تحقیق مقاله رایگان ماهی آروانای آسیایی

تعداد صفحات: 3 فرمت فایل: word کد فایل: 4110
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: شیلات
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان ماهی آروانای آسیایی

    ماهی آروانای آسیایی
     

    نام : آروانای آسیایی

    نام انگلیسی : Asian Arowana

    اندازه : تا 90 سانتی متر (36 اینچ)

    محل زندگی : جنوب تایلند ، جنوب ویتنام ، شبه جزیره مالایا ، سوماترا و اندونزی

    چگونگی وضعیت آب : سبک و آب کمی اسیدی

    دما :  24 تا 30 درجه سانتی گراد (75 تا 86 درجه فارنهایت)

    بومی آرامی از اندونزی و مالزی است و گفته می شود که آروانای آسیایی در کوه ها و یا زمینهای پست پدیدار نشده است.این آروانا به انواع رنگهای آروانای قرمز ، آروانای طلائی ، آروانای سبز و چندین نوع دیگر است ولی طرز رفتار و دیگر نیازمندی های آنها شبیه به یکدیگر است و و از یک نوع نشات گرفته است.

    آروانای آسیایی در لیست CITES (قرارداد بین المللی مبارزه با سوداگری گونه های در معرض خطر) به عنوان ماهی بالاترین درجه در نگهداری ماهی شناخته شده است اما در سال 1989 در هفتمین کنگره تجدید نظر روزانی(Rosanne) توافق شد که این انواع عالی آن به اندونزی منحصر شود. تعداد صادر شده آن در سال 1990 ، 1250 ، در سال 1991 ، 1500 ، در سال 1993 ، 3000 ، در سال 1994 4000 عدد بوده است. اما صادرات غیر قانونی آن در حدود 2500 عدد بوده.

    آروانای قرمز آسیایی یک غنیمت در هر اکواریوم در دنیا است. این ماهی گرانترین ماهی اکواریومی در دنیا می باشد که یک دانه از این ماهی به قیمت بیشترین مقداری که برای یک ماهی داده شده است شناخته می شود. قیمت این ماهی به اندازه ، وضعیت اعضای بدن و در آخر  ریخت ، رنگ و همچنین به جیب خریدار بستگی دارد. یک آروانای قرمز آسیایی بزرگ در حدود دها هزار دلار و در بعضی اوقات صدها هزار دلار به فروش می رسد.

    این مطلب به انگلیسی : http://forum.aliaqua.com/index.php/topic,123.0.html



    آروانای قرمز آسیایی



    آروانای مشکی طلائی آسیایی



    آروانای طلائی دم قرمز آسیایی



    آروانای سبز آسیایی

     

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان ماهی آروانای آسیایی

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان ماهی آروانای آسیایی, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان ماهی آروانای آسیایی, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان ماهی آروانای آسیایی, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان ماهی آروانای آسیایی, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان ماهی آروانای آسیایی, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان ماهی آروانای آسیایی, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان ماهی آروانای آسیایی, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان ماهی آروانای آسیایی ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان ماهی آروانای آسیایی
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت