تحقیق مقاله استرس

تعداد صفحات: 11 فرمت فایل: word کد فایل: 24843
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: روانشناسی
قیمت قدیم:۸,۵۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله استرس

    استرس

    بحث :

    میلیون ها نفر یک مکمل جادویی و ترکیب گیاهی را جستجو می کنند که سلامت و شناط آنها را افزایش دهد. مردم آنزیم Q ، Pycongen.l ، منیزیم، ویتامین، گینکو، راچیناس و هزاران نوع از محصولات دیگر را مصرف می کنند. در بسیاری موارد این مکمل ها انرژی کم و افزایش سلامتی را ارائه می کنند. در برق دیگر، بدن به غذاهای سالم و مکمل ها با نیاز دارد تا به بهبود از یک بیماری کمک کند، با این حال برای بیشتر افراد، نیاز مازاد به مواد مغذی حقی است که در بخشی عمده تا سطح بالائی از فشار روانی و فیزیکی روزانه قرار گرفته است.

    طی کردن مراحلی برای آرامش بدن و ذهن (علاوه برداستن خواب کافی) می تواند بطور عمده شفابخش باشد و بطور افزاینده برای افراد علاقمند به درمان بیماریهای مزمن و حاد یا پیشگیری از بیماری درآینده سفارش شده است. تکنیک های آرامش زا می تواند قدرت عظیمی را به دیگر تکنیک های شفابخش کلی اضافه کند. امیدوارم که شما زمانی را برای اعمال تغییرات تدریجی صرف کنید، تغییراتی که آرامشی عمیق و شفا و سرزندگی ای را امکان می دهند که همراه آن بوجود آمده و بخش جالبی از زندگی شما می شوند.

    برخی از علائم و نشان های رایج درباره استرس اضافی :

    پیاده روی، خوردن یا کار منظم در یک مسیر عجولانه.

    اندیشیدن قانون مند و نگرانی درباره گذشته فرآیند

    اتنش های رایج در بدن (بویژه گردن، صورت، شانه، پشت و سینه و معده) که اغلب بصورت ناآگاهانه است.

    احساس بارسنگین داشتن بر روی شانه ها

    از نظر عاطفی عصبی بودن

    خستگی منظم در طول روز

    نیاز اساس برای تحریک بیرونی در جهت احساس خوب داشتن (قهوه، مواد شیرین کننده، غذا، جنسیت، تلوزیون، الکل، پول، موقعیت و غیره...).

    هدف :

    چالش های موضعی هم از فیزیکی و هم روانی برای عمده مردم ناسالم نیستند. پروژه های چالش موضعی، استدلال ها، مشکلات سطحی با بچه ها و مشکلات در سرکار یا مدرسه، بخش عادی در یک غرندگی هستند. این گونه های استرس طبیعی است و می تواند عملاً تقویت شوند. هدف الزاماً اجتناب از نظام رویدادهایاسترس زا نیست بلکه توسعه توانایی برای آرامش در طول فعالیتهای روزانه و در طی رویدادهای چالشی و سخت است. (نظیر موارد ذکر شده در بالا). افرادی که از یک بیماری بهبود می باشد. باید تلاش کنند تا موقعیت های چالشی و سخت را به حداقل برسانند ولی الزاماً از آنها بطور کامل دوری نکنند مگر اینکه آنها واقعاً و بی نهایت ضعیف باشند.

    استراتژی هائی برای کم کردن استرس :

    به عنوان بخشی از فرآیند معالجه یک بیماری، توسعه سلامت و سرزندگی و پیشگیری از بیماری و پیری زودرس حرکت و پیشرفت تدریجی به یک زندگی روزانه که تسترس کمی دارد، مهم است.

    برخی از روش ها برای دوری کردن :

    تلاش برای اینکه هر چیزی را در زندگی عادی از استرس سازیم.

    تمرکز بر هر رویداد و یادآوری با ثبات خود برای آرامش.

    اجتناب منظم از احساسات و عواطف (ناراحتی، خشم، شادی، ترس ...)

    شعاری از عوامل دیگر وجود دارد که در دوره طولانی استفاده نمی شوند تگر فقط به تنهائی بکار روند مثل مسافرت های طولانی، تمرین ... .

    نوع استراتژی که مفید است، ترکیب تدریجی و آرام تلاش برای تغییر عادات شخصی به همراه تمرین منظم یا موقعیت هائی است که به بدن کمک می کنند تا در حالت آرامش قرار بگیرد. هر دو نوع استراتژی ها در توضیح راههایی برای کاهش استرس مهم می باشند.

    تعاریف منظم و موقعیت هائی برای ترفیع و توسعه در کاهش استرس :

    توجه : اثرات مثبت این تکنیک ها از شخصی به شخص دیگر تغییر می کند.

    نمونه هایی از تمارین منظم شفابخش و قدرتمند :

    رفتن به کلاس و اعمال تمارین گروهی منظم می تواند در توسعه یک تمرین قانونمند مهم باشد. برخی از مردم به سوی مراکز آموزش سوق داده می شوند تا خاص باشند بطوری که یک تمرین منظم را انجام می دهند و تغییر و توسعه را توضیح می دهند.

    یوگا : این یک تمرین عجیب برای کاهش استرس و شفای عمیق و ژرف است، من شدیداً به جاپ فصل یوپا سفارش می کنم و اینکه آن را بخوانید و بعد در کلاس های قانونی آن شرکت کنید.

    تفکر :

    تای چی

    روش نفس کشیدن آگاهانه (گی هندریک)

    رقصیدن

    کلاس های بیوانرژی

    نمونه هائی از تمارین موضعی قوری و شفابخش

    راههای مجدد شفابخش کلی

    سفر

    پیام (تعدادی از افراد بطور منظم با انتقال پیام به یک شریک تمرین می کنند).

    نکات لازم برای کاهش استرس روزانه :

    توجه : همانگونه که قبلاً ذکر شد، طبیعتاً زمانهائی وجود دارد که این نکات استفاده نمی شوند ولی تلاش کنید تا بتدریج آنها را با زندگی خود در موارد ممکن تطبیق دهید.

    1 ) افزودن چیزی زیبا به زندگی خود بر مبنای روزانه (برای مثال گل ها)؛

    2 ) انجام فعالیت های جالب هر زمان که ممکن است؛

    3 ) پیاده روی، کار و خوردن با آرامش؛

    4 ) بر یک یا وقفه های کوتاه بعد از غذا بر پای آرامش؛

    5 ) در صورت امکان حداقل یک بار در روز بیرون بروید و به چیزهایی ساده مثل همراه، مناظر، غیره توجه کنید؛

    6 ) در طی روز، هر زمانی که می توانید، به تنش و اضطراب در بدن خود توجه کنید و بخاطر آورید (فک، گردن، دیافراگم، شانه) عمیقاً و با آرامش نقش بکشید و اعضای بدن خود را بکشید و ریلکس کنید؛

    7 ) اگر فکر می کنید که ذهنشان درباره گذشته یا آینده نگران است. یک دقیقه عمیقاً و به آرامی نفس کشید و به چیزی در آن لحظه نظیر نفس، مناظر، پرندگان ... تمرکز کنید؛

    8 ) در طول کار روزانه برای آرامش به خود وقفه و استراحت دهید،

    9 ) پوشش گشاد و راحت داشته باشید، و اگر می توانید کفش های خود را خارج کنید؛

    10 ) از سرکوب کردن احساسات خود دوری کنید و در عوض یک محل امن برای احساس کردن، ابراز و در آغوش گیری آنها پیدا کنید؛

    لطفاً با خودآرام و بی دغدغه باشید. برخی از مردم بیشتر و هرلحظه به عادات استرس زای خود بر می گردند این کاملاً طبیعی است. صرفاً به این تغییر در یک مسیر غیر قضاوتی توجه کنید و به تمارین کاهش استرس رو آورید و همچنین نکاتی که راه سالم زندگی کردن را توضیح می دهند.

    ایده های کاهش استرس در موقعیت های خاص :

    در بسیاری از موقعیت ها، مواردی وجود دارد که می توانند باعث ایجاد مقادیر عمده استرس شوند. در زیر تعداد کمی از چنین موقعیت ها همراه با برخی از ایده ها لیست شده که به نظر من در خظاب این موقعیت ها مفید هستند. بخاطر اینکه مقام فهرست ایده ها در وب شغای کلی وجود دارد، لطفاً تلاش نکنید که همه چیز را یکباره انجام دهید :

    مشکلات مالی :

    مشکلات مالی می تواند بطور عمده برای بیشتر مردم استرس زا باشد چون اهداف ما را و امنیت ما، در نیاز به داشتن پول کافی پوشش داده شده است. چنین مشکلاتی ناپدید نمی شوند ولی مراحلی وجود دارد که می توانند برای کاهشیا حذف استرس و نگرانی ملی شوند. پیشنهادات لازم شامل »

    مراحل :

    با دقت نقشه و برنامه طراحی شده در کتاب، پولتان یا زندگی تان را دنبال کنید (لطفاً به صفحه کاهش استرس در سایت شفا کلی مراجعه کنید) این کتاب شفا را گام به گام به سعت استقلال مالی پیش می برد. دنبال کردن این برنامه و طرح در کتاب می تواند همچنین در کمک به یافتن اهدافتان و اخذ تصمیمات شغلی مفید باشدو

    سهم : حداقل با یک دوست نزدیک، عضو خانواده یا رهبر مذهبی صحبت کنید (راهب، ربی) مرموز نگه داشتن مشکلات اغلب، فشار و استرس را زیاد می کنند و در نهیت باعث طغیان درونی می شوند. برخی از مردم گروه های خاصی برای خود پیدا می کنند نظیر آنهائی که با هم کار می کنند و افرادی که با بدهکاران گمنام برای مفید بودن دیده اند.

    ایمان :

      اشخاصی که یک تمرین تفکر منظم یا تمرین معنوی دارند، اغلب ایمان خود را توسعه می دهند بطوری که مشکلات می تواند با موفقیت بر طرف شوند. استرس با لقوه (ذاتی) تا حد زیادی از طریق این نوع تعارض  کاهش می یابد. در حالیکه آن مستقیما بر موفقیت مالی تاثیر نمی گذار، این تمارین می توانند سلامتی را توسعه دهند، استرس را کم کنند، برسی فرصت های با ارزش را آسان می کنند وتغییر عادتی که ممکن است در برخی موارد باعث ایجاد مشکلات مالی شود را آسانتر می کنند.

     پذیرش :

     درحالیکه آن ممکن است عجیب و غریب به نظر برسد، داشتن پذیرش عاشقانه از وجود خود در یک موقعیت عادی اغلب، کلید مهم برای اعمال تغییراتی است. این با داشتن ایفای قوی منتقل مییابد. اگر شما به افرادی نگاه کنید که با موفقیت زندگی خود را می چرخانند، معمولاً به هر دو پذیرش عاشقانه از اینکه آنها چه کسی هستند و همینطور از ایفال قوی، توجه خواهید کرد. انتهای مخالف این طیف روح بدشانس است که ایمان خود و عرت نفس را گم می کند (یا، هرگز نداسته اشت). اشخاصی که عزت نفس کمی دارند، در ایجاد تغییرات ساده هم دچار مشکل می شوند یا کسی که ایفای خود را از دست می دهد ممکن است که بخواهد آناً کار با مراحل ذگر شده در پول یا زندگی را به کنار بگذارد و بر انتخاب یک ابزار تبدیل درونی ای تمرکز می کند که آن موقعیت را خطاب می کند برخی از این ابزار شامل :

    تمرین تفکر

    تمرین محتوی یا برنامه تمرین معنوی نظیر بدهکاران گمنام که در زیر بحث شد.

    برنامه تصدیق، نظیر موردی که در کتاب زیر یافت شده (من عشق را ستایش می کنم).

    ویژه : اشخاصی که وام های خاص دارند و یا عادات بیش از حد مصرف کردن، ممکن است بخواهند تا کار برنامه جزئی توسط بدهکاران گمنام را بررسی کنند. منابع اینترنتی برای این برنامه می تواند در سایت اطلاعات بدهکاران گمنام یافت شود.

    اشخاصی که از بیماری روانی رنج می برند و در برخی از طرق، مشکلات مالی دارند در صورت امکان مسائل سلامتی ای دارند که با گروه حرفه ای مراقبت های درمانی نظیر دکتر داروئی آسیایی، دکتر علفی، دکتر متخصص ها میویاتی، فوق لیسانس یا یک گیاه شناس با تجربه در میان می گذارند. درمان روانی ممکن است تضمین شود. برای یافتن یک نوع پزشک در منطقه خود به سایت لیست پزشکان مراجعه کنید.

    وظایف و محدودیت های زمانی :

    موقعیت هائی وجود دارد که زمان و فشار کاری ثابتی دارند و مواردی که استرس عمده بر زندگی شخص وارد می آورند. بعضی اوقات این موقعیتها به آسانی قابل اجتناب نیستند. به منظور شروع یک برنامه آموزش درمانی با دوستان (کسانی که برای شروع در یک تاریخ خاص برنامه ریزی کرده اند)، من کار تمام وقت را انتخاب می کنم، کلاس های پیش نیاز تقریباً تمام وقت را برگزار می کنم و به عنوان استاد وب برای سایت های مربوط به Holistk healing عمل می نمایم. به منظور بیرون آمدن از موقعیت هایی مانند این، مفید است است که ایده های کمی را بررسی کنیم که من در زیر بدانها اشاره کرده ام.

    وظایف کوچک : تقسیم پرورژه ها و تکالیف به قطعات کوچکتر را انجام مقادیر کمی از وظایف بر مبنای قانونی، شاید یکی از بهترین راهها برای ممانعت از غلبه شدن با کار و وظیفه است.

    الویت ها : انتخاب الویت های مناسب برای وظایف، یک شیوه مهم برای دوری از استرس است. آیا آن بهتر است تا همیشه +A (نمره 0/4) را در مدرسه و تحقیق بدست آوردیم و یا متوسط B بگیریم و زمان بیشتری را به سرگرمی، ورزش و بازی صرف کنیم؟ آیا مفید است که بصورت اضاففی در تکمیل پروژه ها برای بدست آوردن پول اضافی یا پرستیژ کاری کار کنیم و خانواده خود را خیلی نبینیم و یا به نحوی از اضافی کاری دوری کنیم و زمان زیادی را با خانواده خود بگذرانیم؟ انواعی از تصمیمات وجود دارند که مهم هستند و می توانند اثر عمده ای بر سطوح استرس بگذارند. تصمیمات باید در حالی اخذ شوند که در ذهن هستند در این مورد که من در بالا ذکر کردم، انتخاب کردم تا به مدت یک سال برای شروع یک برنامه پزشکی با همکاری دوستانم به سختی کار کنم. اما اگر چنین تصمیمی باعث استرس زیادی شود که منجر به مسائلی در سلامتی شود، بدون شک برای کار سخت تصمیم گیری نمی کردم.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله استرس

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله استرس , مقاله در مورد تحقیق مقاله استرس , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله استرس , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله استرس , تحقیق درباره تحقیق مقاله استرس , مقاله درباره تحقیق مقاله استرس , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله استرس , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله استرس ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله استرس
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت