بیرونی به مقصد و هدف خود می‌رسد. 2- بعد سازمانی یا گروهی است که تنها تلاش و کوشش فرد به تنهایی نیست بلکه ...

تعداد صفحه: ۱۷ دسته بندی: مهندسی فناوری اطلاعات IT

شبکه های به هم تنیده جهانی بر پایه کار بر اینترنت به سوی تکامل پیش می روند و به طور مستمر به بازسازی خویش می پردازند در اثنای این تغییر و تحول و بازسازی مفهوم جدیدی به نام Portal مطرح گشته است و زیر بنای تحولات مهمی در آینده گشت که شاید زمانی دور از انتظار و دسترس فرض می شد. رشد واحدهای تجاری در دوره اخیر شیوه های نوین را جهت این پیشرفت می طلبد . پرداختن به تجارت از طریق Portal ...

تعداد صفحه: ۲۵ دسته بندی: مدیریت

مقدمه : مدیریت و رهبری از ارکان هر سازمان و جامعه است . نیاز به مدیریت و رهبری در همه زمینه‌های فعالیت اجتماعی امری محسوب و حیاتی است و شاید بتوان گفت که یکی از مهمترین فعالیتها در زندگی اجتماعی بشر امروز ، مدیریت است . در عصر حاضر به کمک این فعالیت است که مأموریتها و اهداف سازمان تحقق می‌یابند ، از منابع و امکانات موجود بهره‌برداری می‌شود و توانایی و استعداد انسانها از قوه به ...

تعداد صفحه: ۱۲ دسته بندی: مدیریت

مدیریت عملکرد این هدف را دنبال می کند که مدیران را به ابزاری تجهیز کند که هر لحظه تصویر عینی از عملکرد کارکنان را داشته باشند تا بتوانند تصمیمات درستی را اتخاذ کنند. اغلب تصمیمات و اقدامات مدیریتی بر پایه شواهد و مستندات است و به همین دلیل مدیریت عملکرد را با سنجش عملکرد یکی می دانند و معتقدند که اجرای مدیریت عملکرد بدون ارائه یک مدل مناسب برای ارزیابی نتایج نا‌ممکن است. توافق ...

تعداد صفحه: ۱۰ دسته بندی: مدیریت

یکی از مهمترین آثار و تبعات رشد و توسعه فناوریهای ارتباطی و اطلاعاتی(ICTs) در عصر حاضر ظهور پدیده تجارت الکترونیک(E-Commerce) بوده است. تجارت الکترونیک که همگام و همپای توسعه اینترنت قوت و بسط بیشتری یافت زمینه لازم را در جهت رشد و توسعه اقتصادی فراهم می کند و راندمان کمی و کیفی مبادلات تجاری را افزایش می دهد. افزایش و گسترش عرصه های رقابتی را در مراودات تجاری باعث می شود و موجب ...

تعداد صفحه: ۱۱ دسته بندی: مدیریت

چکیده در این مقاله ضمن ارائه تعریفی از تقاضا و مدیریت تقاضا به تشریح تقاضا های هشت گانه و ارائه پیشنهاداتی در هنگام مواجه شدن با هر یک از آنها در جهت مدیریت تقاضا یا مدیریت بازاریابی جهت نیل به اهداف شرکت پرداخته شده است. و نقش مدیریت بازاریابی در مدیریت هر یک از این تقاضاها نشان داده شده است. مقدمه یکی از تعاریف نسبتاً جامعی که درباره واژه مدیریت بکار رفته است، مدیریت را علم و ...

تعداد صفحه: ۱۰ دسته بندی: مدیریت

چکیده توزیع همواره یکی از مهمترین معضلات سازمانها بوده است. امروزه با اصلاح دیدگاه مدیران و گسترش مسئله توزیع و شاخه های آن، مفهوم توزیع فیزیکی و مدیریت بر آن مهمتر می شود. تجزیه و تحلیل، برنامه ریزی، کنترل سطوح خدمات و هزینه و تعادل بین آنها ازجمله وظایف مدیریت توزیع فیزیکی است. بعد از مفاهیم آمیخته بازاریابی و آمیخته توزیع اکنون مفهوم آمیخته مدیریت توزیع فیزیکی مطرح می شود. ...

تعداد صفحه: ۲۳ دسته بندی: پروژه و طرح کارآفرینی

کارآفرینی به عنوان یک پدیده نوین در اقتصاد نقش موُثری را در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشورها یافته است. کارآفرینی در اقتصاد رقابتی و مبتنی بر بازار امروزه دارای نقش کلیدی است. به عبارت دیگر در یک اقتصاد پویا ، ایده ها ، محصولات ، و خدمات همواره در حال تغییر می باشند و در این میان کارآفرین است که الگویی برای مقابله و سازگاری با شرایط جدید را به ارمغان می آورد.از این رو در یک گسترده ...

تعداد صفحه: ۲۵ دسته بندی: مدیریت

مقدمه : اگر مدیریت مشارکتی را به سان رهیافتی جامع برای جلب مشارکت فردی و گروهی کارکنان در جهت حل مسائل سازمان و بهبود مستمر در تمام ابعاد تعریف کنیم و بر این باور باشیم که مدیریت مشارکتی ارتباط دائم، متقابل و نزدیک بین مدیریت ارشد و کارکنان است می‌توان گفت که: مدیریت مشارکتی به معنای مشارکت افراد مناسب، در زمان مناسب و برای انجام کار مناسب است. اگر مدیریت مشارکتی را به سان ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: حسابداری

چکیده با پیشرفت روشهای مدیریتی و نیز افزایش رقابت در بازار سیستم های حسابداری قیمت تمام شده و هزینه یابی استاندارد، پاسخگوی نیازهای روز جهت سنجش و کنترل هزینه های فرایندهای ساخت و تولید نیستند. بنابراین، برای کنترل بهتر و دقیق تر هزینه ها به روشهای بهتری نیاز است. در همین راستا روشهایی مثل هزینه یابی مبتنی بر فعالیت، مطرح شده اند. هزینه یابی کیفیت نوعی روش هزینه یابی مبتنی بر ...

تعداد صفحه: ۲۹ دسته بندی: مدیریت

اشاره بدون شک در حرکت به سمت جهانی شدن، کیفیت یک عامل تاثیرگذار است. در روند توسعه صنعت و بازرگانی، یکپارچگی اقتصاد جهانی و رشد و اشباع بازار، کیفیت نقش اصلی را ایفا کرده و یکی از مهمترین عامل های رقابت سازمان و موفقیت در بازارهای ملی، منطقه ای و جهانی به شمار می آید. فرایند جهانی شدن، بازارها و لزوم داشتن توان رقابت باعث ایجاد الگوهای جدید مدیریت کیفیت شده است. مدیریت کیفیت ...

تعداد صفحه: ۱۹ دسته بندی: مدیریت

اندیشه های فیلیپ کاتلر فیلیپ کاتلر (PHILIP KOTLER) در سال 1931 در شیکاگو متولد شد. لیسانس را از دانشگاه دی پل، فوق لیسانس را در رشته اقتصاد از دانشگاه شیکاگو، دکتری را در همان رشته از MIT و فوق دکتری ریاضی را از هاروارد و فوق دکتری علم و فناوری را از دانشگاه شیکاگو اخذ کرد. او از سال 1969 استاد رشته بازاریابی بین المللی دانشگاه نورث وسترن است. این دانشگاه از اولین مراکزی بود که ...

تعداد صفحه: ۶ دسته بندی: مدیریت

اصل اول: تمرکز بر مشتری (Customer Focus) هر سازمانی به مشتریان خود وابسته است و باید نیازهای حال و آینده آنان را درک نماید و نیازمندی های مشتریان خود را برآورده نماید. علاوه بر این سازمان ها باید برای عبور از انتظارات مشتریان خود برنامه ریزی و تلاش نمایند. تمرکز بر مشتری و درک نیازهای حال و آینده او باعث پاسخگویی منعطف و سریع سازمان به فرصت های بازار و در نتیجه افزایش سود سهام و ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: مدیریت

- ایجاد فضای مناسب برای هضم فلسفه جدید مدیریتی در سازمان- فضای مناسب برای برخورد مثبت و توجیهی با چالشهای ناشی از تغییرات تدریجی در اثر اجرای TQM فراهم شود. 2- عدم اتکاء صرف به بازرسی نهایی برای نیل به کیفیت برتر- کنترل، پیشگیری و خودکنترلی در مراحل مختلف کار برای جلوگیری از بروز ضایعات و تولید محصول (خدمات یا نتیجه مطالعات) معیوب لازم است. 3- هزینه منابع (منابع انسانی و مواد ...

تعداد صفحه: ۳ دسته بندی: مدیریت

» "رابرت دانهام"مدیر پیشین سیستمهای کامپیوتری "موتورولا" و بنیانگزار برنامه سراسری پرورش مدیران اجرایی 14 اشتباه فاحش مدیران ارشد را بدون توجه به صنعت چنین توصیف می کند: 1- گوش ندادن: » به سخنان کارکنان خود توجه نمی کنید بلکه فقط با آنها صحبت می کنید. نتیجه این شیوه فقدان تعهد, وفاداری و احساس تعلق و نیز افزایش انزجار و دلسردی کارکنان است. 2- افراط در تعهد: » اگر نتوانید ...

تعداد صفحه: ۳۸ دسته بندی: مدیریت

نقش مدیریت در مصرف یکی از عوامل تأثیر گذار در سازمان می باشد. زیرا خیلی از محصولات در چرخه تولید یا از بین می رود یا به حساب نمی آید، به همین منظور در این مقاله به بررسی مدیریت تولید آب و مصرف آن پرداخته ایم.اگرچه بیش از دو سوم سطح کره زمین را آب فرا گرفته است، اما براساس برآوردهای موجود تنها ۵/۲ درصد از منابع آبی جهان، آب شیرین است و در مجموع، کمتر از یک درصد از کل منابع آب ...

تعداد صفحه: ۱۱ دسته بندی: مدیریت

برای آشنائی بیشتر با بحث (Quality Function Deployment) QFD یا گسترش فعالیت های کیفی بهتراست از فرآیندها و عدم همسان فهمی در بین گروه های مختلف شروع کنیم چرا که مسئله اصلی در فرآیندها اینستکه مشتریان و مهندسین به دو زبان مختلف صحبت می کنند. ممکن است یک مشتری خواسته خود را اینگونه بیان کند که ماشینی میخواهد که خیلی راحت روشن شود. ترجمه این خواسته ، به زبان تکنیکی ممکن است این جمله ...

تعداد صفحه: ۱۰ دسته بندی: مدیریت

در دهه‌های اخیر با پیشرفت روزافزون علوم و فنون، توسعه فناوری‌های جدید و گسترش ارتباطات، رقابت میان شرکت‌های تولیدی و خدماتی جدی‌تر شده است. لری سلدن1 و یان مک میلان2 در مقاله‌ای با عنوان: «مدیریت نظام‌مند نوآوری مشتری‌مدار» آورده‌اند: امروزه رویکرد شرکت‌ها به نوآوری، با وجود تلاش‌های فراوان از سوی این شرکت‌ها به رشد پایدار، سودآور و مورد رضایت سهام‌داران منتهی نمی‌شود. ...

تعداد صفحه: ۴۴ دسته بندی: مدیریت

مقدمه در دنیای امروز، دگرگونیهای بسیار زیاد همراه با گسترش رقابت در زمینه هایی متنوع ، به ویژه در بازارها مشاهده می شود. (( تغییر)) واژه ی آشنایی است که توأم با فرصتها و تهدیدهایی برای جوامع و زمینه های شغلی مختلف ، گاهی عامل رشد و توسعه ، و زمانی عامل نگرانی و تحیر می شود. کشورها و شرکتهایی که پویایی را هدف خود قرار داده اند، سازندگی و توسعه را در تغییر می یابند و گروهی که فقط ...

تعداد صفحه: ۱۵۵ دسته بندی: مدیریت

تاریخچه از لغات بهره وری و عملکرد به طور متداول در حوزه های علمی و تجاری استفاده می شود، اگرچه به ندرت تعریف یا توضیح مناسبی از آنها ارایه شده است.در حقیقت این لغات اغلب گیج کننده اند و با واژگانی چون کارایی،اثربخشی و سوددهی، مترادف در نظر گرفته می شوند(سینک و توتل، ۱۹۸۹؛ چو، ۱۹۸۸؛سومانث، ۱۹۹۴؛ کاس و لویز، ۱۹۹۳؛ توماس و بارون، ۱۹۹۴؛جکسون و پیترسون، ۱۹۹۹). دستورالعملهای سنجش و ...

تعداد صفحه: ۳۰ دسته بندی: مدیریت

مقایسه کار آفرین و مدیر کارآفرین : مدیریت کردن ریسک فرصت گرایی عملیات مدیر : حداقل کردن ریسک منایع گرایی تجزیه و تحلیل چگونه می توان انتظار داشت نوآوری ها ظاهر شوند ؟ -نیازهای افراد تشخیص داده شود. -به بازار محصول توجه لازم بشود. -از ابزارهای علمی و فنون بالاتر استفاده شود. -داشتن مدیری معتقد به کیفیت ونوآوری. -ایجاد فضای تعاون و همکاری بین کارکنان. -ایجاد فضای تغییرپذیری در ...

تعداد صفحه: ۴۳ دسته بندی: روانشناسی

مقدمه رادیو و تلویزیون ، دوست ، هم صحبت ، همدم و هم خانه‌ی ما هستند و اگر چه ممکن است گاهی از آنها ناراضی باشیم ، رهایشان نمی‌کنیم ، یا درست بگوییم ، آنها را رها نمی‌کنند و ما هم نمی‌توانیم بدون آنها سر کنیم .رادیو و تلویزیون فقط هم خانه و هم دم مردمان نیستند ، بلکه از وقتی به خانه‌ای وارد می‌شوند ، خانه و صاحبخانه چیز دیگری می‌شود . اصولاً هر چیزی از تکنیک جدید که وارد زندگی ...

تعداد صفحه: ۱۸ دسته بندی: روانشناسی

Quality of work Life"" در فارسی به "کیفیت زندگی شغلی " ترجمه شده است و امروز در مبحث بهره وری به عنوان یک راهبرد مدیریت منابع انسانی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است . QWL"" به زبان ساده مجموعه شرایطی است که باعث یا مانع رضایت مندی کارکنان شرکت می شود رضایت مندی یا نارضایت مندی ای که باعث ارتقاء یا کاهش بهره وری در شرکت می گردد . براین اساس گفته می شود شرکت یا سازمانی که ...

تعداد صفحه: ۸ دسته بندی: روانشناسی

مقدمه: همه مسئولان و مدیران سازمانی می دانند که شخصیت کارگران و کارمندان ، در سازگاری ، آنها با محیط کار و تولید اهمیت بسزایی دارد. برای بعضی از پست ها و شغل ها داشتن اخلاق و شخصیت امری بسیار مهم تلقی می شود. جدا از مهارت ها و تجربه و توانایی هایی که فرد دارد . مثال : رئیس واحد که نمی تواند با مراجعه کننده با ملایمت صحبت کند. خیلی زود خشمگین می شود و مشتری را می رنجاند . برای ...

تعداد صفحه: ۱۷ دسته بندی: پروژه و طرح کارآفرینی

فرآیند ایجاد یک طرح کسب و کار جدید را کارآفرینی گویند.حالا خواه این طرح در هر زمینه باشد. کشاورزی, صنعت و خدماتی و غیره. کارآفرینی به ایجاد فرصتهای شغلی برای افراد جامعه را گویند. در کارآفرینی یک فرد با یک ایده جدید می خواهد زمینه ای را برای کسب و کار خود یا دیگران راه اندازی کند. البته یک کارآفرین موفق کسی است که طرحی بدهد که جدید باشد و از نظر علمی و عملی صحیح و مورد قبول ...

تعداد صفحه: ۲۱ دسته بندی: پروژه و طرح کارآفرینی

ویلیام هیولت و دیوید پکارد ویلیام هیولت و دیوید پکارد م نام و هم تاریخ پرفراز و نشیب شرکت HP دربردارنده و یادآورنده نقش و اثر دو شخصیت موثر و مدیر موفق قرن بیستم است که در پی ریزی تحولات و سرعت دادن به روند تغییرات برای ورود به عرصه الکترونیک و رایانه جایگاه ویژه دارند. ویلیان (بیل) هیولت و دیوید پکارد هر دو دانشجوی رشته مهندسی برق دانشگاه معتبر استنفورد بودند. دو دانشجوی ممتازی ...

تعداد صفحه: ۱۰ دسته بندی: پروژه و طرح کارآفرینی

مؤسس: شرکت صنایع چوبی بهار نارنج شرکت صنایع چوبی بهارنارنج فعّالیت خود را از تاریخ 23 بهمن ماه 1380 با هدف تولید محصولات چوبی و MDF آغاز نمود. کارخانه‌ی این شرکت در زمینی به مساحت 000/7 مترمربّع و در فضای 000/3 مترمربّع و با دارابودن نیروی انسانی متخّصص در شهرک صنعتی بندپی شرقی احداث گردید. سالن‌های تخصّصی هریک از واحدهای تولید تحت کنترل و نظارت مهندسین مجرّب شامل: انبار موادّ ...

تعداد صفحه: ۲۰ دسته بندی: پروژه و طرح کارآفرینی

ویلیام هیولت و دیوید پکارد م نام و هم تاریخ پرفراز و نشیب شرکت HP دربردارنده و یادآورنده نقش و اثر دو شخصیت موثر و مدیر موفق قرن بیستم است که در پی ریزی تحولات و سرعت دادن به روند تغییرات برای ورود به عرصه الکترونیک و رایانه جایگاه ویژه دارند. ویلیان (بیل) هیولت و دیوید پکارد هر دو دانشجوی رشته مهندسی برق دانشگاه معتبر استنفورد بودند. دو دانشجوی ممتازی که از قضا در درس پروفسور ...

تعداد صفحه: ۷۲ دسته بندی: حسابداری

مقدمه: اقتصاد کنونی جهان اقتصاد پولی است . اغلب معاملات و مبادلات با پول صورت می پذیرد . پول در فعالیتهای اقتصادی نقش بسیار تعین کننده ای دارد .بدون استفاده از آن هزاران معامله گوناگون بازرگانی ، که هر روز شاهد انجام آنها هستیم ، غیر ممکن است. پاره ای از این معاملات که امکان پذیر هستند در صورت نبودن پول ، با دشواری و تاخیر فراوان صورت خواهد گرفت. بنابر این ، حذف پول و به دنبال ...

تعداد صفحه: ۵۸ دسته بندی: حسابداری

فصل اول : مقدمه و تاریخچه 1-1- مقدمه : مدیریت تجهیز و تخصیص منابع در بازار پول را بانکداری می‌گویند.مجموعه‌ای از فعالیتها در عملیات بانکی، شامل سیاستگذاری و برنامه‌ریزی و سازماندهی و اجرا نظام بانکداری نام دارد. کهن‌ترین شکل بانکداری مربوط به دوران هخامنشیان و در میانرودان (بخشی از ایران آن زمان) است که در آنجا یهودیان عهده‌دار امور بانکداری بوده‌اند. مدارکی از این ناحیه به دست ...

تعداد صفحه: ۱۶ دسته بندی: مدیریت

چکیده در دنیای رقابتی امروز مشتریان در کانون اصلی توجه شرکتها قرار دارند و رضایت‌مندی آنها عامل اصلی کسب مزیت رقابتی سازمانها است. لازمه جلب رضایت مشتریان برآورده ساختن کامل نیازهای آنها و شناسایی دقیق خواسته‌ها، انتظارات، تمایلات، تواناییها و محدودیتهای آنها در خرید محصولات است. با دستیابی به چنین اطلاعاتی می‌توان عوامل تأثیرگذار بر رفتار مصرف‌کنندگان را به خوبی تشخیص داد و در ...

تعداد صفحه: ۱۷ دسته بندی: مدیریت

مقدمه اهمیت مطالعه مستمر آفرین یافته های علمی در زمینه " دانش مدیریت 1" بر هیچ کس پوشیده نیست. این اهمیت به جهت گستردگی روز افزون این دانش از یک سو و پیچیدگی پدیده های مورد مطالعه این علم از سوی دیگر روز به روز افزوده تر می گردد. از طرف دیگر نیاز مدیران در کلیه سطوح و کارشناسان به مطالعه مطالب علمی در زمینه مباحث مدیریت و علوم مربوطه به جهت شناخت بیشتر این دانش و استفاده کار ...

تعداد صفحه: ۷۶ دسته بندی: مدیریت

تاریخچه مدیریت پروژه: دراوایل دهه 50میلادی،شخصی به نام «E.l DuPont de Nemours» باهمکاری نیروی دریایی امریکا یک کارمشترک مدیریت پروژه(باترکیب یک نموداربرنامه ریزی پروژه وجدول زمان بندی رایانه ای) رابه انجام رساندند.این دو کارخودرابا دو پروژه مجزا ودوتیم مستقل ولی باهدف یکسان آغازنمودند.هدف آنها بهینه نمودن برنامه ریزی،زمان بندی وهماهنگی پروژه هابود.هرچندنگرش آنها برپروژه ها ...

تعداد صفحه: ۶۱ دسته بندی: پروژه و طرح کارآفرینی

مفهوم کارآفرینی کارآفرینی مفهومی است که تاکنون از دیدگاه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است و همه بر این باورند که کارآفرینی (Entrepreneurship) موتور محرکه‌ی توسعه‌ی اقتصادی کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه است. سه دلیل مهم کشورها برای توجه به مقوله کارآفرینی، تولید ثروت، توسعه‌ی تکنولوژی و اشتغال مولد است. در حالی که در کشور ما به اشتباه این مفهوم صرفا با اشتغال‌زایی مترادف ...

تعداد صفحه: ۸ دسته بندی: پروژه و طرح کارآفرینی

گفت و گو با مدیر رستوران های زنجیره ای هایدا (آقای علی فرزامی) به 10سال قبل برگردیم، به یاد می‌آوریم که هیچ خبری از این همه رستوران‌های رنگارنگ نبود، حتی در پایتخت بزرگ‌و‌گاهی دوست‌داشتنی چند ساندویچ فروشی خیلی معمولی با تنوع غذایی محدود به چشم می‌خورد. حتی در خیابان‌های اصلی شهر که این‌روزها به دلیل تعدد رستوران‌ها در شب‌های تعطیل به پارکینگی مبدل می‌شوند هم اثری از رستوران‌های ...

تعداد صفحه: ۶ دسته بندی: مدیریت

چکیده این سند هشت اصل مدیریت کیفیت که در استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای سری ایزو 9000-2000 کاربرد دارد را معرفی می‌نماید. مدیریت ارشد هر سازمان می‌تواند از این اصول بعنوان چارچوبی برای راهنمایی سازمان خویش به منظور بهبود عملکرد ها استفاده نماید. کلیدواژه : کیفیت؛ مدیریت کیفیت؛ استاندارد کیفیت؛ سیستم مدیریت کیفیت؛ ایزو؛ بهبود عملکرد اصل اول: تمرکز بر مشتری (Customer ...

تعداد صفحه: ۱۰ دسته بندی: پروژه و طرح کارآفرینی

مؤسس: شرکت صنایع چوبی بهارنارنج شرکت صنایع چوبی بهارنارنج فعّالیت خود را از تاریخ 23 بهمن ماه 1380 با هدف تولید محصولات چوبی و MDF آغاز نمود. کارخانه‌ی این شرکت در زمینی به مساحت 000/7 مترمربّع و در فضای 000/3 مترمربّع و با دارابودن نیروی انسانی متخّصص در شهرک صنعتی بندپی شرقی احداث گردید. سالن‌های تخصّصی هریک از واحدهای تولید تحت کنترل و نظارت مهندسین مجرّب شامل: انبار موادّ ...

تعداد صفحه: ۱۳ دسته بندی: مدیریت

آن کمپانی‌هایی که صادرات و واردات را انجام نمی‌دهند نیز بوسیله فعالیت‌های جهانی تحت تاثیر قرار می‌گیرند. این بخش توضیح می‌دهد که چگونه زنجیره تامین جهانی عمل می‌کند و چه تاثیری بر تمام انواع سازمانها دارد و شامل این موضعات می‌باشد: نگاهی به چگونگی تاثیر فرهنگها و زبانها نقشی که تعهدات وارداتی، صادراتی و استانداردها، روش‌های آزمون به عنوان نیروهای پنهان زنجیره تامین بازی می‌کنند. ...

تعداد صفحه: ۹ دسته بندی: مهندسی کامپیوتر

پنج سال وقت صرف ویندوز ویستا شد، خطوطی از کد که برای چندین بار پوشاندن کره خاکی کافی است، هزاران ساعت از وقت توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان که برای نگهداری و بررسی همه آنها به یک سوپرکامپیوتر نیاز داشتند – و سرانجام ویندوز ویستا (Vista) ارائه شد. ویستا " شامل تغییرات چشمگیری از جمله امکان قابل لمس بودن صحنه، " ساید بار " ویندوز متفاوت که تمامی‌اطلاعات از جمله ساعت، پیام‌های ...

تعداد صفحه: ۷ دسته بندی: مدیریت

مقدمه: شایسه سالاری (meritocracy) از موضوعات مدیریت منابع انسانی است که در سطوح مختلف سازمان ها مطرح می شود. شایسته سالاری برروی انتخاب افراد برای انجام وظایف خاص تأثیر می گذارد. بر همین مبنا انتخاب افراد مذکور باید بر مبنای ویژگی های عینی نظیر هوش، دانش، تجربه مهارت، استعداد و توانایی و تلاش آنها انجام شود. شتعیسته سالاری در همه جوامع و یا سازمانها می تواند مطرح شود. به عنوان ...

تعداد صفحه: ۱۷ دسته بندی: مدیریت

مقدمه : مهندسی ارزش ( با مفهومی نزدیک به مدیریت ارزش و تجزیه و تحلیل ارزش ) رویکردی گروهی، سیستماتیک، کارکردگرا و دارای کاربردی حرفه ای است که برای ارزیابی و بهبود ارزش در یک محصول، طراحی یک وسیله، طراحی سیستم، اجرای پروژه های صنعتی و عمرانی و دیگر خدمات به کار گرفته می شود. مهندسی ارزش متدولوژی قدرتمندی است برای حل مسائل، کاهش هزینه ها و به طور همزمان، بهبود عملکرد و کیفیت. با ...

تعداد صفحه: ۲۳ دسته بندی: مدیریت

چکیده : در دنیای رقابتی امروز مشتریان در کانون اصلی توجه شرکتها قرار دارند و رضایت‌مندی آنها عامل اصلی کسب مزیت رقابتی سازمانها است. لازمه جلب رضایت مشتریان برآورده ساختن کامل نیازهای آنها و شناسایی دقیق خواسته‌ها، انتظارات، تمایلات، تواناییها و محدودیتهای آنها در خرید محصولات است. با دستیابی به چنین اطلاعاتی می‌توان عوامل تأثیرگذار بر رفتار مصرف‌کنندگان را به خوبی تشخیص داد و ...

تعداد صفحه: ۴ دسته بندی: پروژه و طرح کارآفرینی

معرفی کارخانه : شرکت تکدانه که در شهرستان مرند - کیلومتر ۶ جاده بازرگان و در مجاورت یکی از خوش آب و هواترین و غنی ترین مناطق باغبانی واقع شده است و در سال ۱۳۶۲ تاسیس شد و از سال ۱۳۷۴ با مدیرِت بخش خصوصی به بهره برداری رسیده است. محصولات اصلی تکدانه، کنسانتره آبمیوه، انواع آبمیوه بسته‌ بندی شده در پاکت به روش پرکنی سرد، رب گوجه ‌فرنگی و انواع شربت می ‌باشد. شرکت تکدانه، یکی از ...

تعداد صفحه: ۴ دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی

اجتماع انسانی از مجموع افرادی که دریک مکان خاص با یکدیگر مراوده داشته وفعالیت میکنند،تشکیل شده و خداوند سبحان با معرفی انسان به عنوان جانشین و خلیفه خویش بر زمین مسئولیت بزرگی بردوش او نهاده ودر ذاتش غریزه زندگی اجتماعی را به ودیعه گذارده است واز اینرو می بینیم که به طور کلی انسان بذات،موجودی اجتماعی وتمایل به زندگی به صورت گروهی ودسته جمعی دارد. بدون شک هیچ کس نمی تواند مدعی آن ...

تعداد صفحه: ۲۸ دسته بندی: علوم آموزشی و مشاوره تحصیلی

جملات بزرگان در زمینه مدیریت کارگزارانت را بیازما و سپس بکار گمار، چرا که انتصاب بدون مشورت و آزمایش موجب پشیمانی خواهد بود. حضرت علی (ع) امام علی علیه‌السلام :وارد عمل شدن بدون برنامه ریزی علت همه شکست‌هاست. برنامه ریزی، آوردن آینده به زمان حال است تا بتوانید همین الان کاری برای آن انجام دهید. لاکین، آلن شکست، عدم موفقیت نیست؛ شکست یعنی تأخیر در پیروزی. مکنزی، آلکس خدمات خوب ...

تعداد صفحه: ۱۲ دسته بندی: مدیریت

در دنیای رقابتی امروز مشتریان در کانون اصلی توجه شرکتها قرار دارند و رضایت‌مندی آنها عامل اصلی کسب مزیت رقابتی سازمانها است. لازمه جلب رضایت مشتریان برآورده ساختن کامل نیازهای آنها و شناسایی دقیق خواسته‌ها، انتظارات، تمایلات، تواناییها و محدودیتهای آنها در خرید محصولات است. با دستیابی به چنین اطلاعاتی می‌توان عوامل تأثیرگذار بر رفتار مصرف‌کنندگان را به خوبی تشخیص داد و در اتخاذ ...

تعداد صفحه: ۷ دسته بندی: اقتصاد

از دهه پنجم قرن نوزدهم به بعد با افزایش شرکتها و موسسات بازرگانی و ایجاد پیچیدگی در روابط اقتصادی و تجاری؛ وظایف امور مالی به صورت چشمگیری تغییر پیدا نمود. تاکید دولتها بر رشد اقتصادی خود به افزایش و گسترش شرکتها و موسسات کمک کرده و وظایف مذکور را پیچیده تر کرده است. پیشرفت تکنولوژی و تغییرات محیطی وسیع، باعث شتاب فزاینده ای در اقتصاد شده است و به علت رقابت روز افزون موسسات، ...

تعداد صفحه: ۷ دسته بندی: حسابداری

روش محاسبه صحیح بهای تمام شده وقوع رویدادهایی نظیر توسعه رقابت جهانی، پیشرفت فن آوری اطلاعات و ارتباطات و دسترسی به سیستم های اطلاعاتی ارزان طی دو دهه گذشته و تلاش واحدهای اقتصادی جهت احراز رتبه جهانی و ورود به بازارهای بین المللی، لزوم داشتن نگرشهایی همچون رضایت مشتریان و مدیریت بر مبنای فعالیت را اجتناب ناپذیر کرده است.وقوع رویدادهایی نظیر توسعه رقابت جهانی، پیشرفت فن آوری ...

تعداد صفحه: ۱۱ دسته بندی: مدیریت

‌انعطاف‌ پذیری، به‌عنوان‌ سلاحی‌ جدید برای‌ ورود به‌ بازار های‌ رقابتی، از روشهای‌ گوناگونی‌ محقق‌ می‌شود. به‌دلیل‌ اینکه‌ بسیاری‌ از روشها برای‌ تحقق‌ انعطاف‌پذیری، باعث‌ افزایش‌ هزینه‌های‌ تولید می‌گردند و همچنین‌ نیاز به‌ سرمایه‌گذاریهای‌ عمده‌ دارند لذا استفاده‌ از آنها برای‌ بسیاری‌ از شرکتها عملی‌ نیست. از این‌رو برای‌ کسب‌ مزیت‌ رقابتی، فرایند تولید باید تغییر کند. اتخاذ ...

تعداد صفحه: ۱۴ دسته بندی: مدیریت

مقدمه در سالهای اخیر مدیریت کیفیت به عنوان روشی برای درک عمیق خواسته های مشتریان و برآورده نمودن نیازها وخواستهای مشتری از هر جهت و به نحو اطمینان بخش توسط سازمانهای ملی و بین المللی مطرح گردیده است. در این روش مدیریت کیفیت از اجرای روشهای عملیاتی و ارتباط با مشتری به نحو از پیش تعریف شده تشکیل شده است . لذا یکی از مهمترین وظائف مدیریت کیفیت تعیین اهدافی است که از طریق دست یابی ...

تعداد صفحه: ۲۴ دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مواد مخدر به‌صورت کلی به سه دسته مخدرها، توهم زاها و توان افزاها تقسیم می‌شوند. مخدرها-‌ که ماده مؤثرشان مرفین است مثل تریاک و هرویین-‌ از این دسته هستند. توهم زاها به دو گروه طبیعی (حشیش، گراس و بنگ) و مصنوعی تقسیم می‌شوند که قرصهای اکس جزو گروه مصنوعی مخدرهای توهم زاست. (Ecstasy) چیست؟ نام علمی اکستازی متیلن‌دی‌اکسی‌ اِن مت‌آمفتامین١ است. این ترکیب روان‌افزا به‌طور مصنوعی ...

تعداد صفحه: ۷ دسته بندی: مدیریت

مقدمه در سالهای اخیر مدیریت کیفیت به عنوان روشی برای درک عمیق خواسته های مشتریان و برآورده نمودن نیازها وخواستهای مشتری از هر جهت و به نحو اطمینان بخش توسط سازمانهای ملی و بین المللی مطرح گردیده است. در این روش مدیریت کیفیت از اجرای روشهای عملیاتی و ارتباط با مشتری به نحو از پیش تعریف شده تشکیل شده است . لذا یکی از مهمترین وظائف مدیریت کیفیت تعیین اهدافی است که از طریق دست یابی ...

تعداد صفحه: ۲۳ دسته بندی: پروژه و طرح کارآفرینی

دنیای در حال تحول امروز، کامیابی را از آن جوامع و سازمان‌هایی می‌داند که بین منابع کمیاب، قابلیت‌های مدیریتی و منابع انسانی خود، رابطه‌ای منطقی و معنی‌دار برقرار سازند. به‌عبارت دیگر، جامعه و سازمانی می‌تواند در مسیر توسعه، حرکت روبه‌جلو و پرشتابی داشته باشد که با ایجاد بسترهای لازم منابع انسانی خود را به دانش و مهارت کارآفرینی مولد تجهیز کند تا آنها با استفاده از این توانمندی ...

تعداد صفحه: ۲۲ دسته بندی: مدیریت

مدیریت پروژه یک نظام سازمان یافته ومدیریت منابع (بطور مثال منابع انسانی) می باشد به نحوی که پروژه بایک چشم انداز مشخص،کیفیت مشخص،زمان مشخص وقیمت تمام شده مشخص به اتمام برسد. پروژه یک کار موقتی است که فقط یک بارو به منظور ایجادیک محصول مشخص ویا خدمات مشخص انجام می شود.یک پروژه باعث تغییرات مفید ویا ارزش افزوده می شود. خصوصیت موقتی ویک باره بودن پروژه آن را از فرآیندها ویا اعمالی ...

تعداد صفحه: ۱۰ دسته بندی: محیط زیست و انرژی

حمل و نقل یکی از بخش های عمده و اصلی مصرف کننده انرژی است. بیشتر وسایل حمل و نقل از سوخت های هیدروکربنی استفاده می کنند. اگر این سوخت ها ناقص بسوزند ، تولید آلودگی می کنند. با وجود اینکه وسایط نقلیه در ایالات متحده نسبت به گذشته به علت مقررات زیست محیطی آلودگی کمتری ایجاد می کنند ، اما در عمل این امر به دلیل افزایش تعداد وسایط نقلیه و میزان استفاده ای که از هر یک از آنها می شود ...

تعداد صفحه: ۴ دسته بندی: اقتصاد

بطور خلاصه اقتصاد، ناظر به تخصیص منابع کمیاب به شیوه ای است که سود حاصله را به حداکثر برساند. در بسیاری از موارد، نظام قیمت ها به عنوان یک مکانیسم تخصیص برای اطمینان از استفاده بهینه از منابع بکار گرفته می شود . در تخصیص منابع خدمات بهداشتی درمانی مکانیسم کنترل نشده قیمت برای تخصیص منابع، با توجه به اهمیت برابری در این عرصه، نامناسب به نظر می رسد . لذا، تصمیم در باره این که چه ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: حسابداری

مقدمه در عصر حاضر باتوجه به وجود برخی از محدودیتهای زیست محیطی به ویژه در تجارت جهانی و تنگ شدن عرصه رقابت، به ناچار بعضی شرکتهای انتفاعی از یک سو برای رفع این محدودیتها و دستیابی به درآمد بیشتر و یا کسب محبوبیت تجاری، مجبور به تحمل هزینه های زیست محیطی بوده و ازسوی دیگر برای ارزیابی مثبت عملکرد خاص حفاظت ازمحیط زیست، ناچار به کاهش هزینه های مزبور هستند. برای مدیریت بر هزینه های ...

تعداد صفحه: ۱۱ دسته بندی: پروژه و طرح کارآفرینی

سیمان آبیک شرکت سیمان آبیک با بهره گیری از توان تحقیقاتی و علمی کارشناسان و متخصصان و همچنین با استفاده از آزمایشگاه های مجهز ، تاکنون فعالیتهای بسیار گسترده ای را در زمینه تولید انواع محصولات جدید مطابق با نیاز بازار ، جلب رضایت مشتری و فرصت انتخاب بهتر و بیشتر به متقاضیان آغاز نموده که در حال حاضر ضمن مطالعه و تحقیق بر روی 11 نوع محصول جدید متناسب با درخواست و نیاز مصرف ...

تعداد صفحه: ۳۸ دسته بندی: مدیریت

عنوان: معرفی نرم افزار های سیستم خبره نرم افزارهای سیستم خبره مثالی کاربردی از یک سیستم خبره : ارزیابی سیستم خبره برنامه ریزی تولید(GENESYS): امروزه روند روبه رشد پیچیدگی در صنایع تولیدی و نیاز به کارایی بیشتر، چرخه تولید محصول کوتاه تر، انعطاف بیشتر، کیفیت بهتر محصولات ، ارضای هرچه بهتر توقعات مشتریان و هزینه های کمتر چهره تولید را تغییر داده است. یک چالش بزرگ برای شرکتهای ...

تعداد صفحه: ۴۱ دسته بندی: مدیریت

اعتماد سرمایه ای اجتماعی امروزه توفیق سازمان‌ها را نمی‌توان تنها در انباشت ثروت مادی و تجهیز به آخرین امکانات و فناوری‌ها ارزیابی کرد، زیرا سرمایه مالی، فیزیکی و انسانی بدون سرمایه اجتماعی فاقد کارآیی موثر است. به عبارت دیگر استفاده بهینه از سرمایه‌های مالی و فیزیکی و انسانی در سازمان بدون شبکه روابط متقابل بین اعضای سازمان که توأم با اعتماد، محبت و دوستی و در جهت حفظ ارزش‌ها و ...

تعداد صفحه: ۲۲ دسته بندی: مدیریت

عنوان مقاله: تاثیر فناوری اطلاعات بر مدیریت منابع انسانی چکیده: اینترنت نحوه ‌زندگی، یادگرفتن، کارکردن و گذراندن اوقات فراغت را دگرگون کرده است. به طور اساسی ،اینترنت همه جنبه های جامعه انسانی را کم و بیش تغییر داده است . این مقاله در رابطه با تاثیر اینترنت و فناوری اطلاعات بر کار و مدیریت منابع انسانی است و سعی می کند نوآوریهای مهم و ( حتی الامکان ) تغییرات در سطوح ...

تعداد صفحه: ۳۰ دسته بندی: مدیریت

شرایط تعریف گارانتی: کمپانی متعهد است که قطعه مشتری را در صورت بروز مشکل در مدت تعیین شده بدون هزینه تعمییر یا تعویض نماید. بر همین اساس شرکت سریر سرویس که عهده داراجرای ضمانت سخت افزار شرکت می باشد .موارد تحت ضمانت و نقض ضمانت را به این گونه تعریف کرده است: تعریف ضمانت سریر: ضمانت نامه سریر بصورت قرارداد یا توافق بین شرکت سریرسرویس و مصرف کنندگان محصولات تحت ضمانت است. در این ...

تعداد صفحه: ۳۰ دسته بندی: مدیریت

شرایط گارانتی تعریف گارانتی:کمپانی متعهد است که قطعه مشتری را در صورت بروز مشکل در مدت تعیین شده بدون هزینه تعمییر یا تعویض نماید بر همین اساس شرکت سریر سرویس که عهده داراجرای ضمانت سخت افزار شرکت می باشد .موارد تحت ضمانت و نقض ضمانت را به این گونه تعریف کرده است: تعریف ضمانت سریر: ضمانت نامه سریر بصورت قرارداد یا توافق بین شرکت سریرسرویس و مصرف کنندگان محصولات تحت ضمانت است. در ...

تعداد صفحه: ۱۴ دسته بندی: اقتصاد

ضمانتنامه های بانکی در تجارت بین المللی، برای خرید کالا یا خدمات، اغلب ارزیابی دقیق توان و قابلیت فنی و مالی فروشنده و یا ارائه کننده خدمات، چندان ساده نیست. همچنین در حین انجام کار و یا پس از عقد قرارداد و گشایش اعتبار اسنادی ممکن است حوادثی رخ دهد که به واسطه آن فروشنده از انجام تعهدات خود خواسته یا ناخواسته کوتاهی نماید. بنابراین خریدار کاملاًَ محق است که جهت حصول اطمینان از ...

تعداد صفحه: ۳۳ دسته بندی: گرافیک

چاپگر از متداولترین دستگاههای خروجی در کامپیوتر است که از آن بمنظور چاپ اطلاعات استفاده می شود . کاربران کامپیوتر صرفنظر از نوع استفاده ، ممکن است در مقاطع زمانی خاصی نیازمند استفاده از چاپگر باشند. چاپگرها دارای انواع متفاوتی می باشند. چاپگرهای جوهر افشان،لیزری تک رنگ و لیزری رنگی ، سه گروه عمده از چاپگرهای موجود می باشند. هر یک از چاپگرها ( از چاپگرهای جوهر افشان تا چاپگرهای ...

تعداد صفحه: ۲۸ دسته بندی: مهندسی فناوری اطلاعات IT

مقدمه ASP راه حل شرکت مایکروسافت برای ایجاد صفحات پویای وب می باشد. با گسترش اینترنت و www در زندگی روزمره، ایجاد وب سایت یکی از بخشهائی است که به سرعت در حال رشد می باشد. همواره در تار جهان گسترده، طراحی وب سایت برای ایجاد گرافیک های تخیلی و زیبا و صفحات وب ساده برای خواندن مبتنی است. به همین دلیل امروزه سایت های وب محل تلاقی کاربران شده است. اگر چه خلق یک وب سایت دلپذیر مهم می ...

تعداد صفحه: ۲۴ دسته بندی: بیمه

انواع بیمه های عمر بیمه های عمر بطور کلی در حال حاضر به دو طریق عرضه می شوند : 1) بیمه های عمر با پوشش صرفا خطر فوت : در اینگونه بیمه ها هدف تامین افراد خانواده بعد از فوت شخص بیمه شده می باشد. 2) بیمه های عمر پس اندازی : در اینگونه بیمه ها هدف تامین افراد خانواده بعد از فوت و تامین پس انداز آینده شخص بیمه شده می باشد که علاوه بر تامین خطر فوت جنبه پس اندازی نیز دارد. در کلیه ...

ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت