تحقیق مقاله پاک کردن بهسازی pcs

تعداد صفحات: 38 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 20661
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت قدیم:۱۶,۵۰۰ تومان
قیمت: ۱۰,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله پاک کردن بهسازی pcs

    کار کردن با BIOS

    سیستم BIOS شما ( سیستم ورودی / خروجی )نوعی زبان برنامه‌ نویسی کامپیوتری، که اثری روی هر تراشه سیستم شما دارد زیرا رابط اساسی بین CPU و دیگر اجزا است. اگر سیستم کامپیوتر شما قدیمی‌تر است، مزایایی برای به سازی BIOS وجود دارد. اگر سیستم کامپیوتر جدید است، شاید  BIOS یک جریان نسبی باشد. بنابراین نگه داشتن به روز دارد BIOS شما بدون توجه به چگونگی سیستم قدیمی شما مهم است. این فصل یک نگاه بسته به BIOS دارد، توضیح این که آن چه هست و این که چگونه شما می‌توانید سیستم BIOSتان را مرتب و به روز بکنید. این فصل این موضوعات را پوشش می‌دهد.

    یک چشم انداز BIOS و این که آن چه کار می‌کند. جانشین شدن یک BIOS.

    ترفیع یک BIOS میان نرم‌ افزار.

     مرتب کردن Award, Phoenix و تنظیمات AMI BIOS..

     مکانی که اطلاعات و بازیهای BIOS پیدا می‌شود شما باید دقیقا متوجه شوید که BIOS چه کاری را در سیستم انجام می‌دهید.

     

    چشم‌انداز BIOS

    BIOS در یک یا بیشتر تراشه‌ ها روی صفحه مادربرد کامپیوتر وجود دارد. BIOS یک تراشه EEPROM ( حافظه خواندن قابل برنامه‌نویسی قابل پاک کردن الکتریکی) است که تولید کننده  BIOS کد برنامه را می‌نویسد. این برنامه کد شده، firmwar به دلیل این که ترکیبی از سخت افزار و نرم افزار را نشان می دهد نرم افزار دائمی خوانده می‌شود، قادر می‌کند کامپیوتر را برای شکل‌دهی بسیاری از ساختارهای اصلی:

    POST آزمایشهای سخت‌افزار کامپیوتر است که شما آن شماره هایی که با سرعت حرکت می‌کنند را در طی بالا آمدن سیستم تعیین شده‌اند می‌بینید این یک اجرای آزمایشی حافظه POST است. POST BIOS به صورت کدها یا نمونه‌های گوناگون صدا برای شاسایی مسائل و مشکلات این کدهای خاص استفاده می‌شود.

    از یک BIOS تا دیگری متفاوت هستند.

    بالا آمدن سیستم عامل: BIOS یک برنامه لودر خودراه‌انداز است که مسئول جستجو کردن و آغاز برنامه خودراه‌انداز سیستم عامل است. برنامه خودراه‌انداز سیستم عامل کنترل کامپیوتر و راه‌اندازی سیستم عامل(boot) را بر عهده دارد.

    فراهم آوردن دسترسی به درجه پایین سخت‌افزار. بعد از این که سیستم عامل پی در پی شد، برنامه کد شده BIOS فراهم می‌کند دسترسی به عملیات زیادی با لول پایین را فراهم می‌کند. این عملیات  cp را برای دسترسی به دیسک هارد کنترل کننده ویدئو، و دیگر دستگاه‌های جانبی قادر می‌سازد. تراشه BIOS روی مادربرد pc's به طور خاصی برای تنظیم تراشه‌های مادربرد طراحی شده است. تنظیم تراشه یک یا گروهی از هدفهای بیشتر تراشه‌ها است که بیشتر جریان تقویت مادربرد را فراهم می‌کند. هر صفحه مادری برای تنظیم تراشههای یکسان استفاده نمی شود، بنابراین هر BIOS نمی‌تواند با دیگری یکسان باشد. این به معنی آن است که 2 BIOS   از تولید کننده یکسان لازم نیست یکسان باشد. زیرا فقط 2BIOS  به وسیله AMI تولید می‌شود برای مثال، این به آن معنی نیست که آنها شامل کدهای یکسان هستند یا در کامپیوتر مشابه کار خواهند کرد. همچنین مرز بین تنظیم تراشه و BIOS به معنی این است که شما نمی‌توانید پایین را با حافظه الکترونیکی کمیسیون شده داخلی قاطی کنید و یک BIOS جدید بردارید. بهینه سازی BIOS باید به طور خاصی برای تنظیم تراشه روی ماردبرد طراحی شده باشد. اما چرا BIOS هرگز بهینه‌سازی نشده؟ کامپیوتری که خوب کار کرده است، بنابراین چرا با این سر هم‌بندی شده است؟ اینجا تعداد کمی از نتایج بهینه‌سازی BIOS وجود دارد:

