تحقیق مقاله رایگان یافته های جدید در درمان وسواس

تعداد صفحات: 3 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 21554
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: روانپزشکی
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان یافته های جدید در درمان وسواس

    یافته های جدید در درمان وسواس

     

     
       بررسی های جدید نشان می دهد داروی ریلوزول که در درمان نوعی اختلال عصبی به کار می رود در درمان اختلال وسواس مؤثر است .
        دانشگاه پیل از داروی ریلوزول در درمان سیزده بیمار مبتلا به اختلال وسواس استفاده شد نتایح درمان بسیار امیدوار کننده است . این عده از بیماران به هیچ یک از درمانهای دارویی دیگر یا رفتار درمانی جواب نداده بودند.به عقیده محققان داروی ریلوزول ویژگیهای ضد وسواس، ضد افسردگی و ضد اضطراب چشمگیری دارد.

     

    وسواس درمان می شود

     

    نوعی داروی مخصوص که برای درمان بیماری عصبی ASL به کار برده می شود، می تواند بیماری وسواس را در افراد درمان کند.

     

     

    گروهی از پزشکان آمرکیایی ادعا می کنند که روشی جدید برای درمان بیماری وسواس کشف کرده اند.
    نتایج به دست آمده از مطالعات جدید نشان می دهد، نوعی داروی مخصوص که برای درمان بیماری عصبی ASL به کار برده می شود، می تواند بیماری وسواس را در افراد درمان کند.
    این دارو که ریلوزول نام دارد، می تواند تاثیرات بیماری ASL را از میان ببرد، در عین حال بررسی های جدید نشان داده است، این دارو می تواند با تاثیر بر روی نورون های حرکتی فوقانی و تحتانی، نقص های موجود در این زمینه را از میان برداشته و به این وسیله بیماری وسواس را درمان کنند.
    به گفته پزشکان، در حال حاضر تنها داروهایی چون سروتونین و همچنین روش هایی نظیر رفتار درمانی برای درمان وسواس مورد استفاده قرار می گیرند، اما در عین حال هیچ کدام از این عوامل نمی توانند به درستی این اختلال را از میان بردارند.
    در حالی که دارو های موجود قادرند تنها 40 تا 60 درصد علایم وسواس را در بیماران بر طرف کنند، روش جدید می تواند این بیماری را به طور کامل از بین ببرد.
  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان یافته های جدید در درمان وسواس

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان یافته های جدید در درمان وسواس, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان یافته های جدید در درمان وسواس, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان یافته های جدید در درمان وسواس, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان یافته های جدید در درمان وسواس, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان یافته های جدید در درمان وسواس, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان یافته های جدید در درمان وسواس, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان یافته های جدید در درمان وسواس, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان یافته های جدید در درمان وسواس ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان یافته های جدید در درمان وسواس
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت