تحقیق مقاله طراحی صنعتی

تعداد صفحات: 40 فرمت فایل: word کد فایل: 10453
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مدیریت
قیمت قدیم:۱۶,۵۰۰ تومان
قیمت: ۱۰,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله طراحی صنعتی

    طراحی صنعتی و عوامل انسانی:

    مرکز تحقیقات با داشتن یکی از پیشرفته ترین و مجهز ترین استودیو های طراحی صنعتی موجود، قادر است نمونه هایی با ابعاد یک به یک تهیه نماید ونیز با بهره گیری از نرم افزار کامپیوتر می تواند به هر طرحی جامع عمل بپوشاند. تحلیل وارزیابی تطابق طرح مورد نظر با جنبه های انسانی واستانداردهای مربوط به آن از جمله فعالیت هایی است که در این مرحله انجام می پذیردودر نهایت طرح مورد نظر بایستی با استفاده از نرم افزارهلی دقیق مهندسی که دقت و منظور طراح را یکجا تامین نماید به مدل سه بعدی تبدیل گردد.

    طراحی مفهومی:

    این قسمت از فرایند طراحی چیزی نیست به جز مجموعه ای از ارزیابی ها و تحلیل هایی که به راه حل های مهندسی همراه با در نظر گرفتن موضوعات مربوط به تولید و امنیت ودیگر پارامترهایی که برای محصول در نظر گرفته شده است، می پردازد.طراحی مفهومی می تواند به عنوان اساسی ترین بخش هر فرایند طراحی در نظر گرفته شود، زیرا پایه و اساس هر طرحی در این مرحله گذاشته می شود. مرکز تحقیقات ایران خودرو مجرب ترین افراد متخصص را در این زمینه به کارگرفته است.علاوه بر متخصصین داخلی، همکاری و همراهی با پیشرفته ترین مراکز مهندسی دنیا با هدف انتقال فن آوری از اولویت های این مرکز می باشد.بهره گیری درست از فن آوری های شبیه سازی، طراحی، تولید ومهندسی به کمک کامپیوتر باعث افزایش سرعت ودقت در فرایند طراحی گشته است.مهندسی فرایند های همزمان و کارگروهی از دیگر عوامل بسیار مفید در کاهش مشکلات طرح در مراحل بعد می باشد.پس از نهایی شدن طرح اولیه، طراح بایستی آنرا با جزئیات کامل وبا درنظرگرفتن فرآیندهای تولید، موضوعات و اهداف کیفی و دیگر اهدافی که در سر دارد قطعی نماید.مرکز تحقبقات ایران خودرو با داشتن مجهزترین و قوی ترین مجموعه نرم افزار و سخت افزار تخصصی صنایع خودروسازی در خاورمیانه قادر به پیاده سازی کامل پروژه های طراحی در سیستمهای طراحی، تولید و مهندسی به کمک کامپیوتر است.حضور سخت افزار و نرم افزار قوی در یک شبکه کامپیوتری وسیع به همراهان طراحان مجرب سبب می شود که بتوان طرح را در کوتاهترین زمان ممکن و با حداقل مشکلات فنی به اتمام رساند.شبیه سازی کامپیوتری یکی از ابزارهای قوی برای فراهم ساختن یک نمایش مجازی از چگونگی کارکرد یک طرح تحت شرایط مختلف می باشد. برای انجام این مهم مرکز تحقیقات ایران خودرو دارای پرسنل متخصص ،مجرب و آخرین فن آوریهای نرم افزاری می باشد. نرم افزارهای کامپیوتردر مواردی چون:

     تحلیل ساختاری، دوام وعمرمفید، تصادفات، جریان مایعات در داخل وخارج خودرو، دینامیک سیستم تعلیق و فرمان، ارتعاشات ونیز روندهای تولید بعنوان ابزاری در دست طراحان در مرکز تحفیقات به یافتن راه حلهای بهینه به ایشان یاری می نماید.

    نمونه سازی:

    علاوه بر شبیه سازی در عالم مجازی و ارزیابیهای محاسباتی طرح، مدلهایی با کیفیتی شبیه به نمونه نهایی بایستی آماده شوند تا بصورت فیزیکی و قابل لمس مورد بررسی قرار گیرند.مرکز تحقیقات ایران خودرو در این زمینه هم از داشتن کاملترین و جدیدترین مجموعه تجهیزات برای نمونه سازی سریع سود می برد.در اینجا متخصصین وتکنسینهای آموزش دیده جهت تهیه نمونه هایی از قطعات فلزی و پلاستیکی خودرو فعالیت می نمایند.استفاده از فن آوریهایی نظیر برش لیزری، نمونه سازی سریع و ماشین کاری CNC از دیگر قابلیتهای مرکز تحقیقات ایران خودرو محسوب می گردد. در عین حال برخورداری ازکارگاههای مونتاژ مجهز، ساخت خودروهای نمونه برای آزمونهای مختلف را امکان پذیر ساخته است.در حین آخرین مراحل طراحی بایستی از انطباق محصول با تمامی نیازهای ابتدایی و تعاریف اولیه که از محصول داشتیم اطمینان حاصل شود. این مرکز با استفاده از تجهیزات مدرن خود قادر است بخش عمده ای از این آزمایشات را به انجام رساند. برای آزمونها وموارد تخصصی دیگر از مراکز معتبر تست در نقاط دیگر دنیا کمک گرفته میشود.برای تقویت اعتبار محصولات خود در بازارهای جهانی، مرکز نحقیقات ایران خودرو قابلیت اطمینان محصولات خود را با اخذ مدرک تأیید از مراکز استاندارد ایرانی و جهانی تأمین می نماید. این مرکز همچنین پیاده سازی مناسب و صحیح فرآیند طراحی خود را از طریق پشتیبانی و بهره گیری از سیستمهای مدیریت کیفیت تضمین می نماید.

    تضمین کیفیت:

    این مرکز با داشتن مدرک ISO 9001 وبهره گیری از اخرین فنون مدیریت کیفیت جهت پیاده سازی دقیق، بهنگام و مؤثر خواسته ها و برآوردن رضایت واعتماد مشتری گام بر می دارد. همچنین بعنوان مسئول تحقیقات و نوآوری در کارخانه ایران خودرو، مرکز تحقیقات همواره ملاحظات زیست محیطی را در تمامی مراحل طراحی خودرو بعنوان یک الزام برای نیل به تولید محصولات سبز در نظر قرارمی دهد.

    پروژه:

    در مراکز تحقیقات ایران خودرو همواره تعدادی پروژه با موضوع طراحی محصولات یا تحقیقات در زمینه های جدید وفن آوریهای نوین در صنعت خودرو در حال انجام است.این پروژه ها معمولاً بطور متوازی با دیگر واحدها در یک ساختار هم سطح و بر اساس اصول از پیش تعیین شده طراحی و توسعه محصولات تحت نظارت مدیران پروژه ها فعالیت می نماید.

    سیستمهای پشتیبانی:

    فرآیند طراحی خودرو بخاطر داشتن وسعت وپیچیدگی ذاتی در درون خود همواره نیازمند روشها و ابزاری است که به پیاده سازی آن در یک روال کنترل شده، سریع و دقیق با حداقل اتلاف منابع یاری می نماید.در مرکز تحقیقات ایران خودرو، آرشیو و کتابخانه فنی بعنوان منابع اطلاعاتی و ورودی-خروجی سایت، پایگاه های اطلاعاتی بعنوان بستری برای جریان مداوم اطلاعات بین گروه ها، کنترل پروژه بعنوان بازوی هدایت وکنترل اجرا کنندگان پروژه ویک شبکه عظیم کامپیوتری برای اتصال سیستمهای مکانیزه، همه و همه مسئولیت پشتیبانی را بر عهده دارند.

     

     

    استراتژی شرکت:

    ایران خودرو و سازندگی:

    ایران خودرو از سال 1373 و همزمان با تدوین و تصویب برنامه جامع 7 ساله خود ، واردمرحله نوینی شد. شرکت با تهیه برنامه هفت ساله خود ، گامی اساسی در جهت هدفمند کردن فعالیتهای سازمانی خود برداشت. در این برنامه ریزی سعی شده بود تا فاکتورهایی نظیر شرایط بازار و رضایت مشتری ، واقعیت های موجود محیط اقتصادی ، توقع مردم و رسالت ملی ، وضعیت رقبای جهانی و پیش بینی آینده آنها در روند حرکتی موجود پویایی و انعطاف پذیری برنامه در نظر گرفته شود. دستیابی به دانش فنی و امکانات طراحی و ساخت خودروهای جدید ، گسترش و تعمیق ساخت داخل (خودکفایی ملی ) قطعات خودرو ، ورود به بازارهای جهانی و دستیابی به تراز ارزی را می توان از جمله اهم اهداف این برنامه استراتژیک نام برد.

    تحقق این اهداف در گرو برنامه ریزی و اجرای صدها طرح و پروژه کوچک و بزرگ به منظور اصلح خطوط تولید ، بازسازی و نوسازی ماشین آلات و تجهیزات ، افزایش ظرفیت تولید و تنوع بخشیدن به محصولات بوده است ، که اغلب این طرح ها طی سالهای اخیر به بهره برداری رسیده اند.ازجمله مهمترین این پروژه هاعبارتند از:

    اصلاح و بازسازی تجهیزات سالن پرس موجود و احداث سالن تولید وایجاد خطوط پرس جدید

    اصلاح، نوسازی و توسعه ظرفیت خط رنگ

    نوسازی و ایجاد خطوط مونتاژ انواع بدنه سواری

    اصلاح، نوسازی و توسعه ظرفیت تولید خطوط مونتاژ نهائی سواری

    افزایش ظرفیت خطوط ریخته گری و ماشینکاری چدن

    احداث سالن و ایجاد خطوط ریخته گری و ماشینکاری قطعات آلومینیومی موتور پژو 405 و ایجاد خطوط مونتاژ قطعات منفصله

    ایجاد مراکز تحقیق ،توسعه و طراحی خودرو و مجموعه های آن از جمله موتور

    اصلاح و تکمیل امکانات پشتیبانی شامل تجهیز سخت افزارهای کامپیوتری و ایجاد شبکه جامع مکانیزه اطلاعات .

    ایران خودرو با تکیه بر تجارب گرانقدر سال های اخیر با بهره گیری از نتایج و دستاوردهای برنامه جامع 7 ساله خود دست اندرکار تدوین برنامه جامع 10 ساله است که جهانی شدن را هدف گرفته است. این برنامه بر 4 مقوله رشد ، راهبری صنعت کشور ، بازار سازی و بازاریابی و مشارکت بین المللی مبتنی می باشد. دورنمای مطلوب ایران خودرو در این برنامه استراتژیک آن است که به بزرگترین و موفق ترین شرکت ایران با قابلیت های رقابتی کلاس جهانی تبدیل شود با توجه به تجارب و نتایج حاصله از اولین برنامه جامع 7 ساله شرکت ( 80-1374 ) شرکت ایران خودرو این بار به شیوه ای نو و با جلب مشارکت لایه های بیشتری از مدیران و کارشناسان خود در حال تدوین اهداف و برنامه جامع خود برای دهه آینده است.

    در این برنامه استراتژیک که راهنمای همه تصمیمات و اقدامات گروه ایران خودرو خواهد بود ، شاخص ها و عوامل زیر به عنوان سرلوحه همه تلاش ها و مرکز ثقل همه فعالیت ها انتخاب شده اند :

    کیفیت در مدیریت و اشاعه فرهنگ رقابتی

    کیفیت در محصول و خدمات

    بهبود مستمر در فرآیندها با تاکید بر فرآیند خودروساز شدن

    کسب حداکثر کیفیت با حداقل هزینه

    ایران خودرو انتظار دارد در چارچوب این برنامه که از ابتدای سال 1381 انسجام بخش فعالیتها و راهنمای سیاست گذاری ها و تصمیم گیری ها خواهد بود ، بتواند در سالهای میانی دهه آینده به قابلیت های لازم برای تبدیل شدن به یک شرکت تراز جهانی دست یابد و از این طریق برسرافرازی ها ، افتخارات و اعتبارات جمهوری اسلامی ایران در عرصه های صنعت و اقتصاد بیافزاید.

    خودکفائی:

    یکی از اهداف اصلی در برنامه جامع 7 ساله شرکت ایران خودرو تعمیق ساخت داخل قطعات خودروهای تولیدی است که با تشکیل شرکت ساپکو و فعالیتهای چند ساله آن این مهم تحقق یافته است. تبلور اقدامات انجام شده در ساخت داخل نمودن قطعات پیکان 1600، پژو 405 ، پژو آر-دی ، خودروی پارس و سمند ( خودروی ملی ) به شرح زیر می باشد:

    خودکفایی پیکان 1600 :

    ساخت داخل نمودن قطعات پیکان در سال 1370 با ایجاد واحد خودکفایی ایران خودرو آغاز گردید. به منظور ایجاد امکان تولید بیشتر و با هدف ساخت داخل نمودن قطعات خودروهای مختلف ، واحد خودکفایی مذکور در سال 1372 به شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو (ساپکو) منتقل گردید. با تاسیس این شرکت ، برنامه ریزی های انجام شده در مورد ساخت داخل نمودن قطعات پیکان به ثمر نشسته است، به طوری که اکنون حدود 5/98% از قطعات آن در داخل کشور ساخته می شود.

    خودکفایی پژو 405:

    ساخت داخل نمودن قطعات پژو 405 از سال 1373 در دستور کار شرکت ساپکو قرار گرفته و در حال حاضر با احتساب اقلام حذف شده از پک (PACK ) و اقلامی که خودکفایی آن در تعهد ایران خودرو می باشد ، بالغ بر 87% از قطعات خودرو پژو خودکفا گردیده است.

    خودکفایی پژوآر-دی:

    از آنجا که خودرو آر-دی تلفیقی از اتومبیل های پژو 405 و پیکان 1600 می باشد ، لذا برای بخش زیادی از اقلام مشترک ، شرکت ساپکو اقدام به تهیه مدارک فنی و عقد قرارداد نموده است. در حال حاضر تعداد 179 قطعه از قطعات مخصوص خودرو RD توسط شبکه قطعه سازان داخلی به تولید انبوه رسیده و برای تعداد 214 قطعه نیز قرارداد منعقد گردیده است.

     

    خودکفایی خودروی پارس:

    خودروی پارس در شرکت ایران خودرو طراحی و خودکفایی قطعات آن از سال 1378 آغاز گردیده است و از مجموع 1819 قطعه آن ، 1460 قطعه در برنامه خودکفایی ساپکو قرار دارد.

    خودکفایی سمند ( خودروی ملی):

    ساخت داخل کردن قطعات سمند ( خودروی ملی ) توسط شرکت ساپکو مورد بررسی قرار گرفته است و تا پایان سال 1379 ، 1622 قطعه از قطعات این خودرو به خودکفایی رسیده است.

    طراحی صنعتی و عوامل انسانی:

    مرکز تحقیقات با داشتن یکی از پیشرفته ترین و مجهز ترین استودیو های طراحی صنعتی موجود، قادر است نمونه هایی با ابعاد یک به یک تهیه نماید ونیز با بهره گیری از نرم افزار کامپیوتر می تواند به هر طرحی جامع عمل بپوشاند. تحلیل وارزیابی تطابق طرح مورد نظر با جنبه های انسانی واستانداردهای مربوط به آن از جمله فعالیت هایی است که در این مرحله انجام می پذیردودر نهایت طرح مورد نظر بایستی با استفاده از نرم افزارهلی دقیق مهندسی که دقت و منظور طراح را یکجا تامین نماید به مدل سه بعدی تبدیل گردد.

    طراحی مفهومی:

    این قسمت از فرایند طراحی چیزی نیست به جز مجموعه ای از ارزیابی ها و تحلیل هایی که به راه حل های مهندسی همراه با در نظر گرفتن موضوعات مربوط به تولید و امنیت ودیگر پارامترهایی که برای محصول در نظر گرفته شده است، می پردازد.طراحی مفهومی می تواند به عنوان اساسی ترین بخش هر فرایند طراحی در نظر گرفته شود، زیرا پایه و اساس هر طرحی در این مرحله گذاشته می شود. مرکز تحقیقات ایران خودرو مجرب ترین افراد متخصص را در این زمینه به کارگرفته است.علاوه بر متخصصین داخلی، همکاری و همراهی با پیشرفته ترین مراکز مهندسی دنیا با هدف انتقال فن آوری از اولویت های این مرکز می باشد.بهره گیری درست از فن آوری های شبیه سازی، طراحی، تولید ومهندسی به کمک کامپیوتر باعث افزایش سرعت ودقت در فرایند طراحی گشته است.مهندسی فرایند های همزمان و کارگروهی از دیگر عوامل بسیار مفید در کاهش مشکلات طرح در مراحل بعد می باشد.پس از نهایی شدن طرح اولیه، طراح بایستی آنرا با جزئیات کامل وبا درنظرگرفتن فرآیندهای تولید، موضوعات و اهداف کیفی و دیگر اهدافی که در سر دارد قطعی نماید.مرکز تحقبقات ایران خودرو با داشتن مجهزترین و قوی ترین مجموعه نرم افزار و سخت افزار تخصصی صنایع خودروسازی در خاورمیانه قادر به پیاده سازی کامل پروژه های طراحی در سیستمهای طراحی، تولید و مهندسی به کمک کامپیوتر است.حضور سخت افزار و نرم افزار قوی در یک شبکه کامپیوتری وسیع به همراهان طراحان مجرب سبب می شود که بتوان طرح را در کوتاهترین زمان ممکن و با حداقل مشکلات فنی به اتمام رساند.شبیه سازی کامپیوتری یکی از ابزارهای قوی برای فراهم ساختن یک نمایش مجازی از چگونگی کارکرد یک طرح تحت شرایط مختلف می باشد. برای انجام این مهم مرکز تحقیقات ایران خودرو دارای پرسنل متخصص ،مجرب و آخرین فن آوریهای نرم افزاری می باشد. نرم افزارهای کامپیوتردر مواردی چون:

     تحلیل ساختاری، دوام وعمرمفید، تصادفات، جریان مایعات در داخل وخارج خودرو، دینامیک سیستم تعلیق و فرمان، ارتعاشات ونیز روندهای تولید بعنوان ابزاری در دست طراحان در مرکز تحفیقات به یافتن راه حلهای بهینه به ایشان یاری می نماید.

    نمونه سازی:

    علاوه بر شبیه سازی در عالم مجازی و ارزیابیهای محاسباتی طرح، مدلهایی با کیفیتی شبیه به نمونه نهایی بایستی آماده شوند تا بصورت فیزیکی و قابل لمس مورد بررسی قرار گیرند.مرکز تحقیقات ایران خودرو در این زمینه هم از داشتن کاملترین و جدیدترین مجموعه تجهیزات برای نمونه سازی سریع سود می برد.در اینجا متخصصین وتکنسینهای آموزش دیده جهت تهیه نمونه هایی از قطعات فلزی و پلاستیکی خودرو فعالیت می نمایند.استفاده از فن آوریهایی نظیر برش لیزری، نمونه سازی سریع و ماشین کاری CNC از دیگر قابلیتهای مرکز تحقیقات ایران خودرو محسوب می گردد. در عین حال برخورداری ازکارگاههای مونتاژ مجهز، ساخت خودروهای نمونه برای آزمونهای مختلف را امکان پذیر ساخته است.در حین آخرین مراحل طراحی بایستی از انطباق محصول با تمامی نیازهای ابتدایی و تعاریف اولیه که از محصول داشتیم اطمینان حاصل شود. این مرکز با استفاده از تجهیزات مدرن خود قادر است بخش عمده ای از این آزمایشات را به انجام رساند. برای آزمونها وموارد تخصصی دیگر از مراکز معتبر تست در نقاط دیگر دنیا کمک گرفته میشود.برای تقویت اعتبار محصولات خود در بازارهای جهانی، مرکز نحقیقات ایران خودرو قابلیت اطمینان محصولات خود را با اخذ مدرک تأیید از مراکز استاندارد ایرانی و جهانی تأمین می نماید. این مرکز همچنین پیاده سازی مناسب و صحیح فرآیند طراحی خود را از طریق پشتیبانی و بهره گیری از سیستمهای مدیریت کیفیت تضمین می نماید.

    تضمین کیفیت:

    این مرکز با داشتن مدرک ISO 9001 وبهره گیری از اخرین فنون مدیریت کیفیت جهت پیاده سازی دقیق، بهنگام و مؤثر خواسته ها و برآوردن رضایت واعتماد مشتری گام بر می دارد. همچنین بعنوان مسئول تحقیقات و نوآوری در کارخانه ایران خودرو، مرکز تحقیقات همواره ملاحظات زیست محیطی را در تمامی مراحل طراحی خودرو بعنوان یک الزام برای نیل به تولید محصولات سبز در نظر قرارمی دهد.

    پروژه:

    در مراکز تحقیقات ایران خودرو همواره تعدادی پروژه با موضوع طراحی محصولات یا تحقیقات در زمینه های جدید وفن آوریهای نوین در صنعت خودرو در حال انجام است.این پروژه ها معمولاً بطور متوازی با دیگر واحدها در یک ساختار هم سطح و بر اساس اصول از پیش تعیین شده طراحی و توسعه محصولات تحت نظارت مدیران پروژه ها فعالیت می نماید.

    سیستمهای پشتیبانی:

    فرآیند طراحی خودرو بخاطر داشتن وسعت وپیچیدگی ذاتی در درون خود همواره نیازمند روشها و ابزاری است که به پیاده سازی آن در یک روال کنترل شده، سریع و دقیق با حداقل اتلاف منابع یاری می نماید.در مرکز تحقیقات ایران خودرو، آرشیو و کتابخانه فنی بعنوان منابع اطلاعاتی و ورودی-خروجی سایت، پایگاه های اطلاعاتی بعنوان بستری برای جریان مداوم اطلاعات بین گروه ها، کنترل پروژه بعنوان بازوی هدایت وکنترل اجرا کنندگان پروژه ویک شبکه عظیم کامپیوتری برای اتصال سیستمهای مکانیزه، همه و همه مسئولیت پشتیبانی را بر عهده دارند.

     

    استراتژی شرکت:

    ایران خودرو و سازندگی:

    ایران خودرو از سال 1373 و همزمان با تدوین و تصویب برنامه جامع 7 ساله خود ، واردمرحله نوینی شد. شرکت با تهیه برنامه هفت ساله خود ، گامی اساسی در جهت هدفمند کردن فعالیتهای سازمانی خود برداشت. در این برنامه ریزی سعی شده بود تا فاکتورهایی نظیر شرایط بازار و رضایت مشتری ، واقعیت های موجود محیط اقتصادی ، توقع مردم و رسالت ملی ، وضعیت رقبای جهانی و پیش بینی آینده آنها در روند حرکتی موجود پویایی و انعطاف پذیری برنامه در نظر گرفته شود. دستیابی به دانش فنی و امکانات طراحی و ساخت خودروهای جدید ، گسترش و تعمیق ساخت داخل (خودکفایی ملی ) قطعات خودرو ، ورود به بازارهای جهانی و دستیابی به تراز ارزی را می توان از جمله اهم اهداف این برنامه استراتژیک نام برد.

    تحقق این اهداف در گرو برنامه ریزی و اجرای صدها طرح و پروژه کوچک و بزرگ به منظور اصلح خطوط تولید ، بازسازی و نوسازی ماشین آلات و تجهیزات ، افزایش ظرفیت تولید و تنوع بخشیدن به محصولات بوده است ، که اغلب این طرح ها طی سالهای اخیر به بهره برداری رسیده اند.ازجمله مهمترین این پروژه هاعبارتند از:

    اصلاح و بازسازی تجهیزات سالن پرس موجود و احداث سالن تولید وایجاد خطوط پرس جدید

    اصلاح، نوسازی و توسعه ظرفیت خط رنگ

    نوسازی و ایجاد خطوط مونتاژ انواع بدنه سواری

    اصلاح، نوسازی و توسعه ظرفیت تولید خطوط مونتاژ نهائی سواری

    افزایش ظرفیت خطوط ریخته گری و ماشینکاری چدن

    احداث سالن و ایجاد خطوط ریخته گری و ماشینکاری قطعات آلومینیومی موتور پژو 405 و ایجاد خطوط مونتاژ قطعات منفصله

    ایجاد مراکز تحقیق ،توسعه و طراحی خودرو و مجموعه های آن از جمله موتور

    اصلاح و تکمیل امکانات پشتیبانی شامل تجهیز سخت افزارهای کامپیوتری و ایجاد شبکه جامع مکانیزه اطلاعات .

    ایران خودرو با تکیه بر تجارب گرانقدر سال های اخیر با بهره گیری از نتایج و دستاوردهای برنامه جامع 7 ساله خود دست اندرکار تدوین برنامه جامع 10 ساله است که جهانی شدن را هدف گرفته است. این برنامه بر 4 مقوله رشد ، راهبری صنعت کشور ، بازار سازی و بازاریابی و مشارکت بین المللی مبتنی می باشد. دورنمای مطلوب ایران خودرو در این برنامه استراتژیک آن است که به بزرگترین و موفق ترین شرکت ایران با قابلیت های رقابتی کلاس جهانی تبدیل شود با توجه به تجارب و نتایج حاصله از اولین برنامه جامع 7 ساله شرکت ( 80-1374 ) شرکت ایران خودرو این بار به شیوه ای نو و با جلب مشارکت لایه های بیشتری از مدیران و کارشناسان خود در حال تدوین اهداف و برنامه جامع خود برای دهه آینده است. 

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله طراحی صنعتی

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله طراحی صنعتی, مقاله در مورد تحقیق مقاله طراحی صنعتی, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله طراحی صنعتی, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله طراحی صنعتی, تحقیق درباره تحقیق مقاله طراحی صنعتی, مقاله درباره تحقیق مقاله طراحی صنعتی, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله طراحی صنعتی, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله طراحی صنعتی ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله طراحی صنعتی
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت