تحقیق مقاله اهداف شاخه کاردانش

تعداد صفحات: 12 فرمت فایل: word کد فایل: 11936
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: پروژه و طرح کارآفرینی
قیمت قدیم:۸,۵۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله اهداف شاخه کاردانش

    شاخه کاردانش در نظام جدید آموزش متوسطه با هدف هدایت قابلیت حرفه آموزی دانش آموزان و پرورش استعدادهای مهارتی آنان و تبدیل توانایی های علمی بالقوه دانش آموزان به فعل و عمل و تربیت نیروی انسانی ماهر و نیمه ماهر جهت اشتغال در بخش های مختلف صنعت ، خدمات ، کشاورزی و . . .

    در واقع حل کلاف سر در گم ورود فارغ التحصیلان متوسطه به دوره آموزش عالی و بالاخره به منظور خودکفا ساختن آنان در زمینه اشتغال و فراهم آوردن زمینه های خود اشتغالی به نحوی که هر فارغ التحصیل شخصا توانایی اشتغال و کسب در آمد و انجام خدمت به جامعه را داشته باشد ، طراحی شده و یا روشی نو و انعطاف پذیر تأسیس گردیده است .

    ساختار شاخه کار دانش

    این شاخه دارای سه زمینه صنعت ، کشاورزی و خدمات است و هر زمینه دارای یک یا چند رشته اصلی است و هر رشته دارای یک یا چند رشته مهارتی می باشد .

    در کلیه رشته های مهارتی این شاخه 53 واحد به درسهای عمومی و انتخابی و حدود 33 واحد به درسهای مهارتی اختصاص دارد .

    نحوه ثبت نام در هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش

    دانش آموزان علاقمند به ادامه تحصیل در هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش می بایست در صورت داشتن شرایط ورود به هنرستان ها که دارای رشته مورد نظر می باشد مراجعه و ثبت نام نمایند .

    ثبت نام در هنرستانها به صورت موقت بوده و ثبت نام قطعی دانش آموزان منوط به داشتن بالاترین نمرات فضلی در دروس مرتبط مثل ریاضی- فیزیک ، شیمی- زبان و شرط معدل می باشد . 

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله اهداف شاخه کاردانش

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله اهداف شاخه کاردانش , مقاله در مورد تحقیق مقاله اهداف شاخه کاردانش , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله اهداف شاخه کاردانش , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله اهداف شاخه کاردانش , تحقیق درباره تحقیق مقاله اهداف شاخه کاردانش , مقاله درباره تحقیق مقاله اهداف شاخه کاردانش , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله اهداف شاخه کاردانش , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله اهداف شاخه کاردانش ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله اهداف شاخه کاردانش
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت