تحقیق مقاله رایگان برنامه ریزی اوقات فراغت برای جوانان این مرز خوب

تعداد صفحات: 5 فرمت فایل: word کد فایل: 15880
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: علوم تربیتی
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان برنامه ریزی اوقات فراغت برای جوانان این مرز خوب

      برنامه ریزی اوقات فراغت برای جوانان این مرز خوب!

    هیئت گرامی دولت گرامی برنامه ریزی دقیق و مهر ورزانه ای  را برای اوقات فراغت تابستانی به سازمان های مربوطه ابلاغ می کند:

     

     
    30_1 تیر ماه:

    برنامه ریزی برای رسیدن به فراخنای پست مدرن و رسیدن به افق های گرم در تاریکی بی مورد امروز و بهره گیری از صدا و سیما برای ترویج فرهنگ خوب در شما جوانان آینده سوز برای مواجهه با دیالکتیک و تاکتیک تهاجمی دشمن در بازی های پیچیده منطقه در مقابل  تیم علی دایی و تعیین خط مشی های فراکسیون سوسیالیسمی، امپریالیسمی و روماتیسمی جهت بهبود فضای امنیتی جام ملت های اروپا و تعدیل قیمت واشر سر سیلندر جهت پربار تر شدن قله های رفیع فرهنگی این مرز و بوم !

     31 تیرماه:

    به علت طاقت فرسا بودن اوقات تعریف شده در بخش قبلی امروز به عنوان استراحت مطلق در نظر گرفته می شود!

    30-1 مرداد ماه:

    گذراندن قله رفیع عرش گونه توسط جوانان پر افتخار و نجیب و ناز مملکت ، پس از گذر از پستی _ بلندی های تعبیه شده!و آمادگی برای جنبش علمی و هم چنین غیر علمی(حرکات موزوون!) در این مسیر و کنکاش در ژرفای درونی فراسو محور به گونه ای که موجب مفسده ای در بحث برنج و گوجه فرنگی نشود!

    31مرداد ماه:

    قبول داریم اوقات فراغت مرداد ماه نیز با اعمال شاقه بود! تنفس!

    31-1 شهریور ماه:

    حضور در صحنه های مجاز دائمی کشور برای تقویت بنیه جسمی و بکارگیری آن در جهت ازدیاد جمعیت تولید کننده علم و عملی 120 میلیونی ! و شنا در جهت های مخالف امپریالیسمی برای مبارزه با فعالیت های ظلم ستیزانه و نژاد پرستانه پس از جنگ جهانی اول نازی با b.f اش!

    شایان ذکر است سازمان های ذیر ربط!! می توانند با همان دید باز همیشگی این برنامه را به فراخور روز شرح و بسط دهند.

     

     

    برنامه ریزی سازمان های ذیر ربط برای اوقات فراغت:

     

     
    15-1 تیر ماه:

    از آن جا که شما فرزندانِ تولید علم و گلچین توده عظیم دانشجویی این مرز عزیز در به نتیجه رساندن درسهای خوانده شده در طول ترم هستید، لازم است از روزهای پایانی امتحانات بهره کامل را ببرید و مطمئن باشید که علارقم ایجاد مشکلات عمیق و گسترده در انتهای بدن به علت سختی امتحانات، همین روزها خاطره می شود ! ( لازم به ذکر است که استفاده از سالن های بدنسازی در تقویت بنیه بدن در این مدت ضروری است .)

     

    31-15 تیر ماه:

    چقدر شما جوانان خوب ِ این مرز پر گهر پر رو هستید ! همین که دیر این ایام امتحان ندارید و می توانید هیچ کاری نکنید ، خودش اِند اوقات فراغت است! باز توقع دارید که ما برنامه ریزی کنیم؟! ولی از آنجا که ما چشم انتظاری شما جوانان این خاک پر مغاک (جاده ها و خیابوناش بیشتر مغاک داره!) را برای دیدن برنامه ریزی ما در اوقات فراغت، نمی توانیم تحمل کنیم، برنامه زیر را اعلام می کنیم:

    استفاده از بنیه تقویت شده  برای دویدن به دنبال اساتید برای پاس کردن 80 درصد درس های ترم.(20 درصد دروس شامل تربیت بدنی بوده است!) همچنین لازم است پس از ایام امتحانات، همیشه و در همه حال با حضور قلب از برنامه های صدا و سیما بهره معنوی لازم را ببرید!(البته آمادگی این را داشته باشید که با قطعی های  مکرر برق از دیدن جشنواره فیلم های سینمایی شبکه 2 محروم شوید!)

    شرکت در انواع و اقسام مسابقه پیامک!

    شایان ذکر است در این ایام می توانید با مختان ور بروید و کل چرندیاتی را که در ایام امتحانات حفظ کرده اید هر چه سریع تر از کله مبارکتان بیرون بریزید! چون نه به درد دنیایتان می خورد و نه به درد آخرت !

    15-1 مرداد ماه

    و اما طرح ویژه اوقات فراغت سازمان های رو ربط:

     شرکت حداکثری مردم همیشه در صحنه در دور صدم طرح امنیت اجتماعی!

    گشت روزانه در بلوار سجاد مشهد برای تقویت ماهیچه های چشم ویژه مشهدی های عزیز!!( سایر شعبات در سایر شهرستان ها دایر می باشد!!)

    چرخاندن زنجیر!

    پوشیدن لباس های چسبان دارای نوشته I am a dog ! تا بالای ناف و پوشیدن شلوار لی تا زیر ناف! (یک نوار از کمر مشتمل بر ناف بایستی دیده شود !)

    31-15 مرداد ماه:

    شرکت در کلاس های فوق برنامه تقویتی قوه!

    بازی در زمین های خاکی و یا خوردن خاک صحنه به امید علی اکبر استاد اسدی و یا محمد رضا گلزار شدن در آینده! (ضمنا" با توجه به برگزاری مسابقات المپیک 2008 مسئولین ذیر ربط و رو ربط جهت گذراندن اوقات فراغت به همراه خانواده محترمشان در چین به سر می برند، خودتان یک جوری خودتان را سرگرم کنید! نمی شود که هر چی کاتر سخت است ما انجام دهیم!)

    15-1 شهریور ماه:

    شرکت در امتحانات شهریور و آمادگی برای پر کردن فرم تک ماده !(ویژه دانش آموزان عزیز )

    بسته به زمان انتخاب واحد دانشگاه ها، گشتن به دنبال جای خالی در لیست انتخاب واحد برای اضافه کردن حداقل یک درس جدید نسبت به ترم قبل!

    استقبال از رییس جمهور در دور سوم سفرهای استانی!

    از آنجا که در مناطق پر جاذبه و پر گردشگر خیز کشور از جمله سولوقون ،دربند، لاله زار ، پارک ملت ، اوشون فشم ،ورزشگاه آزادی ، سر کوچه و....!! کلیه امکانات رفاهی و بهداشتی (همراه با آفتابه اشانتیون) را فراهم کرده ایم ، لازم است از این مکان ها استفاده لازم را برده و برای اموات ما فاتحه نثار کنید ولیکن خرما خیرات نکنید ! بیایید خرمایش را به خودمان تحویل بدهید!

    31-15 شهریور ماه:

    اجرای طرح سامان دهی غرق شدگان دریای خزر!!

    پخش مکرر برنامه گشت نامحسوس و ابراز خرسندی نسبت به کمتر شدن تصادفات رانندگی در تابستان 87!

    گرفتن زانوی غم به بغل و عزاداری به مدت 16 شب همراه با نوحه خوانی خودتان به مناسبت شروع ترم جدید! و آمادگی برای گرفتن آمار دختران دم بخت ورودی جدید(ویژه پسران بد بخت!)

    آمادگی برای جوابگویی به پرسش مهر!

    وبلاخره سوپرایز ویژه فرهنگی _ مذهبی سازمان های ذیر ربط و رو ربط و بی ربط:آوردن ماه رمضان به اواخر تابستان !

     

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان برنامه ریزی اوقات فراغت برای جوانان این مرز خوب

    فهرست:

    ندارد.
     

     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان برنامه ریزی اوقات فراغت برای جوانان این مرز خوب, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان برنامه ریزی اوقات فراغت برای جوانان این مرز خوب, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان برنامه ریزی اوقات فراغت برای جوانان این مرز خوب, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان برنامه ریزی اوقات فراغت برای جوانان این مرز خوب, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان برنامه ریزی اوقات فراغت برای جوانان این مرز خوب, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان برنامه ریزی اوقات فراغت برای جوانان این مرز خوب, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان برنامه ریزی اوقات فراغت برای جوانان این مرز خوب, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان برنامه ریزی اوقات فراغت برای جوانان این مرز خوب ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان برنامه ریزی اوقات فراغت برای جوانان این مرز خوب
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت