تحقیق مقاله رایگان داروی بیماری روماتیسم

تعداد صفحات: 3 فرمت فایل: word کد فایل: 15331
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: علوم پزشکی
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان داروی بیماری روماتیسم

    علت بیماری : این بیماری در اثر مجاورت در محلهای مرطوب به وجود میآید و بیشتر

     

    افراد چاق و سفید پوست
    افرادی که سن آنها بیشتر از 50 سال میباشد.
    و کسانی که شغل آنها همراه با رطوبت میباشد مانند باغبانها
    به این عارضه مبتلا میگردند.
    علائم بیماری : بیشتر افرادی که مبتلا به این بیماری هستند از این علایم رنج میبرند :
    درد استخوانهای ساق پا و کمر
    احساس سستی و خستگی در بدن
    خستگی زود هنگام در اثر پیاده روی
    و در بعضی اوقات دچار سرگیجه میشوند

    نام دارو : روغن راهب (دهن الراهب )فعلا موجود نمیباشد))

    خواص دارو : این روغن روماتیسم را بهبود میبخشد و در صورت استفاده مداوم و مستمر و رعایت نکات پزشکی و پرهیز از کارها و غذاهای مضر برای روماتیسم ... میتوان این درد را کاملا درمان کرد. در ضمن برای تاثیر بیشتر و بهتر این دارو می توان آنرا همراه شربت اکسیر خورنجان مصرف کرد.

    روغن و رماتیسم های استخوان و مفصل

    به گزارش روییترز کسانی که با روغنهای معدنی از جمله روغن موتور سر و کار دارند ، بیشتر دچار بیماری استخوان و روماتیسم مفصلی می شوند.

    بر اساس تحقیقی که ۷ سال در کشور سوئد بر روی بیش از سه هزار فرد سالم و بیمار به روماتیسم مفصلی انجام شده، تماس شغلی با روغن های صنعتی ، بویژه روغن موتور ۳۰ درصد احتمال ابتلا به بیماری روماتیسم مفصلی را افزایش می دهد.

    روماتیسم مفصلی بیماری روماتولوژیکی است که در اثر التهاب قسمت های مختلف بدن خصوصا مفاصل کوچک و بزرگ ایجاد می شود. با وجودی که علت دقیق بیماری آرتریت روماتوئید ناشناخته است ولی تاکنون عوامل ژنتیکی به عنوان مهم ترین علت زمینه ساز بروز این بیماری در نظر گرفته می شدند.

    این در حالی است که در تحقیق دانشمندان سوئدی ، برای اولین بار روغن موتور نیز به عنوان یکی از علل زمینه ساز این بیماری مطرح شده است.

    البته در نتایج تحقیقات دکتر سوردراپ و همکارانش در بیمارستان کارولیسنای استکهلم ، یک حقیقت جالب وجود دارد: بیمارانی که با روغن موتور سر و کار داشته و دچار روماتیسم مفصلی شده اند ، سابقه فامیلی و ژنتیکی این بیماری را نداشته اند.

    این حقیقت به آن مفهوم است که در روغن موتور ماده ای هست که مستقل از استعداد ژنتیکی فرد باعث بیماری روماتیسم مفصلی وی می شود.

    در مقاله ای که نتایج این تحقیقات را منعکس می کند و در نشریه پزشکی Arthritis Research & Therapy منتشر شده است نام این ماده ذکر نشده است ، ولی مسلما یافتن این ماده ، افق های جدیدی را در حل مشکلات بیماران مبتلا به روماتیسم مفصلی باز خواهد کرد.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان داروی بیماری روماتیسم

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان داروی بیماری روماتیسم , مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان داروی بیماری روماتیسم , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان داروی بیماری روماتیسم , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان داروی بیماری روماتیسم , تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان داروی بیماری روماتیسم , مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان داروی بیماری روماتیسم , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان داروی بیماری روماتیسم , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان داروی بیماری روماتیسم ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان داروی بیماری روماتیسم
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت