تحقیق مقاله رایگان چکیده گردشگری پایدار در ایذه

تعداد صفحات: 4 فرمت فایل: word کد فایل: 15237
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: گردشگری و توریسم
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان چکیده گردشگری پایدار در ایذه

    چکیده: ( ABSTRACT):

          گردشگری از اواخر قرن بیستم یکی از بخشهای مهم فعالیتهای اقتصادی شده است و تمامی نشانه ها حاکی از آن است که در سالهای آتی نیز به این رشد ادامه خواهد داد. علاوه بر این گردشگری فرصت بسیار مناسبی را در جهت آشنایی با سایر فرهنگها ، ملتها و جوامع فراهم می کند. امروزه گردشگری یکی از بزرگترین کارفرمایان در سطح جهانی می باشد دهها میلیون نفر در سرتاسر دنیا به طور مستقیم و تعداد بسیار بیشتری به طور غیر مستقیم در این صنعت مشغول به کار هستند (Masson2003). براساس پیش بینی های صورت گرفته از طرف سازمان جهانی گردشگری (WTO) در سال 2010 میلادی تعداد گردشگران بین المللی بالغ بر یک میلیارد نفر خواهد شد. این تعداد گردشگر حجم بسیار بالایی از فعالیتهای اقتصادی و در آمد زایی را برای مناطق میزبان به همراه خواهد داشت.

    شهرستان ایذه با داشتن پتانسیلهای بسیار مناسب طبیعی و تاریخی – فرهنگی که ناشی از تنوع اقلیمی مناسب ،‌پیشینه تاریخی کهن و تعداد اقوام ساکن در این سرزمین باستانی می باشد از بستر مناسبی جهت توسعه گردشگری برخوردار است ، پراکندگی جاذبه های متنوع در سرتاسر شهرستان این امکان را فراهم می آورد تا با توسعه پایدار گردشگری بتوان علاوه بر کسب در آمد از این بخش ، مناطق محروم شهرستان را نیز (که اغلب دارای پتانسیلهای گردشگری بسیاری می باشد ) توسعه داد. در این مقاله به لزوم و ضرورت توجه به گردشگری پایدار که نشات گرفته از توسعه پایدار می باشد و همچنین پیشنهادهایی جهت تبدیل شدن شهرستان ایذه به یکی از قطب های گردشگری  به دلیل ضرورت و نیاز به پاسخگویی و مقابله با اثرات منفی صنعت تورسیم در سطح شهرستان پرداخته شده است.

    کلید واژه : گردشگری پایدار – توسعه پایدار – صنعت توریسم – توسعه پایدار گردشگری - توسعه گردشگری - توسعه گردشگری پایدار

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان چکیده گردشگری پایدار در ایذه

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان چکیده گردشگری پایدار در ایذه, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان چکیده گردشگری پایدار در ایذه, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان چکیده گردشگری پایدار در ایذه, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان چکیده گردشگری پایدار در ایذه, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان چکیده گردشگری پایدار در ایذه, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان چکیده گردشگری پایدار در ایذه, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان چکیده گردشگری پایدار در ایذه, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان چکیده گردشگری پایدار در ایذه ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان چکیده گردشگری پایدار در ایذه
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت