تحقیق مقاله رایگان کار

تعداد صفحات: 5 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 18827
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان کار

    مقدمه

    « بزرگترین تفریح کار است »

    امام علی (ع)

    کار روح آدمی را صیقل می دهد .

    کار برای هر انسان نشان بالندگی و پرورش روح و امرار معاش است . و در این زمینه یعنی فروش و تعمیر وسایل صوتی و تصویری نیاز به پشتکار و علاقه به کار و انجام هرگونه تعمیر در حوصله ی خاص و بدور از هر گونه ناراحتی و تمرکز دارد البته هر کاری بسته به نوع خود نیاز به اشخاص با تخصص های متفاوت دارد و در این زمینه بخاطر حساسیت به نوع کار و تخصص شخص تعمیرکار علاقه و پشتکار وافر می خواهد .

    لوازم صوتی و تصویری از ظرافت خاصی برخوردارند و از حساسیت بالا لذا در این زمینه یعنی حمل و طریقه چیدمان و فروش نیاز به دقت العمل بالایی دارند .

    و فروشنده خود نیز باید در این زمینه وارد و تعمیرکار باشد تا به فروشنده در زمینه های مختلف دستگاهها توضیح لازمه را ارائه دهد و بنابر نوع وسیله و ساخت آن و شناخت کافی از سازنده و نوع جنس و شرکت و کشور سازنده همچنین در زمینه ولتاژ و مصرف برق ورودی متناسب با نوع وسیله و ضرفیت ان مشتریان را آگاه نمایند و در زمینه گارانتی و ضمانت مجهز باشند و هر گونه ایراد در وسیله و خرابی آن را با ضمانت بپذیرد افراد با تجربه و بدون کارکرد نمی توانند بلکه علاوه بر تجربه و کارکرد و داشتن مدرک می تواند اقدام به انجام کار نمایند .

    توصیف کار

    این کار دارای سود فراوان می باشد و لذا به همین خاطر افراد بدون تجربه و تخصص سریع به این کار رو می آورند . در این زمینه نیاز به خدمات رسانی فوری و به موقع به مشتریان و داشتن تعهد در قبال جنس و مشتری شرط اول کار است .

    در این زمینه سن می تواند بالای هیجده و زیر پنجاه سال باشد زیرا در این سنین انرژی و اعصاب و تمرکز در حدبالاست و خستگی کمتر چون کار خستگی دارد و نیاز به تمرکز .

    جنسیت در آن مطرح نیست و هر زن و مردی که بتوانند با پشتکار و علاقه در این زمینه کار کند و از خود اثر بهتری بگذارد و در تعمیر و ساخت وسایل صوتی و تصویری از همت عالی برخوردار باشد و ضمناً ضمانت ساخت و تعمییر و وجدان کاری و خوشرویی با مشتری و برخورد مناسب از انجام مراحل کار است .

    اندازه ی بازار و مکان های فروش و تعمیر نزدیک به هم ملاک نیست بلکه داشتن نمایندگی معتبر و ضمانت کار بالا و استفاده از تمام توان در زمینه ی کار از داشتن علاقه و صرف وقت در تعمیر و حفظ وسایل دیگران از شروط داشتن مراجعه کنندگان بالا و باعث داشتن امتیاز بالاتری نسبت به بقیه رقباء می باشد در ضمن در زمینه ی کاری داشتن رقابت سالم و استفاده از تجربه و مشورت با دیگرهمکاری و رقابت سالم و همفکری در زمینه ی فروش و تعمیر باعث گرمی کار پشتوانه ی لازم برای ادامه ی آن است .

    هر تعمیرکار و فروشنده می تواند محله و حتی دیگر شهرها را مورد پوشش وارد هر متخصص به مکان و محل خاصی نیست .

    داشتن بازار خوب و متناسب بسته به نوع برخورد و ارائه ی بهترین محصول است چه بسا تعمیرکارانی و فروشندگانی که بهترین نوع وسیله را از بهترین شرکت سازنده دارند ولی هیچ گونه برخورد انسانی و وجدانی با مشتری ندارد و ناراحت است که از بازارشان از رونق افتاده و کساد است .

    هر فروشنده لوازم صوتی مختار است که بنا بر سلیقه و نوع تخصص خود انواع وسایل صوتی و تصویر استفاده کننده و به مشتری ارائه دهند فروش آن نوع وسایل از محدودیت خاصی برخوردار نیست و فقط ماهواره که از نظر استفاده از جوانب خاصی برخوردار است مجاز مطلق نیست .

    هرگونه جنسی که از کیفیت مطلوب برخوردار باشد می تواند بهترین تبلیغ و فروش را داشته باشد و لذا کیفیت بهترین ملاک است .

    برای تبلیغ و جا افتادن بهترین کار انجام کار درست و جوانی است که خود مردم بهترین تبلیغ در زمینه کاری هستند و مطلوب است که انسان در هر کاری وجدان داشته باشد .

    تلاشی وافر در انجام خدمات رسانی و ارائه بهترین محصول با بهترین کیفیت از بالاترین مدارج کسب و جذب مشتری می باشد .

    من به خاطر علاقه و حساسیت خاصی که نسبت به این وسایل دارم و کنجکاو در ساخت نوع بهتر و با کیفیت بالاتر برای راحتی و آسان تر بودن کارکرد لذا در این زمینه فعالیت می کنم و علاقه مند هستم که در این زمینه با افراد با تجربه و متخصص از مطالب و تجربیاتشان استفاده کنم و علاقه بسیار دارم که در این زمینه کار و فعالیت کنم و هدفم از این کار خدمت رسانی به مردم و ایجاد وجدان کاری و ایجاد حساسیت و رقابت سالم برای همکارانم می باشم .

     

    نوع تخصص

    افراد عادی و بدون مدرک از فنی و حرفه ای نمی توانند در تعمییر این وسایل ظرفیت و حساس مبادرت کنند .

    لذا برای تعمیر هر کدام از وسایل نیاز به یک انسان متخصص و کارآزموده دارند که با سلیقه کار کرد و داشتن مجوز از طرف شرکت سازنده آن وسیله اقدام به تعمیر نمایند و صاحب و مالک وسایل خریداری شده نباید به افراد ناشی و بدون ضمانت مراجعه کنند که هر گونه خرابی و عیب در دستگاه و نداشتن ضمانت بعهده ی خود مالک محسوب شود لذا آگاه بودن و شناخت از تعمیرکارآزموده و متخصص در اولویت است .

    نیروی کار آزموده و با تجربه کاری و داشتن سابقه برای کار و تعمیر مجاز می باشد سپردن وسیله بدست شاگرد و یا تازه کار ضمانت کار ندارد .

     

    محل کار : و ابزار مورد استفاده

    هرگونه تعهد و ضمانت در مقابل وسایل به عهده ی فروشنده می باشد و از کارکرد و نوع جنس و مکان معتبر که دارای مجوز از طرف شرکت مثلاً ناسیونال یا پاناسونیک یا سونی یا جنرال یا هر شرکت سازنده نداشته باشد معتبر نیست و مراجعه به آنها هیچ گونه ضمانتی ندارد لذا مراجعه به هر شخص در هر مکان که بنابر نیاز و داشتن مختصری تجربه دلیل بر تعمیرکار و تخصص نیست لذا خریداران محترم باید توجه داشته باشند که به هر کس مراجعه نکنند و به مکان و محل های مورد اعتبار و تأئید شده از وزارت کار مراجعه کنند .

    ابزار استفاده شده برای وسیله نباید از استاندارد خارج باشند که باعث تخریب و خرابی در محل و مکان دیگر شود لذا استفاده از وسایل و ابزار معتبر و استاندارد باعث انجام سریع در کار و تخریب نشدن مکان های دیگر دستگاه می باشد .

    ملاک داشتن ابزار کار و استاد کار قابل ضمانت و تعمیر و استفاده بهینه از وسایل را بالا می برد .

     

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان کار

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان کار , مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان کار , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان کار , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان کار , تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان کار , مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان کار , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان کار , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان کار ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان کار
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت