ضرورت و ایجاد مدیریت عالی:
آموزش و مراقبت کودکان نهادان در ناحیه بای خانواده های کارگوی خلیج بای با داشتن بچه های نر نهال نوعاً هزاران دلار هر ساله برای مراقبت و تحصیلات در سنین اولیه هزینه می کنند و اکثر مجادلات در جست یافتن راهنمایی برای هزینه کردند آن است، جدول 1 – 4 اطلاعاتی راجع به یک حس کلی از مقیاس تعیین کننده تقاضا برای مراقبتها و تحصیلات در سنین اولیه در نوحای خلیج ارائه کرده است.بیش از نیمی از یک میلیون کودک زیر 6 سال خلیج در خانواده های کارگری زندگی می کنند.
بچه ها و خانواده های آنان در نواحی خلیج
بچه ها ی زیر شش سال تعدا درصد
کل بچه های زیر شش سال 910/566 % 0/100
بچه ها در خانواده های دو والدین 935/427 5/75%
بچه ها در خانواده های کارگری تک والدین 72710 9/12%
بچه های زیر 6 سال در تمام خانواده های زیر 75% SMI 590/195 5/34%
بچه ها در خانواده های کارگری زیر 75% SMI 803/146 9/25%
جدول 2 – 4 روی مادران این بچه های نوجوان متمرکز شده است کمی بیش از نیمی از آنها کار می کنند. حدود 14% مادران تک والدین هستند و تقریباً یک سوم در خانواده هایی با سقوط سطح درآمد زیر 75% زندگی می کنند.
جدول 2 – 4 :
مادران کودکان در ناحیه خلیج بای
مادران کودکان زیر شش سال تعداد درصد
کل مادران 302667 100%
افراد در حال کار 158051 2/52%
تک والدین 43362 3/14%
با در آمد زیر 75% SMI 95272 5/31%
در اکثر این خانواده ها هزینه مراقبت و تحصیلات در سنین اولیه درصد زیادی از کل درآمد آنها را تشکیل می دهد.
جدول 3 – 4 هزینه خدمات ECE را در بازار امروز و با خانواده های دارای سطح متوسط درآمد مقایسه می کند.
هزینه مراقبت و تحصیلات اولیه : نرخ متوسط در میان تمام روستاهای ناحیه خلیج (در ضمیمه C مشاهده کنید). نرخهای سالانه ECE باید به شرح زیر بر آورد شده باشد:
مراکز مراقبت از نوزادان و نونهالان 12807 دلار
مراکز مراقبت از پیش دبستانی ها 8927 دلار
مراقبت در خانواده 7831 دلار
متوسط انواع مراقبتها سالانه 8992 دلارو در هر ساعت 37/4 دلار
در آمدهای خانواده : چنانچه در جدول 3 – 4 مشاهده می کنید، درآمد متوسط (93819 دلار) در خانواده های دو والدین است در حالیکه حداقل یکی از والدین کار کند و این رقم بیش از دوونیم برابر درآمد خانواده با یک والد در حال کار (576 S3 دلار) است، در خانواده هایی که در آمد آنها زیر 75% بوده است وضعیت درآمد یک خانواده متوسط چهار نفره تنها 32292 دلار بوده
جدول 3 – 4 :
هزینه مراقبت از کودک نسبت به در آمد خانواده در نواحی خلیج بای
در ساعت سالانه
قیمت مراقبت و تحصیلات در سنین اولیه متوسط ناحیه متوسط ناحیه
مراکز شیر خوارگاه و نونها دلال 40/S دلار 12807 دلار
مراکز پیش دبستانی S4/4 ، 8928 دلار
متوسط کلی برای انواع مراقبتها 37 /4 8992 دلار
مهد کودک 92/3 7831 دلار
متوسط فرخ کلی برای تمام انواع مراقبت در ناحیه ی 37/4 دلار 992/8 دلار
درآمد خانواده متوسط
خانواده با پدر و مادر کارمند 819/93 دلار
خانواده تک والد کارمند 578/36 دلار
خانواده با در آمد زیر 372/47 دلار 292/32 دلار
(75% SMI برای خانواده 4 نفره)
متوسط مراقبت اولیه و هزینه تحصیلات درصد متوسط
به درصد درآمد خانواده
خانواده با پدر و مادر کارمند S 9%
خانواده تک والدین کارمند S /24 %
خانواده با درآمد زیر 372/48 دلار 8/27%
(75% SMI برای خانواده چهارنفره)
هزینه مراقبت به ازای درصد درآمد :
خانواده های کم درآمد تر متحمل بیشترین هزینه در پرداخت برای مراقبت از کودکان خود می شوند. با استفاده از 992/8 دلار بعنوان هزینه متوسط سالانه در ناحیه بامی برای تمام انواع مراقبت، جدول 3/4 بطور میانگین نشان می دهد هزینه های ECE تا S / 9% برای خانواده های متوسط با پدر و مادر در سطح درآمدی نسبتاً بالاتر از متوسط است. در خانواده های تک والدین هزینه های ECE تا S 24% درآمد متوسط است. در خانواده هایی با در آمد زیر 75% متوسط ایاست، ECE هزینه سالانه برای هر چه به مقدار 8/27% در آمد متوسط است.
این شکل ها نشان می دهد که هزینه مگهداری بچه با که بسیار بزرگی برای دوش خانواده هایی است که شدیداً به آن نیاز دارند.
5 ) مساعدت دولتی : برای رفع نیازهای ECE کیفیت بالا نا کافی است در حالیکه کانون این پژوهش در ناحیه ی است اما موضاعات کیفی و مدیریت عالی آن ذاتاً به سیاست دولتی کالیفرنیا پیوند خورده است. دولت کالیفرنیا در حال حاضر بیش از 397 میلیون دلار سالانه در ناحیه های و برای سوبسیدهای مختلف ECE هزینه می کند و هنوز این تلاش برای رفع نیازهای واقعی در دو حوزه مهم کافی نیست :
- بودجه دولتی تخصیصی برای پوشش دهی خانواده های نیازمندگانی نیست.
- مقدار سوبسید پرداختی برای هر بچه در پرداخت هزینه های مراقبت با کیفیت کافی نیست.
سیستم پیچیده کالیفرنیا در پرداخت سوبسیدهای ECE شامل استانداردهای مختلف کیفی و سطوح پرداخت است :
مراقبت و تحصیلات در سنین اولیه در خانواده های کم در آمد در کالیفرنیا بصورت سوبسید و توسط انواع برنامه های اجرایی توسط نمایندگان متعدد دولتی و فدرال هزینه می شود.
پرداخت سوبسید برای مراکز مراقبت از کودکان : شروع ان در دهه 1980 بوده و بوسیله اداره آموزش کالیفرنیا (CDE) عملیاتی شده، سند شماره 5 برای برنامه قرار دادی با مراکز مجاز مراقبت از کودکان و سوبسید مراقبتی است. استانداردهای مقرر (ضرورت وجود کارمندان مجرب، سایز گروه، برنامه آموزشی، ارزیابی پیشرفت کودکان، درگیری والدین، و سایر برنامه های شاخص کیفیتی) در سند 5 بالاترین قرار داد های سوبسید دولتی کالیفرنیا برای مراقبت کودکان و پیشرفت سیستم را در بر گرفته است (البته به اندازه استانداردهای تشریح شده در فصل 3 این استاندارد بالا نیستند)
برنامه های زود بازده : تحت قرار داد با دولت فدرال و با استانداردهای مشابه با استانداردهای سند شماره 5 است.
برنامه های جایگزین پرداخت در کالیفرنیا که در اواسطه دهه 1970 شروع شده و سند حسابداری برای مراقبت از کودکان خانواده های کم در آمد که ممکن است از آنها برای موارد مراقبتی زیر استفاده شود، تهیه می کند :
مراکز حجاز مراقبت از کودکان : که باید دارای استانداردهای کیفی تعریف شده در سند 22 باشند و در باز گشت طبق سیستم، مجوز مراقبت از کودک کالیفرنیا را دریافت می کنند. این استاندارد ها شامل کارمندان تحصیل کرده است که پائین از استانداردهای سند 5 است، مقررات بهداشتی و ایمنی، تعاریف متفاوت از نسبت کودک / کارمندان، و بسیاری از مقررات که کمتر با کیفیت برنامه مرتبط است. دارند.
خانه های حجاز نگهداری از کودک، که باید استاندارد های متفاوتی را نسبت به مراکز تحت سند 22 دارا باشند. تنها مقررات آموزشی برای ارائه کنندگان 15 ساعت گذراندن دوره ایمنی و سلامتی است هر چند اکثر خانواده های نگهدار کودک در زمینه متدهای تدریس تربیت کودکان آموزش دیده اند.ارائه کنندگان معاف از مجوز ( خانواده، دوستان و همسایگان)
که ممکن است از بچه های خانواده خود بعلاوه بچه هایی از سایر خانواده ها نگهداری کنند. تنها مقررات برای این افراد عدم سوء پیشینه کیفری و گواهینامه سلامتی و بهداشتی فرد متقاضی است.
در دهه 1990 تزریق دلارهای فدرال موجب افزایش مراقبت از کودکان و کمک به خانواده های کم در آمد شد که مجبور به اشتغال تحت برنامه های خدمات رفاهی فدرال شده بودند. با این بودجه اعتبار دولتی برنامه اسنادی بدون افزایش بودجه در مراکز تحت قرار داد دولتی افزایش یافت. اگر سوبسیدهای اسنادی امروزه تحت CaLworkS برنامه مساعدت موقتی کالیفرنیا برای (رفاه) خانواده های نیازمند قرار می گیرد.
تنها حدود یک سوم مراکز حجاز مراقبت از کودکان در بای سوبسیدهای دولتی دریافت می کنند. در فصل 4 ما حدود 196000 نوجوان را در ناحیه بای نشان دادیم که در خانواده هایی یا درآمد زیر 75% متوسط در آمد دولتی زندگی می کنند. تمام این خانواده ها برای گرفتن سوبسید مراقبت از کودک حجاز هستند. از این تعداد حدود 147000 (75%) در خانواده هایی با حداقل یکی از والدین شاغل زندگی می کنند. برخی کودکان والدینی دارند که در حال حاضر بیکارند و برای گرفتن سوبسید به دلایل دیگری حجاز هستند مثل والدینی که در حال آموزش کاری یا تحصیلی هستند و یا معلولیت دارند.
جدول 1 – 5 نشان می دهد که حدود 67000 کودک نوعی از سوبسیدهای دولت فدرال را در سال 2005 دریافت کرده اند. بنابراین تنها حدود 34% از 196000 کودکی که در خانواده های واجد شرایط دریافت سوبسید زندگی می کنند عملاً این سوبسید ها را دریافت کرده اند.
جدول 1 – 5 :
بچه های زیر 6 سال دریافت کننده سوبسید دولتی در ناحیه بای در سال 2005
برنامه سوبسید کل بچه های دریافت کننده سوبسید
استاد Cal Works 9S5/S2
سایر برنامه های اسنادی 2S9/2
مراکز قرار دادی دولتی 571/25
(مراقبت عمومی کودک و پیش دبستانی)
کل ناحیه بای 089/7S
نیازهای کیفی کالیفرنیا و مقدار سوبسید برای رفع آنها کافی نیست و تضمینی برای دریافت آموزش و مراقبتهای اولیه با کیفیت وجود ندارد.
از میان نوجوانان ناحیه بامی که سوبسید را در مراقبت ها و آموزش در سنین اولیه در سال 2005 دریافت کردند کمتر از نیمی از آنها در برنامه ها سند 5 ثبت نام کرده اند که بالاترین استاندارد کیفیت را در برنامه های سوبسیدی دارند، از این گروه 53% در محیطهای معاف از مجوز نگهداری می شدند. مراقبت معاف از مجوز (یا مراقبت از خانواده / همسایه / دوستان/) طبق تعریف نیازی به مجوز قانونی در کالیفرنیا ندارد. (افراد دریافت کننده سوبسید دولتی باید فرم سوء پیشینه را پر کرده و گواهی سلامت را ارائه کنند بجز پدر بزرگ و مادر بزرگ، عمه و خاله یا دایی و عمو).
ضمیمه D بر آوردهای ویژه بخشداری و تعداد کودکان ثبت نام کرده در این مراکز را با قرار داد دولتی، کودکان ثبت نام کرده در مراکز انتفاعی، یا کودکان دریافت کننده اسناد اعتباری را ذکر کرده است. هم چنین بر آورد ویژه بخشداری را از مقدار سوبسید تحت این برنامه های مختلف را آورده است.
جدول 2 – 5 :
کودکان در مراکز با قرار دادهای CDE دولتی در مقایسه با بچه های دریافت کننده اسناد اعتباری در 2005
کودکان در مراکز با قرار داد دولتی تعداد
مراکز عمومی
پیش دبستانی دولتی نیمه وقت
پیش دبستانی دولتی تمام وقت
سایر برنامه ها
جمع کل ناحیه بامی
کودکان دریافت کننده اسناد اعتباری تعداد
مراکز حجاز
مراکز حجاز خانوادگی
مراکز معاف از جواز
کل ناحیه بای
جدول 3 – 5 متوسط سالانه سوبسید را برای هر کودک در انواع مختلف سوبسیدهای دولتی در ناحیه بای نشان می دهد، در مقایسه با مقدار بر آورد شده و مورد نیاز در ارائه مراقبت با کیفیت و تمام وقت، و مراقبت اولیه در یکسال تمام و سوبسید برای آموزش کودکان 3 – 2 ساله (با ضرب 77/7 دلار در ساعت هزینه بر آورد شده مراقبت با کیفیت در S 71/1 متوسط سالانه ساعت کودک).
جدول 3 – 5 :
متوسط سالانه نرخ سوبسید هر کودک در مقایسه با مقدار مورد نیاز برای مراقبت با کیفیت در ناحیه بایبرنامه سوبسید متوسط سالانه درصد سوبسید هر کودک در ناحیه بای
اسناد اعتباری برای مراکز حجاز
اسناد اعتباری برای مراقبت حجاز از کودک در خانواده
اسناد اعتباری برای مراکز معاف از مجوز
سوبسید برای مراکز تحت قرار داد دولتی
هزینه بر آورد شده برای مراقبت با کیفیت
سوبسید دولتی هر کودک بطور قابل ملاحظه ای زیر مقدار بر آورد شده در فصل 3 (جدول 1 - 3) است که برای مراقبت و آموزش در سنین اولیه با کیفیت بر آور شده است. پرداخت طبق برنامه اسناد اعتباری %80 – 68% آن سطح است، در حالیکه پرداخت به مراکز تحت قرار داد دولتی در برنامه سند 5، با استانداردهای کیفی بالاتر تنها 52% آن سطح است. این تناقض در الگوی سوبسید اکثر مراکز سند 5 را به تعطیلی وا داشت زیرا سوبسیدها هزینه عملیاتی آنها را در شهرستانهای پر هزینه پوشش نمی داد.