    تقویت plug  و play .و play و plug یک کامپیوتر را به صورت اتوماتیکی به شکل دادن آداپتورهایی را که این plug  و play را شامل می‌شوند قادر می‌کند. بهینه‌سازی از هیچ BIOS – Pnp تایک است که تقویت‌های Pnp شما را به منفعت بردن از طراحی اتوماتیکی قادر می کند. تقویت Pnp می‌تواند به مقدار زیاد باعث سادگی شکل دستگاه در طی بهینه‌سازی شود، ولی به آداپتورهایی که Pnp را تقویت کند نیاز دارد. بسیاری از بزرگترین و آخرین ابزارهای تقویت، طرح Pnp را انجام می‌دهند تعیین می‌کنند.

    تقویت سخت افزار جدید. یکی از نتایج اولیه برای بهینه سازی BIOS این است که کامپیوتر شما را برای تقویت یک سخت افزار جدید وقتی که در ابتدا کامپیوتر ساخته می‌شده  نبوده است قادر می‌کند. این شامل تقویت دیسکهای فلاپی با توان بالا، فراهم آوردن تقویت هارد دیسک و با توان بالاتر، تقویت SuperVGA تقویت سری‌های اضافی (COM) و نقاط متوازی (CLPt . Vniversalserial BU  (USB)  و تعدادی دیگر است. تعدادی از سخت افزارها فقط اگر شما یک Bios نداشته باشید کار نمی‌کنند که کافی است که با این طبیق داده شود.

    گونه‌های جدید BIOS بیشتر BIOSها شامل گونه‌هایی که به سخت افزار وابسته نیستند که یک بهینه‌سازی مرغوب را می‌سازند. این‌ گونه‌ها برای سیستم و تنظیمات BIOS شامل محافظت ویروسهای داخلی و حافظت از کلمه عبور است.

    از میان برداشتن یک شکل از :BIOS این خیلی مشترک نیست، ولی بر حسب تصادف شما برخورد خواهید کرد با یک شکل در کد BIOS یا یک مشکل سازش که سخت افزار مطمئن را از کار کردن احتمالی یا هرگز کار نکردن فراهم می‌کند. تولیدکنندگان شکل را به صورت کد در می‌آورند و کد قابل دسترسی بهینه‌سازی شده‌ای از BIOS می‌سازند. این یک ایده خوب برای نگه‌داری جریان وابسته BIOS است زیرا شما مشکلات سازش کمتری را خواهید داشت و می‌توانید فقط plug در آن ابزارهای جدید داشته باشید بدون نگرانی درباره این که آنها چگونه به وسیله BIOS کامپیوتر حمایت خواهند شد.  آن به معنی این نیست که شما باید هر ماه BIOS خود را بهینه سازی کنید ولی به نظر می‌رسد که هر6 ماه یک بار عقیده بدل نباشد. من پیشنهاد نمی کنم که شما هر 6 ماه یک بار BIOS را به طور فیزیکی عوض کنید. من فرض می‌کنم که جریان BIOS شما flash upgradeable جرقه بهینه‌سازی را خواهد زد، به این معنی که شما فقط باید طالب یک برنامه بهینه سازی BIOS باشید، نه عوض کردن فیزیکی BIOS. اگر سیستم شما یک 486 است، شما احتمالا باید در آینده تراشه  BIOS را برای بهینه‌سازیعوض کنید. به دلیل این که شما ممکن است BIOS خود را در حال حاضر بهینه‌سازی کنید و دوباره بهینه‌سازی نکنید مگر اینکه به تعداد از عملیات درآینده نیاز داشته باشد که بهینه‌سازی قبلی نمی‌تواند آنها را فراهم کند.

    (توجه: متاسفانه اگر جریان BIOS شما falsh opgrdable، (جرقه بهینه‌سازی شدن) شما می‌توانید آن را با یکی که این خاصیت را داشته باشد عوض کنید. جرقه قابل برنامه‌ریزی تراشه‌هایی که BIOS استفاده می‌شود به صورت یک شکل شماره شناسایی متفاوت از تراشه‌های بدون جرقهBIOS فعلی وظیفه اصلی برای کیفیت خوب است، این همیشه خواهد بود، در این صورت شما می‌توانید BIOS را به وسیله یک تعویض فیزیکی بهینه‌سازی کنید.

     بنابراین چه طور شما تعیین می‌کنید که BIOS که شما دارید چگونه کار می‌کند، جریان آن چگونه است، و چه طور به سمت بهینه‌سازی شدن می‌رود؟ آن را بخوانید.

     

    جمع‌آوری اطلاعات درباره BIOS و مادربردش

    قبل از این که شما بدانید کجا می‌روید باید بدانید کجا هستید. با BIOS که به این معنی است که شما اول نیاز دارید انواع BIOS و تعداد نسخه‌هایش را بدانید و این آسان است. وقتی که شما کامپیوتر را روشن می‌کنید، به طور تنظیمات آن را نگاه می‌کنید. در حالی این که فرآیندها رخ می‌دهند اگر فقط برای مدتی کوتاه صبر کنیم.، تولید کننده BIOS و تعداد نسخه‌هایش آشکار خواهد شد. وقتی شما ابتدا اطلاعات BIOS را می‌بینید، shift pause را برای نگه داشتن حالات فشار دهید بعد از این که شما همه اطلاعات لازم را یادداشت کردید، شما می‌توانید فاصله‌زن را برای ادامه فرایندهای خود راه‌انداز فشار دهید به علاوه تولید کنندهBIOS و نسخه‌هایش حرف اول صفحه بالا آمده را برای اطلاعات دیگر درباره BIOS چک می‌کند. برای مثال، در زیر نمایشگر احتمالا اطلاعات اضافی درباره BIOS شامل تاریخش و دیگر اطلاعات است را پیدا خواهید کرد

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله پاک کردن بهسازی pcs

    فهرست:

    پاک کردن به سازی pcs. 1

    کار کردن با BIOS. 1

    چشم‌انداز BIOS. 1

    جمع‌آوری اطلاعات درباره BIOS و مادربردش... 5

    پیدا کردن یک BIOS بهینه‌سازی شده. 6

    شرکت سهامی مگاترنرز. 7

    درباره تنظیمات Cmos چطور؟. 8

    به سازیهای فیزیکی BIOS. 10

    جرقه بهینه سازیهای Bios. 16

    شکل کلی اطلاعات Bios. 18

    شکل اصلی یک Bios. 20

    شکل یک Award BIOS. 21

    تنظیمات BIOS. 21

    تنظیمات BIOS Award پیشرفته: 23

    شکل یک AMI BIOS. 30

    تنظیمات کلی BIOS. 30

     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله پاک کردن بهسازی pcs , مقاله در مورد تحقیق مقاله پاک کردن بهسازی pcs , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله پاک کردن بهسازی pcs , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله پاک کردن بهسازی pcs , تحقیق درباره تحقیق مقاله پاک کردن بهسازی pcs , مقاله درباره تحقیق مقاله پاک کردن بهسازی pcs , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله پاک کردن بهسازی pcs , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله پاک کردن بهسازی pcs ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله پاک کردن بهسازی pcs
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت