تحقیق مقاله رایگان اینترنت پرسرعت

تعداد صفحات: 3 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 19037
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مخابرات
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان اینترنت پرسرعت

    امروزه اینترنت پرسرعت به عنوان یکی از ابزارهای شناخت توسعه صنعت فن آوری و رشد فرهنگی یک جامعه به شمار میرود. گیتی نت با شناخت این مسئله و با فراهم آوردن تیم توسعه شبکه خبره نسبت به راه اندازی این سرویس در تهران بزرگ اقدام نموده است. استان تهران با داشتن بافت غنی فرهنگی و اقتصادی یکی از مهمترین استانهای ایران به لحاظ توسعه فناوری روز دنیا بوده و همین امر سبب میشود این شرکت با تمام توان به ارائه هر چه بهتر این سرویس در سطح استان تهران بپردازد. قیمت مناسب با سبد خانوار؛ کیفیت سرویس در حد استانداردهای بین المللی و نظم و انظباط سازمانی از بزرگترین مزیتهای گیتی نت بوده که به همت مدیریت و پرسنل زحمت کش این شرکت فراهم گردیده است.

     

    آشنائی با فن آوری ADSL:
    در اختیار داشتن سرعت همان چیزی است که همیشه در پی آن هستیم . فن آوری ADSL پاسخی است به آنها که به سرعت احتیاج دارند تا با استفاده از آن زودتر به هدف برسند. ADSL پاسخی است به آنها که به سرعت احتیاج دارند و از دیگر روشهای دسترسی با استفاده از مودم ها و خط های تلفن به ستوه آمده اند و در پی آن هستند تا با استفاده از این راهکار و با سرعت مطلوب به پاسخ خود برسند. ADSL تکنولوژی جدیدی است که بر بستر کابل تلفن قدیمی و آشنای خودمان عمل میکند. نصب یک سیستم ویژه در داخل پست مخابراتی هر منطقه، مشترکین تلفن آن منطقه را به سادگی و بدون نیاز به هر نوع دخل و تصرف سخت افزاری و یا نرم افزاری، از این سرویس بهره مند نماید. این تکنولوژی بهترین و بیشترین سرعت را بدون نیاز به تدارک زیر ساختهای جدید ممکن ساخته است . استفاده از سیم کشی های موجود تلفن بدون نیاز به اتصال به دستگاههای حجیم و پیچیده، کار مصرف کننده را بسیار راحت مینماید. برای داشتن یک اتصال ADSL در محل مصرف کننده تنها نیاز به یک مودم ویژه است. پس از برقراری ارتباط تنها هزینه ثابت خط ADSL که به شکل ماهانه و با توجه به پهنای باند دریافتی به عنوان هزینه دریافت میشود . در حالیکه از ارتباط ADSL استفاده می کنید ارتباط تلفنی شما همیشه آزاد و در دسترس است. هزینه تلفن تنها در صورت استفاده از تلفن محاسبه میشود و ربطی به استفاده از خطADSL ندارد.

     

    ADSL چگونه کار میکند؟
    با استفاده از زوج سیمهای مخابرات برای تلفن خانگی ما تنها از یک پانصدم امکانات بالقوه این سیمها استفاده میکنیم و مابقی بلا استفاده میماند . حال با استفاده از سخت افزارهایی که بتوانند داده ها را فشرده سازی ، ارسال و دریافت نمایند میتوانیم این قابلیت بلا استفاده را هم به کار بگیریم. یکی از این سخت افزارها در پست مخابرات نصب و دیگری در محل استفاده کننده نصب میشود.
    ارتباط از طریق سیم تلفن قبلی شما برقرار میشود بدون اینکه اختلالی در ارتباطات تلفنی بوجود آید. حالا به شرط اینکه مودم همیشه به خط وصل و روشن باشد ارتباط شما با اینترنت همیشه برقرار خواهد بود در عین حال اینکار برای مکالمات تلفنی مشکلی پیش نمی آورد.

     

    مزایای خط ADSL:

    سرعت بالا

    کیفیت مناسب تر نسبت به سرویس DialUp

    اتصال دائم به اینترنت

    هزینه ثابت ماهانه

    استفاده از خط تلفن بدون مشغول شدن خط

    هیچ هزینه ای به قبض تلفن اضافه نخواهد شد

    اتصال بسیار سریع و بی دردسر

     

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان اینترنت پرسرعت

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان اینترنت پرسرعت, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان اینترنت پرسرعت, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان اینترنت پرسرعت, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان اینترنت پرسرعت, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان اینترنت پرسرعت, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان اینترنت پرسرعت, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان اینترنت پرسرعت, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان اینترنت پرسرعت ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان اینترنت پرسرعت
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت