تکمیل تکنولوژی های کنترل وضعیت مثل کنترل تغییرات و تجزیه روغن ماشین روند بهبودی و تکنولوژیهای جدید بوجود آمدند. در اضافه، آنها باهم در ارتباطند توسط سیستم نرمافزاری پر انرژی که کنترل میکند دِتا را. توسط رابرت سُوَن کَمپ1
مدتهای مدیدی بود که تولیدکنندگان نیروی برق سعی براین داشتند که راهی برای تعمیرات و نگهداری PdM (مدولاسیون تداوم پالس) و همینطور کنترل وضعیت ابزار پیدا کنند. تکنولوژیهای ماهر و پیشرفته با کاهش عیوب دستگاهی و افزایش دستگاههای خُبره موجود و حذف و رفع تعمیرات غیرضروری که قبلاً وجود داشت، جایگاهی خوب برای خود بوجود آوردهاند.
حتی اغلب متصدیان تعمیرکار و محافظ به این توافق رسیدهاند که به ندرت برنامههای PdM در ولتاژکامل قراردهندواینکار باید تا اندازهای انجام گیرد به دلیل اینکه قیمت تکنولوژی PdM و سختافزار و نرمافزار که وضعیت تجهیزات را کنترل میکند بطورمداوم توسط تهیهکنندگان بالا میرود. مصرفکنندگان اغلب از این ابزارهای جدید و ناکامل در وسایل توسعه یافته استفاده میکنند. این حقیقتی است برای رشد بیشتر (تکنولوژیهای اولیه PdM):
کنترل تغییرات، تجزیه نمونه روغن ماشین و ترموگرافی مادون قرمز برای استفادههای تازهکار خوب است (تکنولوژیهای ثانویه PdM ): کنترل جریان موتور، آزمایش مافوق صوت و آشکار ساختن سوراخ لامپ لیزری.
تولیدکنندگان برق در حال کنترل مشکلات همراه با تعلیم متخصصان بوسیله مخازن بیرونی یک قسمت یا تمام برنامه شان به متخصصان PdM هستند. (تمام برنامهها و مشکلات را به متخصصان تعلیم میدهند).
دلیل دیگر برنامه PdM ممکن است اُفت ولتاژ کامل باشد با همه تکنولوژی اطلاعاتIT) ) مشکل: بار اضافی اطلاعات، مقدار داده ( data) در برنامه PdM جامع که باید جمع شده، سازماندهی شود، بایگانی، تجزیه و تحلیل شود. مثل یک تسونامی1 که کوچک شروع میشود سپس ساخته میشود تا زمانیکه نامتناسبها از بین برود. برای کمک به حل این مشکل تولیدکنندگان برق بر سر دو راهی هستند که از طریق تعهد مراجعهکننده یا منسوخ دست به کار نرمافزار بزنند.
مطمئناً دلیل اصلی که تکنولوژی PdM به ندرت در ولتاژ کامل قرار میگیرد این است که تهیهکنندگان و کارآزمودگان PdM هر دو به نظر موافقند که ابزار، خودشان نیستند. نسبتاً دلایل آنها همیشه همراه با عمل بوده همانطور که هست.
(یک مشکل Predxty) پیشبینی اینکه چگونه مدیر انتخاب کند فعالیت را روی پیشبینی (فعالیت در مورد پیشبینی) مخصوصاً در این ناحیه نامعلوم صنعت و افق کوتاه مدت موضوع دیگری است.
یک متصدی که کارخانه را در وضعیت نقطهای اشتباه، ثابت نگهدارد. توسط مجریان متعهد به علت نگهداری، افت و افت تولیدهای بعدی مورد انتقاد قرار میگیرد. کنترل به عنوان یک علم دقیق معرفی نشده است. تعداد محاسبات ساخته شده به عنوان حدس دوم وجود دارد.
پیشرفت رشد تکنولوژیها
پایه و اساس برنامههای PdM سه تکنولوژی اولیه است: کنترل تغییرات، تجزیه روغن ماشین و ترموگرافی مادون قرمز. با این وجود این تکنولوژیها برای دهها سال در رشد وسایل، توانایی و عملی بودن ادامه یافتند. طبق بررسیهای مشعل NOx پایین، کارخانههای برق در سالهای اخیر مشعلها را از خروج هوا حفظ میکنند. اما در این مواقع چند مشکل عملکردی ظاهر میشود که در میان آنها: تغییرات غیرعادی در اجزاءِ باطری متغیر و سطح صدای بالا، مشکلات در طرح اجباری، طرح القاء شده، طرح اولیه، کار کانال بین هواکش و محفظه باد، تهیه مشعل منزل، کورهها، گرم کنندههای بیش از حد، دوباره گرمکنندهها و صرفهجوییکنندهها ظاهر میشود. در تشخیص منبع مشکلات، تولیدکنندگان برق در مورد تکنولوژی کنترل تغییرات و تست جزئیات هادی و کلاً تنظیم بار باطری بر سر دوراهی هستند. پروژه واقعی توسط مهندس مواد و مکانیک مایک تاربت1. ایوستین تکس2 در یک صفحه در کنفرانس سال 2000، نوشته انتیک IRDبینالملل3، میلفوود اُهیو بحث شد. در این آزمون دو مورد استاندارد و فرکانس پایین شتابسنجها 70002 هرتز و تجهیزات و لولهکشی داخلی آن یک کابل بادوام و سخت در طول 100و ft150 در دسترس است و میتواند دردرجه حرارت بالای F120 مقاومت کند.
قرارداد VITیک قرارداد 2 ساله که اخیراً توسط مدیران اتم هستهای شرکت LLC، هودسُن4، ویت5 بسته شد برای تهیه تجهیزات کمیاب به شرکت اتم هستهای در شش محل (مُنیتکلو، پرایری ایلند، کیوایونی پُینت بیچ، دُوان آرنولد و پالیسادس6).
پیشرفتهای جدید مارک دوم جدید تکنولوژی PdM در سپتامبر توسط نوادا کراپ، میندن، نِو7، برای کمک در قسمت برق آبی (هیدرولیک) ارائه شد. سوراخ پایه نگهدارنده هوا ( SMAG) در کنترل سیستم مسافت بین چرخش بخشهای ثابت ژنراتور را اندازهگیری میکند که مهم است زیرا پایه نگهدارنده هیدروژنراتور بیشتر از حدود ft40 در قطر انعطافپذیری دارد، پس وضع متحدالمرکز وخیم است. « SMAGمتصدیان کنترل سیستم در مورد موقعیت هشدار میدهند که بتوانند در مورد نگهدارنده و گردنده راهنمایی کنند.»
به دلیل ادامه افت و جبران هزینهها بنتلی نواد جیم8 راهحل اختصاصی را برای هیدرو ارائهداد. ] (گفت) جمله قبلی را[ “موج جدید” درکنترل وضعیت بر طبق پیشرفتکنندهها چیزهایی وجود دارد که تجزیه طول موج یا (کشش موج) توسط سووَنتج1 LLC فورت لودیردال فلا توسعه یافته دِرِسِر راندکو2 اُلن NY نشان داده شده است.
تجزیه طول موج (کشش یا فشار موج) مطمئناً آشکار میکند و اندازه میگیرد حتی تکان و ضربه مختصر و اصطکاک و حادثههایی را که بین ارتباط سطحی در جریان کار ماشینآلات اتفاق میافتد. سوانتج میگوید: کنترل وضعیت قدیمی (سنتی) اغلب نیازهای پیشرفته را برای جلوگیری از خسارت و آسیب جدّی تجهیزات برآورده نمیکند.
همچنین نیازمند است که تکنسین وقت زیادی را برای کار صرف کند (در مورد) تجهیزات و مسائل تنها آژیر خطر و هشدار تکنسین پذیرفته شود. وقت و پول برای کارهای خسته کننده هدر میرود که این تقصیر شخصی و آژیر مهمی است.
اما تجزیه طول موج (فشار یا کشش موج) طبق گفته سوانتج که میگوید انرژی خلق شده در قسمتهای دستگاه برای ارتباط و تماس در سطوح مستعملِ مهم برای نیازهای بازیابی و بررسی تغییرات بوجود میآید و هادی (کاشف) باید قبل از وقوع خسارت فلز را برروی سیستم روغنکاری فعال کند. بازیابیِ ترقی کرده در ساخت، پیشبینی میکند که انرژی طول موج (فشار یا کشش) به تمام دستگاه منتقل میشود، تجزیه ابزارها بطور مجزا و انرژی اندازهگیری میشود سپس مقدار درجه خسارتی که در صورت ادامه روند وارد میشود. (اندازهگیری میشود).
طبق گفته سوانتج، تجزیه طول موج (کشش یا فشار موج) میتواند محل سطحی خسارت، افت تعادل محور، نامتعادلی، مشکلات روغنکاری و صدمه مسدود را پیشبینی کند تا زمانیکه آژیر خطر رفع و خاموش شود از سیستم اخیر در آزمایش عنصر تورین گاز در کارخانه استفاده شد.
آزمایش نشان داد تجزیه طول موج (فشار یا کشش) برخلاف تکنولوژی تغییرات قراردادی (مطابق قواعد) وجود اشتباه در آزمایش برای توربین ژنراتور بعدی است. در طول آزمایش، سیستم سوانتج مشکلی را که بررسی نشده بود تشخیص داد به عنوان نقص موجود که در بازیابیهای تغییرات پیشبینی نشده بود، در طول آزمایش دوم یک تکنسین تغییرات را جستجو کرد اما اثری از نقص موجود پیدا نکرد. سیستم سوانتج عیب و نقص را پیدا کرد و آن را بطور صحیح به خسارت در یک مقاومت خاص ملزوم کرد.