تحقیق مقاله رایگان امنیت در فایل های صوتی

تعداد صفحات: 5 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 23180
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان امنیت در فایل های صوتی

    نرم افزاری جهت تبدیل فایل های صوتی

    حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید یک فایل صوتی را به فرمت دیگری تبدیل کنید , در عین حال بخواهید کیفیت آن را تغییر دهید تگهای ID3 آن را ویرایش نمایید و با سرعت بالا خروجی مربوط را دریافت کنید. بدون شک Xilisoft Audio Converter انتخاب خوبی در این ضمینه خواهد بود. یکی از ویژگیهای منحصر به فرد Xilisoft Audio Converter پشتیبانی از فایل های MP4 و M4A برای تبدیل به سایر فرمت هاست که امروزه کمتر نرم افزاری این امکان را فراهم میکند. یکی دیگر از ویژگیهای Xilisoft Audio Converter این است که در هنگام تبدیل 2 فایل صوتی و در هنگام ذخیره سازی آن ID3 Tag های آن 2 فایل را نیز به صورت خودکار کپی میکند.

     

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Xilisoft Audio Converter v2.1.69.0516:
    - تبدیل فرمتهای MP4 ,M4A , ACC , به MP3 و بالعکس
    - تبدیل همه فرمتهای صوتی به یکدیگر : ACC , MP4 , MP3 , WAV , WMA , MP2 , VQF , APE , OGG , FLAC
    - خروجی گرفتن از صدای فیلم ها به فایل صوتی با فرمتهای : AVI , WMV , MPEG , MP4- پشتبانی از تبدیل چندین فایل به چندین فایل به صورت همزمان (multithreading)

     

    - کپی ID3 Tag

     

    - قابلیت تنظیم فایل ها قبل از کپی : Bitrate , VBR , CBR , Stereo , Mono
    - و ...

     

     

    سرویس اخبار خارجی ایتنا - بیشتر افرادی که اقدام به انتشار غیرقاونی فایل‌های صوتی روی اینترنت می‌کنند بین 20 تا 35 سال سن دارند و معمولا از تحصیلات بسیار پایین برخوردار هستند.

    ایجاد امنیت برای فایلهای صوتی

    مسئولین عرضه موسیقی های آنلاین با تصویب قانونی جدید مخالفت خود را برای جلوگیری از تخلفات موجود در این زمینه گسترش می‌دهند.

    طبق این قانون که به تازگیبه تصویب رسیده، از این پس به اشتراک گذاشتن فایل‌های صوتی بر روی اینترنت در سراسر کشورهای اروپایی غیرقانونی خواهد بود و افراد تنها می‌توانند موسیقی‌های مورد علاقه خود را از مراکزی که به صورت قاونی فعالیت می‌کنند بارگذاری کنند.

    فدراسیون بین‌المللی صنعت صدانگاری اعلام کرد، تاکنون بیش از دو هزار پرونده تخلف در زمینه استفاده غیرقاونی از فایل‌های صوتی در 10 کشور تشکیل شده که این رقم می‌تواند به 5500 پرونده در 18 کشور برسد.

    این‌طور که گفته می‌شود، پرونده‌های یاد شده شامل کشور آمریکا نمی‌شود و احتمال می‌رود بیش از ارقام یاد شده در کشور آمریکا متخلف آنلاین وجود داشته باشد.

    پرتغال از جمله کشورهایی محسوب می‌شود که قرار است قانون جدید به صورت کاملا جدی در آن اجرا شود.

    استفاده غیرقانونی از فایل‌های صوتی به خصوص در دانشجویان پرتغالی موجب شده تا میزان فروش لوح‌های فشرده در این کشور طی چهار سال گذشته تا 40 درصد کاهش یابد.

    بیشتر افرادی که اقدام به انتشار غیرقاونی فایل‌های صوتی روی اینترنت می‌کنند بین 20 تا 35 سال سن دارند و معمولا از تحصیلات بسیار پایین برخوردار هستند.

    طی چند ماه گذشته مقامات ایتالیا موفق شدند بیش از 70 کامپیوتری که از طریق آنها فایل‌های صوتی به صورت غیرقاونی منتشر می‌شد را شناسایی و توقیف کنند.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان امنیت در فایل های صوتی

    فهرست:

    نرم افزاری جهت تبدیل فایل های صوتی

    ایجاد امنیت برای فایلهای صوتی

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان امنیت در فایل های صوتی, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان امنیت در فایل های صوتی, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان امنیت در فایل های صوتی, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان امنیت در فایل های صوتی, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان امنیت در فایل های صوتی, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان امنیت در فایل های صوتی, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان امنیت در فایل های صوتی, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان امنیت در فایل های صوتی ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان امنیت در فایل های صوتی
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت