تحقیق مقاله رایگان محافظت از سلامت در بحران های ناشی از آب و هوا

تعداد صفحات: 2 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 21620
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: محیط زیست و انرژی
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان محافظت از سلامت در بحران های ناشی از آب و هوا

    آب و هوای جهان در حال تغییر است و این امر بر روی کره زمین تاثیر می گذارد. تغییرات آب و هوا از طریق اندازه گیریهایی از قبیل میانگین جهانی درجه حرارت اقیانوس و هوا و زمین آب شدن گسترده برف و یخ و همچنین میانگین جهانی سطح دریا مشخص می شود. سالهای 1995 تا 2006 گرمترین سالها از نظر درجه حرارت جهانی سطح زمین از سال 1850 تاکنون بوده است.

    تغییر در آب و هوا تهدیدی جدی برای امنیت سلامت انسانی است. از جمله مخاطرات سلامتی در بحران های آب و هوایی می توان به مرگ های ناشی از گرما سیل و طوفان ها اشاره کرد. مطالعات نشان داده است که شرایط آب و هوایی از قبیل تغییرات دما بارش باران می تواند بر انتقال شدت و پراکندگی بیماریهای عفونی از قبیل اسهال و بیماری هایی مانند مالاریا تب دانگو و آلودگی به فیلاریا که از طریق حشرات و ناقلین دیگر منتقل می شود تاثیر گذار باشد. تغییرات جوی می تواند بر روی نیازهای اولیه سلامتی نیز تاثیر گزار باشد که این نیازها معمولاً در نتیجه تغییرات محیطی دچار خدشه می شود. دسترسی به آب آشامیدنی سلم تحت تاثیر موارد خاصی مانند میزان ریزش باران ذخایر آب پشت سدها و درصد تبخیر آب بر حسب درجه رطوبت و گرما می باشد. شرایط جوی می تواند بر روی حاصلخیزی زمین های کشاورزی نیز تاثیر گذار باشد آلودگی هوا نیز در شرایط مختلف نشاط گرفته از این عوامل می باشد که بطور مستقیم و غیر مستقیم بر سلامتی انسان اثر می گذارد.

    تصور کنید که آب و هوای کره زمین بطور چشمگیری تغییر کرده است طوفان های گرمسیری افزایش یافته هوا گرمتر شده و یخچال های قطبی آب شده اند در نواحی مختلف سیل جاری شده است و خشکسالی برخی نواحی دیگر را در بر گرفته است. شما می دانید که در هوای گرم بیماریهای عفونی افزایش می یابد و با ذوب شدن یخ ممکن است با تلاق هایی بوجود آید که محیط مناسبی برای انتقال بیماری از حشرات و جوندگان به انسان می باشد. به نظر می رسد که کمبود آب مهمترین پیامد تغییر در آب و هوا باشد.

    یکی دیگر از مواردی که باعث تغییرات جوی می شود فعالیت های انسان است که بطور مستقیم بر محیط تاثیر می گذارد. راه حل این مشکل همکاری دولت ها ، شرکت ها، سازمان های غیر دولتی و دیگر گروههای جامعه همراه با تداوم حرکت است. از شما دعوت می شود تا بوسیله نقاشی هایتان توجه رهبران ، تصمیم گیرندگان و عموم مردم را به اهمیت و جدی بودن تغییرات آب و هوا جلب نمایید و از آنها بخواهید تا برای حفظ محیط زیست اقدام 

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان محافظت از سلامت در بحران های ناشی از آب و هوا

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان محافظت از سلامت در بحران های ناشی از آب و هوا, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان محافظت از سلامت در بحران های ناشی از آب و هوا, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان محافظت از سلامت در بحران های ناشی از آب و هوا, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان محافظت از سلامت در بحران های ناشی از آب و هوا, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان محافظت از سلامت در بحران های ناشی از آب و هوا, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان محافظت از سلامت در بحران های ناشی از آب و هوا, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان محافظت از سلامت در بحران های ناشی از آب و هوا, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان محافظت از سلامت در بحران های ناشی از آب و هوا ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان محافظت از سلامت در بحران های ناشی از آب و هوا
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت