تحقیق مقاله نت مارکتینگ net marketing

تعداد صفحات: 19 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 24685
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مدیریت
قیمت قدیم:۱۲,۰۰۰ تومان
قیمت: ۹,۸۰۰ تومان
دانلود فایل
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله نت مارکتینگ net marketing

    پیشگفتار

     در این تحقیق می خواهیم در مورد کاری صحبت کنیم که اساس آن بر پایه ی نت مارکتینگ (net marketing )است. نت مارکتینگ در واقع معرفی یک موقعیت کاری به صورت مستقیم یابه صورت on line به افراد مختلف میباشد. (اگر لازم شد میگوییم تلفیقی از اینترنت مارکتینگ  و نتورک مارکتینگ است. )

    موضوع

    The rules have changed

              به هر کجا که نگاه می کنید شواهدی می بینید از این که قوانین فروش تغییر کرده اند،قوانین بازار یابی تغییر کرده اند،فروش عمده ای و یا تبلیغات بزرگ رو به انقراض گذاشته اند و اتفاق بزرگی که رخ داده رونق فروش یک به یک می باشد. خب، جالبه، فروش مستقیم و یک به یک، قبلاً کجا این را دیده بودیم؟ آژانس های تبلیغاتی، مجله ها، تلویزیون های کابلی،فروشنده ها تولید کنندگان و همه ی افراد دیگری که در تبلیغات و فروش و بازار دستی دازند در حال تکاپو و برنامه ریزی بر روی واقعیت جدید دنیای فروش می باشند. در زمان کنونی دیگر نمی توان مطمئن بود که تبلیغات تلویزیونی در دنیای تجارت آینده جایگاه موثری داشته باشند. این موضوع از طرف مدیر یک کمپانی معتبر مطرح شده بود که مبلغ 3 میلیون دلار در سال را صرف تبلیغات کرده بود که 90% آن مربوط به تبلیغات تلویزیونی می شد. ولی خب، نتیجه مطلوبی بدست نیاورد. فروشندگان متوجه شده اند که باید سطحشان را پایین بیاورند و با مشتری صمیمی تر باشند. آن ها کوهی از اطلاعات را در مورد شخصیت افراد و طرح سیستم های جدید ارائه محصول آماده کرده اند که بتوانند با مشتری رابطه بهتری برقرار کنند ما نند تلفن زدن به وی و یا از طریق کامپیوتر و...

              در پایان، فروشندگانی که نجات پیدا می کنند آنهایی هستند که چیزی را که نتورک مارکتر ها قبلاً درک کرده اند کشف کنند و آن اینکه، بهترین راه برای رسیدن به یک قالب مشخص آن هست که اجازه دهیم فروشنده و مصرف کننده همان فروشگاه باشند وحال آنکه فروش های شبکه ای قبلاً به اینجا رسیده اند.

    در این میان نتورک مارکتینگ دین خودش را ادا کرده، برای مدت ها مورد تمسخر قرار گرفت. به عنوان سود جویی و کلاه برداری به آن حمله شد.

    به توسط آن هایی که سود جو بودند مورد سو استفاده قرار گرفت. ولی در این میان به طور مدام رکاب زنان و آرام آرام به طرف جلو حرکت کرد. نتورک مارکتینگ از اشتباهات و مشقتها درسی گرفت. آن هم این بود که اگر فقط یک چیز باشد که نتورکها انجام می دهند. آن عمل کردن و وارد شدن می باشد. نتورکر های موفق گوشه ای نمی نشینند و شرایط و اطراف را مورد سنجش قرار دهند و اگر شرایط مناسب بود وارد عمل شوند بلکه سریع وارد عمل می شوند. بعضی مواقع این امر برایشان مشکل آفرین می شود اما آنها به سرعت از اشتباهاتشان درس می گیرند و تجربه کسب می کنند. بیش از 40 سال می باشد که این روند آزمون و خطا ادامه داشته است.این کسب تجارت و جنگیدن با سختی ها و اوضاع نا بسامان به نتورک مارکتینگ یک  تاریخچه قوی بخشیده است.در این عصر وقتی موسسات بزرگ دنیا بیلیون ها دلار خرج می کنند که در مورد قوانین فروش بیاموزند مارکتر ها 40 سال جلوترند. نتورک مارکتینگ به این دلیل به خوبی جواب می دهند که انگیزه زیادی برای انجام دادنش وجود دارد. نتورکر ها به خاطر این دانش اموزان خوب صنعت فروشند که به آنها بابت یاد گیری و عملشان دستمزد پرداخت می شود. چون درآمدشان بسته به یاد گیری و عمل دارد. در اینجا هر کس برای سود شخصی خود کار را آغاز می کند و در طی آموزش می بیند که سود وی در گروی سود دیگران می باشند. این یک حقیقت است. این یک قدرت است.

    در مورد نتورکر ها گفته میشود که :تنها کسانی بازنده اند که خارج میشوند و اگر شما در یک کمپانی صادق با محصول همیشه آماده کار می کنید این جمله عین واقعیت می باشد. اگر شما پی گیر باشید قطعاً روزی به سود دهی می رسید. اما در پیرامون ما اتفاقات مهم تری در حال به وقوع پیوستن می باشد. ما به زمانی رسیده ایم که کالا ها و خدماتی که ما به آنها نیاز داریم در حال تولید شدن هستند در حالی که تقریباً هیچ نیازی به نیروی انسانی در جهت تولید ندارند. ماشین ها کاری را که انسان ها انجام میدهند به عهده می گیرند. اما ما هزاران سال می باشد که سر مایه هایمان را بر اساس کاری که انجام می دهیم به دست می آوریم. اما وقتی که احتیاج به کار کردن کسی نیست چطور می شود که به طور منصفانه و متساوی سر مایه ای که ماشین ها در حال تولید آن می باشند، بین ما توزیع شود؟

    در آن زمان است که بیش از 80% انسان ها به network marketingروی می آورند همه مبلغین محصو لاتی می شوند کهکمپانی ها آنها را تولید می کنند. در واقع همان یکی شدن فروشنده و مصرف کننده کسانی که وارد این سیستم می شوند به تجارتی پیوستند که نزدیک به 14میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد که امسال قریب به 80-70 میلیارد دلار درآمد داشته است و لازم به ذکر است که افراد با انگیزه "درآمد زیاد "وارد این تجارت می شوند.

    و امروزه به دلایل مختلف و انگیزه درآمد زیاد این تجارت وارد کشور ما شده است و نتورک های مختلفی در ایران شروع به فعالیت کرده اند. ما قصد داریم بررسی کنیم که چند درصد افرادی که وارد نتورک شده اند موفق بوده اند و برخورد ایرانیان با چنین تجارتی چگونه است و ما قصد داریم تحقیقاتمان را بر روی دو نتورک gold quest،gold mine انجام دهیم ولازم می دانیم در مورد هر یک از نتورک های ذکر شده، مطالبی را ارائه کنیم.

    صفحه مربوط به gold mine

              مجموعه اولی که درآن مشغول به فعالیت می باشند متعلق به شرکت gold mine inter national می باشند که در کشور نروژ و شهر ارندال می باشد و از آن جایی که می دانید کشور نروژ یکی از غنی ترین کشور ها از نظر منابع نفت و معادن طلا می باشد. این شرکت از سال 2000 میلادی فعا لیت خود را در غالب بازار یابی شبکه ای آغاز کرده است به این طریق که واسطه ها که نقش مهمی در افزایش قیمت یک محصول از زمانی که از شرکت خارج می شود و تا زمانی که به دست مشتری میرسد را حذف کرده و محصولات خود را مستقیماً به مشتری که مهم ترین فاکتور اساسی در هر نوع تجارت است می رساند و مبالغ هنگفتی که واسطه ها در بین راه از آن خود می کنند به دست مشتری می رسانند. اکنون می خواهیم شما را  با نحوه فعالیت و پورسانت دهی و ثبت نام اعضای جدید آشنا کنیم.

    در ابتدای کار هر کس که می خواهد به این مجموعه وارد شود بایستی یکی از محصولات شر کت را که شامل سکه های متنوع که صور فلکی بر آن حک شده و مشتریان می توانند طبق ماه تولد آن را خریداری کنند. شما می توانید محصولات این شرکت را از دو طریق نقد و اقساط خریداری کنید. اما آیا اول کار چنین ریسکی می کنید.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله نت مارکتینگ net marketing

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله نت مارکتینگ net marketing , مقاله در مورد تحقیق مقاله نت مارکتینگ net marketing , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله نت مارکتینگ net marketing , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله نت مارکتینگ net marketing , تحقیق درباره تحقیق مقاله نت مارکتینگ net marketing , مقاله درباره تحقیق مقاله نت مارکتینگ net marketing , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله نت مارکتینگ net marketing , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله نت مارکتینگ net marketing , موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله نت مارکتینگ net marketing
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت