تحقیق مقاله مقایسه ی هیوندای ورنا و کیا ریو

تعداد صفحات: 8 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 23284
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی مکانیک
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله مقایسه ی هیوندای ورنا و کیا ریو

    در ورنا فضای صندوق عقب نسبتا زیاد و به دلیل ارتفاع زیاد درب صندوق اشیا بزرگ به راحتی درون آن جای می گیرد اما در ریو این فضا کوچکتر و از دهنه جعبه کوچک به نظر می رسد. در نمای خارجی این دو خودرو که کنار هم قرار بگیرندورنا رو خودرویی با کیفیت تر و گران تر می بینید وارد فضای داخلی ورنا که می شویم اولین چیزی که توجه شما رو جلب می کند دستگیره های داخلی استیل در هاست که قفل در کنار آنها بسیار زیبا جاسازی شده(همانند ماکسیما)در ها در داخل از پوششی زیبا و کیفیتی عالی بر خوردار است در ریو پوشش در ها یک رنگ و طوسی فقل در ها از بالا مانند دوو ریسر و از کیفیتی ایرانی برخوردارند داشبرد ورنا از جنسی نرم بی صدا در دست اندازها سخت جاده ایست .ولی در ریو داشبرد از جنسی همانند پراید برخوردار است فرمان ورنا از نوع دو پره از جنسی نرم و با طراحی متفاوت است در ریو فرمان سه پره و از کیفیتی نسبتا خوب برخوردار است صفحه کیلومتر ورنا بسیار پر نور با کیفیتی مانند یک خودروی خارجی رادیو پخش از نوع معمولی با باندهای قوی می باشد در حالی که ریو از پخش سی دی بهره مند است کولر ورنا مانند سی یلو اصلا روی موتور تاثیری نمی گذارد و کاملا بی صدا است کولر ریو هم بد نیت اما قدرت خنک کننده ای ورنا را ندارد بطور کلی داخل دو خودرو را که از نزدیک با هم مقایسه می کنیم تفاوت پر واضح یک ایرانی رو با یک کره ای متوجه خواهید شد.حال در پوش موتور دو خودرو را بالا می زنیم در پوش موتور ورنا حدود 20 سانت بزرگتر از ریو و در موتور پیچیدگی بیشتری به چشم می خورد که در روی تمام قطعات آرم هیوندا موتورز را مشاهده می کنبد حتی درب بانکه آب کره ای بوده و این نوید موتوری خوب و با کیفیت را می داد در حالی که در ریو از پوسته های گیربگس با ریخته گری پر واضح دست های ایرانی مواجه می شوید بقیه قطعات موتور آرمی ندارند و من این موتور را حد اقل 80 درصد ایرانی می دانم .سیستم ترمز در هر دو خودرو از وضعیت خوبی برخوردار است اما در ریو دیسکهای ایرانی زودتر در سرعت داغ شده و کمی ترمز کم کار می شود در حای که دیسک های هیوندای هرگز چنین حالتی نمی رسند علکرد کلاچ و گیریگس در ریو بد نیست ولی در ورنا واقعا در حد بهترینهاست و شما را همیشه در ترافیک شهری به همراه فرمان بسیار نرم راضی نگه می دارد با اینکه پیشرانه ریو در کاتالوگ شرکت 12 سوپاپ ولی نماینده شرکت آن را 16 سوپاپ اعلام می کند در حالی که موتور ورنا 12 سوپاپ است و روی موتور حک شده اما روی موتور ریو شما هیچ نوشته ای را ملاحظه نمی کنید.

    پیشرانه ها را که استارت میزنیم متوجه کارکرد نرم و بی صدای ورنا در حالی که از ریو صدای نزدیک به صدای پراید به گوش می رسدحال زمان رقابت رسیده در شروع حرکت در دنده یک و دو ریو کمی جلو تر از ورنا قرار میگیرد اما همین که دور موتور در دنده 2 از نیمه بالاتر می روندشما می توانید ریو را که هر لحظه از شما دورتر می شود را در آینه مشا هده کنید حد اکثر سر عت در اتوبان برای ریو 175 کیلومتر بود در حالی که ورنا به 190 کیلومتر در ساعت رسیددر پایان ریو خودروی با در صد ساخت داخل بالا کیفیت ساخت نسبتا خوب که می تواند از ایران خودرویی ها خیلی بهتر باشد ولی ورنا خودرویی کاملا خارجی با عملکرد فوق العاده نرم و بی صدافرمانی دقیق و کلاچ و گیربگسی کاملا هماهنگ که به نظر من دوستانی که قصد خرید خودرو را دارند هرگز از کنار این خودرو به راحتی گذر نکرده و که بطور حتم یک تست رانندگی با ورنا شما را حتما مسمم در انتخاب ان خواهد کرد. هیچ گرونی بی حکمت نیست و هیچ ارزونی..."

    در نمای بیرون ورنا با چراغهای بزرگ از جنسی قابل قبول که از داخل چراغهای جلو قوس در پوش موتور آغاز شده و با یک قوس عضلانی زیبا به در پوش عقب روی چراغهای عقب خاتمه پیدا می کنددستگیره های درب ضربه گیرها و آینه های جانبی قاب بالای پلاک عقب همه به رنگ خودرو در ورنا در حالی که در ریو همه مشکی می باشند.

    GENESIS تازه وارد لوکس هیوندایی

     

    بعد از 20 سال تلاش برای متقاعد کردن امریکایی¬ها در خصوص این که هیوندایی واژه کره ای معادل  YUGO¬ نیست، اکنون بزرگترین خودرو ساز کره ای با خودروی لوکس جدیدش طرح¬های بزرگی برای جلب ثروتمندان خریدار BMW و لکسوس در سر دارد.
    هیوندایی با معرفی خودروی GENESIS قرار است وارد بازار خودروهای لوکس با قیمت بیش از¬ 30 هزار دلار شود؛ بازاری که در آن زیبایی و کیفیت حرف اول را می¬زند.

    هیوندایی همراه شرکت کیا ششمین خودروساز بزرگ دنیاست. شرکت مذکور با طرح این مدعا که در مقایسه با خودروهای آلمانی و لکسوس ژاپنی، جنِسِِس از شرایط رقابتی¬تری برخوردار است، این حرکت را آغاز می¬کند.

     

    در حالی که قیمت نهایی این خودرو هنوز تعیین نشده، هیوندایی قیمت تقریبی آن را حدود  30 هزار دلار پیش بینی کرده است که در مقایسه با¬ BMW ¬ای جی سری  3  سدان  با  قیمت 40 هزار دلار، از قیمت مناسبتری برخوردار است. با این حال هیوندایی متحمل ریسک بزرگی شده است زیرا در سالی این حرکت را آغاز کرده که انتظار می¬رود مجموع فروش خودرو در ایالات متحده که بزرگترین بازار خودرو و نیز دومین بازار مهم فروش برای هیوندایی پس از کره است، چهار درصد کاهش داشته است. مهمتر این که برخلاف تویوتا و نیسان که برای معرفی خودروهای متفاوت و لوکس خود از نام¬هایی نظیر لکسوس و انفینتی استفاده کرده اند، هیوندایی با نام خود این خودروی لوکس را  به بازار عرضه کرده است. به این ترتیب این کار بیشتر شبیه یک قمار بزرگ است که یک مشتری طالب جنس لوکس را  متقاعد کنید ارزش و شهرت نام هیوندایی در حال رشد را مورد بررسی قرار دهد.
    " ما می¬خواهیم جنسس را در خانواده هیوندایی نگه داریم." این گفته جول ایوانیک معاون مدیریت  بازاریابی هیوندایی در ایالات متحده است.
    جنسس بخشی از استراتژی جاه¬طلبانه هیوندایی برای به جریان انداختن سود حاصله است؛ آن هم در  سالی که تولید خودروهای کوچک با حاشیه سود اندک افزایش یافته و افزایش  19 درصدی در واحد فروش در سطح دنیا  هدف¬گذاری شده است. به گفته تحلیلگران این هدف¬گذاری بسیار جسورانه  است؛ به¬ویژه در زمانی که بازار فروش خودرو در کره کساد و بی رونق و در امریکا در حال تنزل است.
    کوین لی تحلیلگر ارشد  مجله ¬¬Good Morning  Shinhan Security  ¬ می¬گوید:" افزایش بهای نفت مردم را به سمت خرید خودروهای کم مصرف هدایت کرده و از این رو  هیوندایی ناگزیر است بر خودروهای متوسط و کوچک متمرکز شود. حاشیه سود 20 درصد در بازار خودروهای کوچک تعادل ایجاد می¬کند و بازارهایی مانند هند و شرق اروپا را توسعه می¬دهد."

    هیوندایی در نظر دارد امسال  55 هزار خودروی سدان جنسس را به فروش برساند که شامل 35 هزار خودرو در کره  و 20 هزار خودرو در خارج از کره است.

    با این حال نظریه بلندپروازانه ¬" آن را بساز ، مردم خواهند خرید"، برای هیوندایی اثر معکوس داشته است و در سال گذشته این شرکت یک بازار بزرگ فروش را که به¬¬منظور استفاده از ظرفیت¬های اضافی در امریکا و آسیای جنوب شرقی و اروپا  هدف¬گذاری شده بود، از دست داد.

    به¬رغم دستیابی به امتیازات بسیاری در زمینه کیفیت خودرو طی سال¬های اخیر، مسئله ظرفیت مازاد برای هیوندایی دردسرساز بوده و از این رو برای خلاصی از خودروهای موجود در انبار بیشتر بر فروش به آژانس¬های کرایه خودرو با ارائه امتیازاتی، متمرکز شده است. در ایالات متحده در سالی که میزان فروش کلی خودرو محدود بود، هیوندایی توانست بخشی از سهم بازار را به خود اختصاص دهد و البته ناگزیر شد کارخانه ای را که یک سال بیشتر از عمرش نمی¬گذشت، در سه ماهه آخر سال برای مدت دو هفته غیرفعال کند، تنها به این دلیل که تولید از فروش پیشی گرفته بود

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله مقایسه ی هیوندای ورنا و کیا ریو

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله مقایسه ی هیوندای ورنا و کیا ریو, مقاله در مورد تحقیق مقاله مقایسه ی هیوندای ورنا و کیا ریو, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله مقایسه ی هیوندای ورنا و کیا ریو, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله مقایسه ی هیوندای ورنا و کیا ریو, تحقیق درباره تحقیق مقاله مقایسه ی هیوندای ورنا و کیا ریو, مقاله درباره تحقیق مقاله مقایسه ی هیوندای ورنا و کیا ریو, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله مقایسه ی هیوندای ورنا و کیا ریو, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله مقایسه ی هیوندای ورنا و کیا ریو ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله مقایسه ی هیوندای ورنا و کیا ریو
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت