تحقیق مقاله رایگان لویی پاستور

تعداد صفحات: 1 فرمت فایل: word کد فایل: 15797
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: زندگینامه مشاهیر و بزرگان
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان لویی پاستور

    لویی پاستور (1822-1895) دانشمند بزرگ فرانسوی ، در خانه ی ژدر فقیر خود که با شغل در باغی، پوست حیوانات را جهت استفاده در صنایع چرم سازی، آماده می کرد، به دنیا آمد.

    لویی دانشمند چندان باهوشی نبود و بیشتر به نقاشی علاقه داشت؛ اما با شرکت وی در کلاس های شیمی که توسط استاد عالی اداره می شد، زندگی اش دچار تحول شد.

    او مجذوب شیمی گشت و به سختی مشغول کار شد؛ به گونه ای که در سنین بین 20الی 30 سالگی به دلیل انجام آزمایش هایی در این رشته، به شهرت زیادی دست یافت.

    لویی پاستور ثابت کرد که عامل اصلی بیماریهای گوناگون، موجوات ذره بینی بسیار ریزی به نام باکتری یا مکرب هستند. او جهت جلوگیری از ابتلای مردم به بیماری های ناشی از میکروب ها مقدار بسیار کمی از میکرب تضعیف شده ی بیماری مورد نظر را به بدن بیمار، تزریق می کرد: روشی که ادوارد ‍‍ژند در ریشه کن کردن بیماری و با از آن استفاده کرد. ژاستور همچنین روش ژاستوریزه را اختراع کرد که طی آن، ابتدا شیر را می جوشانند و سپس بلافاصله آن را خنک می کنند تا از فاسد شدن شیر جلوگیری نمایند.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان لویی پاستور

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان لویی پاستور, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان لویی پاستور, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان لویی پاستور, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان لویی پاستور, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان لویی پاستور, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان لویی پاستور, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان لویی پاستور, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان لویی پاستور ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان لویی پاستور
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت