تحقیق مقاله رایگان درخت نارگیل

تعداد صفحات: 3 فرمت فایل: word کد فایل: 23791
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کشاورزی زراعت
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان درخت نارگیل

    درخت نارگیل

    پوسته خوب و سالم نارگیل به طور یکنواخت تیره همراه با شکستگی های تمیز و درخشنده است و هنگامی که به جای محکم و سختی می افتد صدایی فلز گونه تولید می کند زغال چوب پوسته نارگیل حاوی بالاترین درصد کربن ثابت همه زغالهای چوبی است . ترکیب متوسط یک زغال چوب خوب شامل 24/6 درصد رطوبت 46/5 مایع فرار – 54%" خاکستر و 76/87 درصد کربن ثابت است .

    تقطیر پوسته های نارگیل : در روش های معمول ساخت زغال چوبی ، 70 درصد از وزن پوسته در دود کاسته می شود . اگر سوزاندن در ظرف تقطیری که از بیرون گرما داده می شود . و بخارها به صورت مایع متصاعد می شود . انجام شود . در این فرایند که عموماٌ با نام تقطیر مخرب پوسته ها شناخته می شود . محصولات شامل زغال چوبی پوسته هستند که در ظرف تبدیل به کربن یا دستگاه باقی می مانند . مدتها قبل در سال 1929 آزمایشگاهی بر روی تقطیر مخرب پوسته نارگیل در مالزی انجام شد که در آن گیاهان آزمایشی در یک ظرف تقطیر بودند که 90 سانت طول و 60 سانت قطر داشت – بعد از جداسازی مکانیکی قطر آن اسید بدست آمده از تقطیر مخرب چوب دوباره از دستگاه تقطیر بدست می آید و باقیمانده آن در ظرف تقطیر با تزریق بخار از اسید استیک جدا می شود . مایع دوباره تقطیر شده که شامل همه اسیداستیک ها و الکل متیل ها است با آهک خنثی می شود و دوباره برای بازیابی متیل الکل از استات آهک باقیمانده در محلول ، اندکی تقطیر می شود . و در فرایند تبخیر کاملاً خشک می شود و یک محصول تجاری با نام استات آهک خاکستری بدست می آید . استات آهک در یک ظرف تقطیر که دارای اسید سولفوریک و اسید استیک خام تقطیر شده است ریخته می شود خارج از100 کیلومتر پوسته ، 40 کیلو زغال چوب ، 68/4 کیلو استیک که بدست می آید مقادیر کمی از این محصولات فرعی مانند قطران ، متیل الکل و روغن گرئوزوف خام بدست می آید . در سال 1920 در هند آزمایشات بر روی تقطیر مخرب شروع شد و بازیافت محصول در سالهای بعدی انجام شد بازیافت بدست آمده 35 تا 37 درصد زغال چوب ، 25 تا 37 درصد اسید بدست آمده از تقطیر مخرب چوب ، که شامل 6 تا 9 درصد زغال تصفیه شده و 17 تا 20 درصد گاز بود . زغال لقمه ای می تواند در کارخانه چدن استفاده شود . در گزارش اخیری که توسط فیلیپینی ها گزارش شده مشخص شده است که الیاف نارگیل بعد از کربنازیسیون می تواند در واکنشر فولاد ضد زنگ انعطاف پذیر به کار گرفته می شود . حاصل در ترکیب با سیمان می تواند عایق حرارتی بسیار عالی باشد که بسیار ساده تر و سبکتر برای بکار بردن است . و قیمتی یکسان با بتون آهک دارد . اخیراً الیاف نارگیل در سریلانکا در سنگهای ساختمانی و ساخت فیبرا استفاده می شود .   

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان درخت نارگیل

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان درخت نارگیل , مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان درخت نارگیل , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان درخت نارگیل , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان درخت نارگیل , تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان درخت نارگیل , مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان درخت نارگیل , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان درخت نارگیل , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان درخت نارگیل ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان درخت نارگیل
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت