تحقیق مقاله توسعه فردی و سازمانی در زمینه تغییرات اقتصادی و تکنولوژی درآموزش و پرورش

تعداد صفحات: 9 فرمت فایل: word کد فایل: 6227
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: علوم آموزشی و مشاوره تحصیلی
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۴,۸۰۰ تومان
دانلود فایل
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله توسعه فردی و سازمانی در زمینه تغییرات اقتصادی و تکنولوژی درآموزش و پرورش

     

    چکیده

    هدف از این مقاله، آشکار کردن قوانین جدید مدیریت همزمان روی هر دو سطح(شخصی و سازمانی) در زمینه محیط جدید و محرک است.این اهداف شامل تحلیل رفتارهای شخصی و سازمنی و ظرفیت توسعه آن ها از طریق فرایند تصمیم گیری است. راه و روشی که مردم باید زندگی خو را از لحاظ هزینه، نیازمندی ها و زمان مدیریت کنند بسیار مهم است. بنابراین در زمینه اقتصاد جدید باید بر طبق کشش توسعه تصمیم گرقته شود.نقطه شروع توسعه در آموزش و پرورش، یک فضایی به همراه ظرفیت مدل سازی مردم و آماده سازی آنها برای رقابت زندگی است.

    1- مقدمه

    در اقتصاد جدید، فعالیت های اقتصادی بر اساس خرج ای متداول توسعه، کار، سرمایه و طبیعت ادامه می یابد؛ اما عوامل تولید جدید مانند توانایی کارآفرینی، پیشرفت های فنی، نوآوری و تکنولوژی مهمتر و نتایج آن بیشتر قابل رویت می شود.یک جامعه، همزمان شامل پویایی زیادی است که تمام مراحل را به سرعت تغییر نمی دهد که باید مدیذیت شود. این یک مفهوم جدید جهانی، ملی و محلی در افراد و سازمان ها است که با تهدیدات جدید از محیط زمان با فرصت جدید برای توسعه خود مواجه می شود. نه همه افراد و همه ی سازمان ها مفهوم و سرعت تغییرات و موفق بودن و موفقیت کم و موفق نبودن آن ها را در رسیدن به هدفشان درک کردند.بنابراین فرایند تصمیم گیری جدید در آموزش و پرورش با در نظر گرفتن جنبه های زیر سازماندهی سود:

    a- درک مفاهیم جدید

    b- شناخت ویژگی های توسعه نوین برای افراد و دانشگاه ها.

    c- ایجاد یک برنامه ریزی برای فرایند تصمیم گیری

    2- مفاهیم جدید

    مفاهیم جدید که در قوانین مردم و سازمان ها بسیار پیچیده است، مجموعه ای پویا و متغیر از عواملی است که محیط را از لحاظ اقتصادی و تکنولوژی غیر قابل پیش بینی کرده است که به حساب تغییرات در حوزه قانون گذاری، فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی به طول می انجامد.

    بنابراین برخی از ویژگی های قابل مشاهده از محیط شامل موارد زیر است:

    - ناکارآمدی مکانیسم بازار که به بحران مالی جهانی منجر می شود.

    - نابرابری بسیاری از مداخالت دولتی و سیاست های اجتماعی که افزایش تفاوت میان افراد در روند توزیع درآمد را بوجود می آورد.

    - نیاز به همکاری در هر دو سطح دو جانبه و چندگانه از قبیل شبکه برای سازمان ها و نیز برای افراد.

    - تفاوت زیاد بین سبک زندگی در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه یا در حال گذر نسبت به اقتصاد بازار کشورها.

    - رشد جامعه کمتر اجتماعی شده در جهت تابع قراردادن همه ی فعالیت ها بر حسب فن آوری جدید اطلاعات و ارتباطات.

    - تغییر رابطه بین آماده سازی و یا برنامه ریزی و یا برنانه ریزی یک فرایند و اجرای آن در جهت کوتاه کردن.

    - تب صدور گواهی نامه برای بسیاری از سازمان ها در همه نواحی با فعال، مخصوصا بر طبق کیفیت استاندارد.

    - اشتیاق فرد در به دست آوردن یکی نیست؛جز سیاست مدارهای مختلف.

    - گرمایش جهانی که به عنوان نتیجه ی فعالیت انسان و ایجاد حوادث عمیق طبیعی است.

    - تفاوت زیاد بین ظرفیت اداری ادارات مختلف دولتی و حکومتی که آگاهی های مختلفی را از دولت در اقتصاد بوجود می آورد.

    شرح مفهوم همزمان می تواند بیشتر ادامه پیدا کند. مفهوم دانشگاه مبنی بر محرک های بیرونی و درونی است. مفاهیم بیرونی شامل همه ی حالات و رفتارهای موسسه ی آموزش عالی است:منابع انسانی , امکانات , ورودی های تکنولوژیکی و غیره. مفاهیم خارجی دانشگاه شامل محرک های زیادی از محیط زیست است که بطور مستقیم یا غیر مستقیم موسسه ی عالی را تحت تاثیر قرار می دهد.بنابراین محیط معاصر که درگیری بسیار پیچیده و پویایی دارد, همچنین دانشگاه ها به عنوان واحدهایی که به دنبال سرمایه گذاری سرمایه های فکری به منظور به دست آوردن یک سود رقابتی و ارزش گذاری هستند.

    شاخص های متعدد برای دانشجویان عضو , تعدادی از استادان و وضعیت حمایت از اقتصاد و فارغ التحصیلان که رابطه ی بین سرمایه های عمومی و خصوصی و غیره , مورد توجه قرار داده شده اند.

    همه ی اینها ضرورت مدیریت علمی استراتژیک تر و کارامدتر را ثابت می کند.

    3-توسعه های جدید

    افراد و سازمان ها با چالش های جدیدی روبه رو هستند به طوری که هدف اصلی بری تغییر توسعه های جدید درک سنتی از موفقیت و رفاه است.

    در رابطه با توسعه های جدید یک مفهوم جدید از "کشش توسعه " می تواند به عنوان حساسیت تنوع توسعه به تغییرات عامل نفوذ معرفی شود.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله توسعه فردی و سازمانی در زمینه تغییرات اقتصادی و تکنولوژی درآموزش و پرورش

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله توسعه فردی و سازمانی در زمینه تغییرات اقتصادی و تکنولوژی درآموزش و پرورش, مقاله در مورد تحقیق مقاله توسعه فردی و سازمانی در زمینه تغییرات اقتصادی و تکنولوژی درآموزش و پرورش, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله توسعه فردی و سازمانی در زمینه تغییرات اقتصادی و تکنولوژی درآموزش و پرورش, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله توسعه فردی و سازمانی در زمینه تغییرات اقتصادی و تکنولوژی درآموزش و پرورش, تحقیق درباره تحقیق مقاله توسعه فردی و سازمانی در زمینه تغییرات اقتصادی و تکنولوژی درآموزش و پرورش, مقاله درباره تحقیق مقاله توسعه فردی و سازمانی در زمینه تغییرات اقتصادی و تکنولوژی درآموزش و پرورش, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله توسعه فردی و سازمانی در زمینه تغییرات اقتصادی و تکنولوژی درآموزش و پرورش, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله توسعه فردی و سازمانی در زمینه تغییرات اقتصادی و تکنولوژی درآموزش و پرورش, موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله توسعه فردی و سازمانی در زمینه تغییرات اقتصادی و تکنولوژی درآموزش و پرورش
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت