فهرست و منابع تحقیق مقاله تعلیم و تربیت
فهرست:
ندارد.
منبع:
منابع فارسی
-پاکدل ،رحمت اله (1380 ). مدارس یادگیری محور ، فصلنامه مدیریت در آموزش و پرورش ،انتشارات معاونت برنامه ریزی آموزش و پرورش.
-پرتو مهر(1381). تحلیل بر کتاب فارسی اول ابتدایی ،دو هفته نامه سازمانی آموزش و پرورش استان اصفهان ،نیمه اول آذر.
-خلخالی ،سید مرتضی (1379). چالش برای اصلاح نظام سنجش در جهان ،مقاله ارائه شده در چهارمین کنفرانس آموزش شیمی ایران.
-ذوالفقاری ،حسن (1381). مهارت کتاب خوانی باید از کودکی نهادینه شود.رشد آموزش ابتدایی ،ویژه نامه شماره 4.
-ذوالفقاری ،حسن .سنگری ،محمدرضا (1381). کتاب راهنمای معلم ،تهران ؛انتشارات اداره کل چاپ و توزیع کتابهای درسی.
-راهنمای معلم (1381). کتاب معلم اول دبستان ،تهران؛انتشارات اداره کل چاپ و توزیع کتابهای درسی.
-رضایی ،زهرا (1379). نگاهی به نتایج ارزشیابی برنامه درسی جدید فارسی اول ابتدائی ،رشد آموزش ابتدائی ،ویژه نامه شماره 4.
-رهبری نژاد ،یدالله (1380). نظری به نتایج ارزشیابی برنامه درسی کتب بخوانیم وبنویسیم ،رشد آموزش ابتدائی ،ویژه نامه شماره 4.
-رئیس دانا ،فرخ لقا(1376). دنیای یادگیری در مدرسه ،تهران: انتشارات افست.
-سنگری ،محمد رضا(1382). همایش کتب جدید التألیف بخوانیم وبنویسیم ،شهرضا: تالار فجر،دی ماه 82.
-سنگری ،محمد رضا (1381). همایش رؤسای آموزش وپرورش سراسر کشور ،تهران: مردادماه 81.
-سیف ،علی اکبر (1379). روان شناسی پرورشی ،تهران ،انتشارات آگاه.
-سیفی زاده ،علی اکبر (1382). تفاوت قوت وضعف کتاب بخوانیم وبنویسیم .دو هفته نامه نگاه به رویدادهای آموزش وپرورش نیمه دوم شهریور، شماره 213.
-قاسم پور ،حسین (1381). زبان فارسی کلید فهم وابزار رابطه ،رشد آموزش ابتدایی ،ویژه نامه شماره 4.
-قورچیان ،نادر قلی.فضلی خانی ،منوچهر.خالقی،داوود(1378). نظریه های یاد گیری ونظریه فرا شناخت در فرآیند یاد دهی –یادگیری ،تهران: انتشارات تربیت.
-مشایخ،فریده(1380). دیدگاههای نو دربرنامه ریزی آموزشی ،تهران ،انتشارات سمت.
-مهر محمدی ، محمود(1379). دیدگاه برنامه درسی ،تهران ،انتشارات سمت.
منابع لاتین
-Adams، M(1990).Beginning to read: thinking and learning about print. cambridge ،MA : MITpress.
-Ahmad ,Manzoor (1992).Quality and relevance:concept and practice , Forum for Advancing Basie Education and Literacy .p 3.
-Baker ,s(1998).kameenui,E.J.vocabulary acquisition:Research bases.Mahwah ,NJ:Erlbaum.P163.
-Chall ,J (1990).The reading crisis :why poor children fall behind combridge ,MA:Harvard University press.
-Collins june (1994). Metacognition and reading to Learn ,Norma decker.
-Dickinson ,D.(2001).Beginning Literacy with Langaage .Baltlmore :Brookes.
-Hart .B(1995).Meaning full differences .Baltimore :Brookkes.
-Hoover ,w(1990).The simple view of reading .Reading and writing .p:127
-Lockheed,E(1991).Improvement Education in Developing countries. Washing ton D.C.World Bank p51.
-Lockheed,E,Verspoor,M(1991). Improring primary Eduacation in Developing countries .Washingt on ,D.C.
-Lefrancois,R.G(1994).psychology for Teaching ,Belmont :wood sworrth Publishing company P.7.
-Rosier ,M.J. and Keeves ,J.P(1991). The IEA study of science I:science Education and curriculg in Twenty Three countries ,Oxford ,pergamon ,P.7.
-Shaeffer,Sheldon (1992).Educational quality reade find,forum for Advancing Basic Education and Literacy ,P.2.
-Snow ,C(1998).preventing reading difficulties in young children .Washingt on ,DC:National Research council.
-Stahl,A(1986).The effects of vocabulary in struction Review of Educational Research .P72.
-Theisen ,Grey(1992). An Analysis of the stutus of curriculum Refrom and Text book production in Indonesia.
-Unesco Report (1894). word conference on Education for All ,held in Jomtien ,Thail and ,worth Declavation on Education for All.New York ,Inter-Agency commission.
.