تحقیق مقاله رایگان دستورالعمل اجرای مسابقات قهرمانی

تعداد صفحات: 4 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 20949
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: تربیت بدنی
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان دستورالعمل اجرای مسابقات قهرمانی

    - منظور

    تنظیم و یکنواخت نمودن مسابقات ورزشی در سطح گردان و ایجاد زمینه رقابت سالم در بین یگانهای تابعه و هچنین اتخاذ روش مناسب در انتخاب تیمهای ورزشی گردان بمنظور شرکت در مسابقات تیپ و در سطح لشگر و شهرستان مرند.

    2- هدف

    الف) بالا بردن توان جسمی و رزمی و روحیه سلحشوری کارکنان جهت شرکت در جنگ های ناهطراز و نامتقارن.

    ب) ایجاد روحیه اعتماد به نفس در کارکنان پایور و وظیفه و خانواده محترم کارکنان با انجام مسابقات ورزشی.

    پ) همبستگی بین کارکنان یگانهای تابعه گردان و جلوگیری از رکود فعالیتهای جسمانی و فکری کارکنان.

    ت) توجه بیشتر به ورزش های نظامی جهت ارتقاء سطح آمادگی رزمی یگانهای تابعه گردان.

    ث) تشکیل تیمهای قدرتمند و آماده گردان جهت شرکت در مسابقات تیپ و شهرستان و رقابتهای که به مناسبتهای مختلف برگزار می گردد.

    ج) سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری در راه الگو شدن ورزشکاران برای مردم جامعه با تقویت اخلاق اسلامی و ورحیه پهلوانی.

    د) ارزیابی فعالیت ورزشی یگانهای تابعه گردان در طول سال و انتخاب فعالترین آنها در بین یگانهای گردان.

    3- اجراء

    الف) تدبیر

    مسابقات قهرمانی گردان 787 پیاده بصورت تمرکزی زیر نظر رکن سوم گردان برگزار و یگانهای تابعه موظفند تیمهای خود را طبق جدول زمانبندی و برنامه ارسالی در این مسابقات شرکت دهند.

    ب) رکن یکم گردان

    با توجه به حضور مقتدرانه تیمهای ورزشی گردان در مسابقات تیپ و شهرستان مرند ترتیبی اتخاذ گردد تا جهت شرکت در اردوهای متشکله و ورزشکاران مطرح و صاحب عنوان را بر اساس نیاز در اختیار رکن سوم گردان  قرار دهند.

    4) رکن چهارم گردان :

          1-  خودرو جهت حمل ورزشکاران به مسابقات تیپ و در سطح شهرستان پیش بینی گردد. 

                2- آمبولانس برای مسابقات تیراندازی پیش بینی گردد.

    ث ) افسر ورزش گردان:

    1) برنامه ریزی لازم جهت اجرای دقیق مسابقات قهرمانی تیپ را به موقع انجام دهید.

    2) به منظور نظارت در امر برگزاری مسابقات تمرکزی نسبت به اعزام نماینده رکن 3 به محل اجرای مسابقات اقدام نموده و حداقل در فینال و مسابقات داخلی یگانها نظارت مستقیم داشته باشند.

    3) با انتخاب قهرمان رشته های مختلف ورزشی نسبت به تشکیل تیمهای گردان و حضور قدرتمندانه در مسابقات قهرمانی تیپ اقدام نمایید.

    4) نسبت به تهیه جوایز و کاپها و احکام و مدالهای قهرمانی وبا انجام تشریفات لازم به موقع به مراسم توزیع جوایز را برگزار نمایید.

    5) در تقسیم اقلام ورزشی یگانهای فعال از نظر ورزش را مد نظر داشته باشید.

     

    5) مقررات و شرایط مسابقات قهرمانی گردان.

    1- سرپرست تیمهای شرکت کننده موظفند نسبت به کنترل اعضای تیم مربوطه اقدام نموده و از بروز هر گونه بی انضباطی جلوگیری نمایند.

    2- نتیجه کلی مسابقات تمرکزی پس از اتمام مسابقه مورد نظر به کلیه یگانهای تابعه گردان اعلام و امتیاز کسب شده توسط هر یگان نیز ابلاغ خواهد شد.

    3- سرپرست تیمها موظفند به همراه سایر اعضاء تیم در مراسم افتتاح و اختتام با لباس ورزشی مرتب در هر یک از مسابقات حضور داشته باشند.

    4- کارکنان وظیفه که خدمت قانونی آنان به تمام رسیده ولی بعلت نهست و بی انظباطی به اضافه خدمت تنبیه گردیده باشند حق شرکت در هیچکدام از مسابقات گردان را ندارند.

    5- تمام شرکت کنندگان در مسابقات قهرمانی تمرکزی گردان موظف به رعایت کلیه موازین اخلاقی و شئونات اسلامی و نظامی می باشند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف برابر مقررات با آن برخورد خواهد شد.

    4) دستورات هماهنگی:

    1- یگانهای تابعه گردان موظف می باشند وصول این دستورالعمل را اعلام نمایند.

    2- پس از وصول این دستور العمل نسبت به مسابقات داخلی یگان اقدام و ضمن برگزاری مسابقات در سطح گروهان نتیجه را به رکن سوم ارسال نمایند  .

    3- یگانهای تابعه گردان موظفند نسبت به تشکیل تیمهای مختلف ورزشی برابر جدول مسابقاتی اقدام نموده و مراتب شرکت و یا در صورت عدم شرکت( دلیل موجه) تیمهای مربوطه را حداقل 5 روز قبل از شروع هر مسابقه به رکن سوم گردان اعلام نمایند.

    4- از اعزام نفرات اضافی به محل اجرای مسابقات جدا خودداری گردد.

    5- سرپرستان اعضاء تیمها را به همراه داشتن لباس ورزشی یکدست و مرتب به محل اجرای مسابقات اعزام نمایند.

    6- یگانهای تابعه گردان موظف می باشند قبل از شرکت در مسابقات گردان نسبت به برگزاری مسابقات داخلی در رشته مربوطه و تشکیل تیم منتخب یگان جهت شرکت در مسابقات اقدام را انجام داده و تا نفرات برتر و برگزیده به مسابقات قهرمانی تیپ اعزام گردند.

    7- در پایان هر مسابقه نفرات برتر زیر نظر افسر ورزش جهت حضور در مسابقات قهرمانی تیپ انتخاب و کلیه سرپرستان تیمهای شرکت کننده موظفند نفرات منتخب را جهت شرکت در اردوهای ورزشی و تشکیل تیمهای گردان در اختیار رکن سوم گردان قرار دهند از یگانهای که از اختصاص دادن نفرات برتر خود به تیمهای گردان خودداری نمایند از کسب امتیاز در آن رشته محروم خواهند شد.

    8- هر گونه سوال یا اشکلات احتمالی بصورت حضوری یا تلفنی با رکن سوم گردان مطرح گردد.

     

    5) فرماندهی و مخابرات:

    الف) مسئولیت تهیه، نظارت و اجرای کامل این دستورالعمل با گردان می باشد و محل استقرار در رکن سوم گردان خواهد بود.

    ب) جهت کسب هر گونه اطلاعات لازم به رکن سوم مراجعه یا با تلفن،    تماس حصل فرمایید

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان دستورالعمل اجرای مسابقات قهرمانی

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان دستورالعمل اجرای مسابقات قهرمانی , مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان دستورالعمل اجرای مسابقات قهرمانی , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان دستورالعمل اجرای مسابقات قهرمانی , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان دستورالعمل اجرای مسابقات قهرمانی , تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان دستورالعمل اجرای مسابقات قهرمانی , مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان دستورالعمل اجرای مسابقات قهرمانی , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان دستورالعمل اجرای مسابقات قهرمانی , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان دستورالعمل اجرای مسابقات قهرمانی ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان دستورالعمل اجرای مسابقات قهرمانی
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت