تحقیق مقاله پلاستیک های گرما سخت

تعداد صفحات: 17 فرمت فایل: word کد فایل: 24686
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی مواد و متالورژی
قیمت قدیم:۸,۵۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله پلاستیک های گرما سخت

    نت مارکتینگ (net marketing

    پیشگفتار

              در این تحقیق می خواهیم در مورد کاری صحبت کنیم که اساس آن بر پایه ی نت مارکتینگ (net marketing )است. نت مارکتینگ در واقع معرفی یک موقعیت کاری به صورت مستقیم یابه صورت on line به افراد مختلف میباشد. (اگر لازم شد میگوییم تلفیقی از اینترنت مارکتینگ  و نتورک مارکتینگ است. )

    موضوع

    The rules have changed

              به هر کجا که نگاه می کنید شواهدی می بینید از این که قوانین فروش تغییر کرده اند،قوانین بازار یابی تغییر کرده اند،فروش عمده ای و یا تبلیغات بزرگ رو به انقراض گذاشته اند و اتفاق بزرگی که رخ داده رونق فروش یک به یک می باشد. خب، جالبه، فروش مستقیم و یک به یک، قبلاً کجا این را دیده بودیم؟ آژانس های تبلیغاتی، مجله ها، تلویزیون های کابلی،فروشنده ها تولید کنندگان و همه ی افراد دیگری که در تبلیغات و فروش و بازار دستی دازند در حال تکاپو و برنامه ریزی بر روی واقعیت جدید دنیای فروش می باشند. در زمان کنونی دیگر نمی توان مطمئن بود که تبلیغات تلویزیونی در دنیای تجارت آینده جایگاه موثری داشته باشند. این موضوع از طرف مدیر یک کمپانی معتبر مطرح شده بود که مبلغ 3 میلیون دلار در سال را صرف تبلیغات کرده بود که 90% آن مربوط به تبلیغات تلویزیونی می شد. ولی خب، نتیجه مطلوبی بدست نیاورد. فروشندگان متوجه شده اند که باید سطحشان را پایین بیاورند و با مشتری صمیمی تر باشند. آن ها کوهی از اطلاعات را در مورد شخصیت افراد و طرح سیستم های جدید ارائه محصول آماده کرده اند که بتوانند با مشتری رابطه بهتری برقرار کنند ما نند تلفن زدن به وی و یا از طریق کامپیوتر و...

              در پایان، فروشندگانی که نجات پیدا می کنند آنهایی هستند که چیزی را که نتورک مارکتر ها قبلاً درک کرده اند کشف کنند و آن اینکه، بهترین راه برای رسیدن به یک قالب مشخص آن هست که اجازه دهیم فروشنده و مصرف کننده همان فروشگاه باشند وحال آنکه فروش های شبکه ای قبلاً به اینجا رسیده اند.

    در این میان نتورک مارکتینگ دین خودش را ادا کرده، برای مدت ها مورد تمسخر قرار گرفت. به عنوان سود جویی و کلاه برداری به آن حمله شد.

    به توسط آن هایی که سود جو بودند مورد سو استفاده قرار گرفت. ولی در این میان به طور مدام رکاب زنان و آرام آرام به طرف جلو حرکت کرد. نتورک مارکتینگ از اشتباهات و مشقتها درسی گرفت. آن هم این بود که اگر فقط یک چیز باشد که نتورکها انجام می دهند. آن عمل کردن و وارد شدن می باشد. نتورکر های موفق گوشه ای نمی نشینند و شرایط و اطراف را مورد سنجش قرار دهند و اگر شرایط مناسب بود وارد عمل شوند بلکه سریع وارد عمل می شوند. بعضی مواقع این امر برایشان مشکل آفرین می شود اما آنها به سرعت از اشتباهاتشان درس می گیرند و تجربه کسب می کنند. بیش از 40 سال می باشد که این روند آزمون و خطا ادامه داشته است.این کسب تجارت و جنگیدن با سختی ها و اوضاع نا بسامان به نتورک مارکتینگ یک  تاریخچه قوی بخشیده است.در این عصر وقتی موسسات بزرگ دنیا بیلیون ها دلار خرج می کنند که در مورد قوانین فروش بیاموزند مارکتر ها 40 سال جلوترند. نتورک مارکتینگ به این دلیل به خوبی جواب می دهند که انگیزه زیادی برای انجام دادنش وجود دارد. نتورکر ها به خاطر این دانش اموزان خوب صنعت فروشند که به آنها بابت یاد گیری و عملشان دستمزد پرداخت می شود. چون درآمدشان بسته به یاد گیری و عمل دارد. در اینجا هر کس برای سود شخصی خود کار را آغاز می کند و در طی آموزش می بیند که سود وی در گروی سود دیگران می باشند. این یک حقیقت است. این یک قدرت است.

    در مورد نتورکر ها گفته میشود که :تنها کسانی بازنده اند که خارج میشوند و اگر شما در یک کمپانی صادق با محصول همیشه آماده کار می کنید این جمله عین واقعیت می باشد. اگر شما پی گیر باشید قطعاً روزی به سود دهی می رسید. اما در پیرامون ما اتفاقات مهم تری در حال به وقوع پیوستن می باشد. ما به زمانی رسیده ایم که کالا ها و خدماتی که ما به آنها نیاز داریم در حال تولید شدن هستند در حالی که تقریباً هیچ نیازی به نیروی انسانی در جهت تولید ندارند. ماشین ها کاری را که انسان ها انجام میدهند به عهده می گیرند. اما ما هزاران سال می باشد که سر مایه هایمان را بر اساس کاری که انجام می دهیم به دست می آوریم. اما وقتی که احتیاج به کار کردن کسی نیست چطور می شود که به طور منصفانه و متساوی سر مایه ای که ماشین ها در حال تولید آن می باشند، بین ما توزیع شود؟

    در آن زمان است که بیش از 80% انسان ها به network marketingروی می آورند همه مبلغین محصو لاتی می شوند کهکمپانی ها آنها را تولید می کنند. در واقع همان یکی شدن فروشنده و مصرف کننده کسانی که وارد این سیستم می شوند به تجارتی پیوستند که نزدیک به 14میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد که امسال قریب به 80-70 میلیارد دلار درآمد داشته است و لازم به ذکر است که افراد با انگیزه "درآمد زیاد "وارد این تجارت می شوند.

    و امروزه به دلایل مختلف و انگیزه درآمد زیاد این تجارت وارد کشور ما شده است و نتورک های مختلفی در ایران شروع به فعالیت کرده اند. ما قصد داریم بررسی کنیم که چند درصد افرادی که وارد نتورک شده اند موفق بوده اند و برخورد ایرانیان با چنین تجارتی چگونه است و ما قصد داریم تحقیقاتمان را بر روی دو نتورک gold quest،gold mine انجام دهیم ولازم می دانیم در مورد هر یک از نتورک های ذکر شده، مطالبی را ارائه کنیم.

    صفحه مربوط به gold mine

              مجموعه اولی که درآن مشغول به فعالیت می باشند متعلق به شرکت gold mine inter national می باشند که در کشور نروژ و شهر ارندال می باشد و از آن جایی که می دانید کشور نروژ یکی از غنی ترین کشور ها از نظر منابع نفت و معادن طلا می باشد. این شرکت از سال 2000 میلادی فعا لیت خود را در غالب بازار یابی شبکه ای آغاز کرده است به این طریق که واسطه ها که نقش مهمی در افزایش قیمت یک محصول از زمانی که از شرکت خارج می شود و تا زمانی که به دست مشتری میرسد را حذف کرده و محصولات خود را مستقیماً به مشتری که مهم ترین فاکتور اساسی در هر نوع تجارت است می رساند و مبالغ هنگفتی که واسطه ها در بین راه از آن خود می کنند به دست مشتری می رسانند. اکنون می خواهیم شما را  با نحوه فعالیت و پورسانت دهی و ثبت نام اعضای جدید آشنا کنیم.

    در ابتدای کار هر کس که می خواهد به این مجموعه وارد شود بایستی یکی از محصولات شر کت را که شامل سکه های متنوع که صور فلکی بر آن حک شده و مشتریان می توانند طبق ماه تولد آن را خریداری کنند. شما می توانید محصولات این شرکت را از دو طریق نقد و اقساط خریداری کنید. اما آیا اول کار چنین ریسکی می کنید.

    چه نقد و اقساط در هر حال شما باید یکی از شیوه های کاری یا plane را انتخاب کنید.

                                         

                                          PLANE

    $30                                                                       1-3/3  B

    $60                                                                   2-3/3  A    

    $110                                                                   3-2/2   

     

    مبلغ 30-60-110دلاری که پرداخت می کنید یک جایگاه به اسم شما و یک خط تعادل برای شما در نظر گرفته می شود. حال می خواهیم تو ضیحات خود را بر روی سکه استاندارد یا      STANDARD COIN انجام می دهیم.

     

    3/3A       plane  

    سکه       $375   

    پیش پرداخت $60

    5400   تومان     

     

              همان طورکه گفتیم به محض خرید یک جایگاه در صفحه وب پیچ ایجاد می گردد. شما فعالیت خود را آغاز کرده و یک نفر در سمت راست و یک نفر در سمت چپ و دو نفر زیر مجموعه شما نیز به همین ترتیب یک نفر در سمت راست و یک نفر در سمت چپ معرفی می کنند. در این حالت به تعریف شرکت شما یک step زده و در ازای آن 30$ دلار پور سانت در یافت می کنید. در این سیستم تقارن مهم نیست و تنها تعادل است که مهم می باشد و فرقی نمی کند که شما چگونه افراد را بچینید فقط مهم این است که 3 نفر در سمت راست و 3 نفر در سمت چپ خط تعادل شما باشد تا شما پور سانت خود را در یافت کنید. اما این شرکت بر خلاف شرکت های دیگر دو نفر اول را یک step در نظر گرفته و 30دلار پورسانت به شما خواهد داد که این step را استپ انگیزه می نامند . همچنین شما 2 دلار حق معرف در یافت خواهید کرد یعنی هر کسی را که خود شما معرفی کنید 2 دلار حق معرف خواهید گرفت  پس با دو نفر اول شما 57%پول خود را دریافت کرده اید تنها با دو نفر اول.

    صفحه مربوط به    gold quest 

    Gol فعالیت خود را در 1998 september 22 در فیلیپین آغاز نمود. این شرکت در انگلستان ثبت شده و بعد از 4 ماه به برج central plaza در هنک کنگ تغییر مکان داد. زیرا هنک کنگ یک نبرد آزاد تجاری است و شرکت ها از بعضی از مالیات های تجاری و گمرکی معاف می باشند.

              این تجارت ،یک نوع تجارت الکترونیک در سطح جهانی است و یکی از مفاهیم اصلی تجارت الکترونیک حذف مرزها، گمرکها و واسطه ها و تبدیل شدن به یک دهکده جهانی همراه با یک سیستم پولی واحد میباشد. در تجارت الکترونیک مرزی وجود ندارد و هیچ فرقی نمیکند که افراد اجناسمورد نیاز را از یک کارخانه در نزدیکی محل سکونت خود خرید کنند و یا از کارخانه ای در قاره ای دیگر .

              نحوه رشد شبکه gol به این صورت بوده است. این شرکت ابتدا در کشور فیلیپین کار خود را آغاز نموده، چند ماه بعد شاخه های این شبکه وارد مالزی شده و چند ماه بعد در سال 1999رشد این شبکه در سنگاپور آغاز شد. به دلیل غیر قانونی بودن سیستم های مشابه در سنگاپور، در آغاز رشد شبکه در سنگاپور بسیار کند بود. اما پس از بررسی های لازم gol ثابت کرد که هیچ کدام از موارد قانون تجارت در سنگاپور را نقض نمی کند و به این ترتیب به صورت قانونی کار خود را در سنگاپور ادامه داد و پس از مدتی وارد اندونزی شد و از آنجا رشد خود را به سمت تایلند و سپس امارات متحده عربی ادامه داد و سپس وارد ایران شد. هم اکنون وقتی افرادی از ایران وارد این شبکه می شوند سود زیادی نصیب کشور های مذ کور می گردد و ارز زیادی وارد آن ممالک می شود. زمانی که شاخه هایی از ایران خارج شوند و در کشور های دیگر شروع به رشد کننند، سود زیادی عاید ایرانی هایی خواهد شد که به عنوان با لا سری های آن شاخه ها حساب می شوند و هم اکنون شاخه های زیادی از ایران خارج شده و رشد خود را در کشور هایی نظیر ترکیه، کانادا، فرانسه، قزاقستان، پاکستان، افغانستان و... آغاز کرده اند. در واقع این سیستم به صورت موج پیش می رود و هر لایه با رشد خود، به لایه های قبلی سود زیادی می رساند.

          

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله پلاستیک های گرما سخت

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله پلاستیک های گرما سخت , مقاله در مورد تحقیق مقاله پلاستیک های گرما سخت , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله پلاستیک های گرما سخت , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله پلاستیک های گرما سخت , تحقیق درباره تحقیق مقاله پلاستیک های گرما سخت , مقاله درباره تحقیق مقاله پلاستیک های گرما سخت , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله پلاستیک های گرما سخت , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله پلاستیک های گرما سخت ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله پلاستیک های گرما سخت
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت