تحقیق مقاله رایگان چرا در ساخت میز آشپزخانه از روکش های مصنوعی استفاده می شود؟

تعداد صفحات: 2 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 17948
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی مواد و متالورژی
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان چرا در ساخت میز آشپزخانه از روکش های مصنوعی استفاده می شود؟

    چون در مقابل رطوبت محیط آشپزخانه، شست و شو و حرارت مقاوم است.

     

    روکش مصنوعی:

    بر خلاف روکش های طبیعی که از چوب تهیه می شوند،‌این نوع روکش ها ورقه های نازک کاغذی هستند که آن ها را بعد از آغشته کردن با مواد شیمیایی مخصوص بر روی انواع فرآورده های چوبی مانند تخته چوب پرس می کنند.این روکش ها دررنگ ها و نقش های مختلفی ساخته می شوند.

    برای تهیه این نوع روکش ها، ورقه های کاغذ را ازداخل چسب مخصوص یا رنگ عبور می دهند، این عمل باعث می شود که کاغذ در برابر رطوبت و حرارت مقاوم گردد. ترکیبات چوب: یکی دیگر از فرآورده های چوبی، ترکیبات چوب با سایر مواد مثل سیمان و گچ است که از آن به عنوان مصالح ساختمانی برای ساختن منازل مسکونی در حداقل زمان نیز استفاده می کنند. از ترکیب ذرات چوب با مواد مختلف از قبیل یونولیت و سایر مواد صفحاتی ساخته می شود که به عنوان صفحات عایق صدا، عایق حرارتی و برودتی در بسیاری از مکان ها ، استفاده می شود .

    لازم به ذکر است که ظاهر صفحات چوب - سیمان را می توان به وسیله روکش های مصنوعی یا با رنگ کردن تغییر داد و یا به صورت طرح های گوناگون مثل آجر ساخت.

    جنس روکش های مصنوعی از چیست؟

    برخلاف روکش های طبیعی که از چوب ساخته می شوند. این نوع روکش ها ورقه های نازک کاغذی هستند که آن ها را بر روی انواع فرآورده های چوبی مانند تخته چوب پرس می کنند.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان چرا در ساخت میز آشپزخانه از روکش های مصنوعی استفاده می شود؟

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان چرا در ساخت میز آشپزخانه از روکش های مصنوعی استفاده می شود؟ , مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان چرا در ساخت میز آشپزخانه از روکش های مصنوعی استفاده می شود؟ , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان چرا در ساخت میز آشپزخانه از روکش های مصنوعی استفاده می شود؟ , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان چرا در ساخت میز آشپزخانه از روکش های مصنوعی استفاده می شود؟ , تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان چرا در ساخت میز آشپزخانه از روکش های مصنوعی استفاده می شود؟ , مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان چرا در ساخت میز آشپزخانه از روکش های مصنوعی استفاده می شود؟ , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان چرا در ساخت میز آشپزخانه از روکش های مصنوعی استفاده می شود؟ , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان چرا در ساخت میز آشپزخانه از روکش های مصنوعی استفاده می شود؟ ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان چرا در ساخت میز آشپزخانه از روکش های مصنوعی استفاده می شود؟
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت