دانلود تحقیق و مقاله دانش آموزی و دانشجویی در مورد مشتری مداری

براساس جستجوی مقاله و تحقیق دانشجویی در مورد مشتری مداری تعداد 100 مورد در سایت یافت گردید که می توانید پس از مطالعه عناوین این تحقیقات و مقالات دانش آموزی و دانشجویی برای دانلود تحقیق در مورد مشتری مداری و یا دانلود مقاله درباره مشتری مداری اقدام نمائید:

تعداد صفحه: ۱۶ دسته بندی: مدیریت

چکیده در سالهای اخیر که امکان تولید انبوه زمینه افزایش عرضه نسبت به تقاضا را فراهم کرده است ، برای تولید کنندگان چاره ای جز جلب رضایت مشتری باقی نمانده است . در هر گوشه ای از جهان صنعتی امروز که اقتصاد رقابتی ، فضای انحصاری را در هم می شکند ، نگرش مشتری مداری و کسب رضایت مشتری ، قانون کسب و کار تلقی شده و عدم رعایت این قانون سبب حذف از صحنه بازار است . در این مقاله سعی شده به ...

تعداد صفحه: ۸ دسته بندی: اقتصاد

چکیده: باوجود آنکه دیدگاههای متفاوتی از سوی صاحبنظران در زمینه ساخت در کلاس جهانی ارائه شده و پارامترهای مختلفی برای آن درنظرگرفته‌شده‌است و در مورد میزان تأثیر هر یک از این پارامترها هم نظرات متفاوت است، اما یک غایت کلی در تمام این دیدگاه ها وجود دارد و آن سرآمدی در عرصه کسب وکار جهانی است. شرایط امروز به‌صورتی است که هر شرکتی ناگزیر است خود را در این وضعیت مورد ارزیابی قراردهد ...

تعداد صفحه: ۹ دسته بندی: نجوم

سیاره مشتری ستاره شناسان در جولای 1994 شاهد رویداد منحصر به فردی در این سیاره بودند. برخورد 21 تکه از شهاب سنگ شومیکر-لوی 9 (Shoemaker-Levy 9) که به اتمسفر مشتری برخورد کرد. این برخورد منجر به وقوع انفجارهای مهیب و پراکندگی مقدار بسیار زیادی گرد و خاک در منطقه ای با وسعت بیشتر از قطر کره زمین گردید. ویژگی های فیزیکی مشتری مشتری یک گوی غول پیکر از گاز، مایع و مقدار بسیار ناچیزی ...

تعداد صفحه: ۱۷۸ دسته بندی: مدیریت

مقدمه رهبری و مدیریت سازمان ها در کشورمان با چالت‌های فراوانی روبروست شمارش معکوس برای پیوستن ما به منظومه تجارت جهانی آغاز شده است پیوستی که چندان نیز از روی اختیار نیست. چشم‌های خبرگان صنعت و اقتصاد این خاک نگران آثار این پیوستن است. آیا سازمان‌های صنعتی ما توان رقابت در این فضا را دارند؟ در چه معیارهایی ضعیف هستیم؟ سازمان ما چگونه باید باشد تا در رقابت پیروز میدان باشیم؟ ...

تعداد صفحه: ۴۵ دسته بندی: مخابرات

ماده 1 تاسیس شرکت سهامی خاص فیمابین متعهدین سهام های صادره یا سهام هائی که قرار است صادر شود تشکیل یافته و تحت قانون تجارت جمهوری اسلامی ایران به نحوی که در سال 1347 ( برابر با 1969 میلادی) اصلاح شده و مفاد شرایط و مواد این اساسنامه فعالیت خواهد نمود. ماده 2 نام شرکت نام شرکت، شرکت خدمات ارتباطی ایران سل خواهد بود ( و از این پس شرکت نامیده خواهد شد). ماده 3 دفتر مرکزی و شعبات ...

تعداد صفحه: ۱۷ دسته بندی: مهندسی فناوری اطلاعات IT

شبکه های به هم تنیده جهانی بر پایه کار بر اینترنت به سوی تکامل پیش می روند و به طور مستمر به بازسازی خویش می پردازند در اثنای این تغییر و تحول و بازسازی مفهوم جدیدی به نام Portal مطرح گشته است و زیر بنای تحولات مهمی در آینده گشت که شاید زمانی دور از انتظار و دسترس فرض می شد. رشد واحدهای تجاری در دوره اخیر شیوه های نوین را جهت این پیشرفت می طلبد . پرداختن به تجارت از طریق Portal ...

تعداد صفحه: ۱۹ دسته بندی: مدیریت

اندیشه های فیلیپ کاتلر فیلیپ کاتلر (PHILIP KOTLER) در سال 1931 در شیکاگو متولد شد. لیسانس را از دانشگاه دی پل، فوق لیسانس را در رشته اقتصاد از دانشگاه شیکاگو، دکتری را در همان رشته از MIT و فوق دکتری ریاضی را از هاروارد و فوق دکتری علم و فناوری را از دانشگاه شیکاگو اخذ کرد. او از سال 1969 استاد رشته بازاریابی بین المللی دانشگاه نورث وسترن است. این دانشگاه از اولین مراکزی بود که ...

تعداد صفحه: ۱۰ دسته بندی: مدیریت

در دهه‌های اخیر با پیشرفت روزافزون علوم و فنون، توسعه فناوری‌های جدید و گسترش ارتباطات، رقابت میان شرکت‌های تولیدی و خدماتی جدی‌تر شده است. لری سلدن1 و یان مک میلان2 در مقاله‌ای با عنوان: «مدیریت نظام‌مند نوآوری مشتری‌مدار» آورده‌اند: امروزه رویکرد شرکت‌ها به نوآوری، با وجود تلاش‌های فراوان از سوی این شرکت‌ها به رشد پایدار، سودآور و مورد رضایت سهام‌داران منتهی نمی‌شود. ...

تعداد صفحه: ۲۱ دسته بندی: پروژه و طرح کارآفرینی

ویلیام هیولت و دیوید پکارد ویلیام هیولت و دیوید پکارد م نام و هم تاریخ پرفراز و نشیب شرکت HP دربردارنده و یادآورنده نقش و اثر دو شخصیت موثر و مدیر موفق قرن بیستم است که در پی ریزی تحولات و سرعت دادن به روند تغییرات برای ورود به عرصه الکترونیک و رایانه جایگاه ویژه دارند. ویلیان (بیل) هیولت و دیوید پکارد هر دو دانشجوی رشته مهندسی برق دانشگاه معتبر استنفورد بودند. دو دانشجوی ممتازی ...

تعداد صفحه: ۲۰ دسته بندی: پروژه و طرح کارآفرینی

ویلیام هیولت و دیوید پکارد م نام و هم تاریخ پرفراز و نشیب شرکت HP دربردارنده و یادآورنده نقش و اثر دو شخصیت موثر و مدیر موفق قرن بیستم است که در پی ریزی تحولات و سرعت دادن به روند تغییرات برای ورود به عرصه الکترونیک و رایانه جایگاه ویژه دارند. ویلیان (بیل) هیولت و دیوید پکارد هر دو دانشجوی رشته مهندسی برق دانشگاه معتبر استنفورد بودند. دو دانشجوی ممتازی که از قضا در درس پروفسور ...

تعداد صفحه: ۱۷ دسته بندی: مدیریت

مقدمه : مهندسی ارزش ( با مفهومی نزدیک به مدیریت ارزش و تجزیه و تحلیل ارزش ) رویکردی گروهی، سیستماتیک، کارکردگرا و دارای کاربردی حرفه ای است که برای ارزیابی و بهبود ارزش در یک محصول، طراحی یک وسیله، طراحی سیستم، اجرای پروژه های صنعتی و عمرانی و دیگر خدمات به کار گرفته می شود. مهندسی ارزش متدولوژی قدرتمندی است برای حل مسائل، کاهش هزینه ها و به طور همزمان، بهبود عملکرد و کیفیت. با ...

تعداد صفحه: ۷ دسته بندی: مهندسی کامپیوتر

بر روی هر کامپیوتر حداقل یک هارد دیسک وجود دارد.برخی از سیستم ها ممکن است دارای بیش از یک هارد دیسک باشند. هارد دیسک یک محیط ذخیره سازی دائم برای اطلاعات را فراهم می نماید . اطلاعات دیجتال در کامییوتر می بایست بگونه ای تبدیل گردند که بتوان آنها را بصورت دائم بر روی هارد دیسک مغناطیسی ذخیره کرد. مبانی هارد دیسک هارد دیسک در سال 1950 اختراع گردید. هارد دیسک های اولیه شامل دیسک های ...

تعداد صفحه: ۳۵ دسته بندی: مدیریت

مقدمه مقایسه بخش صنعت در هر کشوری در سالهای دهه هشتاد میلادی با دهه نود بخوبی نشانگر تغییرات اساسی در فاصله این دو دهه است. کشت و صنعت، خدمات مسافرت های هوایی، تولید به روش خودکار، بانکداری، بیوتکنولوژی، کامپیوتر، الکترونیک، صنایع دارویی، فولاد و سیستم های ارتباط راه دور هرکدام با نقاط عطفی در این دو دوره روبرو شدند که بصورت مبنایی این صنایع را تغییر داد. تغییراتی از جمله مانند ...

تعداد صفحه: ۱۷ دسته بندی: نجوم

مقدمه ای بر منظومه شمسی و کرات آن در آغاز ستاره شناسی ، جهان زمین مرکزتصور می‌شد و زمین ، ثابت و در مرکز آن بود و خورشید ، سیارات و ستارگان حول آن می‌گشتند. سپس در سال 1543 نیکلا کپرنیک ، ستاره شناس لهستانی (1543-1473) ، در کتابش تحت عنوان گردش افلاک آسمانی جهان خورشید مرکز را پیشنهاد نمود. در این فرضیه افراطی خورشید در مرکز جهان قرار می‌گرفت و زمین و پنج سیاره شناخته شده دیگر ...

تعداد صفحه: ۱۸ دسته بندی: مهندسی کامپیوتر

تاریخچه پیدایش شبکه در سال 1957 نخستین ماهواره یعنی اسپوتنیک توسط اتحاد جماهیر شوروی سابق به فضا پرتاب شد . در همین دوران رقابت سختی از نظر تسلیحاتی بین دو ابر قدرت آن زمان جریان داشت و دنیا در دوران جنگ سرد به‌سر می برد. وزارت دفاع آمریکا ‌‌ ‌در واکنش به این اقدام رقیب نظامی خود ،آژانس پروژه های تحقیقاتی پیشرفته یا آرپا‌‌‌‌ (ARPA) را تأسیس کرد. یکی از پروژه های مهم این آژانس ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: مدیریت

شناسایی سبکهای رهبری و مدیریت وسلامت روانی یکی از حوزه‌های مهم که در روانشناسی مدیریت مطرح است شناسایی انواع روشهای مدیریتی است. روشن است مدیران مختلف سبکهای مختلفی از رهبری و مدیریت را دارا هستند. بنابراین در روانشناسی مدیریت این سوال اصلی مطرح است که چه سبکهای مدیریتی وجود دارد؟ کدام روشهای مدیریتی موفق هستند؟ چه سبکهایی برای چه گروههای کاری مناسب هستند؟ و افراد زیر دست معمولا ...

تعداد صفحه: ۱۹ دسته بندی: مدیریت

بیمه گری چیست ؟ بیمه ، اشخاصی را که متحمل لطمه ، زیان یا حادثه ناخواسته ای شده اند قادر می سازد که پیامدهای این وقایع ناگوار را جبران کنند. خسارت هایی که به این قبیل افراد پرداخت میگردد از پول هایی تأمین می شود که برای خرید بیمه نامه می پردازند و با پرداخت آن در جبران خسارت همدیگر مشارکت می کنند. به بیان دیگر همه آن هایی که خود را بیمه میکنند با مشارکت در سرمایه ای که متعلق به ...

تعداد صفحه: ۱۲ دسته بندی: اقتصاد

چکیده : در طول سالهای اخیر شاهد مناسبات تازه ای در بنیان سازمانها و بنگاه های اقتصادی هستیم که تغییر و دگرگونی های نفس گیر یکی از ویژگی های اصلی آن است . شرایط نوین جهانی محیطی را برای کسب و کارها پدیدار ساخته است که در آن عوامل اصلی چالش سازمانها را پدیده هایی مانند جهانی شدن ، فناوری و تحولات فزاینده تشکیل می دهد . در چالش با این عوامل ساختار و مناسبات نوینی در حال شکل گیری ...

تعداد صفحه: ۵ دسته بندی: نجوم

کره زمین سومین سیاره در منظومه شمسی است.سیاره ای که ما بر روی ان تکامل یافته و تنها سیاره مناسب زندگی در منظومه شمسی می باشد. اندازه قطر کره زمین حدودا 7926 مایل (12756 کیلومتر) است. کره زمین پنجمین سیاره بزرگ در منظومه شمسی پس از مشتری ،زحل،اورانوس ونپتون می باشد.اراتوستن دانشمند یونان،(276- 194قبل از میلاد مسیح) اولین کسی بود که محیط کره زمین را محاسبه کرد. اوسایه ظهر اواسط ...

تعداد صفحه: ۲۵ دسته بندی: مهندسی الکترونیک

1 زمینه بحث سیستم های قدرت الکتریکی به علت وجود عواملی چون اندازه های فیزیکی ، گسترده جغرافیایی ، ملیت و ارتباطات فرا ملیتی بسیار پیچیده می باشد. الکتریسیته جریانی می باشد که برای جاری شدن از هیچ کدام از قواعد حمل ونقل استفاده نمی کند و برعکس آن چه تهیه کنندگان و متصدیان این امر آرزو می کنند این جریان تنها از قوانین فیزیک تبعیت می کند حقیقت این است که جریان برق را نمی توان به ...

تعداد صفحه: ۱۶ دسته بندی: مدیریت

چکیده: مدیریت فناوری اطلاعات،مدیریتی نوین ومبتنی براستفاده ازفن آوریهای روزاست که از دو جهت اهمیت دارد: الف) توسعه سخت افزاری فناوری اطلاعات ب) بکارگیری نرم افزارهای روزاطلاعات، برخی از کشورها مثل هند بر توسعه فناوری اطلاعات و برخی دیگر مثل مالزی بر کاربرد و استفاده ‌صحیح از آن تأکید دارند. استفاده از فناوری اطلاعات درهررشته،به دلیل نیاز و وابستگی که به اطلاعات به روز درهمان ...

تعداد صفحه: ۱۳ دسته بندی: مهندسی کامپیوتر

شبکه تخت : شبکه یک دامنه برخوردی بزرگ و یک دامنه پخش کننده بزرگ است . مسیر های شناور : با مسیریابی پویا برای فراهم کردن مسیرهای پشتیبان ( مسیر های ایستا ) در مورد خطا استفاده می شود . Flooding : هنگامی که در یک واسط ترافیک وجود دارد به همه واسط های متصل شده به آن ابزار انتقال می یابد به جزء واسطی که ترافیک از آن منشأ گرفته است . این تکنیک می تواند برای انتقال ترافیک با پل ها و ...

تعداد صفحه: ۱۳ دسته بندی: نجوم

ناهید (همچنین زهره یا ونوس) به ترتیب فاصله از خورشید، دومین سیاره منظومه شمسی است و بین زمین و تیر قرار دارد. این سیاره نزدیک‌ترین سیاره به زمین می‌باشد و بعد از ماه، درخشان‌ترین جرم آسمانی طبیعی است که به هنگام شب از زمین رویت می‌شود. سیاره ناهید، فاقد قمر است و از بسیاری جهات چون اندازه، جرم، جاذبه و ترکیبات ساختاری، به زمین شباهت دارد و به همین دلیل به آن لقب خواهر زمین را ...

تعداد صفحه: ۵۶ دسته بندی: ادبیات فارسی

شاهنامه فردوسی که در حدود پنجاه هزار بیت دارد، شامل قسمتهای اساطیری و داستانهای تاریخی و ملی است. این اثر جاویدان بر اثر نفوذ شدیدی که میان طبقات مختلف ایرانیان یافت در همه ادوار تاریخی مورد توجه بود، چنانکه همه شاعران حماسه سرای ایرانی تا عهد اخیر تحت تاثیر آن بوده اند، بدین ترتیب فردوسی را زنده کننده مجدد و بزرگی دیرین ملت ایران و نگاهدارنده زبان، فرهنگ و ادبیات و هنر ایرانی و ...

تعداد صفحه: ۶ دسته بندی: روانشناسی

امروزه دیگر سازمان های بزرگ و پیچیده ای که دهه های قبل به وجود آمده بودند، کارساز نیستند و حکم دایناسورهایی را دارند که توان تطبیق خود با محیط را نداشتند و محکوم به فنا شدند. سازمانهای بزرگ با ساختارهای سنتی توان و انعطاف لازم جهت همسویی با تغییرات محیط پیرامونی بویژه با توجه به مسایل جهانی شدن را ندارند و برای بقای خود ناچارند یا تغییر ساختار دهند یا خود را به ابزارهایی مجهز ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: مدیریت

آشنایی با دلایل عدم استفاده از بیمه عمر در ایران موانع و راهکار های توسعه بیمه های عمر در کشور فایده اصلی بیمه ، دادن اطمینان به افراد در جهت مقابله با خطرات احتمالی است که در قاموس بیمه به آن ریسک اطلاق می گردد . فارغ از نوع بیمه می توان گفت بیمه علاوه بر ایجاد محیطی امن برای فعالیت های اقتصادی ، باعث ایجاد اطمینان برای کار و تولید و سرمایه گذاری و بطور کلی ایجاد فضای امن و ...

تعداد صفحه: ۱۱۸ دسته بندی: بهداشت

« بنام خدا » پیشگفتار بخشی از ماموریت تدوین برنامه چهارم توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران تهیه اسناد ملی توسعه بخشی و فرابخشی است. در همین ارتباط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ماموریت یافت که سند ملی توسعه بخش بهداشت و درمان را در چارچوب دستورالعمل‌های سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور طی نامه شماره 54509/101 مورخ 2/4/83 تدوین نماید که سند پیوست نتیجه این ...

تعداد صفحه: ۱۰۳ دسته بندی: فیزیک

مقدمه در کودکی به ما یاد داده اند که هنگامی که بستنی می خوریم، اگر روی قالی بریزید و یا وقتی ازروی تاب به زمین می افتیم، گناه ازنیروی گرانش است. اگر از شما بخواهند حدس بزنید که آیا نیروی جاذبه خیلی ضعیف یا خیلی قوی است، چه می گویید؟ احتمالاً خواهید گفت: « فوق العاده قوی است » در این صورت در اشتباه خواهید بود. این نیرو به مراتب از سه نیروی دیگر (نیروی قوی هسته ای، نیروی ...

تعداد صفحه: ۳۸ دسته بندی: نجوم

سیاره به جسمی فضایی با جرم بسیار زیاد گفته می‌شود که گرد یک ستاره در گردش باشد و خود نیز ستاره نباشد. بنا بر تعریف ۲۴ اوت ۲۰۰۶ (میلادی) اتحادیه بین‌المللی اخترشناسی سیاره در منظومه خورشیدی جرمیست که: ۱- در مداری به دور خورشید در حرکت باشد. ۲- آن قدر جرم داشته باشد که گرانش خودش بر نیروهای پیوستگی جسم صلب آن غلبه کند .یعنی در تعادل هیدرواستاتیک باشد و شکلش نیز تقریباً مدور باشد. ...

تعداد صفحه: ۱۰۲ دسته بندی: اقتصاد

(بخش نخست) با تغییر شکل اقتصاد طی سه دهه اخیر، جهان شاهد تولد شیوه های جدیدی از دادوستد چه به صورت بومی و چه بین المللی بوده است. شیوه های نوین اقتصاد در سطح جهانی حرکت خود را مدیون ابزارهای تکنولوژیکی جدید مانند رشد و بکارگیری اینترنت و رایانه های بسیار حساس و هوشمند می دانند که این دو یعنی اقتصاد و فناوریهای نوین آنچنان در هم گره خورده اند که ایست یکی موجب توقف دیگری خواهد شد. ...

تعداد صفحه: ۸۹ دسته بندی: مهندسی فناوری اطلاعات IT

واژه‌نامه آکسفورد در برابر واژه انقلاب می‌نویسد: یک دگرگونی کامل، واژگونی اوضاع (مانند نمونه ) انقلاب صنعتی، تردیدی نیست که انقلاب صنعتی اثرات عمیقی روی انسان، خانواده ‌ او، و محیط کار، لباس، غذا، و حتی نحوه تولد و مرگ او به جای گذاشته است. اثرات اجتماعی کامپیوترها کمتر از اثرات انقلاب صنعتی نبوده است. اگر «مارشال مک لوهان»‌ امروز زنده بود، حتماً‌ می‌گفت: بله، این همان دهکده‌ای ...

تعداد صفحه: ۲۱ دسته بندی: اقتصاد

س: تفاوت رانت اقتصادی و سیاسی در چیست ؟ کدام مقدم است؟ بحث در مورد رانت اقتصادی و سیاسی و تقدم آن دو نسبت به یکدیگر در شکل بندی‌های مختلف مناسبات اقتصادی و سیاسی در کشورهای گوناگون، متفاوت می‌باشد. فصل مشترک این دو رانت در همه نظام‌ها این است که فرد یا گروهی بدون توجه به قانون و با کمترین تلاش با استفاده از مناسباتی خاص توانسته است به یکی از ابزارهای سلطه بر دیگران ، قدرت یا ...

تعداد صفحه: ۱۷ دسته بندی: مدیریت

مقدمه دلیل اینکه فقط معدودی از سازمانها دست به تدوین راهبردهای منابع انسانی زده اند ، چیست ؟ چرا شرکتهایی که در تدوین راهبردهای خود در سطوح بنگاه ، واحد کسب و کار و وظیفه سرمشق و پیشتاز بوده اند ، در تدوین راهبردهای مدیریت بر کارکنان خود اینگونه کند عمل می کنند ؟‌ این گونه نیست که منایع انسانی به خاطر بیش از حد غیر راهبردی بودن سزاوار داشتن هیچ راهبردی نباشد بلکه بر عکس ، تمام ...

تعداد صفحه: ۲۳ دسته بندی: مدیریت

تاریخچه کنترل کیفیت QC مرغوبیت و کیفیت کالا و خدمات نشان دهنده درجه شکوفایی و میزان بلوغ صنعتی می باشد و بدون شکوفایی و افزایش بلوغ و فهم و دانش صنعتی در نیروی انسانی و تکنولوژی و .... انتظار افزایش کیفیت و مرغوبیت کاری بیهوده می باشد و نمی توان با متولی خواندن یک نفر یا یک گروه، کیفیت را افزایش داد.در واقع کیفیت معیاریست که نشان می دهد تا چه اندازه کالا یا خدمتی با نیازها، ...

تعداد صفحه: ۱۲ دسته بندی: مدیریت

چکیده نیروی انسانی با کیفیت و دانش مدار مهمترین مزیت رقابتی سازمان و کمیاب ترین منبع در اقتصاد دانش محور امروز است. ارائه محصولات و خدمات متفاوت و متمایز با کیفیت، کاهش هزینه ها، خلاقیت و نوآوری وافزایش رقابت پذیری از مزایای وجود منابع انسانی کیفی و دانش مدار است. لذا سازمانهای پیشرو با درک این حقیقت، تلاش وصف ناپذیری جهت به کارگیری بهینه از این منبع کلیدی در حوزه های گوناگون از ...

تعداد صفحه: ۱۸ دسته بندی: مدیریت

1. شرحی بر مدیریت منابع سازمان (بنگاه) ERP 1.1. تاریخچه راه‌حل ERP با وجود برخورداری از ساختار سیستمی و توانمندی در یکپارچه سازی فرایندهای سازمان , یک سیستم جامع صرف نمی‌باشد بلکه عملی ساختن مفاهیم نوین مدیریت , کنترل دقیق عرضه و تقاضا و بهره‌گیری از فاکتورهای موفقیت در بازار را نیز محقق می‌سازد. از این رو به منظور آشنایی با تاریخچه ERP , اشاره به سرگذشت صنعت و تلاشهای جوامع در ...

تعداد صفحه: ۴۷ دسته بندی: مدیریت

پیشینه مدیریت کیفیت: ‎Total Quality Management (T.Q.M) استانداردهای کیفیت را برای نخستین بار دولت انگلستان، پس از جنگ جهانی اول، به صورت مدون ایجاد کرد. در آن زمانم، مؤسسه هواپیماسازی پادشاهی انگلیس به منظور بالا بردن ضریب اطمینان هواپیماهای ساخت خود به تهیه راهکارهای روشمند دست زد. سازمان بین‎المللی استاندارد پس از جنگ جهانی دوم در سال 1946 تأسیس شد و در سال 1987 استانداردهای ...

تعداد صفحه: ۲۶ دسته بندی: مدیریت

چکیده اگر یک نفر بخواهد «کلاس جهانی» در تولید را در قالب ترکیب بهینه ای از ویژگیها تعریف کند، توضیح آن مشکل خواهد بود این به علت وجود راه حل های فراوان برای چالش های استراتژیکی که تولید کنندگان با آن روبرو هستند و همچنین وجود رویکرد و تکنولوژی های جدیدی است که هر روزه معرفی می شوند. البته بسیاری از «بهترین روشها» وجود دارد که ناظران آن را به کلاس جهانی منتسب می کنند؛ ولی در خیلی ...

تعداد صفحه: ۸ دسته بندی: اقتصاد

چکیده : در متون بازاریابی موضوع همیشگی و مورد بحث این است که شرکت ها نه تنها باید به نیازها و خواسته های مشتریان خود ، بلکه به خواسته ها و نیازهای مشتریان مشتریانشان نیز توجه کنند و از این موضوع به عنوان مفهومی از بازاریابی یاد شده است که هدف آن ایجاد و احیای مجدد مفهوم بازاریابی در ورای سطوح سنتی یعنی ، تولید کنندگان ، عرضه کنندگان ، عمده فروشان ، خرده فروشان ، مشتریان و مصرف ...

تعداد صفحه: ۲۲ دسته بندی: اقتصاد

چکیده آنچه امروزه در رابطه با مؤسسات تجاری ، انتفاعی و حتی غیرانتفاعی، بیش از هر چیز دیگری نمود پیدا کرده، توجه به هزینه‌های متعدد سازمان و یا به تعبیری دقیق‌تر، مدیریت هزینه است. زیرا در شرایط رقابتی امروز جهانی، سازمان‌های مختلف جهت حفظ بقا و توان رقابتی خود باید نسبت به مقایسه هزینه‌های‌شان با رقبای بالفعل و حتی بالقوه آگاهی داشته و فعالانه در میدان رقابت در بعد هزینه وارد ...

تعداد صفحه: ۸۳ دسته بندی: روانشناسی

مقدمه: در عصری که زندگی می‌کنیم مکانیسم لزوم یک شیوه رفتاری منسجم و واحد (نه صرفاً تئوریک) کارکنان در زمینه به کارگیری آن در محیط کار در جهت رضایت شغلی اشخاص و ارباب رجوع موردنیاز است. انسانی که در قرن حاضر به فعالیت مدیر می‌پردازد (با توجه به تنزل برخوردهای چهره به چهره) از یک طرف میزان ارتباطات حضوری را کاهش داده و از طرف دیگر با پیشرفت علم و تکنولوژی انتظار آن است که اگرچه ...

تعداد صفحه: ۱۴ دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی

هفته اول شهریور ماه که مصادف با شهادت شهیدان رجایی و با هنر است به نام هفته دولت نامگذاری شده است، در این هفته مجموعه دولت با نگاهی به ساز و کارهای خود به شناسایی راه های بهینه سازی رفتار سازمانی خود می پردازند و با تعیین مدیران و کارکنان نمونه و تقویت انگیزه ها برای کار بهتر براساس وجدان کاری بدنه عملکردی خود را تقویت می کنند.از سوی دیگر این هفته تجلیل از شهدایی است که در اوج ...

تعداد صفحه: ۱۹۱ دسته بندی: روانشناسی

-مقدمه: روان شناسی مصرف کننده، یکی از گرایشهای پرطرفدار روان شناسی در سالیان اخیر به شمار می اید که بیش از هر چیز در جست و جوی شناخت و تحلیل رفتارهای مرتبط با مصرف است. از مهم ترین زمینه های این علم، بررسی موضوع هایی چون: توقعات، سلیقه ها، و خواست های مصرف کننده (مشتریان) است. در عین حال، به کمک این علم می توان، از طریق بازنگری رفتار مصرف کننده عوامل زیربنایی مؤثر بر نگرش ها و ...

تعداد صفحه: ۷۹ دسته بندی: اقتصاد

بانکداری الکترونیکی ( E banking ) پیشگفتار : بحث بانکداری الکترونیکی چند سالی است که در فضای کنونی جامعه ایران از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار شده است .در سطح بین‌المللی امروز بانکداری الکترونیکی شامل تمامی خدمات پولی و مالی است که در محیط‌های رایانه‌ای در اختیار مردم قرار می‌گیرد. یعنی یک مشتری بانک می‌تواند خدمات پولی و بانکی‌اش را در هر نقطه جغرافیائی از بانک بگیرد. در واقع ...

تعداد صفحه: ۵۱ دسته بندی: مهندسی صنایع

بسته‌بندى پیشگفتار : بسته‌بندى‌هاى مختلف، داراى خصوصیات متفاوتى هستند. به همین دلیل بسته‌بندى را شاخه‌اى از علم اقتصاد و هنر مى‌دانند ، هماهنگى طرح بسته‌بندى با محتویات، نحوه نگهداری، نحوهٔ حمل‌ونقل امرى ضرورى است. بسته نه تنها باید فرآورده را محفوظ نگه دارد، بلکه مصرف‌کننده را نیز باید جلب کند و اطلاعات لازم را به او بدهد. و باید بتوان فرآورده را از داخل آن به راحتى خارج کرد و ...

تعداد صفحه: ۵۳ دسته بندی: اقتصاد

بانک کشاورزی بانک همه مردم ایران معرفی بانک بانک کشاورزی در بیست و یکم خرداد سال 1312 تاسیس شده است. این بانک هم اکنون با پشتوانه سالها تجربه خدمت رسانی به عنوان یک بانک پیشرو در زمینه ارائه خدمات بانکداری به مردم عزیز کشورمان در سراسر کشور فعال است. این بانک همواره به منظور استفاده از دانش، کسب تجربه و نوآوری در خدمات بانکی، از دستاوردهای علمی داخلی و مطالعه بانک های پیشرو در ...

تعداد صفحه: ۴ دسته بندی: نجوم

سیاره اورانوس اورانوس هفتمین سیاره در منظومه شمسی است. فقط نپتون و پلوتو فاصله بیشتری با خورشید دارند. اورانوس دورترین سیاره ایست که می توان با چشم غیر مسلح آن را رویت نمود. اورانوس هفتمین سیاره در منظومه شمسی است. فقط نپتون و پلوتو فاصله بیشتری با خورشید دارند. اورانوس دورترین سیاره ایست که می توان با چشم غیر مسلح آن را رویت نمود. میانگین فاصله این سیاره از خورشید ۲.۸۷۲.۴۶۰.۰۰۰ ...

تعداد صفحه: ۷ دسته بندی: حقوق و فقه

مروزه کمتر کسی را می توان یافت که تجربه مراجعه به شرکتهای بیمه برای خرید بیمه نامه و یا دریافت خسارت را نداشته باشد. با این وصف نارضایتی از شیوه محاسبه خسارت نیز تجربه دیگری است که در این مسیر توجه هر زیاندیده ای را به خود جلب می نماید. به دلیل عمومیت استفاده از اتومبیل اغلب چنین تجربه ای از طریق خسارات وارده به اتومبیلها بدست آمده است لیکن در مقایسه با رقم قابل توجه سرمایه فعال ...

تعداد صفحه: ۱۹ دسته بندی: فیزیک

مقدمه زحل دومین سیاره بزرگ منظومه شمسی است . زحل هم مانند مشتری به جای سنگهای سخت از گاز تشکیل شده است و با توجه به اندازه اش، تند می چرخد . فقط تقریباً 10ساعت و 15 دقیقه طول می کشد که این سیاره یک بار به دور محور خود بچرخد . یکی از نتایج چنین چرخش سریعی، فرورفتگی در قطبهای آن است؛ درست مانند قطبهای هر سیاره گازی دیگری که تند بچرخد. دومین نتیجه، وزش بادهای بسیار شدید در سطح آن ...

تعداد صفحه: ۲۱ دسته بندی: مهندسی الکترونیک

فیوز الکترونیک هماهنگی و حفاظت را ارتقاء می بخشد. بسیاری از مصارف برقی مستلزم کاربرهای قدرت صنعتی و تجاری هستند تا حفاظت در نقاط اصلی ورودی سرویس فراهم شود بنابراین سیستم توزیع تاسیسات از خطاهای سیستم توزیع کارخانه جدا می شود. این حفاظت نه تنها برای به حداقل رسیدن خرابی در سیستم توزیع تاسیسات و تجهیزات در زمان بروز خطاهای شدید در کارخانه بلکه برای تقویت استفاده می شود تا از بروز ...

تعداد صفحه: ۲۱۸ دسته بندی: مهندسی فناوری اطلاعات IT

مقدمه از زمان ماقبل تاریخ مردم سعی می کردند یک راه قابل اطمینان پیدا کنند که به آنها بگوید کجا هستند و حتی آنها را به جاییکه می روند راهنمایی کرده و سپس به خانه بازگرداند. مردمان غار نشین وقتی که برای تهیه غذا به شکار می رفتند احتمالا از سنگها و شاخه های کوچک برای علامت گذاری مسیر خود استفاده می کردند . ملوانان نیز ابتدا سواحل را به دقت دنبال می کردند تا از گم شدنشان جلوگیری ...

تعداد صفحه: ۴۰ دسته بندی: مهندسی فناوری اطلاعات IT

شرکت حمل و نقل توکا در سال 1388 موفق به پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت و محیط زیست بصورت یکپارچه مطابق استاندارد ISO9001:2008 وISO14001:2004 و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی مطابق استاندارد OHSAS18001:2007 و دریافت گواهی نامهIMS از شرکت TUV InterCert آلمان گردید.» با توجه به یکپارچگی سیستم های مدیریتی در این شرکت گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت یکپارچه IMS از سوی شرکت TUV ...

تعداد صفحه: ۶۴ دسته بندی: مهندسی الکترونیک

چکیده : در قرن ۲۱ حرکت به سوی ارتباطات پرسرعت بسیار حائز اهمیت است و سعی همه کشورها دست یافتن به ارتباطاتی پرسرعت در تمام زمینه های اطلاعات و ارتباطات (ICT) است. به همین دلیل است که صحبت از Next Generation Network)NGN به میان آمده است. نحوه ارتباط افراد با یکدیگر در سال های اخیر به واسطه حضور اینترنت تغییر کرده و مردم خواهان ارتباط سریع و بی وقفه (Real Time) می باشند. با حضور ...

تعداد صفحه: ۴ دسته بندی: زندگینامه مشاهیر و بزرگان

نیکولاس کوپرنیک در نوزدهم سال 1473 در شهر تورن واقع در لهستان متولد شد و چون پدرش را از دست داده بود تربیت و پرورش او به دست عمویش انجام گرفت. عمویش که یکی از کشیشان بزرگ بود او را برای تحصیل به دانشگاه «کراکووی» فرستاد. کوپرنیک در بیست و سه سالگی برای تحصیل در رشته طب به دانشگاه «پادو» وارد شد و ضمناً در دانشگاه بولونی تحصیل نجوم می کرد. طولی نکشید که در اثر بروز استعداد خویش ...

تعداد صفحه: ۱۸ دسته بندی: مهندسی فناوری اطلاعات IT

­چکیده : مقدمه امروزه شبکه های مخابراتی و ارتباط از راه دوری که اینترنت و صوت پاکتی استفاده می کنند ، طرفداران زیادی پیدا کرده است ، این روش انتقال صوت که به کمک پروتکل ها اینترنتی انجام می گیرد بسیار کم هزینه تر از روش های قدیمی و سویچ مداری سابق هستند . همین امر باعث شده است تا طراحان شبکه های مخابراتی نسل نوینی از شبکه تلفنی را پیشنهاد کنند که کاملا” مبتنی بر استفاده از ...

تعداد صفحه: ۷ دسته بندی: مخابرات

دنیای مخابرات، امروزه با سرعت چشمگیری در حال دگرگونی و گسترش است. کشور ما نیز به عنوان بخش کوچکی از دهکده جهانی، باید با این تغییرات سریع، هماهنگی و همراهی کند و طبعاً این مساله هزینه های اجتناب ناپذیری را برای ما ایجاد میکند. آنچه که برای برنامه ریزان مخابرات کشور در بلندمدت اهمیت ویژه مییابد در نظر گرفتن قابلیتهای لازم برای توسعه شبکه مخابرات کشور و آسانی تطبیق آن برای ارائه ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: مدیریت

این مقاله به برنامه ریزی استراتژیک به عنوان یک عامل حیاتی موفقیت در هنگام اجرای مدیریت کیفیت جامع می نگرد. بسیاری از سازمانها تلاش می کنند تا مدیریت کیفیت جامع را اجرا کنند، اما درجه موفقیتشان ضعیف است و یکپارچگی آن با اعمال استاندارد سازمان به ندرت اتفاق می افتد. ازطریق ارتباط دادن مدیریت کیفیت جامع با برنامه ریزی استراتژیک هم افزایی حاصله می تواند احتمال اجرای موفقیت آمیز ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: مدیریت

این مقاله به برنامه ریزی استراتژیک به عنوان یک عامل حیاتی موفقیت در هنگام اجرای مدیریت کیفیت جامع می نگرد. بسیاری از سازمانها تلاش می کنند تا مدیریت کیفیت جامع را اجرا کنند، اما درجه موفقیتشان ضعیف است و یکپارچگی آن با اعمال استاندارد سازمان به ندرت اتفاق می افتد. ازطریق ارتباط دادن مدیریت کیفیت جامع با برنامه ریزی استراتژیک هم افزایی حاصله می تواند احتمال اجرای موفقیت آمیز ...

تعداد صفحه: ۲۱ دسته بندی: مدیریت

تجارت الکترونیکی[1] یعنی خرید و فروش از طریق رسانه‌های دیجیتالی اما کسب و کار الکترونیکی[2] دربرگیرنده تجارت الکترونیکی بوده و شامل نرم افزارهای کاربردی front and back office است. کسب و کار الکترونیکی موتوری را برای کسب و کار مدرن فراهم می‌کند. کسب و کار الکترونیکی تنها مربوط به مبادلات تجارت الکترونیکی نیست بلکه تعریف مجدد مدل‌های کسب و کار با کمک تکنولوژی برای ماکزیمم کردن ...

تعداد صفحه: ۲۱ دسته بندی: مدیریت

تجارت الکترونیکی[1] یعنی خرید و فروش از طریق رسانه‌های دیجیتالی اما کسب و کار الکترونیکی[2] دربرگیرنده تجارت الکترونیکی بوده و شامل نرم افزارهای کاربردی front and back office است. کسب و کار الکترونیکی موتوری را برای کسب و کار مدرن فراهم می‌کند. کسب و کار الکترونیکی تنها مربوط به مبادلات تجارت الکترونیکی نیست بلکه تعریف مجدد مدل‌های کسب و کار با کمک تکنولوژی برای ماکزیمم کردن ...

تعداد صفحه: ۱۱ دسته بندی: اقتصاد

در زمینه: بازاریابی- استراتژی بازاریابی- مشتری‌ مداری- مدیریت استراتژیک آگاهی از دیدگاه‌ها، نظرات و ایده‌های بزرگان و زبدگان بازاریابی دنیا برای علاقمندان این رشته بسیار مفید و آموزنده است و کتاب، مسیر زندگی حرفه‌ای و علمی آنان، چالش‌ها، هشدارها و توصیه‌های آنان را در مورد آینده بازاریابی بازگو می‌کند. این کتاب پرفروش و جدید، حاصل گفتگویی طراحی‌شده و جالب با نظریه‌پردازان برتر ...

تعداد صفحه: ۱۹ دسته بندی: مدیریت

چکیده با درنظر گفتن نقش بسیار مهمی که سیستمهای مدیریت دانش در محیط کسب و کار امروزی ایفا می کند، این اهمیت زمانی بیشترجلوه گر می شودکه در زمینه مشتری مداری صورت گیرد. مدیریت ارتباط با مشتری بنیادواساس بیشتر سازمانهای امروزی است که با هدف ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان و درک ترجیحات وسلایق آنها جهت دستیبابی به سودآوری برای سازمان ظهور پیدا کرده است. بنابراین می توان گفت که مدیریت ...

تعداد صفحه: ۵۰ دسته بندی: مخابرات

فصل اول 1- معرفی مرکز تحقیقات مخابرات ایران: مرکز تحقیقات مخابرات ایران به عنوان قدیمی ترین مرکز پژوهش در حوزه­ی فناوری اطلاعات (ICT) ، با بیش از 37 سال سابقه تجربه علمی در امر تحقیق و مشاور ما در وزارت متبوع، اصلی ترین پایگاه تحقیقات در زمینه­ی ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور است. این مجموعه هم اینک با برخورداری از کادری تخصصی و مجرب در حوزه های مختلف (ICT) و دیگر امکانات ...

تعداد صفحه: ۸۱ دسته بندی: روانشناسی

اهداف یادگیری: بعد از مطالعه این فصل شما باید به مطالب زیر پی ببرید: معنی فرهنگ و ویژگی مهم آن. ماهیت ارزش های فرهنگی به طور کلی مانند ارزش های اصلی، که توسط مشتریان آمریکایی حفظ می شوند. تأثیری که آن ارزش های فرهنگی بر رفتار مشتری می گذارد. وبعلت تغییرات فرهنگی، بازاریابان باید این تغییرات را کنترل کنند و از این تغییرات سود ببرند. اهمیت دانش فرهنگی بر رفتار مشتری در توسعه ...

تعداد صفحه: ۵ دسته بندی: علوم دامی - دامپروری - دام و طیور

هر موجود زنده‌ای چه نباتی و چه حیوانی جهت زنده ماندن به انرژی نیازمند است. موجودات زنده انرژی لازم برای ادامه زندگی را یا از طریق فتوسنتز به‌دست می‌آورند و یا از طریق تغذیهٔ مواد موجود در محیط پیرامون کسب می‌کنند. بشر اولیه هم از ریشه و میوهٔ گیاهان و هم از شکار بعضی از حیوانات آبزی، که به‌وسیلهٔ دست شکار می‌کرد، تغذیه می‌کرده‌است، اهلی کردن حیوانات توسط بشر یکی از اقدام‌های ...

تعداد صفحه: ۲۱ دسته بندی: مدیریت

نیروی انسانی یا عامل انسانی، بی تردید شریف‌ترین، مهم‌ترین وارزشمند‌ترین عامل، بین عوامل و منابع مختلف تولید است. عامل انسانی در سازمان، تمامی افراد و کارکنان شاغل در سازمان اعم از مدیران، متخصصین، کارشناسان، کارمندان و کارگران را در رده‌های مختلف شغلی دربرمی گیرد. در این مقاله، برای ایجاد شناخت و درک درست و مناسب از منابع انسانی سازمان، مطالبی بیان می‌شود سپس رضایت شغلی، ...

تعداد صفحه: ۳۹ دسته بندی: مدیریت

مقدمه ماهیت تحول تکنولوژی اطلاعات و بخصوص وب گسترده جهانی (اینترنت) فرصتی جهت ایجاد ارتباط بهتر با مشتریان نسبت به آنچه در گذشته (در دنیای بدون اینترنت) امکانپذیر بود، فراهم آورده است. با ترکیب قابلیتها جهت پاسخگویی مستقیم به درخواستهای مشتری و جذب مشتری با ارتباطات متقابل زیاد و ایجاد امکانات نرم افزاری، شرکتها امروزه توانایی بیشتری جهت ایجاد، گسترش و حفظ ارتباطات بلندمدت با ...

تعداد صفحه: ۹ دسته بندی: اقتصاد

حقوق مشتریان الف ) ضوابط دوره ضمانت : ماده 1 عرضه کننده خودرو می بایستی کتابچه راهنمایی مشتریان (شامل : نحوه استفاده از خودرو و بازاردیدهای دوره ای، قانون و آئین نامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو)، اوراق ضمانت نامه به زبان فارسی و دستورالعمل ضمانت، مشخصات خودرو، پرسشنامه ارزیابی رضایت مشتریان و نظر سنجی، نام و آدرس نمایندگیهای مجاز در سراسر کشور و ... را در زمان تحویل خودرو ...

تعداد صفحه: ۸ دسته بندی: مدیریت

مشتریان و رفتار : هدف از بازاریابی رفع و برآورده کردن خواسته ها و نیازهای هدف مشتریان است. زمینه مطالعه رفتار مشتری نشان می دهد چگونه افراد، گروهها و سازمان ها کالاها، خدمات، ایده ها یا تجربه ها را برای رفع نیازها و مطالبه های خود انتخاب می کنند، خرید، مصرف می کنند یا دور می اندازند. درک رفتار مشتری و شناختن مشتریان اصلاً ساده نیست. مشتریان ممکن است یک چیزی بگویند ولی کار دیگری ...

تعداد صفحه: ۱۳ دسته بندی: مدیریت

سرویس مشتری دو برآورد مهم سرویس مشتری زمانهای فرآوری توزیع و عملکرد تاریخ پرداخت است.رابطه ی میان درجه ی همزمانی و این برآوردهای مشتری بسیار مهم است.در کل، هر چه درجه ی همزمانی بیشتر باشد، سطح صورت دارایی کار در پروسه کمتر خواهد بود.این مستقیماً به زمان فرآوری توزیع کوتاهتر و عملکرد بالاتر تاریخ پرداخت منجر می گردد.زمان فرآوری تولید برای هر سفارش (با فرض این که سفارش هیچ اولویت ...

تعداد صفحه: ۲۴ دسته بندی: مدیریت

بررسی رضایتمندی مشتری درصنعت بیمه کشور مقدمه پژوهشگران تعاریف گوناگونی درخصوص سرمایه‌های دانسته‌ای ارائه داده‌اندلیکن تعریفی که دراین پژوهش مورداستفاده قرارگرفته براساس نظرمرواشمیت درسال 2001است که گفته:سرمایه‌های دانسته‌ای مجموعه‌ای ازدارائیهای دانشی است که تاثیربسزایی درموقعیت رقابتی سازمان ایفا می‌کند هرچندبخش‌هایی ازسرمایه‌های دانسته‌ای مثلاً نیروی فکری انسان از پیدایش بشر ...

تعداد صفحه: ۶ دسته بندی: مدیریت

مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM ) که گاهی اوقات از آن به عنوان مدیریت مشتریان، مدیریت ارزش مشتریان، مشتری محوری و یا مدیریت مشتری محور نام برده می‏شود، برای مدت زمان طولانی اصطلاح متداول جهت بیان تمایل شرکتها در برقراری ارتباط یک به یک مداوم و همیشگی با تمام مشتریان بوده است. بنابراین مدیریت مؤثر و کارآمد رابطه با مشتری و خلق و ارائه ارزش به او از مهمترین مباحث مورد علاقه و توجه ...

تعداد صفحه: ۹ دسته بندی: زمین شناسی

نگاه کلی معمولا هرمز چهارمین شی درخشان آسمان می‌باشد (بعد از خورشید، ماه و ناهید) اگرچه گهگاه بهرام درخشان‌تر به‌نظر می‌آید. جرم مشتری ۲٫۵ بار از مجموع جرم سیارات سامانه خورشیدی بیش‌تر است. جرم مشتری ۳۱۸ بار بیش‌تر از جرم زمین است. قطر آن ۱۱ برابر قطر زمین است. مشتری می‌تواند ۱۳۰۰ زمین را درخود جای دهد. میانگین فاصله آن از خورشید در حدود ۷۷۸ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلومتر می‌باشد ...

تعداد صفحه: ۳ دسته بندی: مهندسی الکترونیک

امروزه ماشین های الکتریکی نقش اساسی در صنعت ایفا می کنند و بنابراین به عنوان یکی از دروس مهم مهندسی برق در دانشگاه های دنیا مطرح می باشند. متاسفانه بیشتر دانشجویان مهندسی برق به دلیل استفاده از فقط یک مرجع برای این درس و دید تک بعدی به ماشین های الکتریکی که همان دید مداری محض(KVL وKCL) است؛ همواره دارای ضعف اساسی در این درس می باشند.اولین ماشین های الکتریکی دوار که یک دانشجوی ...

تعداد صفحه: ۱۱ دسته بندی: مدیریت

ضرورت بهره‌گیری گسترده از فناوری اطلاعات، سازمانها را ملزم می سازد تا برای آگاهی از نیاز های مشتریان و بهبود کیفیت خدمات و تولیدات خود به دانش فنی، مهارتها و تخصص‌های لازم مجهز شوند. ضرورت بهره‌گیری گسترده از فناوری اطلاعات، سازمانها را ملزم می سازد تا برای آگاهی از نیازهای مشتریان و بهبود کیفیت خدمات و تولیدات خود به دانش فنی، مهارتها و تخصص‌های لازم مجهز شوند. از همین رو در ...

تعداد صفحه: ۴۸ دسته بندی: علوم دامی - دامپروری - دام و طیور

کلیات ایجاد طرحی که عبارت است از یک واحد دامداری 200 راسی که از نژاد شیری هلشتاین می باشد . برای ایجاد طرح احتیاج به ساختمان و تاسیسات نگهداری و پرورش گاوهای شیری و مذکور و نتایج حاصله با مشخصاتی که ذکر خواهد شد. مجری طرح طرح پیشنهادی بوسیله یکی از دانشجویان رشته دامپروری به مورد اجرا گذاشته می شود . وی با استفاده از اطلاعات و کمک تجارب بزرگان در زمینه طرح قادر خواهد بود مدیریت ...

تعداد صفحه: ۶ دسته بندی: مدیریت

چکیده این مقاله به نگرش و فنون برخورد با مشتری می‌پردازد و نکات سودمندی برای کسب و کارهای کوچک ارائه می‌کند. منبع : روزنامه همشهری،‌ پنجشنبه 3 شهریور 1384، سال سیزدهم، شماره 3783 ، صفحه 10. توضیح : این مقاله با عنوان «چگونه فروشنده موفقی شویم؟» در منبع مذکور منتشر شده است. کلیدواژه : مشتری؛ ارتباط با مشتری؛ جلب مشتری مقدمه کسب و کارهای کوچک معمولاً با مشکلات زیادی روبه رو ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: مهندسی فناوری اطلاعات IT

مدیریت ارتباطات مشتری ( CRM ) Customer Relationship Management مرحله طراحی مجدد فرآیندهای سازمان بر مبنای اهداف CRM بهترین نتیجه را برای سازمان در پی خواهد داشت. سیستم های CRM فعلاً دارای 5 موتور اصلی و استاندارد به شرح زیر است که به احتمال زیاد در آینده تغییر کرده و موتورهای دیگری به آنها اضافه خواهد شد: تمرکز اطلاعات مشتری در یک نقطه: چرا که در شرائط حاضر در اکثر سازمانها که ...

تعداد صفحه: ۲۱ دسته بندی: مدیریت

چکیده: اولین باری که نظریه پرفسور نوریاکی کانو و همکارانش در دانشگاه توکیوریکای ژاپن مطرح گردید، نظر بسیاری از متخصصان کیفیت را به خود جلب نمود. نظریه کانو درباره طبقه بندی عوامل کیفی یک محصول و روش او در ترتیب نمودن (sort) این عوامل، که برآمده از اطلاعات جمع آوری شده از مشتریان است. فهمی عمیقی از الزامات مشتری را تبیین می نماید. این متد چنان ساده و کارا بود، که بسیاری از مجموعه ...

تعداد صفحه: ۴۸ دسته بندی: هنر

شیوه های بازاریابی برای فیلم «مارمولک» معجزه تبلیغات حداقل! تبلیغات برای فیلم های سینمایی در ایران هنوز از الگوهای چند دهه پیش پیروی می کند. پاییز گذشته، وقتی برای نخستین نمایش جنان “ارباب حلقه ها 3 : بازگشت پادشگاه ” در نیوزلند،‌ هواپیمایی منقش به تصایر این فیلم به عنوان یک حربه تبلیغاتی نو به پرواز درآمد، چیزی جز افسوس برای طولانی تر شدن فاصله میان ایده های تبلیغاتی سینمای روز ...

ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت