تحقیق مقاله طرحی نوین برای نمایش مفاهیم عمیق به کمک نقاشی های ساده

تعداد صفحات: 9 فرمت فایل: word کد فایل: 23678
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: هنر
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله طرحی نوین برای نمایش مفاهیم عمیق به کمک نقاشی های ساده

    خاک چیست؟ خاک متشکل از چندین لایه است. مجموعه لایه ها را «منظر خاک» می نامیم.. لایه های اصلی منظر خاک از بالا به پایین عبارتند از:

    لایه آلی: لایه فوقانی خاک لایه آلی یا خاک سطحی خوانده می شود. این لایه غنی و تیره برای حمایت از رشد گیاه مواد غذایی زیادی دارد.

    زیر خاک: لایه بعدی خاک زیر خاک سطحی زیر خاک است. این لایه از خاک محتوی مواد معدنی دارد که از دچار فرسایش شدن بستر سنگی زیرین اش می آید. این لایه مقداری محتوای آلی دارد، ولی از رشد گیاه بخوبی محافظت نمی کند، چون مواد مغزی نیترون و فسفر ندارد.

    لایه معدنی: پایین ترین لایه خاک تقریباً هیچ ماده آلی ندارد. و تقریباً تمام مواد معدنی را داراست. لایه معدنی از رشد گیاه محافظت نمی کند. از دچار فرسایش شدن لایه سنگ بستر زیربنایی مشتق می شود و عمدتاً شن و سنگ است.

    سنگ بستر: و در زیر لایه های خاک، در قسمتی عمیق قرار دارد. این سنگ «مواد سرچشمه» برای بخش معدنی خاک است. که به معنای آن است که تمام مؤلفه ها و اجزای معدنی خاک از سنگ بستر می آید. به محض دچار فرسایش شدن لایه سنگ بستر (تجزیه و واپاشی)، مواد معدنی به لایه های فوقانی خاک می آیند.

    جزء خاک چیست؟

    خاک مؤلفه ها یا اجزای بسیاری دارد. منظور از اجزاء لایه های متفاوت مواد تشکیل دهنده خاک است. هر لایه خاک بعضی یا تمامی انواع مختلف اجزاء خاک را دارد (که اجزاء خاک فراوان ترین در لایه خاک هستند ویژگی های آن لایه خاک را تعیین می کند) اگر بخواهیم علم خاک را بفهمیم، لازم است بفهمیم چگونه اجزای مختلف خاک باعث می شوند خاک به شیوه ای خاص رفتار کند. میلیون ها مولد مختلف وجود دارد که خاک را تشکیل می دهند ولی همگی را می توان به دو گروه بزرگ گروه بندی کرد: مواد آلی و مواد معدنی.

    مواد آلی: به هر ماده (مولکول) در خاک که از تجزیه گیاه یا حیوان حاصل می شود، آلی نام دارد. بعضی بخشهای گیاهان و حیوانات بسیار سریع تجزیه می شوند، و بعضی آهسته تر تجزیه می شوند. در مورد یک گوجه فرنگی له شده فکر کنید، داخل گوجه فرنگی بسیار نرم و آبدار است، این بخش در محیط بسیار سریع واپاشی می شود. بیرون گوجه فرنگی (پوست گوجه) بسیار سفت تر است و بسیار آهسته تجزیه می شود. این بخشهای گیاهی و حیوانی بسیار آهسته تجزیه می شود. مثل پوست گوجه، یا چوب یا پوست برگهای کاکتوس، در خاک مهمترند، چون مدت طولانی تری باقی می مانند.

    مواد معدنی: این بخش خاک ه از فرسوده شدن سنگ بستر ماده معدنی خاک نامیده می شود. این جزء از خاک شامل ذرات بزرگ است. مثل شن و ریگ. و ذرات بسیار کوچک مثل گل و لای و رس. ماده معدنی خاک به عنوان منبعی از مواد مغذی معدنی برای گیاهان (مثل آهن یا کلسیم) بسیار مهم است، ولی شامل مواد مغذی آلی (مثل ویتامین ها) نمی باشد.

    لایه های خاک:

    خاک بسیاری از خشکی روی زمین را می پوشاند. متشکل از مواد معدنی (سنگ، شن، رس و گل و لای)، هوا، آب، و مواد آلی (گیاه و حیوان) می باشد.

    انواع خاک: انواع بسیار مختلفی از خاک وجود دارد. و هریک ویژگی های منحصر به فردی مثل رنگ، بافت، ساختار و محتوای معدنی دارند. عمق خاک هم متفاوت است. نوع خاک منطقه تعیین می کند که چه نوع گیاهانی می توانند رشد کنند. 12 نوع خاک وجود دارد:

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله طرحی نوین برای نمایش مفاهیم عمیق به کمک نقاشی های ساده

    فهرست:

    طرحی نوین برای نمایش مفاهیم عمیق به کمک نقاشی های ساده 

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله طرحی نوین برای نمایش مفاهیم عمیق به کمک نقاشی های ساده , مقاله در مورد تحقیق مقاله طرحی نوین برای نمایش مفاهیم عمیق به کمک نقاشی های ساده , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله طرحی نوین برای نمایش مفاهیم عمیق به کمک نقاشی های ساده , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله طرحی نوین برای نمایش مفاهیم عمیق به کمک نقاشی های ساده , تحقیق درباره تحقیق مقاله طرحی نوین برای نمایش مفاهیم عمیق به کمک نقاشی های ساده , مقاله درباره تحقیق مقاله طرحی نوین برای نمایش مفاهیم عمیق به کمک نقاشی های ساده , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله طرحی نوین برای نمایش مفاهیم عمیق به کمک نقاشی های ساده , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله طرحی نوین برای نمایش مفاهیم عمیق به کمک نقاشی های ساده ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله طرحی نوین برای نمایش مفاهیم عمیق به کمک نقاشی های ساده
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت