فهرست و منابع تحقیق مقاله تاثیرآموزش جرات ورزی بر سازگاری اجتماعی کودکان بی سرپرست تحت پوشش بهزیستی شهرستان اردبیل
فهرست:
ندارد.
منبع:
- بیان زاده، اکبر و ارجمندی، زهرا (1382). تأثیر آموزش مهارت های اجتماعی بر رفتار سازشی کودکان عقب مانده ذهنی خفیف. ماهنامه اندیشه و رفتار.شماره 1، صص:34-27.
- بیان زاده، س ید اکبر؛ نوری قاسم آبادی، ربابه، و بوالهری، جعفر. (1382). مشاوره ساخت رفتار سالم به منظور پیشگیری از ایدز در نوجوانان. واحد انتشارات انستیتو روانپزشکی تهران – مرکز همکاریهای مشترک سازمان جهانی بهداشت در بهداشت روان.
- ساجدی، سهیلا (1387). اثر بخشی آموزش مهارتهای زندگی بر روابط بین فردی، ابراز وجود و عزت نفس دختران نابینای مجتمع فاطمه الزهرا(س). پایان نامه کارشناسی ارشد.رشته روانشناسی عمومی. اصفهان، دانشگاه آزاد واحد خوراسگان.
- ساجدی، سهیلا؛ آتش پور؛ کامکار، منوچهر وصمصام شریعت، محمد رضا. (1387). تاثیر آموزش مهارت های زندگی برروابط بین فردی، عزت نفس وابزار وجود دختران نابینا. مجله دانش وپژوهش در روانشناسی کاربردی، سال یازدهم، شماره 39. ص: 26-14.
-شکر پور، مریم. (1390).رابطه بین سبک های تربیتی والدین با سازگاری اجتماعی و حل مسله در بین دانش آموزان دبیرستانی شهر تبریز. دانشگاه محقق اردبیلی.
- ثابتی، فهیمه و شهنی ییلاق، منیجه. (1377). تأثیر آموزش مهارت های اجتماعی درکاهش ناسازگایهای اجتماعی - عاطفی دانش آموزان پسر ناسازگار دبستانی اهواز. مجله علوم تر بیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز، دوره سوم، سال پنجم، شماره 3، صص 6-1.
- کارتلج، جی اف (1990). آموزش مهارتهای اجتماعی به کودکان. ترجمه: پور سید، سید رضا (1369). مشهد: آستان قدس رضوی.
- کلنیکه، کریس ال (2005). روانشناسی اجتماعی. ترجمه: محمدخانی شهرام(1384). تهران: اسپند هنر.
- رحیمیان بوگر، اسحق؛ شاره، حسین؛ حبیبی عسگرآباد، مجتبی وبشارت، محمد علی. (1386). بررسی تاثیر شیوه های جرات ورزی برسازگاری اجتماعی. فصلنامه نوآوری های آموزشی، سال ششم، شماره 23. ص: 54- 30.
- ملکی تبار، علیرضا، خدابخشی، آناهیتا، خوش کنش، ابوالقاسم (1390). مقایسه خودپنداره و سازگاری اجتماعی در دانش آموزان پسر سالم و معلول(نابینا). مجله تحقیقات علوم پزشکی زاهدان، شماره 13، ص 33.
-Bonomi A., Patric D., Bushnell D (2001). Validation of the United States, Version of the World Health Organization Quality of life (WHOQOL) instrument. Journal of clinical Epidemiology 2001; 53: 2.
-Bonomi A.E., Patrick D.L., Bushnell D.M and Martin M (2000). Validation of the United States’ version of the World Health Organization Quality of Life (WHOQOL) instrument. Journal of Clin Epidemiol. 2000.53(1): 19-23.
-Dijkers, MP. (2003). Individualization in quality of life measurement instruments and approaches. Journal of Arch Phys Med Rehabil. 84: 3-14.
-Dijkerso, M. (2007). A meta-analysis of the effect of disablement components. Journal Adapted Physical Activity Quarterly. 15(3), 829-840.
-Karbala'i Noori, A. (1997). Needs and quality of life in chronic schizophrenic patients for outpatient services based at the psychiatric center, Shaheed Ismaili community in Tehran. Journal of Psychiatric occupational therapy master’s thesis. IUMS, 26.
- Chen,O., Saunders, C., & Dickson, D (1995). Social Skills in interpersonal Communication. Third edition. London: Rutledge.
- Menninger, R. E (2003). Experimental Design: procedure for the Behavioral sciences, Brooks/Cole, Belmont. C. A.
-Landazabal, M.G. (2001). Assessment of a cooperative-creative program of assertive behavior and self-concept. Spanish Journal of Psychology, 2 (1), 3–10.
-Lent RW, Brown SD, Hackett G. (2000). Contextual supports and barriers to career choice. Journal of Counseling Psychology. 47(6): 36-49.
-Lin, Y. R., Shiah,I. S., Chang, Y.C., Lai, T.J., Wang, K.Y., & Chou, K.R (2004). Evaluation of an assertiveness training program on nursing. Journal of American psychologist 4(2): 331-340.
.