تحقیق مقاله رایگان کارگاه ورق کاری و تاسیسات

تعداد صفحات: 6 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 23549
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی تاسیسات
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان کارگاه ورق کاری و تاسیسات

    انستیتو مکانیک  

     این بخش شامل چهار رشته ساخت و تولید (در گرایش های ماشین ابزار ، قالبسازی ) نقشه کشی عمومی و تاسیسات حرارتی می باشد .  و یک رشته ساخت و تولید گرایش ماشین ابزار در مقطع کارشناسی دارد .

    امکانات آموزشی این بخش عبارتند از :

    1-    کارگاه ماشین ابزار : شامل ماشین های تراش ، ماشین های سوراخکاری ، برش ( اره ) صفحه تراش ، دستگاه مته رادیال و ماشین فرز انیورسال باظرفیت آموزش حدود 20 نفر دانشجو .

    2-    کارگاه فرز کاری : در این کارگاه آموزش دستگاههای زیر و کار با آنها انجام می گیرد :  دستگاه تراش ، فرز افقی ، فرز عمودی ، فرز انیورسال ، دستگاه بورینگ ، صفحه تراش ، دستگاه سنگ تخت ، سنگ گرد و

           دستگاه ابزار تیزکنی .

     

    3-    کارگاه تولیدی : که شامل  دستگاههای : تراش- فرزهای افقی و عمودی ،دستگاه مته رادیال ، سنگ های تخت و گرد ، دستگاه اسپارک ، دستگاه سری تراش و دستگاه پرس پنوماتیکی می باشد .

    4-    کارگاه تهویه مطبوع : در این کارگاه ، که به رشته تاسیسات حرارتی تعلق دارد ، آموزش انواع کولرهای آبی ، گازی ، دستگاه چیلر ، زنت ، هواساز و انواع آب سردکن صورت می گیرد .

    5-    کارگاه جوشکاری : این کارگاه از دو قسمت جوشکاری با برق و جوشکاری با گاز تشکیل یافته است . در قسمت جوشکاری با برق که به کابینهای جوشکاری مجهز است انواع جوشکاری با DC و TIG و MIG 

     آموزش داده می شود . و در قسمت بعدی دانشجویان جوشکاری با گاز استیلن و اکسیژن را آموزش می بینند .

    6-    کارگاه ریخته گری : در این کارگاه ، ریخته گری انواع قطعات چدنی و فلزات رنگین توسط کوره های زمینی آموزش داده می شود و پروژه های دانشجویی در آن انجام می گیرد .

    7-      آزمایشگاه CNC  : این آزمایشگاه به دستگاه فرز و تراش NC مجهز بوده و با 12 دستگاه کامپیوتر آموزش برنامه نویسی CNC انجام می پذیرد .

    8-    آزمایشگاه عملیات حرارتی : در این آزمایشگاه آموزش عملیات حرارتی ( آبکاری ) و آتشکاری در جوار رشته های ساخت و تولید و نقشه کشی عمومی انجام می گیرد .

    9-      آزمایشگاه مقاومت مصالح : در این آزمایشگاه دانشجویان می توانند حدود ده مورد آزمایش مربوط به مقاومت مواد را عملاً آموزش ببینند .

    10-  آزمایشگاه اندازه گیری دقیق : این آزمایشگاه مجهز به وسایل پیشرفته مترولوژی می باشد . دانشجویان ضمن آشنایی ، نحوه کار با آنها را نیز یاد می گیرند .

    11-   آزمایشگاه پنوماتیک : این واحد ضمن آموزش مبانی پنوماتیک ، وظیفه آموزش و طراحی مدارهای پنوماتیکی را نیز به عهده دارد.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان کارگاه ورق کاری و تاسیسات

    فهرست:

    آشنایی با انستیتو مکانیک و زیر گروه آن

    منبع:

     

    www.anestitomechanic.com

     

    www.tabian.com

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان کارگاه ورق کاری و تاسیسات, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان کارگاه ورق کاری و تاسیسات, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان کارگاه ورق کاری و تاسیسات, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان کارگاه ورق کاری و تاسیسات, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان کارگاه ورق کاری و تاسیسات, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان کارگاه ورق کاری و تاسیسات, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان کارگاه ورق کاری و تاسیسات, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان کارگاه ورق کاری و تاسیسات ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان کارگاه ورق کاری و تاسیسات
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت