تحقیق مقاله رایگان پکیج شوفاژ

تعداد صفحات: 4 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 20744
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی تاسیسات
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان پکیج شوفاژ

    پکیچ های ایرفو، اولین و تنها پکیچ با دیگ چدنی در ایران بوده و براساس فاکتور های خاصی همانند  سطح انتقال حرارت، سطح گرمایش ،فضای اشغالی،سلیقه و نیاز مشتریان ودر نهایت قیمت تمام شده، در چهار کلاس C، E، S ،Gطراحی و تولید می شوند. بدنه دیگ پکیچ از جنس چدن آلیاژی مخصوص  با عمر طولانی و مقاوم در برابر فرسودگی، رسوب گرفتگی، زنگ زدگی، خوردگی، خورندگی شعله آتش و اسید ناشی از گوگرد سوختی و آب می باشد. یکی از امتیازات بسیار مهم و متمایز  دیگهای به کار رفته در پکیج ها ، عدم تشکیل پیل الکتریکی با رادیاتورهای آلومینیومی به منظور پرهیز از ضایعات شدید خورندگی است. این پکیچ ها با اشغال تنها حدود نیم متر مربع از فضای آشپزخانه، قادرند گرما و آب گرم مورد نیاز واحدهای دارای 40 تا 1400 متر مربع زیر بنا را تأمین نمایند.

    راندمان حرارتی بالای 90 درصد، توانایی کار با حداقل فشار آب و توانایی  کار با آب های سنگین و گچ دار، و همچنین کارکردی آرام، بدون صدا و با ضریب ایمنی بالا ، پکیچ های ایرفورا از ویژگی ممتازی برخوردار کرده است. پکیج‎های چدنی شوفاژ ایرفو، با نصب آسان وخدمات پس ازفروش گسترده، گرمایش وآب گرم بهداشتی مورد نیازهر واحد مسکونی را به طور مستقل و درتمام 24 ساعت شبانه ‎روز تأمین می‎نماید.

    انواع پکیج های ایرفو، می توانند با سیستم هوشمند به بازار عرضه شوند که اولین پکیج هوشمند و سخنگو در ایران می باشند و از قابلیت تنظیم روشن و خاموش اتوماتیک و یا با تلفن از راه دور برخوردار بوده و دارای نمایشگر دمای آب گرم  بهداشتی، آب گرم رادیاتور و دیگ می باشند و هنگام بروز اختلال در مکانیسم داخلی پکیج هشدار می دهند.

    در این زمینه یکی از نوآوری های فنی ایرفو که به عنوان اختراع ثبت گردیده است، طراحی و تولید یک نوع پکیج شوفاژ زمینی است که دارای اجاق گاز چهار شعله می باشد که به دلیل فضای کوچک و محدود آپارتمانی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

                 

    همچنین پیش ازاین پکیج های زمینی ایرفو  صرفا با سوخت گاز  کار می کرد اما اخیرا براساس نتایج به دست آمده از تحقیقات بازار و به دلیل عدم وجود گاز لوله کشی در برخی از نقاط داخل و خارج کشور، نوعی پکیج کلاس G با سوخت گازوییلی طراحی و تولید شده که اولین و تنها پکیچ گازوییلی با دیگ چدنی در ایران می باشد.

    کلیه پکیج های چدنی شوفاژ شرکت ایرفو از ضمانت یک ساله و خدمات پس از فروش گسترده برخوردار هستند.

    پکیج های چدنی شوفاژ زمینی ،جهت گرمایش و تأمین آپارتمانها وساختمانهای مسکونی و اداری از 60متر مربع تا 1400متر مربع مناسب می باشند . در آشپزخانه به راحتی قابل نصب بوده و ابعادکلاس EوCآنها به گونه ای طراحی شده که با استاندارد کابینتهای آشپزخانه هماهنگی دارد . مصرف گاز این پکیجها کم و به دلیل استفاده از دیگ چدنی با حرارتی عالی ،دارای حرارتی بسیار بالا و مقاوم در برابر خوردگی و همچنان  کاملأ بی صدا می باشد پکیچ چدنی ایرفو ،مجهز به سو پاپ اطمینان برای سیستم آب شوفاژ می باشد کنترل در جه حرارت سیستم توسط شیر گاز انجام می شود که بین حرارت های 45تا 90درجه سانتگراد قابل تنظیم است . گردش آب در پکیج توسط پمپ انجام می شود و دارای سه وضعیت کم ،متوسط و زیاد می باشد . فشار آب توسط شیر ورودی به دستگاه تنظیم می شود و فشار کار کرد 5/0تا 3با راست و به همین دلیل توانایی کار با حداقل فشار آب را دارا است

    پکیج های چدنی شوفاژ زمینی کلاس  (Super)

    پکیج های چدنی شوفاژ زمینی کلاس (Eeconomy)

    پکیج های چدنی شوفاژ زمینی کلاس  (Compact)

    پکیج چدنی کلاس S :

    این نوع پکیج از ظرفیت حرارتی 36هزار 680هزار کیلو کالری تولیدمی شود و سطح گرمایش آن از 30متر تا 1400متر مربع را در بر می گیرد .

    پکیج چدنی کلاس E :

    این نوع پکیج در مدلهای مختلف از ظرفیت حرارتی12 هزار تا 40هزار کیلوکالری تولیدمی شود و برای ریربنای 100متر تا 360متر مربع مناسب می باشد . ابعاد آن طوری طراحی شده که به راحتی در کابینت آشپزخانه جای می گیرد و با آن هماهنگی دارد .

    پکیج چدنی کلاس C:

    این نوع  پکیجها به لحاظ ابعاد فیزیکی کوچکتر از دو دسته قبلی می باشند ،برای آشپزخانه های کوچک بسیار مناسب بوده و می توانند از سطح زیر بنای  60 تا 120متر مربع را پوشش دهند .

    پیش ازاین پکیج های زمینی ایرفو  صرفا با سوخت گاز  کار می کرد اما اخیرا براساس نتایج به دست آمده از تحقیقات بازار و به دلیل عدم وجود گاز لوله کشی در برخی از نقاط داخل و خارج کشور، نوعی پکیج کلاس G با سوخت گازوییلی طراحی و تولید شده که اولین و تنها پکیچ گازوییلی با دیگ چدنی در ایران می باشد.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان پکیج شوفاژ

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان پکیج شوفاژ, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان پکیج شوفاژ, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان پکیج شوفاژ, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان پکیج شوفاژ, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان پکیج شوفاژ, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان پکیج شوفاژ, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان پکیج شوفاژ, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان پکیج شوفاژ ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان پکیج شوفاژ
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت