فهرست و منابع تحقیق مقاله تحلیل محتوای کتاب مهارت های اجتماعی - اقتصادی سال اول پیش حرفه ای دانش آموزان کم توان ذهنی
فهرست:
ندارد.
منبع:
-ابراهیمی، محمد رضا.(1379) .تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی سوم دبستان با روشهای رایج تحلیل محتوا. پایان نامه کارشناسی ارشد، چاپ نشده .دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسکان
-آرامبراستر، پی.پی و اندرسون،تی.اچ.(1372).تحلیل کتاب درسی. (ترجمه هاشم فردانش) فصلنامه تعلیم وتربیت شماره 33.
-ارنشتاین، آلن سی و هانکینز، فرانسیس پی.(1384).مبانی، اصول و مسائل برنامه درسی جلد 1و 2 (ترجمه قدسی احقر). تهران: انتشارات دانشگاه آزاداسلامی واحدعلوم وتحقیقات.
-پدیدار،مانیا،وهمکاران.(1386).مهارتهای اجتماعی - اقتصادی، سال اول دوره راهنمایی پیش حرفه ای کد 6/152 .تهران : سازمان آموزش وپرورش استثنایی کشور.
-تقی پور ظهیر،علی .(1385).برنامه ریزی آموزشی ودرسی.تهران: نشرآگاه
-دیانی، محمد حسین.(1369).سه فرمول برای تشخیص سطح خوانایی. نشریه علوم تربیتی دانشگاه تهران ، شماره 3و4.سال دهم
-رابینسون، نانسی. ام،و رابینسون، هالبرت .بی . (1370).کودک عقب مانده ذهنی(ترجمه فرهادماهر ) .مشهد: انتشارات آستان قدس رضوی(1975)
-سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشورو دبیرخانه شورای عالی آموزش وپرورش .(1386). آیین نامه آموزشی دوره راهنمایی پیش حرفه ای خاص دانش آموزان با نیازهای ویژه .تهران: انتشارات سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور
-سعیدی،ابوالفضل وهمکاران (1383)مقدمه کتاب درک وپاسخگویی به نیازهای کودکان در کلاسهای فراگیر.تالیف روی مک کانکی.تهران :انتشارات سازمان آموزش وپرورش استثنایی کشور
-شیران،زهره (1376)تحلیل محتوای کتاب فارسی سوم متوسطه نظام جدید.پایان نامه کارشناسی ارشد ،چاپ نشده.دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسکان
-فردانش ،هاشم (1372).تحلیل کتاب درسی،فصلنامه تعلیم وتربیت ،نشریه سازمان پژوهش وبرنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش .شماره 33، 1372
-کوزه گر ،ظریف. (1387).نقش مهارتهای اجتماعی در زمینه سازی برای اشتغال .نشریه تعلیم و تربیت استثنایی شماره 82 .
- لورنس، باردن.(1374).تحلیل محتوا.(ترجمه ملیحه آشتیانی و محمد یمینی دوزی سرخابی ). تهران : انتشارات دانشگاه شهید بهشتی
-مک کانکی،روی وهمکاران .(1383).درک وپاسخگویی به نیازهای کودکان در کلاسهای فراگیر (ترجمه ابولفضل سعیدی، وهمکاران) .تهران : انتشارات سازمان آموزش وپرورش استثنایی کشور
-مکوند حسینی، شاهرخ .(1382).روانشناسی کودکان استثنایی .تهران :انتشارات سنجش
-ملکی ،حسن .(1385). مبانی آموزش و پرورش متوسطه .تهران :انتشارات سمت
-ملکی، حسن.(1380). برنامه ریزی درسی(راهنمای عمل).تهران :انتشارات پیام اندیشه
-میلانی فر،بهروز .(1384).روانشناسی کودکان و نوجوانان استثنایی.ویراست شانزدهم .تهران: انتشارات سمت
-هولستی، آل.آر. (1373).تحلیل محتوا در علوم اجتماعی و انسانی(ترجمه نادرسالارزاده امیری). تهران : انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی
-یارمحمدیان،محمدحسین.(1370).اصول برنامه ریزی درسی .تهران:انتشارات یادواره
-یوسف زاده چوسری ، محمد رضا.(1386). بررسی تحلیلی سطوح (ایده آل ،عملیاتی ودریافت شده)برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره متوسطه به منظور ارائه الگویی برای برنامه درسی مطالعات اجتماعی.رساله دکترا ی برنامه ریزی درسیچاپ نشده . دانشگاه شیراز
- Bormuth,J.R(1967)cloze Readability procedure.CSEIP occasionalReport .university of California,Los Angles .http;//www.cse.ucla.edu/products
-Bormuth,J.R.(1966),Readability;A New Approch,Reading Researrch Qurterly,(spring1966a)79-13
-Bormuth,J.R(1962),cloze Testasmeasuresof readability .unpublished doctoral dissertation ,Indiana university
-Musa B&Caffey.(1976)the cloze Procedure –a Measure for Determining read ability Level university of calif ,los angles .feb 1976 :clearing House for junior colleges
-Taylor,W.L(1953)cloze Procedure:anewmtool for measuring readability ,journalism Quarterly,pp15-3