مقدمه:
خیلی از اولیای امور شروع به استفاده از سایت های web کردهاند که سرویسهایی که بر پایه خلاصه مذاکرات قرار گرفته را فراهم میسازد. منظره پیشاهنگ اغلب برای تابعین یک ورود عملی است که اجازه دخول به نوسانات بی شمار فرآیندهای اداری را فراهم میسازد. اما ارتباط منصبیت ورودی با فرایندهای محافظت شده IT داخلی واحدهای اداری مختلف کمی مبارزه طلبانه است. بطور مثال، ما نمیتوانیم ساختمان پایین تر تکنولوژی کامل شده را بپذیریم وقتیکه تهیه کننده web شهرها و ایالت، محیط IT مطمئن را میگرداند یعنی، بطور مهمی از قالب اصلی چشمانداز IT اداره عمومی تفاوت دارد. اگر چه، همانطور که توقعات نسبت به منابع پیچیده نمودار میشود، فعالیت بحث به پایه سودمند جهت شبکه از روی مرز تکنیکی و سازمانی نیاز مبردم دارد، بنابراین، ما به این نیاز داریم که جواب سئوالات پایین را بدست آوریم.
1-چه چیزی ساختمان پایینتر مناسبی برای مدیریت عملی دولت میسازد؟
2-برای طرح این ساختمان پایینتر چه چیز لازم است انجام بشود؟ در این فصل، ساختمان پایینتر راجع به آثار طبیعی تکنیکی و غیر تکنیکی میباشد که فونداسیون ثابتی جهت بهرهبرداری فراهم میسازد. که شامل منابع و استانداردهای مشترک میباشد. در ارزیابی پروژه به منابع خلاصه مذاکره در پایگاه شهر هامبورگ پی میربیم. این فصل عوامل اصلی ساختمان پایین تر را برای ورود عملی دولت میشناسان و در مورد این بحث میکند که چگونه میتوان از یافتهها نتیجه کلی گرفت.
2-مدیریت و منعکس ساختن منبع ساختمانهای پایینتر: در زبان مشترک، معنای کلی ساختمان پایین تر به فونداسیون اساسی با چهارچوب اصلی یا منابعی رجوع دارد که برای فعالیت مورد نیاز میباشد. جهت مفید ساختن دوره، به وضوح به حالت مرجع نیاز دارد.
همانطور که تکنولوژی اطلاعات فرایندهای اجرایی مدیریت به ویژه اینترنت علاقمندیم، باید بر پایه ساختمان پایینتر IT جهت کاربردهای اینترنت متمرکز بشویم. اما حتی در این تعبیرات متن دورهای، کمی گوناگون است، به کاربرد علم مناظر وابسته است. تحقیق در این زمینه با مقولات تعبیر فوق دارد. توسعه سیستمها: ساختمان پایینتر به عنوان یک خط مشی. به عنوان مثال: نتیجه برای توسعه کاربرد های web پیشرفته به عنوان دستگاه ابلاغ رسانی، سرویسهایی با قابلیت بالا، سیستمهای همکاری: ساختمان پایینتر به عنوان یک نسبت، در سازمانهای اجتماعی دیگر، موسسات یا تکنولوژیها، در حمایت شفاف و نامعلوم اجرای وظایف تنزل مییابد. اطلاع حقوقی: ساختمان پایینتر شامل اجزای IT، ساختمان پایینتر IT انسانی. سرویس های IT تقسیم شده، استعمالات تقسیم شده میشود. جامعه اطلاعات: نظریه ساختمان پایینتر، مثل پیریزی اساس جامعه، ساختار ثابت، منبع مشترک، استاندارد عمومی – نظریه امنیت که هم اکنون توسط جامعه بدوی بدون داشتن هیچ احتیاجی بر ساختمان پایینتر به مبارزه میپردازد. ساختمان پایین تر به عنوان یک نتیجه، نسب، اجزای شبکه، صفتهای اساس جامه – هیچ کدام از این تعبیرات نباید محروم بشود وقتی که یک چهارچوب مناسب مرجع برای بحث ساختمان جهت فرایند مدیریت تأسیس شود. بعد از تجدید نظر در ادبیات بر ساختمانهای صنعت الکترونیک. وافر گارد ذکر کرد که جریان تکنیکی فراهمآوردن وسایلهایی برای مبادله اطلاعات الکترونیکی، بطور ذاتی با موضوعات تشکیلاتی، سیاسی و اقتصادی مربوط شد. حتی بطور خیلی مبهمی، شبیه همین جهت ساختمانهای پایینتر اطلاعات حقوقی به کار برده شد. بر پایه این تجزیه، مانتریو پیشنهاد کرد که تئوری شبکه فعال ANT را در باز کردن فرایندهای جامعه – تکنیکی مورد بحث بکار برند که به توسعه – معرفی و استفاده ساختمانهای پایین تر اطلاعات مربوط میشود. به ویژه، ANT به این کمک میکند که ما را نسبت به جنبههای نوشتاری، ترجمه حساس کند و صغبه سیاه به عنوان فعالیت اجتماعی و تکنیکی در طی رشد هر ساختاری بیش از معرفی ANT در بحث ساختمانی اطلاعاتی به هم میآمیزد، مانتریو تجزیههایش را در حمایت مدیریت آن ساختمانها مورد هدف قرار میدهد. این راه مطابق با سیستمهای راجع به توسعه مثل شبکه میباشد، جاییکه ANT به پروژههای توسعه مدیریت توسط حساس ساختن ما در ضرورت برای منابع جوراجوری که لازم میشود کمک میکند. (بطور مثال، نظریات عمومی، انتقالات نقش، حمایت مدیریت، کارشناسی، همت کاری، قراردادها، بودجهها، استانداردها، جریانات کار پذیرفته شده، سخت افزار، طرحهای تکنیکی) که باید برای راهانداختن سیستم بالاخره به راه بیافتد و گردانده شود. در شرح ذیل، براساس مذاکره تحقیق و راههایی که هم اکنون معرفی شد قرار میگیرد. ساختار پایین به عنوان یک شبکه فعال جوراجور عناصر تکنیکی و غیر تکنیکی قرار میگیرد که باید از فعالکنندههای اجتماعی مورد بحث مثل منابعی که در طرح کاربرد اساس کامپیوتر استفاده میشود استفاده کنند. همانطور که ANT در مراحل تجزیه قابلیت اغنا را فراهم کرد، موضوعات در مرکز ممکن است بین ساختمان پایین مدیریت تفاوت بگذارد. مثل: نتیجه، نسبت، اجزای شبکه، صفات اساس جامعه. براساس تحقیق و بررسی فعال، ما حالا یک حالت را به جای مورد بحث قراردادن اینکه چگونه راه ANT میتواند به فعال کنندهها در حوزه e درستی جهت ارتقا در طرح ساختمان پایین مناسب کمک کند، امتحان خواهیم کرد.
3-حالت: رخ دادن فرایند e دولت E – تجارت «مورد تجاوز قرار دادن قسمتی از جبهه عمومی» تکنیکها را به خوبی مبارزات سازمان یافته مطرح میکند. مؤسسات دولتی باید برای رسیدن به ترقی جامعه شبکه از جای خود حرکت کنند. اما در یک لحظه آنها نمیتوانند به سادگی تصورات عمومی که در حوزههای تجاری به کار برده شده را کپی کنند. از تفاوتهای متعدد مهمترین آن اینست که دولتها محصولات را به خریداران در محیط مسابقهای نفروشند. ترجیحاً سرویسهای خبری و مورد سند خاور زیادی فراهم ساختند. در بیشترین حالات، مجبور هستند، سرویس را از فراهم کننده انحصاری تقاضا کنند. به ویژه، بیشتر اداره دولتی شامل فرایندهایی بر پایه قانون و خوب تعریفشدهای هستند که به حساب شرکتهای شهری و موقعیتهای شخصی اتخاذ میشود و اسناد خاصی را تولید و به خوبی تعدادی از اثرات جنبه نافرد نشان داده میشود. در حالتی که در اینجا گزارش شد، ایالت شهر هامبورگ سعی بر این دارد که این مبارزه طلبیها را ملاقات کند: تا دولت برای شهریها باید بیش از اطلاعاتی که فقط فراهم میشود باشد و در میان web تماس برقرار کند – تهیه پایگاه اینترنت باید همچنین شامل سرویسهای معاملاتی بشود. به دنبال دیدگاه دولت، این سرویسهای معاملاتی باید در سرتاسر مرکز ورود یک نفره قابل دسترس بشود. این مرکز ورود در نظردارد ورود web شهر بشود در www هامبورگ، که از زمان 1999 توسط کمپانی خصوصی هامبورگ فراهم شده. با این وجود سازمان دهی منابع موجود هم اکنون تأسیس شده، فرایند مدیریت دارد به آنسوی مرزهای متصدی اختیار صلاحیت دار میرسد، اگرچه، بدون این که قادر باشند، ساختمان پایین سازمانی و تکنیکی موجود را برای این کوشش در آن زمان فراهم آورند. فعالیتهای جدی به منظره در فرایند برای شهریهایی که در اکتبر 2000 شروع شده بود پی بردند. مدیریت هامبورگ به پیشنهاد پروژهای که توسط نویسنده نشان داده شده تبریک گفت، اما به وضوح بیان کرد که قوه ابتکار باید توسط فعالیتکنندهها در اداره شهر موثر واقع شود. توسط اداره دارائی، رئیس ادارهایی که جهت راهانداخت این پروژه منصوب شده بود و شهروندان تشویق شد. استعمال رأی پستی مثل اولین سرویسی که در میان در web حمایت شد، انتخاب شد. سپس اولین مرحله پروژه در یک دوره 14 هفتهای در اداره مدافعین دانشگاه هامبورگ انجام شد، جایی بود که فعالیتهای دانشآموز شامل تجزیه بر روی سایت، قالب سازی و تکمیل میشد. در پایان ژوئن 2001، نتایج اولیه مرحله، شامل نمونه اصلی، به اعضای sfb هامبورگ و به مدیر شهر برای انتخابات ایالت شهر در سپتامبر 2001 ارائه دش. معرفی نیمه روزه موضوعات تکنیکی و غیر تکنیکی که برای ادامه پروژه عضو تشکیل دهنده به حساب میآمد ارائه شد: یک منظره برای تهیه سرویس دولت e، قالب سازی سرویس، به کار انداختن شبکه جریان سرویس و معماریها و اعضای تشکیل دهنده جهت حمایت IT. به دنبال این، این موضوعات و کمی بیشتر، آنهاییکه تا بحال مربوط بودهاند، تا آنجاییکه به پیشرفت پروژه کمک کردهاند توضیح داده شد. در دوره های ANT، در نظر داریم که توضیح دهیم چه نوع از عناصر تکنیکی و غیر تکنیکی در شبکه ثبت شده، چگونه پروژه به امید این شبکه جوراجور بوده است، و چگونه نوشتجات معین در میان صندوق تثبیت میشود. 3-1- استراتژی دولت E: کاربرد مدیریت جریان سرویس: به جای توسعه دادن و استفاده از حمایت IT جهت سرویسهای معامله قابل web و سازمان یافته، یک سیاست و خط مشی سازمان یافته مناسب مورد نیاز است. طرح مدیریت جریان کار، شبکه تجاری و مدیریت نسبت خریدار، نویسنده و یک همکار، راه مدیریت جریان سرویس را معرفی میکند. از لحاظ خریدار، یک جریان سرویس به خریدار حس فروشدن در جریان سرویس چسبنده را میدهد که توسط سازمانهای سرویس نگهداری میشود، جاییکه سرویس با مشتری همراه میکند، است و مقدم بر آن است، همانطور که او در میان زمان و مکان در حال حرکت است. از دیدگاه تهیهکننده سرویس، تاکید بر تکمیل همه سرویسهای واقع شده در سرتاسر مرزهای گروهی و فضایی و زمانی است که به فرم سرویس و پیوسته محلق میشود و احتیاجات قشری را انجام میدهد. مدیریت جریان سرویس در نظر دارد که از تهیهکنندگان سرویس در همکاری با فراهم ساختن سرویس های سازمان یافته دیگر حمایت کند. در حوزههایی از قبیل دولت e (سلامتی-توریسم، آموزشe)، مبارزه طلبی، مدیریت توالیهای شخصی فعالیتها و عملیات مربوطی است که توسط فعالیت کنندگان (انسان و غیر انسان) واحدهای سازمانی مختلفی انجام میشود که از دیدگاه مشتری با سرویس شخصی جمع میشود. در مقابل وسایل جریان کار، مدیریت جریان کار اشاره بر این دارد که هر مکان کار، مکان سرویسی است، اصطلاع «جریان» تناسبات مشتری را نشان میدهد، همه مدلهای فرایند، منبعی برای تخصصی شدن است، با حضور نمونه اصلی و پس از آن، فعالیتکنندگان تاکنون مستلزم تصور عمومی و سازمان یافته و پذیرفته شده میباشد و سیاست به مدیریت جریان سرویس مربوط میشود، یعنی انجام دادن.