تحقیق مقاله رایگان آشنایی با سبک معماری ایرج کلانتری

تعداد صفحات: 4 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 23572
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی معماری
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان آشنایی با سبک معماری ایرج کلانتری

    چهارمین همایش سالانه جامعه مهندسان معمار،پنجشنبه 14 مهر ماه با تجلیل از مهندس ایرج کلانتری طالقانی ،معمار برگزیده سال 1384 به کار خود پایان داد. این مراسم که به مناسبت روزجهانی معماری و نیز روز جهانی اسکان بشر در خانه هنرمندان ایران برگزار شده بود تلاش های ارزشمند این معمار باسابقه را ارج گذاشت. تهران- 16 مهر 1384

    کلانتری، معمار برگزیده

    چهارمین همایش سالانه جامعه مهندسان معمار،پنجشنبه 14 مهر ماه با تجلیل از مهندس ایرج کلانتری طالقانی ،معمار برگزیده سال 1384 به کار خود پایان داد. این مراسم که به مناسبت روزجهانی معماری و نیز روز جهانی اسکان بشر در خانه هنرمندان ایران برگزار شده بود تلاش های ارزشمند این معمار باسابقه را ارج گذاشت. وی که فارغ التحصیل رشته معماری از دانشکده هنرهای زیبای تهران در سال 1342 و موسس و رئیس هیئت مدیره"مهندسان مشاور باوند" است سابقه ای نزدیک با 32 سال در حرفه معماری دارد .

    او معتقد است که "معماری در همه حال از گفتمان میان شرایط موجود و ایدا آل ها و نمونه هایی که معمار با آنها در کنش است حاصل می شود.فایده معمار برای جامعه از این واقعیت ریشه می گیرد که او به عنوان متخصص طراحی محیط زندگی انسان ها،نسبت به شرایط مختلف،با نظام ارزشی و ذهنی خود واکنش نشان می دهد.از این دیدگاه معماری،هنری است با کاربردهای اجتماعی و حاصل آن آمیزشی است از عوامل ذاتی و خارجی. دیالکتیک این فرایند در جایگاه روشنفکرانه معمار و کنش او با وضعیت موجود نهفته است."

    پژوهش های معماری کلانتری

    ایرج کلانتری تا کنون پژوهش های بسیاری را در زمینه معماری و شهرسازی انجام داده است. از آن جمله اند طرح های بررسی علل حاشیه نشینی در هفده شهر با جمعیت بیش از یکصدهزار نفر،تنظیم اصلاحیه قانون نوسازی و عمران شهری،تهیه و تدوین آئین نامه اجرای حق مرغوبیت، و گونه شناسی مسکن در مناطق ساحلی خلیج فارس.

    فعالیت های کلانتری

    از فعالیت های مهم ایرج کلانتری طالقانی می توان به طراحی و مدیریت پروژه های فرودگاه بین المللی امام خمینی،دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین،سفارت ایران در گرجستان،اقامتگاه سفیر ایران در ایروان،مجموعه چایکنار در تبریز،واحدهای مسکونی شهرک ولیعصر کنگان،شهرک مسکونی فولاد اهواز،هتل سفیدکنار بندر انزلی و ایستگاه های قطار سبک شهری مشهد یاد کرد.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان آشنایی با سبک معماری ایرج کلانتری

    فهرست:

    جامعه مهندسان معمار از ایرج کلانتری تجلیل کرد

    استادکلانتری، معمار برگزیده

    پژوهش های معماری استادکلانتری

    فعالیت های استادکلانتری

     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان آشنایی با سبک معماری ایرج کلانتری, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان آشنایی با سبک معماری ایرج کلانتری, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان آشنایی با سبک معماری ایرج کلانتری, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان آشنایی با سبک معماری ایرج کلانتری, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان آشنایی با سبک معماری ایرج کلانتری, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان آشنایی با سبک معماری ایرج کلانتری, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان آشنایی با سبک معماری ایرج کلانتری, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان آشنایی با سبک معماری ایرج کلانتری ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان آشنایی با سبک معماری ایرج کلانتری
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت