تحقیق مقاله رایگان تخفیف

تعداد صفحات: 5 فرمت فایل: word کد فایل: 14729
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: اقتصاد
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان تخفیف

    مقدمه :

    با توجه به رقابت شدید در بازارهای امروزی و تننوع روز افزون محصولات رقابت اغلب به یکی از اشکال زیر به وقوع می پیوند :

    کیفیت یکسان و قیمت پایین تر

    قیمت یکسان و کیفیت بالاتر

    قیمت و کیفیت یکسان ، خدمات بیشتر

    از دغدغه های مهم سازمان تولیدی در ایران کالاهای مصرفی تولید می کنند که امروزه تقریباٌ تمامی آنها فروش گرا هستند (Salesoriented) موارد ذیل می باشد .

    عدم توانایی حداقل پیش بینی فروش مطمئن

    فروش نا منظم ماهیانه که عملکرد سایر واحدها را  نظیر تدارکات ، برنامه ریزی تولید را تحت اشعاع قرار می دهد

    عدم توسعه و نفوذ در بازار به اندازه کافی

    ارتباط با مشتریان

    بهینه سازی هزینه های بازاریابی و افزایش اثر بخشی آن

    بهینه سازی ریسک فروش

    فروش محصولات در ابتدای هرسال با توجه به افزایش قیمت ناشی از تورم

    هدف از ارائه مقاله .

    به کارگیری یک روش علمی که تلفیقی از روش های برنامه ریزی استراتژیک در امر دسته بندی مشتریان و استفاده از مدل تخفیف کلی all unite discaunt و یک مدل مدیر ابداعی جهت فائق آمدن و مشکلات فوق می باشد .

     

    روش کار :

    الف) بیش بینی فروش سالیانه

    ب) دسته بندی مستریان به چهاردسته

    1) پلاتینیوی Pelatinum                          2) طلایی golden

    3) نقره ای Silver                                   4) آهنی borenz

    تخصیص %60-70% از Tanget فروش به مستریان (پلاتینیوی) 

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان تخفیف

    فهرست:

    ندارد.
     

     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان تخفیف, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان تخفیف, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان تخفیف, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان تخفیف, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان تخفیف, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان تخفیف, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان تخفیف, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان تخفیف, موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان تخفیف
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت