تحقیق مقاله رایگان زهر زنبور عسل

تعداد صفحات: 2 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 22642
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: علوم دامی - دامپروری - دام و طیور
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان زهر زنبور عسل

    زهر زنبور عسل مایعی است تلخ مزه به رنگ روشن دارای وزن مخصوص (  1/131 )  بوی خاص و  واکنش اسیدی ، در مجاورت هوا به سرعت خشک میشود .

    زهر زنبور ترکیب بسیار پیچیده ای دارد و  دست کم هشت نوع پروتعین در آن شناسایی شده است

    مشخص شده است ترکیبات زهر رنبور عسل مناطق مختلف و نسبت به فصل های مختلف با هم فرق میکند

    درباره فواید محصولات زنبور عسل تحقیقات بسیاری انجام شده است که از آن جمله‎ می‎توان به استفاده از زهر زنبور عسل اشاره کرد.

    استفاده درمانی از زهر یا نیش زنبور عسل‎ حدود دو هزار سال قبل در اروپا و آسیا آغاز شد.

    زهر زنبور عسل ضدالتهاب، ضد باکتری و ضد قارچ است و به علاوه پس از مصرف در بدن موجب آزادسازی ترکیبات طبیعی ضدالتهابی به ویژه کورتیزول و آزادسازی هورمون پیش ساز کورتیزول می شود.

    آسیب های لیگامان ها، تاندونیت، بورسیت‎، فیبروزیت و دیگر تروماهای بافت نرم از جمله بیماریهایی است که با نیش زنبور عسل به خوبی درمان می شوند.

    همچنین استفاده از نیش زنبور عسل در تخفیف سردردهای میگرنی و پلی نوریت در حال بررسی است.

    استفاده از زهر زنبور عسل موجب تاخیر در انعقاد خون به ویژه در رگهای کوچک می شود و می توان از آن در بهبود جریان خون بهره برد.

    مدارکی نیز وجود دارد که زهر زنبور عسل در کاهش کلسترول و تحریک دستگاه ایمنی بدن موثر است.

    استفاده از زهر زنبور عسل در بیمارانی که به هیچیک از روشهای درمانی غیراستروئیدی و ضدالتهابی و کورتیکو استروئیدها و داروهای کاهنده ایمنی پاسخ نداده‎اند، ممکن است مفید باشد.

    محققان توصیه می کنند که بهتر است همزمان با استفاده از زهر زنبور عسل از دیگر محصولات زنبور عسل نیز استفاده شود تا دستگاه ایمنی بدن پاسخ بهتری به درمان نشان دهد.

     

    زهر زنبور عسل ضد قارچ ،ضد باکتری و ضد التهاب

     درباره فواید محصولات زنبور عسل تحقیقاتی انجام شده است که از آن جمله می توان به استفاده از زهر زنبور عسل اشاره کردزهر زنبور  عسل ضدالتهاب ،ضد باکتری و ضد قارچ است و به علاوه پس از مصرف در بدن موجب آزادسازی ترکیبات طبیعی ضدالتهابی به ویژه کوریتزل وآزادسازی  هورمون پیش ساز کورتیزول می شودآسیب  های لیگامان،تاندونیت ،فیبروزیت و دیگر تروماهان بافت نرم ازج مله  بیماریهایی است که با نیش زنبور عسل به خوبی درمان

      می شوند استفاده از  زهر زنبور عسل موجب تأخیر در انعقاد خون به ویژه در رگهای کوچک می شود ودر کاهش کلسترول و تحریک دستگاه ایمنی بدن مؤثر  است .محققان توصیه می کنند که بهتر است همزمان با استفاده از  زهر زنبورعسل از دیگر محصولات زنبور عسل نیز استفاده شود تا  دستگاه ایمنی بدن پاسخ بهتری به درمان نشان دهد .

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان زهر زنبور عسل

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان زهر زنبور عسل, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان زهر زنبور عسل, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان زهر زنبور عسل, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان زهر زنبور عسل, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان زهر زنبور عسل, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان زهر زنبور عسل, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان زهر زنبور عسل, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان زهر زنبور عسل ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان زهر زنبور عسل
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت