تحقیق مقاله مدیریت کیفیت جامع

تعداد صفحات: 33 فرمت فایل: word کد فایل: 9090
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مدیریت
قیمت قدیم:۲۳,۰۰۰ تومان
قیمت: ۱۷,۸۰۰ تومان
دانلود فایل
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله مدیریت کیفیت جامع

    مقدمه :

            اغلب موسسات آموزش بطور روزانه بدون طرح توسعه که ارزیابی تلاشهای پیشرفته که معمولا تماس هایی قسمت به قسمتی هستند . (TQM)   برای طرح های طولانی مدت ترغیب می شوند که هم پویا هست sihe  طرح موضوعی برای

     بازدید و اصلاح مداوم است . برای تضمین قبول و درونی ساختن محتوای TQM

     و ساختارهای تئوریکی آن مهم است . ضروری نیست که مردم دوره TQM

    آرا بکار گیرند که ممکن است مثل سخن نامفهوم شراب کهنه در بطری جدید هواو هوس مدیریت دیگر » و غیره تماس مشا به با TQM پیشرفت تحقیقی مداوم یا CQI نامیده می شود (فرازیر 1997 ) ، ارزیابی  حقیقت یا ROQ  (ولر 1996 ) .

    و مدیریت کیفیت اضافی یا QMP  (کافمن و زاهان 1993 ) . چه چیز مهمی است که روح حرکت – مفهوم کیفیت را در آموزش و پرورش تکنیک ها و استراتژی های مدیریتی اش در یک پایه پیوسته تحلیل می کند .

            تغییر داون مدیر یک منطقه تحقیق شده گسترده ، در هر دو در هند و خارج از آن است . (مو خو پادها یا ، 1981 ،1989 ، روجرز و شو میکر 1971 ) . چندین بعد و مجادلات ابتدائی کمی در مدیریت تغییر پذیری وجود دارد . ابتدا ، تغییر ،

    وظیفه قبول موفقیت و توسعه ابتکار ی است . ابتکارات در میان

    چندین مراحل در طول قبول آن از  آن  می گذرد .

    مدیریت تغییر مقداری برای اداره کردن ابتکار در میان مراحل مختلف

    تا یک ابتکار موسسه ای است . اعضای یک سازمان همان ابتکار را

    بطور مختلف دوباره انجام می دهند . چندین نمایندگی و مراحل در

    قبول ابتکار با هم شرکت می کنند .

           آن هم مهم است که مقاومت تشخیص داده شده شرکت طبیعی ابتکار است  .

     در  اینصورت ، TQM  ابتکار – یک تماس و استراتژی جدیدی برای مدیریت کیفیت و همینطور مدیریت کیفیت هستند . هر کایزن یک ابتکار است . آن برای امتحان اینکه چطور ابتکارات که در سازمان قبول شده اند مفید خواهند بود . ص 181

    قبول ابتکار :

            قبول ابتکار در میان پنج مرحله اتفاق می افتد (روجوز 1962 ) . 1- استقرار دلالت بر اولین استقرار عقیده در فکر یک قبول کننده نهایی شخص یا یک پذیرنده سازمانی دارد .

    2- امتحان دلالت  بر تمرین  مغزی  که  امکان  داشتن  را  ارزیابی می کند ، طراحی ابتکار و همینطور ارزیابی ، اهمیت مخالف دارد .

    3- قبول ترجمه واقعی عقیده  در سطوح  نگه  داشته  شده  است :

    رهبر یا همه مقیاس ها

    4- ارزیابی ‏ ، تشخیص مراحل موثر قبول و برخورد ابتکار است ارزیابی

    در این علت مجموعه نیست . تصور ابتدایی اصلاح ؟؟؟؟ برای قبول نهایی می باشد .

    5- درونی ساختن ، مکانیز از رده بندی یک ابتکار درون سیستم ، تعبیر آن خارج از منطقه ابتکار است .

            از این رو TQM مثل یک فلسفه جدید و استراتژی ابتکاری برای پیشرفت

     کیفیت در سراسر این پنج مرحله خواهد رفت . به هر حال ، مقدس نیست ،

    هر یک واقعا ً به چندین مرحله کوچکتر را شامل می شود .

          بزودی یک ابتکار درون سیستم پراکنده شده است ، آن عکس العمل های

     مختلفی را در میان قبول کننده پتاسیلی تولید می کند . تعدادی عقایدی

    که قبول نشدند یکجا در زمینه ای که نمی تواند تکمیل شوند

    یا ضروری نیستند .

           تعدادی سرگرمی با عقاید برای دورانی دارند و سپس بزودی  چالشی

     از عقیده تکمیل شده می دهند که فهمانده می شود یا تعداد دیگری که

    در راهها و معانی قبول آن پیدا می شود هستند وواقعاً عقیده جدید ی را

    تکمیل می کنند . در طبقه بندی دیگر پذیرفتگان درون متبکران طبقه بندی

     می شود ، مبتکران قدیمی مبتکران ، مبتکران جدید و تنبلان ما می توانید

    طبقه بند ی مردم را طبق عکس العمل ابتکاری هایشان با آنچه که می تواند

     انجام دهند یا انجام خواهند داد در نوع شناسی که قبلاً در این کتاب ارائه شده است (شکل 1-11 ) به هم ربط  دهیم . اینها کسانی که با کفایت و خواهان هستند

    نه فقط مبتکرانند بلکه پذیرفتگان اولیه نیز هستند . صلاحیت اما بدون

    خواستن اند به همان خوبی عدم صلاحیت و خواستن تنبلان هستند .

    اشخاص خواهان اما عدم صلاحیت خواستن برای معرفی عامل می آید

    هیمن طور که TQM دریک مدرسه یا دانشکده معرفی می شود ، معلمان و

    کارمندان غیر فرهنگی متفاوت از هو عمل می کنند . اصول ادراکی می تواند

    مبتکران ، پذیرفته گان قدیمی ، پذیرفته گان جدید و تنبلان را باهم یکی کند .

     جنبه های ساختاری معینی از قبول ابتکار وجود دارد . ابتدا ، این جا

    باید منابع معینی از آنجایی که عقاید جدید آموزش کیفیتی و مدیریت کیفیتی

    می تواند درون پذیرش مدرسه یا دانشکده جاری شود باشد . از این رو

    احتیاج مهم اتصال شدن به منابع عقاید است . تعدادی از منابع ممکن است خواهر موسسات ، اشخاص حرفه ای ، علوم حرفه ای ، موسسات منبع و غیره باشند . دومین ساختار صادر شده ارتباط ابتکار روش ها ، تکنیکها و قدرت ارتباطی ،

    اعتبار پیام دهنده و غیره است . عامل سوم نشان های ویژه خود ابتکار است .

           ابتکاراتی که مرکب هستند ، نسبتاً مختصر هستند یا برای زمان طولانی برای گرفتن نتایجشان با احتمال مقاومت کردن و نپذیرفتن هستند . کایزان بهتر کار می کند . مدیریت مقاومت ضامن سبقت گرفتن و طراحی برای شفا فیتش است 

    (نمودار و تصاویر در فایل اصلی موجود است)

    مقاومت در تغییر پذیری :

    مقاومت شکل پایین ابتکار است . در حقیقت ، پویایی تغییر در دو پایه

    از قدرت متضمن می شود : یکی برپایه قدرتهایی که توسط مبتکران و

    پذیرفتگان قدیمی پخش می شود ودیگری برپایه قدرتی که توسط تنبلان و

    پذیرفتگان قدیمی پخش می شود . یوین (1951 ) تئوری تحلیلی نواحی قدرت قدیمی مورد بحث قرار دارد که مداخله ابتکار اولی است، این دو قرار گیری

    قدرت ها یک حالتی از تعادل را تثبیت می کند . این تعادل توسط مقدمه

    ابتکار هم زده می شوند . سرنوشت یک ابتکار بستگی به موازنه این دو مسابقه قرار گیری قدرتها دارد . چندین ویژگی اشخاص در سازمان به همان

    خوبی موازنه سازمانی برای برای مسئول بودن مقاومت ابتکار مشخص شده است  . یعنی محافظه کاری ،؟؟؟؟ از ناامنی ، ترس ازشکست ، خود احترام پایین ، ناتوانی احساس نیازها ، بیزاری کاری ، نمایش ناکامی برای عقاید و واسطه

    جدید تماس ضعیف باسازمان های قابل ترقی و اشخاص و غیره ،

    متشابهاً نقش تعارض ، شکست آموزشی ، شکست وضوع ابتکار ، شکست تکنیک های رقابتی ، غیر دسترسی علوم ، شکست دستیابی به اهداف ، تحمیل کار، درماندگی از ابتکار، هدف دوره خیالی وغیره … تعداد زیاد ویژگیهای دیگر اشخاص کسانی که به مقاومت ابتکارات توجه می کنند .

    عوامل سازمانی به هر دو مکانیزم های داخلی و خارجی تعلق دارند . عوامل

    خارجی برای تغییر در ارتباطات اجتماعی تقاضا می شوند ، بیرون کشیدن

    تعادل پویای سیستم ، شکست آشکار ، شکست نفوذ پذیری از یک قشر

    سازمان به دیگری ، پاکی، شکست ارتباط و اتصال با سیستم های

    منابع و غیره ، عوامل داخلی تقسیم کار ، سازمان رتبه ای ، مزد دادن به

    رفتار قدیمی ، تداخل مدیریت عالی ، نواحی سازمانی بسته ، فاصله

    فیزیکی میان سیستم های تابع ، اقتصاد بی کفایت و سهولت فیزیکی ، سایز سازمانی (بویژه کوچک) ، ریاست پستور دهنده و مطلق ، انتخاب گروههای کوچک ، شکست خود مختاری و گرفتاری در تصمیم گیری . برابری بحران ، حس تکلیف ، رضایت مندی قطعی وغیره … این نیروهای مقاوم شده تپانسیلی برای پذیرش TQM خطرناک هستند.

    TQM ومدیریت تغییر : TQM یک نزدیکی به مدیریت تغییر است . ابتکار در

     یک موسسه آموزشی می تواند هر دو نوع افقی را به همان خوبی عمودی و عمقی دارند . ابتکارات افقی و تغییرات گسترش و تنوع فعالیتها رادر بردارد .

    « نزدیکی عمیق » به منظور تغییرات کیفی یا غیر دسته ای فرهنگی تغییرات

    ( ولر 1998 ) ، کیفیت خدمات ( پایه برضد افزایش ) که توسط موسسه مهیا می شود . TQM بد نبال مراحلی از تغییرات عمیق و بالا است . بهر حال ، آن تنوع یا گسترش را پس نمی دهد. هر زمان برای تغییر دادن کیفیت موسسه نیاز است . ذاتاً ، از ایزو ، TQM سعی بر تغییر همراه یک تمرکز است . تمرکز در کیفیت است .

    TQM کیفیت را مثل یک فرهنگ آموزشی پیش بینی می شود . آن با شغل هر کسی برای کوشش عالی می آید – یا گاها کارماسو کااُ سالا – یا هوش در آن کاری که شخص انجام می دهد . زمانیکه یک جا روکش زمین را جارو می کشد ،

     او آنرابه بهترین قابلیت انجام می دهد . کارمند دفتر ، دفتر را با شایستگی بالاتر و رعایت همه این ها کسی که نیاز به خدمات آنها دارند مدیریت

    می شوند.

    ص 183

    معلمات با بهترین توانایی هایشان و رضایت کامل از دانشجویان و والدین

     آموزش می دهند . ریاست موسسه را با رضایت از کارمند دانشجویان و

     والدین مدیریت می کند. یک تعریف خوب از TQM کیفیت درهر مرحله توسط هر شخص وبرای هر کسی ( مشتری ) وابسته به آموزش وپرورش است .

    کیفیت مثل فرهنگ موسسه مفهوم مجموع را نسبت به تقاضای دلالت دارد.

    کیفیت ، در این بافت فقط یک ؟؟؟برای موسسه جائیکه چیزهای دیگر

    عقب افتادند  نمی تواند  باشد . یک مدرسه یا یک دانشکده با آکادمی عالی

     نتیجه می دهد اما موفقیت در ورزش یا فعالیتهای فرهنگی یا نفوذ کارهای

    روز مرده دارویی در میان دانشجویان : نمی تواند یک موسسه کیفیتی از

    فرشته TQM است .

     

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله مدیریت کیفیت جامع

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله مدیریت کیفیت جامع, مقاله در مورد تحقیق مقاله مدیریت کیفیت جامع, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله مدیریت کیفیت جامع, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله مدیریت کیفیت جامع, تحقیق درباره تحقیق مقاله مدیریت کیفیت جامع, مقاله درباره تحقیق مقاله مدیریت کیفیت جامع, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله مدیریت کیفیت جامع, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله مدیریت کیفیت جامع, موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله مدیریت کیفیت جامع
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت