تحقیق مقاله مدیریت کیفیت جامع

تعداد صفحات: 30 فرمت فایل: word کد فایل: 10548
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مدیریت
قیمت قدیم:۱۸,۰۰۰ تومان
قیمت: ۱۲,۸۰۰ تومان
دانلود فایل
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله مدیریت کیفیت جامع

      مقدمه :

            اغلب موسسات آموزش بطور روزانه بدون طرح توسعه شرکت می‌کنند تعداد زیادی که ارزیابی تلاشهای پیشرفته که معمولا تماس هایی قسمت به قسمتی هستند . مدیریت کیفیت جامع (TQM)   برای طرح های طولانی مدت ترغیب می شوند که هم پویا هست sihe  طرح موضوعی برای بازدید و اصلاح مداوم است . برای تضمین قبول و درونی ساختن محتوای TQM و ساختارهای تئوریکی آن مهم است . ضروری نیست که مردم دوره TQM آرا بکار گیرند که ممکن است مثل سخن نامفهوم شراب کهنه در بطری جدید هواو هوس مدیریت دیگر » و غیره تماس مشا به با TQM پیشرفت تحقیقی مداوم یا CQI نامیده می شود (فرازیر 1997 ) ، ارزیابی  کیفیت یا ROQ  (ولر 1996 ) . و مدیریت کیفیت اضافی یا QMP  (کافمن و زاهان 1993 ) . چه چیز مهمی است که روح حرکت – مفهوم کیفیت را در آموزش و پرورش تکنیک ها و استراتژی های مدیریتی اش در یک پایه پیوسته تحلیل می کند .

     

            تغییر دادن مدیر یک منطقه تحقیق شده گسترده ، در هر دو در هند و خارج از آن است . (مو خو پادها یا ، 1981 ،1989 ، روجرز و شو میکر 1971 هاولوک 1973). چندین بعد و مجادلات ابتدائی کمی در مدیریت تغییر پذیری وجود دارد . ابتدا ، تغییر،
    وظیفه قبول موفقیت و توسعه ابتکار ی است . ابتکارات در میان چندین مراحل در طول قبول آن از  آن  می گذرد .

     

    مدیریت تغییر مقداری برای اداره کردن ابتکار در میان مراحل مختلف
    تا یک ابتکار موسسه ای است . اعضای یک سازمان همان ابتکار را بطور مختلف دوباره انجام می دهند . چندین نمایندگی و مراحل در قبول ابتکار با هم شرکت می‌کنند.

     

           آن هم مهم است که مقاومت تشخیص داده شده شرکت طبیعی ابتکار است .
     در  اینصورت ، TQM  ابتکار – یک تماس و استراتژی جدیدی برای مدیریت کیفیت و همینطور مدیریت کیفیت هستند . هر کایزن یک ابتکار است . آن برای امتحان اینکه چطور ابتکارات که در سازمان قبول شده اند مفید خواهند بود . ص 181

    قبول ابتکار :

            قبول ابتکار در میان پنج مرحله اتفاق می افتد (روجوز 1962 ) . 1- استقرار دلالت بر اولین استقرار عقیده در فکر یک قبول کننده نهایی شخص یا یک پذیرنده سازمانی دارد .

    2- امتحان دلالت  بر تمرین  مغزی  که  امکان  داشتن  را  ارزیابی می کند ، طراحی ابتکار و همینطور ارزیابی ، اهمیت مخالف دارد .

    3- قبول ترجمه واقعی عقیده  در سطوح  نگه  داشته  شده  است : رهبر یا همه مقیاس‌ها

     

    4- ارزیابی ‏ ، تشخیص مراحل موثر قبول و برخورد ابتکار است ارزیابی
    در این علت مجموعه نیست . تصور ابتدایی اصلاح کننده‌ای برای قبول نهایی می‌باشد.

    5- درونی ساختن ، مکانیزمی از رده بندی یک ابتکار درون سیستم ، تعبیر آن خارج از منطقه ابتکار است.

     

            از این رو TQM مثل یک فلسفه جدید و استراتژی ابتکاری برای پیشرفت
     کیفیت در سراسر این پنج مرحله خواهد رفت . به هر حال ، مقدس نیست ،
    هر یک واقعا ً به چندین مرحله کوچکتر را شامل می شود .

     

          بزودی یک ابتکار درون سیستم پراکنده شده است ، آن عکس العمل های
     مختلفی را در میان قبول کننده پتاسیلی تولید می کند . تعدادی عقایدی
    که قبول نشدند یکجا در زمینه ای که نمی تواند تکمیل شوند
    یا ضروری نیستند .

     

           تعدادی سرگرمی با عقاید برای دورانی دارند و سپس بزودی  چالشی
     از عقیده تکمیل شده می دهند که فهمانده می شود یا تعداد دیگری که
    در راهها و معانی قبول آن پیدا می شود هستند وواقعاً عقیده جدید ی را
    تکمیل می کنند . در طبقه بندی دیگر پذیرفتگان درون متبکران طبقه بندی
     می شود ، مبتکران قدیمی مبتکران ، مبتکران جدید و تنبلان ما می توانید
    طبقه بند ی مردم را طبق عکس العمل ابتکاری هایشان با آنچه که می تواند
     انجام دهند یا انجام خواهند داد در نوع شناسی که قبلاً در این کتاب ارائه شده است (شکل 1-11 ) به هم ربط  دهیم . اینها کسانی که با کفایت و خواهان هستند
    نه فقط مبتکرانند بلکه پذیرفتگان اولیه نیز هستند . صلاحیت اما بدون
    خواستن‌اند به همان خوبی عدم صلاحیت و خواستن تنبلان هستند.

     

    اشخاص خواهان اما عدم صلاحیت تا درجه زیادی متعلق به طبقات پذیرفتگان و پذیرفتگان اخیر هستند خواستن برای معرفی عامل می‌آید هیمن طور که TQM دریک مدرسه یا دانشکده معرفی می شود ، معلمان و کارمندان غیر فرهنگی متفاوت از هم عمل می کنند . اصول ادراکی می تواند مبتکران ، پذیرفته گان قدیمی ، پذیرفته گان جدید و تنبلان را باهم یکی کند . جنبه های ساختاری معینی از قبول ابتکار وجود دارد . ابتدا ، این جا باید منابع معینی از آنجایی که عقاید جدید آموزش کیفیتی و مدیریت کیفیتی می تواند درون پذیرش مدرسه یا دانشکده جاری شود باشد . از این‌رو احتیاج مهم اتصال شدن به منابع عقاید است . تعدادی از منابع ممکن است خواهر موسسات ، اشخاص حرفه ای ، علوم حرفه ای ، موسسات منبع و غیره باشند . دومین ساختار صادر شده ارتباط ابتکار روش ها ، تکنیکها و قدرت ارتباطی ،
    اعتبار پیام دهنده و غیره است . عامل سوم نشان های ویژه خود ابتکار است.

           ابتکاراتی که مرکب هستند ، نسبتاً مختصر هستند یا برای زمان طولانی برای گرفتن نتایجشان با احتمال مقاومت کردن و نپذیرفتن هستند . کایزان بهتر کار می کند . مدیریت مقاومت ضامن سبقت گرفتن و طراحی برای شفا فیتش است.

    (شکل در فایل اصلی موجود است)

     

    شکل 1-11 نمونه هایی از پذیرفته گانی در قالب می توانند انجام دهند –
    خواهند انجام داد.

    مقاومت در تغییر پذیری :

     

    مقاومت شکل پایین ابتکار است . در حقیقت ، پویایی تغییر در دو پایه
    از قدرت متضمن می شود : یکی برپایه قدرتهایی که توسط مبتکران و
    پذیرفتگان قدیمی پخش می شود ودیگری برپایه قدرتی که توسط تنبلان و
    پذیرفتگان قدیمی پخش می شود . یوین (1951 ) تئوری تحلیلی نواحی قدرت قدیمی مورد بحث قرار دارد که مداخله ابتکار اولی است، این دو قرار گیری
    قدرت ها یک حالتی از تعادل را تثبیت می کند . این تعادل توسط مقدمه
    ابتکار بهم زده می شوند . سرنوشت یک ابتکار بستگی به موازنه این دو مسابقه قرار گیری قدرتها دارد . چندین ویژگی اشخاص در سازمان به همان
    خوبی موازنه سازمانی برای برای مسئول بودن مقاومت ابتکار مشخص شده است  . یعنی محافظه کاری ، حس از ناامنی ، ترس ازشکست ، خود احترام پایین ، ناتوانی احساس نیازها ، بیزاری کاری ، نمایش ناکامی برای عقاید و واسطه
    جدید تماس ضعیف باسازمان های قابل ترقی و اشخاص و غیره ،
    متشابهاً نقش تعارض ، شکست آموزشی ، شکست وضوع ابتکار ، شکست تکنیک های رقابتی ، غیر دسترسی علوم ، شکست دستیابی به اهداف ، تحمیل کار، درماندگی از ابتکار، هدف دوره خیالی وغیره … تعداد زیاد ویژگیهای دیگر اشخاص کسانی که به مقاومت ابتکارات توجه می کنند .

     

    عوامل سازمانی به هر دو مکانیزم های داخلی و خارجی تعلق دارند . عوامل
    خارجی برای تغییر در ارتباطات اجتماعی تقاضا می شوند ، بیرون کشیدن
    تعادل پویای سیستم ، شکست آشکار ، شکست نفوذ پذیری از یک قشر
    سازمان به دیگری ، پاکی، شکست ارتباط و اتصال با سیستم های
    منابع و غیره ، عوامل داخلی تقسیم کار ، سازمان رتبه ای ، مزد دادن به
    رفتار قدیمی ، تداخل مدیریت عالی ، نواحی سازمانی بسته ، فاصله
    فیزیکی میان سیستم های تابع ، اقتصاد بی کفایت و سهولت فیزیکی ، سایز سازمانی (بویژه کوچک) ، ریاست پستور دهنده و مطلق ، انتخاب گروههای کوچک ، شکست خود مختاری و گرفتاری در تصمیم گیری . برابری بحران ، حس تکلیف ، رضایت مندی قطعی وغیره … این نیروهای مقاوم شده تپانسیلی برای پذیرش TQM خطرناک هستند.

     

    TQM ومدیریت تغییر : TQM یک نزدیکی به مدیریت تغییر است . ابتکار در
     یک موسسه آموزشی می تواند هر دو نوع افقی را به همان خوبی عمودی و عمقی دارند . ابتکارات افقی و تغییرات گسترش و تنوع فعالیتها رادر بردارد.
    « نزدیکی عمیق » به منظور تغییرات کیفی یا غیر دسته ای فرهنگی تغییرات
    ( ولر 1998 ) ، کیفیت خدمات ( پایه برضد افزایش ) که توسط موسسه مهیا می شود. TQM بد نبال مراحلی از تغییرات عمیق و بالا است . بهر حال ، آن تنوع یا گسترش را پس نمی دهد. هر زمان برای تغییر دادن کیفیت موسسه نیاز است . ذاتاً ، از اینرو، TQM سعی بر تغییر همراه یک تمرکز است . تمرکز در کیفیت است.
    TQM کیفیت را مثل یک فرهنگ آموزشی پیش بینی می شود . آن با شغل هر کسی برای کوشش عالی می آید – یا گاها کارماسو کااُ سالا – یا هوش در آن کاری که شخص انجام می دهد . زمانیکه یک جا روکش زمین را جارو می کشد ،
     او آنرابه بهترین قابلیت انجام می دهد . کارمند دفتر ، دفتر را با شایستگی بالاتر و رعایت همه این ها کسی که نیاز به خدمات آنها دارند مدیریت
    می شوند.

    ص 183

     

    معلمات با بهترین توانایی هایشان و رضایت کامل از دانشجویان و والدین
     آموزش می دهند . ریاست موسسه را با رضایت از کارمند دانشجویان و
     والدین مدیریت می کند. یک تعریف خوب از TQM کیفیت درهر مرحله توسط هر شخص وبرای هر کسی ( مشتری ) وابسته به آموزش وپرورش است .
    کیفیت مثل فرهنگ موسسه مفهوم مجموع را نسبت به تقاضای دلالت دارد.
    کیفیت ، در این بافت فقط یک آیتمی برای موسسه جائیکه چیزهای دیگر
    عقب افتادند  نمی تواند  باشد . یک مدرسه یا یک دانشکده با آکادمی عالی
     نتیجه می دهد اما موفقیت در ورزش یا فعالیتهای فرهنگی یا نفوذ کارهای
    روز مرده دارویی در میان دانشجویان : نمی تواند یک موسسه کیفیتی از
    فرشته TQM است .

     

    TQM مقابل توسعه مجموع کیفیت دانشجویان در چهار سطح درآنچه که
    انسان در قرن حاضر زندگی می کند . کوشیده است : فیزیکی ، عاطفی ،
    عقلانی و روحی . TQM باید برای بالا بردن خوش بینی زندگی در همه
    سطوح تلاش کند . یک موسسه ای تماس های شگفت آوری در همه سطوح
    برای خلق یک دید جدید توسعه است ، در حقیقت ، تمرین TQM است . TQM به معنی توسعه خدمات اصلی برای سطح قابل قبول است سپس مقام سزاوار.

    ص184

     

    اینجا مباحثه های مهمی درباره مهندسی اجتماعی قطعه قطعه در مقابل
    تغییرات کل نگر عظیم وجود دارد. کازیان در مفهوم وساطتی استراتژیک و نظرات وارد شده برای ابتکار آورده است . هر ابتکار نیروهای معینی را که درباره
     ابتکار ایستادگی می کنند را فعال می کند. گشایش مواجهات زیاد در یک زمان
     فعال می کند و نیرو های مقاوم شده را به حداکثر می سازند . از این و ابتکار
     را به خطر می اندازد . کازین یک شیوه استراتژیک رابرای یک نظر وارد
    شده به تغییر کل نگر سازمانی انتخاب کرده است . تعهد پروژه کوچک
     براساس ابتکارات ، یک نفر در یک دوره ، یک تکنیک بخوبی آزمایش شده است . پیچیدگی و ابتکارات جامع تر می تواند روی موفقیت تلاشهای کو چکتر ساخته شود . کارمند باید موفقیت و اعتماد توسعه یافته را در ابتکارات و درون خودشان
     آزمایش کنند . انتخاب برای رشد یک فرهنگ تغییر بسیار سریع نتیجه می دهد . اصول کازین حدودش را یکنواخت گسترش داده و بطور پیشرونده همه جواب موسسه را می پوشاند . اگر ما مدیریت کیفیت تغییرات بویژه
    زمینه هایی از پذیرفتگان ابتکارات و مراحل قبول اختراع در دسترسی ها
     TQM قرار بگیرد .
  • فهرست و منابع تحقیق مقاله مدیریت کیفیت جامع

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله مدیریت کیفیت جامع, مقاله در مورد تحقیق مقاله مدیریت کیفیت جامع, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله مدیریت کیفیت جامع, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله مدیریت کیفیت جامع, تحقیق درباره تحقیق مقاله مدیریت کیفیت جامع, مقاله درباره تحقیق مقاله مدیریت کیفیت جامع, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله مدیریت کیفیت جامع, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله مدیریت کیفیت جامع, موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله مدیریت کیفیت جامع
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت