تحقیق مقاله رایگان آرتروز

تعداد صفحات: 5 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 22070
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: علوم پزشکی
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان آرتروز

    بیماری رایج آرتروز را می‌توان به دو نوع OA) Osteoarthritis) و RA) Rheumatoid) تقسیم نمود. با مطالعات انجام شده بیش از صد نوع بیماری گوناگون می‌تواند موجب درد، گرفتگی و در اغلب موارد سبب تورم مفاصل گردد. بروز تورم مفاصل و استخوان‌ها هنگامی است که غضروف‌های انتهایی استخوان‌ها به تدریج دچار خوردگی می‌شود و نتیجه آن سائیدگی استخوان‌ها با یکدیگر می‌باشد. این تورم اغلب در مفاصل دست، زانو، باسن و ستون فقرات مشاهده می‌گردد. رماتیسم مفاصل (RA) اختلالی است که موجب تولید پادتن‌های مضر می‌گردد و به صورت کلی روی تمام مفاصل اثر می‌گذارد. سیستم ایمنی بدن به لایه بیرونی مفاصل حمله می‌کند و در نتیجه موجب تورم مفاصل شده که این تورم در اطراف بافت‌ها گستردگی بیشتری به خود می‌گیرد و به تدریج به غضروف‌ها و بافت استخوان‌ها آسیب می‌رساند.

    علائم آرتروز:

    تورم، درد، التهاب و گرفتگی مفاصل

    از علائم مهم آرتروز بویژه (RA) می‌توان به خستگی، التهاب، قرمزی و تورم اطراف مفاصل اشاره نمود.

    عوامل مؤثر در آرتروز:

    تاکنون عامل اصلی بروز آرتروز ناشناخته مانده ولی تحقیقات نشان می‌دهد که عوامل فراوانی در پیدایش این بیماری دخیل می‌باشند:

    سن

    جنس (زن/مرد)

    بالابودن وزن

    آسیب‌های ورزشی

    آسیب‌های ضمن کار (حرکات مداوم یا حمل اجسام سنگین)

    نوع شغل افراد

    چگونه می‌توان مانع از بروز آرتروز شد و بطور طبیعی آن را معالجه کرد؟

    ابتدایی‌ترین راه درمان، درمان با گیاهان طبیعی، ورزش و بهره‌گیری از رژیم سالم می‌باشد که از آسیب رسیدن به بافت‌ها بیشتر جلوگیری می‌کند و موجب ترمیم مفاصل می‌شود. FlexiPlus‌™ تمام ترکیبات اصلی و مورد نیاز جهت بازسازی مفاصل و مقابله با التهاب را بطور طبیعی دارا می‌باشد.

    ترکیبات:

    FlexiPlus‌™ حاوی تمامی ویتامین‌های ضروری نظیر B12 ،B6 ،B5 ،B3 ،B1 ،E ،D ،C ،A، اسید فولیک و بیوتین (ویتامین H) می‌باشد.

    مواد معدنی: کلسیم، منیزیم و روی از جمله ترکیباتی است که در فلکسی‌پلاس بکار رفته‌است.

    Glucosamine Sulfate (سولفات گلوکازمین): ماده‌ای است که بطور طبیعی ایجاد می‌شود و یکی از عوامل اصلی در ساختار مفاصل بدن محسوب می‌گردد. کاهش آن به دلیل بالا رفتن سن و یا شوک‌های روحی اغلب منجر به تورم مفاصل و استخوان‌ها می‌گردد. مصرف Glucosamine Sulfate مواد اولیه را جهت تولید Chondracytes که در ایجاد غضروف مؤثرند فراهم می‌کند. همچنین Glucosamine بطور قابل توجهی در کاهش ورم و درد در بیماران آرتروزی مؤثر می‌باشد.

    ریشه Ginger: هزاران سال است که در هند و چین به عنوان یک گیاه دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. Ginger یک آنتی اکسیدان و ضد باکتری قوی است، که به عنوان کاهنده دردهای عضلانی شناخته شده‌است.

    Flaxseed Oil (روغن بذرک): سرشار از اسید Alpha-linolenic می باشد که در بدن به اسید چرب امگا 3، DHA و EPA تبدیل می‌شود. تحقیقات نشان می‌دهد که EPA و DHA محافظ بدن در مقابل بیماری‌های قلبی، کاهنده کلسترول بد، مقاوم کننده سیستم ایمنی بدن، بالابرنده عملکرد مغز و همچنین کاهنده دردهای مفاصل می‌باشند.

    Soy Isoflavone: منحصراً در Legumes (بنشن) و Soybean (سویا) یافت می‌شود. در رژیم‌های غذایی که سویا به میزان بالایی استفاده می‌شود، تاثیرات مثبتی روی متابولیسم استخوان‌ها گذاشته، همچنین از پوکی استخوان جلوگیری می‌کند.

    Bee Pollen (گَرده زنبور): یکی از کامل‌ترین غذاهای طبیعی محسوب می‌شود. گرده زنبور به عنوان افزایش دهنده میزان تحمل، درد، بردباری و شور و نشاط، تمرکز حواس و تقویت کننده رگ‌های قلبی و سیستم تنفسی شناخته شده‌است.

    Rosemary Leaf (برگ رزماری): ترکیبات ضد التهابی آن جهت درمان بیماری‌های روماتیسمی و مشکلات گردش خون مؤثر بوده، همچنین به عنوان تسکین‌دهنده مشکلات سوء هاضمه، سردرد و استرس‌های عصبی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    Green Tea Leaf (برگ چای سبز): به عنوان منبع مؤثری از آنتی اکسیدان‌های درمان بخش که موجب سلامتی و طول عمر می‌شوند، شناخته شده‌است. مطالعات نشان می‌دهد که چای سبز در کاهش التهابات ناشی از آرتروز مؤثر می‌باشد.

    FlexiPlus‌™ محصولی است از شرکت InWellness که دارای ترکیبات دارویی با بهترین کیفیت و حاوی ۲۴ نوع ویتامین طبیعی، مواد معدنی و گیاهی می‌باشد. ترکیبات موجود در فلکسی‌پلاس بطور طبیعی و بدون هیچگونه عوارض جانبی موجب ساخت غضروف در بدن شده و مورد تأیید کلینیک‌های تحقیقاتی، تهیه شده در آزمایشگاه‌های مورد تأیید FDA و پزشکان آمریکا می‌باشد. FlexiPlus‌™ ساده ترین راه برای مقابله با آرتروز و درد مفاصل، محصولی است که می تواند در ادامه زندگی سالم و با نشاط شما را همراهی نماید.

    توجه: افراد بالای ۱۸ سال یا دچار بیماری‌های قلبی، فشار خون و دیابت، می توانند با دوز کم و تحت نظر پزشک اقدام به مصرف FlexiPlus‌™ نمایند.

    دستور مصرف FlexiPlus‌™ (فلکسی‌پلاس):

    ۳ روز اول:

    ۱ عدد همراه صبحانه

    ۳ روز دوم:

     

    ۱ عدد همراه صبحانه
    ۱ عدد همراه ناهار

    ۳ روز سوم به بعد:

     

    ۱ عدد همراه صبحانه
    ۱ عدد همراه ناهار
    ۱ عدد همراه شام

    توصیه می‌شود FlexiPlus‌™ را همراه با ویتامین E (روزی ۱ عدد) و بصورت مستمر (حداقل ۳ ماه) استفاده نمایید. درضمن هنگام دریافت علائم بهبودی به هیچ وجه به فعالیت‌های سخت و شدید مبادرت نورزید.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان آرتروز

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان آرتروز, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان آرتروز, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان آرتروز, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان آرتروز, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان آرتروز, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان آرتروز, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان آرتروز, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان آرتروز ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان آرتروز
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت