تحقیق مقاله رایگان سازندگان ابریشم

تعداد صفحات: 3 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 23812
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: علوم دامی - دامپروری - دام و طیور
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان سازندگان ابریشم

    سازندگان ابریشم

     زنبور های عسل، کرم های ابریشم جدید هستند.شاپرکها و کرم های ابریشم سازندگان معروف ابریشم هستند. اکثر افراد نمی دانند که زنبورهای عسل و مورچه ها ابریشم تولید می کنند و ساختار مولکولی شان با ساختار پروتئنی بزرگ صفحه ای شکل ابریشم شاپرک و عنکبوت بسیار متفاوت است واین ساختار بسیار محکم و سبک است. دانشمندان با پیگیری ژنهای ابریشم زنبور عسل مومدار و مرچه بولداگ و مقایسه آنها عناصر طرح اساسی را برای تجمع و نقش کلاف های ابریشم حلقوی شناسایی کردند زنبورهای عسل و مورچه ها، ابریشمی با کارایی بالا تولید می کنند. منبع تولید آنها مشابه اما، استفاده آنها متفا.ت است. نوزاد زنبور عسل ابریشم را برای تقویت سلولهای مومی که در آن شفیره می شوند تولید می کنند.

     نوزاد مورچه بولداگ پیله های جدا برای حفاظت در طولی شفیره شدن می ریسند. نوزادان زنبورهای عسل مومدار پیله ها را در داخل کندوهای مومی می مافند و مورچه های بافنده از نوزادانشان به عنوان ابزاری برای محکم کردن برگ های گیاه تازه به یکدیگر برای ساختن لانه های اجتماعی بزرگ استفاده می کنند. رتیل ها ابریشم را از پاهایشان تولید می کنند.

     

     ماهی درخشان

     به گزارش دانشمندان اسرائیلی ماهی درخشنده و براق منبع بی پایان و جذاب برای ماهی گیران و صاحبان آکواریم است به خاطر سیستم پیچیده ی بلورین که انعکاس نور را افزایش می دهد و به ماهی کمک می کند تا شر شکارچیان در حیات وحش مخفی شود. با استفاده این انعکاس ماهی به نزدیکترین سطح آب شنا می کند با وجود این شکل دقیق گوانین کریستال ها و اینکه چگونه آنها کار می کنند و اسرارشان تا به امروز حفظ شده است. گوانین کریستال ها را از پوست ماهی koi ژاپنی استخراج کرده اند و با استفاده از شکست اشعه x و میکروسکوپ الکترونی تجزیه کرده اند آنها نتایج گوانین کریستال که در آزمایشگاه ساخته شده بود را مقایسه کردند محققان به این نتیجه رسیدند که ژنهای محیطی بلورین در مسیر غیرمنتظرخ رشد کرده که با بلورهای آزمایشگاهی تفاوت دارد و اینکه شکل منحصر به فرد آنها و انعکاس نور را بهتر می سازدو مقالات بیان می کند این آرایش ها بیانگر یک استراتژی است که به وسیله ماهی برای تولید کوانتوم نور بلوری موثر می شود مطالعات گوانین کریستالهای بیولوژنتیک از پوست ماهی ممکن است که برای افزایش انعکاس نور طراحی شده است و برنامه ای برای انتشار در طراحی و رشد بلور ACS باشد.

     موش

     طبق گزارشی که در روزنامه Science منتشر شده موشها منبع اصلی بیماری LYME هستند شیوع عمده توسط 4 نوع موش که شامل دو نوع موش شبگرد و پا سفید و ماسک دار و سمورچه ها تشکیل می دهند. تنها واکسیناسیون موشها برای کنترل بیماری کافی نیست و باید ناقلان چند گونه ای واکسینه شوند.

     بیماریهایی که از طریق حیوانات اهلی یا وحشی به انسانها منتقل می شوند یک میزبان طبیعی حیوانی دارند که موشهای پاسفید میزبان بیماری LYME می باشند.

     ساسها وابسته بیماری می باشند که با تغذیه باکتری Borreea که عامل بیماری است از خون مهره داران به عنوان لارو مبتلا می شوند.

     بخش بخش سازی جنگلها، باغچه های خانه و باغ های اطراف و ... ریسک بیماری  را بزای انسان افزایش می دهد.

     

     

     

     

     شترمرغ

     شترمرغ به گروهی از پرندگان به پرواز و بزرگ منطقه گندوانا گفته می شود که اغلب آنان اکنون منقرض شدع اند. برخلاف دیگر پرندگان بی پرواز شترمرغ ها در جناغ سفید پشت گیر ندارند و فاقد پیشتیبان قوی برای عضلات بال هایشان هستند از گونه های زنده استیریچ آفریقای بزرگترین شترمرغ زنده است. شمار زیادی از این گونه ها حدوداً 3 متر قد و 159 کیلوگرم وزن دارند. و می توانند تندتر از اسب می دوند. کوچکترین مرغ های بی پرواز کیوی ها هستند. که به اندازه جوجه ترسو و سبک رو هستند. انها در سوراخهای عمیق آشیانه می گزینند و از جنس بویایی قوی بهره می گیرند تا حشرات و کرم های کوچک سرزمین را بیابند کیوی ها از آن جهت در خور توجه هستند که بر روی تخم هایی می خواهند که نسبت به جثه ی آنها بزرگ هستند. تخم کیوی ممکن است معادل 15 تا 20% جثه ی کیوی ماده باشد کوچکترین گونه ی کیوی ها «کیوی خالدار کوچک » است که 40 سانتی متر قد و 2/1 کیلوگرم وزن دارد. از گونه های منقرض شده اپییوزیس یا پیل مرغ ماداگانکار بزرگترین مرغی بود که تاکنون شناخته شده است، که وزنی بیش از 450 کیلوگرم و بیش از 3 متر قد داشته است. تکه های پوست تخم مرغ شبیه به اپیپورنیس ها در جزایر کاناری پیدا شده این تکه ها ظاهراً مربوط به دوره میوسن میانی یا آخر است و هیچ نظریه رضایت بخشی راجع به چگونگی آمدن آنان به آنجا ناشی از عدم قطعیت از اینکه آیا این جزایر به زمین اصلی متصل بوده اند، ارائه نشده است. 

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان سازندگان ابریشم

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان سازندگان ابریشم , مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان سازندگان ابریشم , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان سازندگان ابریشم , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان سازندگان ابریشم , تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان سازندگان ابریشم , مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان سازندگان ابریشم , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان سازندگان ابریشم , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان سازندگان ابریشم ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان سازندگان ابریشم
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت