تحقیق مقاله رایگان ماهی بارب

تعداد صفحات: 2 فرمت فایل: word کد فایل: 4106
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: شیلات
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: بارب - ماهی - ماهی بارب
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان ماهی بارب

    ماهی بارب

    بارب آلبالویىCherry Barb


    فعال و صلحجو فقط کمى خجالتى است، به طورى که از سایر گونه هاى آکواریوم فاصله مى گیرد و دوست دارد فضاى شخصى داشته باشد. با این وجود براى نگهدارى در یک مخزن اجتماعى مناسب است. رنگ بدن نقره اى و باله ها قرمزند. یک نوار سیاه افقى هم در امتداد پهلوهایش وجود دارد.
    این ماهى روشنایى اندک و پوستش گیاهى کافى را به عنوان سایه بان مى پسندد. اغلب غذاها را مى پذیرد، اما بیشتر گیاهخوار است. تکثیرش چندان آسان نیست، چون والدین در صورت گرسنگى تخمهاى خودشان را مى خورند.
    اینگونه بومى سریلانکاست و بهترین دما براى نگهدارى آن ۲۳-۲۶ درجه سانتیگراد است.

    آکواریوم: بارب سبزGreen Barb

    رنگ بدنش بیشتر به قهوه اى مى زند تا سبز. انتهاى بالایى بدنش بسیار تیره تر و در طول بدنش خالهاى قهوه اى سوخته دارد. باله هایش به زرد مى زند و در چشمش هاله اى از رنگ قرمز دیده مى شود. بدنى نسبتاً پهن دارد و گوژپشت به نظر مى رسد و با گذشت زمان این گوژ واضح تر و برآمده تر مى شود.
    نسبتاً ماهى خوش بنیه اى است و نگهدارى اش هم بالطبع آسان است. در اسارت هم قابلیت تکثیر دارد. طولش به ۷ سانتیمتر مى رسد و بومى آبهاى جنوب شرق چین است.
    مخزنى پرگیاه با بسترى از ماسه را مى پسندد، چون بسیار به حفر چاله در بستر علاقه مند است. بهتر است آب مخزن را تمیز و دمایش را بین ۱۷ تا ۲۶ درجه سانتیگراد نگه دارید. بارب سبز نر در هنگام جفت گیرى دور ماهى ماده مى چرخد و او را لمس مى کند. جفت گیرى معمولاً در انبوه گیاهان صورت مى پذیرد.
    بهتر ه که به صورت گروهی نگه داشته بشه،چون اگه تکی یا به صورت جفت باشند باله ماهی های دیگه رو می زنه.به صورت دسته جمعی بسیار جذابه چون به صورت دسته حرکت می کنند.در ضمن این ماهی به اکسیژن آب حساسه.

    نام علمی :  Barbus Schwanenfeldi

    اندازه این ماهی که بزرگتین نوع اکواریومی باربها ایت تا 35 سانتی متر می رسد. باله های آن بسیار زیبا و دارای رنگ نارنجی ، زرد ، سیاه و سبز است وماهی زیبایی بخصوص برای اکواریومهای عمومی می باشد. تعیین جنس آنها به خوبی عملی نیست . این ماهی کف صاف اکواریوم را ترجیح می دهد. تقریبا هر نوع غذایی می خورد و تکثیر آن در آکواریوم چندان مشکل نیست.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان ماهی بارب

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان ماهی بارب, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان ماهی بارب, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان ماهی بارب, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان ماهی بارب, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان ماهی بارب, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان ماهی بارب, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان ماهی بارب, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان ماهی بارب ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان ماهی بارب
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت