فهرست و منابع تحقیق مقاله رهیافت ترویجی – مشارکتی مدرسه در مزرعه کشاورزان FFS
فهرست:
ندارد.
منبع:
منابع و ماخذ:
اکسین . ج . اچ . 1370 . رهنمودی بر رهیافتهای بدیل ترویج کشاورزی. ( 1. شهبازی ، مترجم ) . تهران : انتشارات سازمان ترویج کشاورزی
بازرگان ، ع و فتح آبادی ، ج و عین اللهی ، ب . 1379 . رویکردی مناسب برای ارزیابی درونی برای ارتقا مستمر کیفیت گروههای اموزشی در دانشگاههای علوم پزشکی مجله روانشناسی و علوم تربیتی جلد 260 . شماره 2 . ص 201-193.
بست ، ج . 1374 . روشهای تحقیق در علوم تربیتی و رفتاری ترجمه حسن پاشا شریفی ، نرگس طالقانی . چاپ ششم ، تهران : انتشارات رشد .
بی نام 1381 . رویکرد مشارکت در مدیریت تلفیقی تولید محصولات کشاورزی : شیوه برنامه ریزی ، اجرا و توسعه IPM مشارکتی ، تهران : معاونت ترویج و مشارکت مدرم ی. 41 ص.
بی نام 1373 . اولین همایش علمی مدیریت مشارکتی تولید و حفاظت از محصول با تکیه بر شیوه مدرسه در مزرعه تهران : معاونت ترویج و نظام بهره برداری ، دفتر برنامه ریزی و هماهنگی ترویج . 8 ص
حیدری ، ح 1383 اولین همایش علمی مدیریت مشارکتی تولید و حفاظت از محصول با تکیه بر شیوه مدرسه در مزرعه . سخنرانی مازندران ، ساری .
خوی نژاد ، غ 1380 . روشهای پژوهش در علوم تربیتی . تهران : انتشارات سمت .
زمانی بور ، 1373 . ترویج کشاورزی در فرایند توسعه . بیرجند ، ایران : انتشارات مجتمع اموزش عالی بیرجند.
سرمد ، ز . بازرگان ، ع . حجاتریان ف ا . 1378 . روشهای تحقیق در علوم رفتاری . تهران : انتشارات اگاه
صدیقی ، ح . درویشی نیا ، ا . 1381 . بررسی میزان موفقیت شرکتهای تعاونی تولید روستائی استان مازندران . مجله علوم کشاورزی ایران . جلد 32 . شماره 2 . ص 323-313.
کرمی ، ع و فنایی ، 1373 . بررسی نظریه پردازیها در ترویج کشاورزی . انتشارات معاونت ترویج و مشارکت مردمی ، وزارت جهاد کشاورزی ، جلد اول ، 292ص .
مظاهری طلب ، ح . 1378 . عوامل ایجاد کننده مقاومت در گیاهان نسبت به افات . ویژه نامه کاهش مصرف سموم و کودهای شیمیایی . زیتون . شماره 8 . ص 20-16
هاراهاپ ، ا . 1378 . اندونزی و نهاده های شیمیایی . ترجمه : معرفی ، پ . ویژه نامه کاهش مصرف سموم و استفاده بهینه از کودهای شیمیایی . زیتون ، شماره 8 ، ص 15-11.
هومن ، ح . 1376 . شناخت روش علمی در علوم رفتاری . تهران : نشر پارسا .
Asiabuka, C,(N.D) .Promoting Sustainable Extension Approach: Farmer Field School (FFS) and its role in sustainable agricultural development in African . [ on line ] Avalable
At: http : www. Coderia . org/links / conferences /ifs/Asiabaka.pdf
Braun , A K., Graham Thiclc and Maria Fernandez . (2000) , Farmer Field Schools and Local Agricultural Research Committees : Complementary Platforms for Iniefrated Decision – Making in Sastainable Agriculture . [ on ling ] Avalable
At: http:www.odi.org.uk/agren /papers / agrenpaper _ 105.pdf.
Kenmore , P. (1996) . Integrated Pest Nanagment in Rice . In G.Persley (ed). Biotechnology and Integrated Pest Management. PP. 76-97. CAB International, UK: Walling ford.
Lum , D and Awng . G.S and Kabir , H and Ja , n , (2002) . Farmer Field School For Sustainable Agricultural Development:A Myanmar Experience.[on Line Available]
At : http: www. Uni – hohenncim
de / symposium 2002 / abstract _ po / Abstract _ poster 18 _ Dau %20 Lum . pdf.
Development Contries. In: J.MarkErbaugh. J. Donnermer, and
Morse , and Bubler , W.(*1997). Integrated Pest Management : Ideas and Realities in Development Contries . In : J.Mark Ebaugh , J . donnermer , and P.Kibwika (eds). Evaluating Farmers Knowledge and Awareness of Integrated pest Management (IPM): Assessent of the IPM llaborative Rsearch Support Project in Uganda . Journal of International Agricultural and Extension Education.(Spring).
Murgai , R , (2001) fisical Sustainability of The Farmer Field School Approach in the Pilippines and Indonesia ., [ on line ] Available
At: http:www. Inweb 18 . worldbank . org / … /892B92C66F19AF8285256DO2004D3136/$F ILE / Philippines Indonesia Gersho %20 Feder.pdf.
Praneetvatakul , s., & Waibel . H.(2001) . A Socio – Economic Aanalysis of Farmer Ficld Schools (FFS) I mpicmcnied by the national Orogram on Iategrated Test Management of Thailand . Paper presented at the CYMMIT impact assessment ., 4.7 February 2002 , San jose , Casta Rice.
Pretty , J.N. and Roling .N. (1997) Extention`s role in Sustainable Agricultural Development , Un . B.E Swanson , R,P. bentz , & A.J. sofranko (eds). Improving AgricnItural Extension . rome : FAO , 171-178
Rahadi : M, and Handoko , Sh (2002) Applying The Farmer field School Approach to farer – Based Advocacy in Indonesia . [ on line ] Available
At : http :www.eseap. cipotato . org/upward . Events / FFS – workshop – Yogra2002/ 16-Rahadi.pdf.
Swansun , B.E . (1997) . Strengthening Researoh – Extension – Fanner linkages , In B.e . Swanson , R,P . Bentz . & A.J.Sofranko (eds) . Improving Agricultural Exfehsion . Rome : FAO , 171-178
Taulor , P/. (2000) Improving Forestry Education Thiogh Participatory Currioulum Development : Acase study from vietnam . Journal of Agricultural Education and Exfension . 7(2) , 93-104