تحقیق مقاله کارآفرینی در شرکت بین المللی در امارات

تعداد صفحات: 16 فرمت فایل: word کد فایل: 25292
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: پروژه و طرح کارآفرینی
قیمت قدیم:۸,۵۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله کارآفرینی در شرکت بین المللی در امارات

    کارآفرینی در  شرکت بین المللی در امارات

    امروزه بسیاری از مردم سراسر دنیا امارات را به عنوان مکانی مناسب به منظور راه اندازی کسب وکار بین المللی خود ارزیابی می کنند به خصوص در مناطق آزاد تجاری زیرا در آ ن مناطق شرکت ها مجبور به پرداخت مالیات نمی باشند و همچنین غیر بومی ها می توانند مالکیت ۱۰۰% داشته باشند.با ثبت شرکت بین المللی خود در امارات میتوانید کسب وکار خود را در سطح جهانی با هویتی کاملا بین المللی گسترس داده و از مزایای آن جهت افزایش سود شرکت برخوردار شوید.

    اصولا” دو حوزه قانونی برای ثبت شرکت در امارات وجود دارد:

    اداره توسعه اقتصادی(Local)

    منطقه آزاد تجاری(Free Trade Zone)

    اداره توسعه اقتصادی (یا دایره توسعه اقتصادی یک هیئت دولتی است که مسئولیت صادر کردن پروانه های تجاری(ثبت شرکت) را به عهده دارد. هر کدام از ۷ امارت در امارات متحده عربی یک اداره توسعه اقتصادی مجزا دارد وتقریبا” به طور مستقل تحت نظر قانون های فدرال امارات عمل می کنند.در local 51% سهام باید متعلق به یک اماراتی باشد و در این صورت شخص اماراتی کفیل یا اسپانسر محسوب میشود و برای انجام کارهای اداری به کفیل وابسته هستید ولی با ثبت شرکت در یکی از مناطق تجاری امارات شما میتوانید مالکیت ۱۰۰% دا شته و نیازی به کفیل عرب نیست و همچنین معاف از پرداخت هر گونه مالیات میباشید.

    برای گرفتن گواهی شرکت محلی( Local) حتما باید یک دفتر واقعی داشته باشید ولی در FZ تسهیلات یک دفتر به صورت نیمه وقت با قیمت پایین تر در اختیارآن شرکت قرار خواهد گرفت.

    بنابراین کسانی که میخواهند در دبی دفتر داشته باشند و کارمند استخدام کنند باید شرکت local ثبت کنند. بطور کلی ثبت شرکت در مناطق تجاری آزاد در مقایسه با local به مراتب ساده تر و به صرفه تر میباشد.

    بعد از تعیین نوع فعالیت بسته به نوع شرکت گواهی مربوطه صادر خواهد شد.انواع گواهی هایی که در امارت صادر میشوند عبارتند از:

    گواهی تجارت و تجارت عمومی (شرکت با مسئولیت محدود و نا محدود) که به منظور صادرات و واردات میباشد .فرق تجارت با تجارت عمومی این است که در تجارت چند نوع کالای محدود را میتوان معامله کرد که در گواهی قید میشود، ولی در تجارت عمومی هیچ محدودیت کالایی وجود ندارد. در نتیجه تجارت عمومی گران تر است.

    مشاوره :گواهی مشاوره برای انواع مشاوره بکار میرود برای مثال مشاوره سرمایه گذاری،مشاوره مهندسی و غیره.برای گرفتن این گواهی مدرک تحصیلی مرتبط با نوع مشاوره برای ثبت شرکت مورد نظر لازم است.

    گواهی فروشگاه (فقط به صورت Local ثبت میشود یعنی ۵۱% سهم متعلق به شریک اماراتی است.)

    گواهی حرفه ای(مثل آرایشگاه و …که فقط به صورت Local ثبت میشود)

    گواهی صنعتی که میتواند کار تولید و بسته بندی انجام دهد.

    شرکت بین المللی (Offshore)

    شرکت بین المللی یک نهاد قانونی و حقوقی متشکل از حداقل یک و حداکثر ۵۰ سهامدار که یک سری توافقات را به صورت اساس نامه به منظور کسب و کار بین المللی،مالکیت دارایی و مدیریت مالیاتی در جهت کاهش مالیات های مختلف از قبیل مالیات درآمد،مالیات انتقال ملک ،سود سرمایه و … با هم امضا میکنند.

    در امارات تمام ویزا ها هر ۳ سال قابل تمدید است و کسی که ویزای اقامت نداشته باشد برای کار کردن با حساب بانکی خود و گرفتن دسته چک و باز کردن LCدچار مشکل خواهد شد. در نتیجه اگر صاحب یک شرکت اقامت نداشته باشد حساب بانکی آن شرکت به مشکل بر خواهد خورد.

    از دیگر مزایای ثبت شرکت بین المللی در امارات میتوان به داشتن حساب بانکی آنلاین بدون نیاز به ویزا اشاره کرد که امکان دسترسی آسان و سریع در هر نقطه از دنیا را برای شما فراهم میسازد.

    با توجه به اینکه اغلب شرکت ها موظف به ارائه گزارشهای بازرسی حساب سالانه میباشند در صورت داشتن شرکت بین المللی نیازی به چنین گزارشهایی نیست بنابراین شما میتوانید با محرمانه نگه داشتن مسایل خصوصی و مالی شرکت، از آزادی عمل بیشتری در حوزه کسب وکار خود بر خوردار شوید.

    برای داشتن شرکت بین المللی هیچ حضور فیزیکی لازم نیست و این موضوع منجر به صرفه جویی در هزینه های دفتری خواهد شد.شما میتوانید در هر نقطه از دنیا به نام شرکت بین المللی خود بدون نیاز به پاسپورت یا ویزا ملک خریداری کنید و در صورت انتقال ملک، معاف از پرداخت هزینه انتقال خواهید بود.

     

    انواع شرکت در امارات عبارتند از:

    شرکت تضامنی General Partnership

    شرکت با مسئولیت محدود Limited Liability Company(LLC)

    شرکت مختلط غیر سهامیSimple Limited Partnership

    مشارکت محدود با سهام Partnership Limited With Shares

    شرکت سهامی عام Public Joint Stock

    شرکت سهامی خاص Private Joint Stock

    سرمایه گذاری مشترک Joint Participation

    امارات متحده عربی واقع در نوار ساحلی دریای عمان و خلیج فارس که مشتمل بر هفت امارت: ابوظبی- دبی- شارجه- ام القیوان- رأس الخیمه و فجیره و عجمان می‌باشد در سال 1971 تأسیس و در سال 1972 کشور فدرال امارات متحده عربی نامیده شد.

    کشف نفت در سال 1966 صنعت اقتصادی این کشور را به طرز وسیعی دگرگون و شکوفا کرد و منابع غنی هیدروکربن موجب رشد بی‌سابقه اقتصادی در این کشور شد. وسعت جغرافیایی امارات متحده عربی حدود 83000 کیلومتر مربع است.

    شهر دبی سواحلی به طول 72 کیلومتر داشته و حدود 3885 کیلومتر مربع از خاک امارات متحده عربی را به خود اختصاص داده است. این امارت با داشتن فرودگاه های بسیار مجهز و منحصر به فرد در چهار راهی از غرب و شرق و اروپا قرار دارد.

    فرودگاه دبی یکی از شلوغ ترین فرودگاه های دنیاست که به دلیل تعدد پروازهای بین المللی و اروپایی و نظم خاص آن و اهمیت تجاری آن موفق به دریافت چندین جایزه بین‌المللی خطوط پروازی شده است.

    امارات متحده عربی در شمال شرقی شبه جزیره عربستان واقع شده است و از شمال به خلیج فارس، از غرب به قطر و عربستان سعودی، از جنوب به عمان و عربستان سعودی و از شرق به دریای عمان و کشور عمان منتهی می شود. امارات متحده عربی از هفت شیخ نشین تشکیل شده است که عبارتند از: ابوظبی، دوبی، شارجه، راس الخیمه، فیجیره، ام القوین و عجمان . این کشورشامل حدود 200 جزیره است . ابوظبی بزرگترین شیخ نشین است و پس از آن دوبی مقام دوم را دارد.

    بخش اعظم این سرزمین از صحرا تشکیل شده است و گاهی واحه هایی در آن یافت می شود. با این وجود دو رشته کوه نیز در این کشور وجود دارد. سواحل این کشور، که اکثر جمعیت در آن ساکنند، عمدتا پوشیده از نمکزار است .

    امارات متحده عربی آب وهوایی گرمسیری دارد، تابستان های آن داغ و مرطوب و زمستان های آن ملایم است . بارندگی در این کشور نادر است و اغلب در ماه های زمستان اتفاق می افتد. درپایان زمستان و نیز در طول زمستان وقوع طوفان شن معمول است . متوسط درجه حرارت در ماه ژانویه 33 درجه سانتی گراد (F91) و در ماه ژوئیه 17 درجه سانتی گراد (F62) است .

    هزینه زندگی به ویژه مسکن در این کشور بیش از دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس است و کالاهای وارداتی نیز گرانند. با این وجود حقوق های پرداختی به اتباع غربی نیز بالاست و این گروه از افراد عموما از سطح زندگی بالایی برخوردارند.

    کلیه اتباع خارجی که می خواهند در امارات متحده عربی کار کنند، نیاز به مجوز کار دارند که تنها پس از آن که فرد مجوز اقامت قانونی خود را به دست آورد، قابل دریافت است. پس از کسب مجوز اقامت قانونی، در صورتی که تقاضای شما مورد تایید و حمایت کارفرمایتان قرار بگیرد، صدور مجوز کار خود به خود انجام خواهد شد.

    برای زندگی در امارات متحده عربی ابتدا باید روادید بگیرید. کارفرمای شما باید حمایت مالی از شما را به عهده بگیرد و چندین مدرک به مقامات ارائه نماید که عبارتند از : مدرک نشان دهنده صلاحیت های علمی و شغلی شما که به تایید وزارت امور خارجه کشور رسیده باشد و یک گواهی پزشکی .

    پس از اینکه روادید گرفتید و وارد کشور امارات شدید، باید از وزارت بهداشت این کشور کارت بهداشت دریافت کنید. سپس اداره مهاجرت تاییدیه اقامت شما را صادر خواهد نمود. البته بدانید که روال کار طولانی است، خصوصا اگر بخواهید همسر و کودکان خود را نیز همراه خود ببرید.

    روادید:

    کلیه اتباع خارجی به غیر از اتباع دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس برای ورود به امارات به روادید نیاز دارند. روادید را باید قبل از سفر، از کنسولگری یا سفارت امارات در ایران دریافت کنید، برای دریافت کلیه انواع روادید، یک نفر شهروند اماراتی - که می تواند کارفرما یا یکی از اعضای خانواده باشد- باید حمایت مالی از متقاضی را به عهده بگیرد و اگر بیش از زمان تعیین شده در این کشور بمانید، مجازات ها  و جریمه‌هایی در نظر گرفته خواهد شد. زنان مجرد ممکن است برای اخذ روادیدی امارات دچار مشکل شوند.

    بازار کار در امارات متحده عربی: 

    بر اساس اطلاعاتی که از سوی منابع رسمی وزارت کار امارات منتشر گردیده است، سالیانه بیش از 200 هزار روادید کار برای متقاضیان از سایر کشورها برای ورود به امارات متحده عربی صادر می گردد. ظاهراً اکثریت درخواست صدور روادیدی کار توسط تعداد معدودی از شرکت های معتبر تامین نیروی انسانی انجام می گیرد.

    از طرف دیگر، در امارات متحده قریب  به 367 هزار شرکت به ثبت رسیده که بیش از 50 درصد از آنها فعالیت غیر واقعی داشته و بخشی از اهداف تاسیس آنها اخذ روادید کار در ازای دریافت مبالغ خاص برای برای اتباع خارجی است. نزدیک به 200 تا 400 هزار نفر نیروی کار غیر قانونی در امارات متحده عربی فعالیت دارند.

    این عده یا به صورت غیر مجاز و یا به صورت مجاز به این کشور وارد شده و سپس بر اثر اختلاف با کارفرما و یا عدم دریافت دستمزد مبادرت به ترک محل کار خود نموده و از کشور خارج نگردیده و به صورت غیر قانونی در امارات به کار ادامه داده اند.

    طبق مقررات امارات، به کسانی که به مقیمین غیر قانونی، کار ارجاع نمایند از 3 تا 10 هزار دلار، جریمه تعلق می گیرد و ممکن است به 3 تا 4 سال حبس نیز محکوم شوند.

    دولت امارات یکبار برای غلبه بر مشکل کارگران غیر مجاز در سال 1996 مبادرت به صدور عفو عمومی چهار ماهه برای خروج مقیمین غیر قانونی از کشور نموده است. مجددا در سال 2002 عفو عمومی دیگری اعلام گردید که نزدیک به 100 هزار نفر از آن برای خروج قانونی از کشور استفاده نمودند.

    حضور نیروی کار خارجی در امارات به گونه ای است که ترکیب جمعیت این کشور را کاملا متفاوت از دیگر کشورها نموده است. به طوری که از حدود 488/3 میلیون نفر جمعیت این کشور حدود 608/2 میلیون نفر را خارجیان تشکیل می دهند.

    در امارات متحده عربی آژانس های کاریابی متعددی وجود دارد که اجازه استخدام و به کارگیری نیروی کار خارجی را دارند . این آژانس ها مشمول شرایط خاصی هستند، آنها حق ندارند جهت پیدا نمودن کار برای کارگران مبلغی را از آنها دریافت نمایند.

    این آژانس ها دستمزد را از کارفرمایانی که درخواست نیروی کار خارجی داشتند، دریافت می کنند . این دستمزد با توافق آژانس و کارفرمایی که دارای مجوزهای  کار از طرف وزارت کار جهت درخواست نیروی کار خارجی است تعیین می گردد .

    با توجه به امضای توافق نامه اخیر همکاری های کنسولی بین جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی مبنی بر ایجاد تسهیلات لازم برای صدور روادید کار اتباع ایرانی و حل مشکلات ایرانیان، زمینه قانونی اعزام نیروی کار به این کشور فراهم آمده و کارجویان متقاضی کار در این کشور می توانند یا با مراجعه به دفاتر کاریابی های بین المللی دارای مجوز از سوی وزارت کار و امور اجتماعی و یا به صورت شخصی به آن کشور اعزام شده و در آن جا مشغول به کار شوند.

    یکی از کم هزینه ترین و مناسب ترین روش های یافتن کار در امارات و کشورهای حوزه خلیج فارس برای قشر تحصیلکرده و متخصص، ثبت مشخصات و ایجاد CV   (RESUME) در سایت های کاریابی اینترنتی است که هم اکنون بسیار رایج شده و در امارات نیز قدم های مثبتی در این زمینه برداشته شده است.

    شما می توانید به یکی از سایت های زیر مراجعه نموده و مشخصات کامل و دقیق وتجربیات کاری خود را به زبان انگلیسی در آن وارد نمایید.  www.bayt.com  یا  www.nadia-me.com 

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله کارآفرینی در شرکت بین المللی در امارات

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله کارآفرینی در شرکت بین المللی در امارات , مقاله در مورد تحقیق مقاله کارآفرینی در شرکت بین المللی در امارات , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله کارآفرینی در شرکت بین المللی در امارات , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله کارآفرینی در شرکت بین المللی در امارات , تحقیق درباره تحقیق مقاله کارآفرینی در شرکت بین المللی در امارات , مقاله درباره تحقیق مقاله کارآفرینی در شرکت بین المللی در امارات , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله کارآفرینی در شرکت بین المللی در امارات , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله کارآفرینی در شرکت بین المللی در امارات ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله کارآفرینی در شرکت بین المللی در امارات
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت