تحقیق مقاله سیستم ترمز ABS ضد قفل

تعداد صفحات: 6 فرمت فایل: word کد فایل: 9482
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی مکانیک
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله سیستم ترمز ABS ضد قفل

    سیستم ترمز ABS ضد قفل

    اگر شما هنور سیستم ضد قفل ماشینی یا وانتی دارید که به سیستم ترمز ضد قفل ABS مجهز نشده است . پژوهشگران صنعتی تخمین زده اند که نیمی از ماشینهای جدید و کامیونهای سبک تا سال 1995 مجهز به این سیستم خواهند شد .ABS به شما کمک می کند که ماشینهای تحت کنترک شما در جاده های لغزند یا شرایط اورژانسی باشد مزایای ایمنی کاهش پیدا می کن . در هر حال بدون نگهداری ماشین و پیشگیری ای سیستم ABS تخریب شد منجر به تعمیرات گردن در طول جاده  می باشد . کارشناسان شرکت ALLIED SIGNAL اظهار دارند .بسیاری از راننده ها با آنکه ماشینهایشان دارای سیستم شدند ABS محفوظ می باشد این انجام برایشان بوجود          می آید که جایگزینی پدال ترمز باعث می شود که نگهداری آنها آسان تر شود . این توضیح را ASEIONGLUX سخنگوی تایید شده شرکت ALLIED در مورد ترمزها اظهار می دارد آنچه که باید بیشتر به آن توجه شود . که سیستم احتیاج به نگهداری مستیم و شخصی دارد برای آن که از تخریب های پر خرج در طول جاده جلوگیری می شود .

     

    ABS چگونه کار می کند ؟

    بر طبق شرح تونی لاکس و در وسایل نقلیه با ترمزهای معمولی ، بسادگی ایستادگی پدالها تحت کششی ضعیف با شرایط احتمالی باعث می شود که یک یا چند چرخ قفل شود و احتمالاَ در نتیجه ترمز است . از این ترمز (گیر)دوری کنید . رانندگان کارشناس با سرعت پدال ترمز را تلمبه می کنند وقتی که آنها احساس می کنند چرخها قفل شده اند . ABS یک عمل تلمبه مشابه را تهیه می کنند بر طبق شرح لاکس : ABS به صورت اتوماتیک ترمز فشار را تحت شرایط توقف که چرخها را احتمالا قفل می کند دوبراه عملی می کند و اما او اضافه می کند ABS یک سود  و مزیت اضافه دارد کسی که دوست ندارد با پدال ترمز برود و به پشت قدم بر دارد ABS می تواند آن را سریعتر انجام دهد . حواس متوجه گیربکس و فرمانها ، ترمز ، به هر چیزی که چرخها را قفل کرده است ABS آن را میزان می کند .

     

    ABS  چگونه کار می کند ؟

    لاکس می گوید بیشتر قسمتهای ترمز در ماشین با ABS مجهز هستند اگر چه شباهتهای زیادی وجود دارد ماشینها با ABS قسمتهای اضافی دارند . او شرح می دهد سیستم ترمز ABS حواس را یاری می کند که چرخ سرعت را اندازه بگیرد و این اطلاعات را برای یک دستگاه کنترل الکترونیک روی یک صفحه عوض می کند . این دستگاه سرعت وسایل نقلیه را حساب می کند و در طی آن قفل می شود . علائم یک محرک هیدرولیک که بکار برده می شود و ترمزها را در 10 بار هر ثانیه رها می کند . لاکس می کند سرعت علائم از چرخها فرستاده می شوند به کامپیوتر ABS مرکزی کامپیوتر مقایسه می کند سرعت چرخ به برنامه وسیله نقلیه در حالی که ماشین ترمز کرده است . اگر هر کدام از چرخها آرامتر از چرخهای دیگر باشد کامپیوتر می تواند بگوید که آن قفل شده است .

    اگر کامپیوتر تخمین زد که چرخ نزدیک است که قفل شود آن سپس می فرستد یک علامت به سوپاپ هیدرولیکی برای آن چرخ .

    دستگاه هیدرولیک سوپاپ را که شامل یک کمیت ترمز سیال تحت فشار خیلی بالاست می بندد . لاکس شرح می دهد . آن همچنین سوپاپهایی دارد که می تواند فشار خط ترمز را بگیرد به هر چرخی که ممکن است آن را قفل کند در حالی که ترمزهای دیگر کارشان را می کنند یک بار خطر قفل چرخ عبور داده می شود . فشار ترمز سیال دوباره اجازه می دهد که به آن ترمز برسد که با آرامش ماشین را دنبال می کند . این مرحله خیلی سریع در محل انجام می گیرد و ممکن است چندین با در هر ثانیه تکرار شود .

    نگهداری / سرویس تضمینی

    لاکس می گوید بیشترین کار ترمز نگهداری ABS است که مجهز می کند ماشینها و کامیونها را که نباید بیشتر از سرویس ترمز های معمولی رج  شود . ر کس که مجبور است روی یک دیسک معمول می تاند بسیاری از کارهای ترمز روی یک ماشین را با ABS دستمالی کند . او می گوید : آنها به طور اساسی احتیاج به همان طرز عمل برای جایگزینی بالشتکهای ترمز و کفشکها دارند و برای قسمتهای گردنده ماشین دوباره صاف کند .

    بسیاری از رانندگان ، که ماشینهایشان به طور معمل ترمز با یا سیستم ABS دارد به اشتباه فکر می کنند دوباره جایگزین شود مالش جسمی در بالشتکاهای ترمز برای نگهداری ترمز وجود دارد .

    لاکس اضافه می کند آنها احتیاج به یک آگاهی دارند که همه ترمزها آن نیست یا باید ABS و احتیاج منظم به نگهداری برای جلوگیری از زیان گران دارد . نگهداری نکردن از ABS می تواند منجر به مشکلات پر خرج تر با ترمزههای معمولی شود . کارشناسان شرح می دهد که هیدرولیک سیستم ترمز ABS احتیاج به نگهداری و مانع و جلوگیری کننده دارد . برای مثال فلاش زدن منظم یک ترمز سیال ماشین یا کامیون و جایگزینی آن با سیال تازه یک راه طولانی را طی می کند در طول ترمز مانع مشکلاتی هست مانند سن وسایل نقلیه .

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله سیستم ترمز ABS ضد قفل

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله سیستم ترمز ABS ضد قفل, مقاله در مورد تحقیق مقاله سیستم ترمز ABS ضد قفل, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله سیستم ترمز ABS ضد قفل, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله سیستم ترمز ABS ضد قفل, تحقیق درباره تحقیق مقاله سیستم ترمز ABS ضد قفل, مقاله درباره تحقیق مقاله سیستم ترمز ABS ضد قفل, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله سیستم ترمز ABS ضد قفل, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله سیستم ترمز ABS ضد قفل ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله سیستم ترمز ABS ضد قفل
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت