دانلود تحقیق و مقاله دانش آموزی و دانشجویی در مورد حقوق مشتریان

براساس جستجوی مقاله و تحقیق دانشجویی در مورد حقوق مشتریان تعداد 100 مورد در سایت یافت گردید که می توانید پس از مطالعه عناوین این تحقیقات و مقالات دانش آموزی و دانشجویی برای دانلود تحقیق در مورد حقوق مشتریان و یا دانلود مقاله درباره حقوق مشتریان اقدام نمائید:

تعداد صفحه: ۹ دسته بندی: اقتصاد

حقوق مشتریان الف ) ضوابط دوره ضمانت : ماده 1 عرضه کننده خودرو می بایستی کتابچه راهنمایی مشتریان (شامل : نحوه استفاده از خودرو و بازاردیدهای دوره ای، قانون و آئین نامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو)، اوراق ضمانت نامه به زبان فارسی و دستورالعمل ضمانت، مشخصات خودرو، پرسشنامه ارزیابی رضایت مشتریان و نظر سنجی، نام و آدرس نمایندگیهای مجاز در سراسر کشور و ... را در زمان تحویل خودرو ...

تعداد صفحه: ۱۰ دسته بندی: حقوق و فقه

حقوق تجارت حقوق تجارت شعبه‌ای از حقوق خصوصی است، که اعمال تجاری و تجار را تعریف نموده، اصول و قوانین حاکم بر روابط معاملاتی بازرگانان و اعمال تجاری را تنظیم می‌نماید. در حقوق تجارت ایران مجموعۀ قواعدی وجود دارد که به طریق مخصوص به تجار، بنگاه‌های تجارتی و قراردادهای تجاری احاطه داشته مقررات راجع به دلائل و صلاحیت دادگاه‌ها و غیره را اعمال می‌نماید. روابط تجارتی عبارت است از ...

تعداد صفحه: ۲۴ دسته بندی: حقوق و فقه

برای نخستین بار در حقوق موضوعه دول اروپای غربی مورد شناسایی قرار گرفته و از آنجا به تدریج پا به عرصه حقوقی و اقتصادی دیگر ممالک نهاده است حق سرقفلی تاجر از جمله مالکیت غیر مادی است که زمان زیادی از پیدایش آن نمی گذرد و در اصل این پدیده در قرن حاضر در زندگی اقتصادی مردم بروز کرده و قانونگذاران را ناچار به وضع مقررات لازم در این مورد نموده است.اغلب کشورها مقررات سرقفلی را که از ...

تعداد صفحه: ۸۲ دسته بندی: حقوق و فقه

تعریف حقوق تجارت یا حقوق بازرگانی: مجموعه قواعدی است که امور مربوط به تجار و شرکتهای تجاری و روابط و معاملات تجاری را تعریف و تنظیم می‌نماید و دولت ضامن اجرای آن است به عبارت دیگر آن قسمت از حقوقی که بر روابط و امور تجارتی حاکم است، حقوق تجارت نامیده می‌شود. حقوق تجارت شاخه‌ای از حقوق خصوصی است که بر گرفته از ملی و داخلی می‌باشد. از لحاظ اقتصاد، تجارت منحصراً به عملیاتی که برای ...

تعداد صفحه: ۶۲ دسته بندی: حسابداری

نام شرکت : شرکت سهامی خاص متالورژی پودر مشهد موضوع فعالیت : تولید قطعات فلزی بر مبنای پودرفلزات و فعالیت در کلیه زمینه های صنعنی و همچنین واردات وصادرات و ارائه خدمات وابسته به این امر. شرکت می تواند به فعالیتهایی که به طور مستقیم و یا غیر مستقیم به موضوع آن مربوط باشدمبادرت کند . مدت شرکت : از تاریخ ثبت به مدت نامحدود مرکز شرکت : مشهد _ بلوار ملک آباد _ بزرگمهر _ بزرگمهر 16 _ ...

تعداد صفحه: ۲۹ دسته بندی: اقتصاد

قسمت اول حفظ یا ذخیره ، مالکیت در تجارت بین الملل بایعی که در تجارت بین الملل مایل است کالا را به طور نسیه و غیر نقدی به مشتریانش تحویل دهد ، مرتباً با این سوال روبروست که بهترین شیوه تضمین طلبش در رابطه با ثمن معامله چیست ؟ غیر از شکلهای معمولی تضمین و وثیقه که در ارتباط با شکلهای متعارف پرداخت و تامین اعتبار در تجارت بین المللی است ، شرط حفظ مالکیت معمول ترین شیوه ای است که ...

تعداد صفحه: ۲۰ دسته بندی: حقوق و فقه

(تحولات بین المللی اخیر در زمینه حقوق ثبت اختراع ) حقوق مدیریت ثبت اختراع به عنوان یکی از شاخه های اصلی حقوق مالکیت معنوی (مالکیت فکری ) از موضوعات اساسی کنوانسیون پاریس در حمایت از مالکیت صنعتی است 0 بخش اول این مقاله در فصلنامه شماره 12 دیدگاههای حقوقی از نظر گرامیتان گذشت 0 مقاله حاضر نیز بر مبنای گزارشی تهیه شده که در کنفرانس جولای 1996 کشورهای آسیا و اقیانوسیه توسط آقای ...

تعداد صفحه: ۴۵ دسته بندی: مخابرات

ماده 1 تاسیس شرکت سهامی خاص فیمابین متعهدین سهام های صادره یا سهام هائی که قرار است صادر شود تشکیل یافته و تحت قانون تجارت جمهوری اسلامی ایران به نحوی که در سال 1347 ( برابر با 1969 میلادی) اصلاح شده و مفاد شرایط و مواد این اساسنامه فعالیت خواهد نمود. ماده 2 نام شرکت نام شرکت، شرکت خدمات ارتباطی ایران سل خواهد بود ( و از این پس شرکت نامیده خواهد شد). ماده 3 دفتر مرکزی و شعبات ...

تعداد صفحه: ۲۵ دسته بندی: مدیریت

مقدمه : مدیریت و رهبری از ارکان هر سازمان و جامعه است . نیاز به مدیریت و رهبری در همه زمینه‌های فعالیت اجتماعی امری محسوب و حیاتی است و شاید بتوان گفت که یکی از مهمترین فعالیتها در زندگی اجتماعی بشر امروز ، مدیریت است . در عصر حاضر به کمک این فعالیت است که مأموریتها و اهداف سازمان تحقق می‌یابند ، از منابع و امکانات موجود بهره‌برداری می‌شود و توانایی و استعداد انسانها از قوه به ...

تعداد صفحه: ۱۰ دسته بندی: مدیریت

یکی از مهمترین آثار و تبعات رشد و توسعه فناوریهای ارتباطی و اطلاعاتی(ICTs) در عصر حاضر ظهور پدیده تجارت الکترونیک(E-Commerce) بوده است. تجارت الکترونیک که همگام و همپای توسعه اینترنت قوت و بسط بیشتری یافت زمینه لازم را در جهت رشد و توسعه اقتصادی فراهم می کند و راندمان کمی و کیفی مبادلات تجاری را افزایش می دهد. افزایش و گسترش عرصه های رقابتی را در مراودات تجاری باعث می شود و موجب ...

تعداد صفحه: ۱۸ دسته بندی: حسابداری

امروزه قیمت و کیفیت از مهمترین مزیت‏ های رقابتی در صنایع به شمار می‏آیند. از این رو بررسی رابطه بین این دو مزیت رقابتی در سال‏های اخیر به ویژه در صنایع پیشرو و کشورهای صنعتی بسیار مورد بحث بوده است. این که بدی کیفیت چه تاثیری بر قیمت محصولات و متعاقباً درآمد شرکت خواهد داشت و نیز برای رسیدن به کیفیت مطلوب باید چقدرهزینه کنیم، بحث هزینه‏یابی کیفیت را جایگاهی ویژه بخشیده است. ...

تعداد صفحه: ۱۳ دسته بندی: مدیریت

مقدمه امروزه درحال گذر از جامعه صنعتی و ورود به جامعه اطلاعاتی هستیم. بشر امروز، هزاره سوم را درحالی آغاز کرد که پیشرفتهای اعجاب آور علمی و فنی وی را احاطه کرده است. فناوری اطلاعات بنیانهای جامعه صنعتی را سست کرده تا ستونهای جامعه اطلاعاتی را برپا کند. همانگونه که گذر از عصر کشاورزی و ورود به عصر صنعت، چالشها و مشکلاتی را برای بشر به وجود آورد گام نهادن به عصر اطلاعات نیز برای ...

تعداد صفحه: ۴۰ دسته بندی: اقتصاد

جهانی شدن ،مدیریت و تجارت الکترونیک جهانی شدن پدیده‌ای است که بروز آن در عصر حاضر موجب تغییر و تحولات بسیاری در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در عرصه بین‌المللی شده و کشورهای بسیاری را به چالش کشانده‌است. یکی از مهمترین پیامدهای جهانی شدن، افزایش رقابت درسطح بین المللی اقتصاد است. زیرا در این شرایط، همواره با کاهش هزینه های حمل ونقل، رشد حیرت انگیز فناوری ...

تعداد صفحه: ۱۳ دسته بندی: حسابداری

تعریف و خلاصه ای از سرمایه گذاری مشترک Joint Venture از دایره المعارف آزاد WiKi Pedia (وی کی پی دی آ) سرمایه گذاری مشترک با علامت اختصاری VJ نشان داده می شود عبارت است از: موجودیت جدیدی که بین دو یا چند شریک شکل می گیرد تا در کنار هم فعالیت اقتصادی را تقبل نماید و شرکا توافق می کنند که این موجودیت جدید با رعایت سهام مشخص توسط طرفین ایجاد شود و سپس در درآمد، هزینه ها و اداره شرکت ...

تعداد صفحه: ۸۱ دسته بندی: روانشناسی

اهداف یادگیری: بعد از مطالعه این فصل شما باید به مطالب زیر پی ببرید: معنی فرهنگ و ویژگی مهم آن. ماهیت ارزش های فرهنگی به طور کلی مانند ارزش های اصلی، که توسط مشتریان آمریکایی حفظ می شوند. تأثیری که آن ارزش های فرهنگی بر رفتار مشتری می گذارد. وبعلت تغییرات فرهنگی، بازاریابان باید این تغییرات را کنترل کنند و از این تغییرات سود ببرند. اهمیت دانش فرهنگی بر رفتار مشتری در توسعه ...

تعداد صفحه: ۲۰ دسته بندی: مهندسی کامپیوتر

پنتیوم ، نسل پنجم پردازنده های شرکت اینتل دارد به آرامی به پایان خود نزدیک می شود. پنتیوم که در سال 1993 پس از پردازنده های 486 به بازار معرفی شد در ابتدا قرار بود 586 نام بگیرد ولی به دلیل اینکه از نظر حقوقی ثبت اعداد به عنوان نام تجاری ممکن نیست و اینتل نمیخواست رقبا بتوانند نام گذاری مشابهی برای محصولات خود داشته باشند نام آن را به پنتیوم تغییر داد. ( که این کار موجب شد رقیب ...

تعداد صفحه: ۷۵ دسته بندی: مهندسی فناوری اطلاعات IT

تقسیم‌بندی تجارت الکترونیک تجارت الکترونیک در واقع فرآیند خرید و فروش محصولات و خدمات بر روی شبکه اینترنت می‌باشد و می‌توان آن را به چند گروه: تجارت بین بنگاه و مصرف کننده یا مشتری (B2C)، تجارت بین بنگاه و بنگاه (B2B) و تجارت بین مصرف کننده و مصرف کننده (C2C) تقسیم نمود. که در این میان فعالیت‌های تجاری عمدتاً در چارچوب B2B و B2C متمرکز گردیده‌اند. هر چند در آینده فعالیت‌هایت ...

تعداد صفحه: ۴۷ دسته بندی: حقوق و فقه

چکیده با توجه به اهمیتی که امروزه حق سرقفلی در املاک تجاری پیدا کرده است دراین تحقیق و مورد بررسی قرارمی گیرد این تحقیق به چهار فصل تقسیم می شود که درآن عناوین ذیل بررسی می شود . در فصل اول تعریف سر قفلی وحق کسب وپیشه وتجارت وتفاوت این دوباهم مطرح شده است فصل دوم ماهیت حقوقی وفقهی حق سر قفلی را موردبررسی قرار داده و سیر تاریخی آن و آرای چند تن از فقها را درمورد سرقفلی بیان می ...

تعداد صفحه: ۷۲ دسته بندی: حسابداری

مقدمه: اقتصاد کنونی جهان اقتصاد پولی است . اغلب معاملات و مبادلات با پول صورت می پذیرد . پول در فعالیتهای اقتصادی نقش بسیار تعین کننده ای دارد .بدون استفاده از آن هزاران معامله گوناگون بازرگانی ، که هر روز شاهد انجام آنها هستیم ، غیر ممکن است. پاره ای از این معاملات که امکان پذیر هستند در صورت نبودن پول ، با دشواری و تاخیر فراوان صورت خواهد گرفت. بنابر این ، حذف پول و به دنبال ...

تعداد صفحه: ۴۴ دسته بندی: مدیریت

تاریخچه‌ی بازاریابی شبکه‌ای آنچه در این شماره از خبرنامه ارائه می گردد، قرار است تاریخچه‌ی مختصری از مدل کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای (Network Marketing) یا بازاریابی چند سطحی (Multi-Level Marketing ) را که بسیاری از دوستانی که در سمینارهایم شرکت می‌کنند و یا عضو خبرنامه‌هایم هستند از من درباره آن می‌پرسند ارائه دهد. امیدوارم که مورد توجه واستفاده شما نیز قرار گیرد. این حقیقتاً ...

تعداد صفحه: ۸۱ دسته بندی: حسابداری

مقدمه : نوعی سیستم باز است که دراین سیستم رویدادهای مالی به عنوان ورودی ها وارد سیستم شده وپردازش می‌شوند و پس از کنترل خروجی های آن درغالب گزارشهای مالی ارائه میگردند. پردازش درسیستم مالی یا حسابداری یعنی تشخیص،تجزیه تحلیل ، ثبت و طبقه بندی و تلخیص رویدادهای مالی است و بازخورد آن اثری است که بر استفاده کنندگان از صورتهای مالی می‌گذارد. و کنترل آنرا حسابرسی گویند. اجزای سیستم ...

تعداد صفحه: ۵۸ دسته بندی: حسابداری

فصل اول : مقدمه و تاریخچه 1-1- مقدمه : مدیریت تجهیز و تخصیص منابع در بازار پول را بانکداری می‌گویند.مجموعه‌ای از فعالیتها در عملیات بانکی، شامل سیاستگذاری و برنامه‌ریزی و سازماندهی و اجرا نظام بانکداری نام دارد. کهن‌ترین شکل بانکداری مربوط به دوران هخامنشیان و در میانرودان (بخشی از ایران آن زمان) است که در آنجا یهودیان عهده‌دار امور بانکداری بوده‌اند. مدارکی از این ناحیه به دست ...

تعداد صفحه: ۴۳ دسته بندی: حسابداری

مقدمه : بی گمان ارتباطات به عنوان مهم ترین وزیر بنایی ترین عامل در توسعه اجتماعی ، اقتصادی وفرهنگی جوامع ، جایگاهی ویژه و انکار ناپذیر درفعالیت های انسان درقرن ارتباطات واطلاعات دارد . این جایگاه ویژه از این حقیقت ناشی می گردد که امروزه هر نوع برنامه ریزی و تصمیم گیری بدون به کارگیری ارتباطات و اطلاعات وسازماندهی آنها بر مبنای فناوری جدید به معنی عقب ماندن و دورافتادن از جامعه ...

تعداد صفحه: ۷ دسته بندی: مدیریت

مقدمه: شایسه سالاری (meritocracy) از موضوعات مدیریت منابع انسانی است که در سطوح مختلف سازمان ها مطرح می شود. شایسته سالاری برروی انتخاب افراد برای انجام وظایف خاص تأثیر می گذارد. بر همین مبنا انتخاب افراد مذکور باید بر مبنای ویژگی های عینی نظیر هوش، دانش، تجربه مهارت، استعداد و توانایی و تلاش آنها انجام شود. شتعیسته سالاری در همه جوامع و یا سازمانها می تواند مطرح شود. به عنوان ...

تعداد صفحه: ۹ دسته بندی: اقتصاد

تجارت الکترونیکی برای تجارت الکترونیک تعاریف زیادی وجود دارد. بر خلاف مباحثی چون تحقیق در عملیات یا کنترل پروژه که دوران رشد و تغییر و تحول خود را طی کرده اند اینترنت و مباحث زاییده ی آن هنوز در حال تغییر هستند و بنا بر این تعاریف آنها نیز در این سیر تحولی در هر دوره از زمان دستخوش دگرگونی می شود. در بین تعاریف موجود از تجارت الکترونیک کاملترین آنها عبارت است از: خرید فروش و ...

تعداد صفحه: ۵ دسته بندی: اقتصاد

شاید بهترین راه برای رسیدن به مفهوم ارزش ( نیاز های مشتری در ایران) بررسی عملکرد ویا شبیه سازی (Benchmark ) شرکتهای موفق دنیا در زمینه بررسی و شناخت نیازمشتریان باشد در این رابطه تفکر شرکت تویوتا را در قبال مشتریان بررسی میکنیم (تفکر نهادینه شده در شرکت تویوتا) 1- تولید باید بی عیب و نقص باشد چرا به این نقطه رسیده اند مگر زیان تولید با عیب و نقص چیست و آیا نمی توانیم آنرا با ...

تعداد صفحه: ۱۴ دسته بندی: اقتصاد

پولشویی جرمی پنهان در سایه اشاره کی از پدیده های شومی که طی چند دهه اخیر در اقتصاد کشورها از یک سو و در سطح اقتصاد جهانی ازسوی دیگر ریشه دوانده است، پدیده سیاه پولشویی است. در جریان این آفت اقتصادی پولهایی که فاقد خاستگاه موجه و مشروع هستند در روندی که ظاهری از فعالیتهای قانونی دارند، قرار می‌گیرند و چهره واقعی شان پنهان می‌ماند. بسیاری از کارشناسان مالی و نظریه پردازان مسایل ...

تعداد صفحه: ۵ دسته بندی: زندگینامه مشاهیر و بزرگان

تصور این که یک پسر آهنگر فقیر که با صداهای کوبنده پتک بر سندان بزرگ شده بود صاحب شرکت هوندا موتور شود و بتواند یکی از ثروتمندان شرکت خودروسازی ژاپن تبدیل گردد کمی سخت به نظر می‌رسد، خصوصا این که او هیچ تحصیلات عالیه‌ای هم نداشت. سوئی چیرو هوندا، پسر آهنگر فقیری در روستای کوچک کومیو بود این روستا در ۲۷۰ کیلومتری جنوب غربی توکیو قرار داشت. پدرش در کنار کار آهنگری دوچرخه هم تعمیر ...

تعداد صفحه: ۲۵ دسته بندی: اقتصاد

بورس آشنایی با بورس اوراق بهادار بورس اوراق بهادار همان بازار اوراق‏ بهادار است که یک بازار رسمی، متشکل و دائمی می‏باشد که اوراق بهادار در آن خرید و فروش می‏شود. اوراق بهادار به سه دسته تقسیم می‏شود: الف) پول کشورها و اسناد خزانه که مشهورترین اوراق بهادار هستند و انسان هر روز با آنها سروکار دارد. خرید و فروش پول در ایران بیشتر در بانک ها (ارز دولتی) و صرافیها و خرید و فروشهای ...

تعداد صفحه: ۱۴ دسته بندی: مهندسی کامپیوتر

بالاخره پس از سالها تلاش گیتس و شریکش آلن به آرزوی خود یعنی تاسیس یک شرکت نرم افزاری نزدیک شدند. قبل از هر چیز آلن و گیتس به دنبال نامی برای شرکت تازه تاسیس خود بودند. از میان اسامی مختلفی که از ذهن آنها می گذشت، مایکروسافت از همه بهتر به نظر می رسید. در ابتدا نام این شرکت به صورت Micro-Soft نوشته می شد، اما بعدها خط فاصله موجود در نام این شرکت برداشته شد و به صورت Microsoft ...

تعداد صفحه: ۱۱ دسته بندی: اقتصاد

انواع بازار و مشتری‌ های آن بازار واژه‌ای است که امروزه در بسیاری مجالس از آن سخن به میان می‌آید, بدون آن که در نظر گرفته شود که در حقیقت بازار چیست و چه تاثیری در تصمیمات مهم اقتصادی و اجتماعی و غیره می‌گذارد, برای مثال بسیار شنیده می شود که بازار تلفن همراه رو به رشد است, بازار فلان اتومبیل کساد است و یا بازار بورس ارزش سهام شرکت یا کارخانه‌ای پایین آمده است, اما واقعیت ین است ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: اقتصاد

بورس اوراق بهادار همان بازار اوراق‏ بهادار است که یک بازار رسمی، متشکل و دائمی می‏باشد که اوراق بهادار در آن خرید و فروش می‏شود. اوراق بهادار به سه دسته تقسیم می‏شود: الف) پول کشورها و اسناد خزانه که مشهورترین اوراق بهادار هستند و انسان هر روز با آنها سروکار دارد. خرید و فروش پول در ایران بیشتر در بانکها (ارز دولتی) و صرافیها و خرید و فروشهای خیابانی (ارز آزاد) صورت می‏گیرد. از ...

تعداد صفحه: ۵ دسته بندی: اقتصاد

تجارت الکترونیکی در زمینه های مختلف و فعالیت های بازرگانی گونان از معادلات الکترونیکی میان خریداران خرد، بازرگانان و مشتریان، بنگاه های بازرگانی، مراکز اطلاع رسانی، مبادلات مشاوره ای، مجاورات جوامع و انجمن های مجازی گرفته تا مبادلات میان دولت ها و ملت ها گسترش یافته است. همه این موارد باعث شده تا این مبحث به عنوان مهمترین مساله و دانش روز مطرح شود و دغدغه بنیادین کشورهای توسعه ...

تعداد صفحه: ۷ دسته بندی: حسابداری

حسابداری مالی هدف از حسابداری است که به ارائه اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم گیری های اقتصادی صدا.هدف اصلی حسابداری مالی است، به تهیه گزارش های مالی است که ارائه اطلاعات در مورد عملکرد یک شرکت را به اشخاص خارجی از جمله سرمایه گذاران، بستانکاران، و مقامات مالیاتی است. تضاد حسابداری مدیریت با حسابداری مالی که در حسابداری مدیریتی برای تصمیم گیری داخلی می کند و به دنبال هر گونه قوانین ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: مدیریت

«سازماندهی و طراحی نیروی فروشی» مدیر فروش بایستی توجه و تمرکز خود را بصورت قابل ملاحظه ای روی نیروی فروش قرار دهد. مدلی که برای سازماندهی یک نیروی فروش دچار تغییر و تحول و پیشرفت می شود، از یک مدل عمومی تبدیل به یک مدل خاص و ویژه می شود و از یک مدل استراتژیک به یک مدل تاکتیکی و از یک مدل در مقیاس بزرگ تبدیل به مدلی برای جزئیات سیستم می شود. چهارچوب و قالب تصمیم و اقدام اولیه این ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: اقتصاد

مزایا و محاسن استفاده از روش مالیات بر ارزش افزوده عبارتند از: 1. ساختار اقتصادی کشور را تصحیح می‌کند. 2. شفافیت اطلاعات را الزامی می‌کند. 3. انضباط مالی را الزامی می‌کند. 4. وقتی مردم مالیات می‌دهند، مطالباتشان از دولت را حس می‌کنند و توقع از دولت زیاد می‌شود و دولت هم باید پاسخگو باشد. • اما عیب‌هایی هم دارد، بار نخست که این روش اجرا می‌شود، یک اثر افزایشی روی قیمت‌دارد، ولی ...

تعداد صفحه: ۱۰ دسته بندی: مدیریت

نقش فرهنگ در بازار یابی مقدمه یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در کسب و کار، تبلیغات است. موفقیت یا عدم شکست بسیاری از سازمانها و شرکتها نیز در گرو فعالیتهای تبلیغاتی آنهاست. تبلیغ، راهی برای رساندن پیام به مخاطبان مورد نظر تعریف شده است. اما سوالی که مطرح می‌شود این است که چگونه باید تبلیغ کنیم تا به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنیم؟ برای اینکه تبلیغ از کارایی و اثربخشی لازم برخوردار ...

تعداد صفحه: ۴۶ دسته بندی: حسابداری

موضوع: حسابرسی عملکرد مدیریت مالیاتی در سالیان اخیر مباحثی نظیر حسابرسی عملکرد مدیریت مالیاتی و عملکرد حسابرسی رشته‌های مدیریت و حسابداری و همچنین مدیران عالی کشورها را به خود جلب نموده است. حسابرسی عملکرد مدیریت مالیاتی: نوع جدیدی از حسابرسی است که پشتوانه طولانی کارهای آکادمیک نداشته و برای یافتن نشانه‌های چگونگی به وجود آمدن آن تنها می‌توان تا چند دهه قبل مراجعه و اجرای آن ...

تعداد صفحه: ۵۰ دسته بندی: اقتصاد

بانک سپه در آغاز سال 1304 شمسی که هنوز آرامش در سراسر کشور و فعالیتهای عمومی در شئون مختلف اجتماعی محسوس نشده بود و تاثیر شگرف عوامل اقتصادی و بازرگانی در حیات سیاسی مملکت نمودی نداشت. اولین بانک ایرانی با سرمایه 3,883,950 ریال در محلی محدود – چند باب مغازه – تاسیس شد و در 24 اسفند همان سال اولین شعبه بانک سپه در شهر رشت افتتاح گردید. و اکنون بانک سپه با نزدیک به 80 سال (بیش از ...

تعداد صفحه: ۲۵ دسته بندی: حسابداری

موضوع: حسابرسی مالیاتی حسابرسی عملکرد مدیریت مالیاتی در سالیان اخیر مباحثی نظیر حسابرسی عملکرد مدیریت مالیاتی و عملکرد حسابرسی رشته‌های مدیریت و حسابداری و همچنین مدیران عالی کشورها را به خود جلب نموده است. حسابرسی عملکرد مدیریت مالیاتی: نوع جدیدی از حسابرسی است که پشتوانه طولانی کارهای آکادمیک نداشته و برای یافتن نشانه‌های چگونگی به وجود آمدن آن تنها می‌توان تا چند دهه قبل ...

تعداد صفحه: ۲۲ دسته بندی: اقتصاد

بیمه‌خرد عرصه‌ای جدید برای فعالیت بیمه‌گران عبدا... آستین مقدمه «بیمه» واژه‌ای است که در جوامع مختلف در طی زمان از گذشته‌های دور تاکنون به معانی متفاوتی به‌کار رفته است. امروزه «بیمه» مفهومی است بسیار وسیع و گسترده که هر روز با گسترش پیشرفت و توسعه اقتصادی و اجتماعی بشر‌، بر گستردگی آن افزوده می‌شود. بسیاری از صاحبنظران امروزی بیمه را «مکانیزم انتقال ریسک» می‌دانند و به دو دسته ...

تعداد صفحه: ۶ دسته بندی: مدیریت

بانک داری دولتی در ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ 17/8/58 شورای انقلاب به منظور حفظ سرمایه های ملّی به کار انداختن چرخهای تولیدی کشور و تضمین پس درها و پس اندازها مردم در بانکها. بانکهای کشور را ملی اعلام کرد و پس به جهت کنترل و نظارت دقیق تر بر سیستم بانکی و اجرایی صحیح سیاست های پولی و اعتباری برخی از بانکها در یکدیگر ادغام گردیدند بانک تجارت به موجب لایحه قانونی ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: مدیریت

سیستم های اتوماسیون اداری چکیده امروزه سیستم های اداری، سیستم های جهانی هستند که وظیفه اصلی آنها ایجاد ارتباط و بهبود ارتباطات است. ارتباطات از لحاظ اطلاعات تجاری از اهمیت بسزایی برخوردار است و رمز بقای سازمانها و تداوم فعالیتهای آنها مجهز شدن این سازمانها به ابزارهای رقابتی عصر اطلاعات ارتباطات؛ یعنی سیستم های اطلاعاتی و فناوری اطلاعات است. در این میان از دهه 1960 که جنبه های ...

تعداد صفحه: ۱۹ دسته بندی: مدیریت

مدیریت منابع و طبقه بندی مشاغل کارائی واثر بخشی هر سازمان منوط به مدیریت وکاربرد صحیح وموثر فنون وروشهای مدیریت منابع انسانی است. - مدیر موفق کسی است که افراد را به تشریک مساعی و همکاری با خود در پیشبرد اهداف سازمان وا می دارد. - چون عامل انسانی تنها وسیله موثروپرازش درامرتولید محسوب می شودرسیدگی وحل وفصل مسایل مربوط به آن جزء لاینفک وظایف هرمدیروسرپرست درسازمان می باشد. تعریف ...

تعداد صفحه: ۲۷ دسته بندی: مدیریت

چکیده محیط کسب و کار کنونی، محیط تغییر و دگرگونیهای سریع است. این تغییرات باعث شده است که صاحبنظران در دهه های اخیر، بحثهای گسترده ای را در زمینه ضرورت توجه به عوامل محیطی در مطالعه سازمانها مطرح کنند. منظور از عوامل محیطی مجموعه ای از ویژگیهای قابل اندازه گیری محیطی است که به طور مستقیم یا غیر مستقیم توسط سازمان ادراک می شوند و بر عملیات آن موثر هستند. صرفنظر از تعاریف مختلف از ...

تعداد صفحه: ۲۲ دسته بندی: مدیریت

تعاریف روابط کار: _ استراتژی هایی برای مدیریت روابط سازمان و کارکنانش. (بنت،1997) _سیستمی از مقررات ، عملیات و توافقات صورت گرفته با استفاده از چانه زنی دست جمعی برای اجتناب یا حل تضادهای سازمانی بین کارفرما و مستخدم . _بر طبق تعریف سازمان بین المللی کار(ILO )روابط کار موضوعی است که هم با روابط بین دولت و کارفرمایان و مستخدمین(یا اتحادیه های کارگری)وهم با روابط بین سازمانهای ...

تعداد صفحه: ۲۶ دسته بندی: اقتصاد

مذاکره تجاری این دوره سعی بر آن دارد تا درک شما را در ارتباط با اصول، استراتژی، و تاکتیک های یک مذاکره موثر و همچنین مدیریت ارتباط حرفه ای را افزایش و بهبود بخشد. متد تدریس این دوره شامل listening, Speaking, خواندن، بحث آزاد و Case Study و شبیه سازی مذاکرات می باشد. ما استراژی های موثر و غیر موثر را مورد مطالعه قرار می دهیم . برای مثال یک مذاکره ناموفق را بررسی می کنیم و دلایل ...

تعداد صفحه: ۱۴ دسته بندی: مدیریت

تبلیغات و تعریف آن : تبلیغات یک فرایند است و نه یک رسانه با حقوق خاص خودش، اگر چه که تبلیغات به شکل های گوناگون رسانه ای برای ارتباط برقرار کردن بکار می رود. تبلیغات در ساده ترین شکل آن، روشی است که فروشنده یا صاحب کارخانه یک محصول، با مشتری و مصرف کننده از طریق یک رسانه یا رسانه های زیادی ارتباط برقرار می کنند. این امر می تواند به سادگی یک تابلو ((فروشی)) باشد که در تابلوی ...

تعداد صفحه: ۱۴ دسته بندی: مدیریت

تعریف تبلیغات: تبلیغات یک فرایند است و نه یک رسانه با حقوق خاص خودش، اگر چه که تبلیغات به شکل های گوناگون رسانه ای برای ارتباط برقرار کردن بکار می رود. تبلیغات در ساده ترین شکل آن، روشی است که فروشنده یا صاحب کارخانه یک محصول، با مشتری و مصرف کننده از طریق یک رسانه یا رسانه های زیادی ارتباط برقرار می کنند. این امر می تواند به سادگی یک تابلو ((فروشی)) باشد که در تابلوی اعلانات یک ...

تعداد صفحه: ۹ دسته بندی: مدیریت

مقدمه هدف تمام شرکتهای انتفاعی، افزایش فروش سودآور از طریق ارضای نیازها و خواسته های بازار و مصرف کنندگان در بلندمدت است. مدیریت فروش در رسیدن به این هدف نقش مهمی را در مجموعه فعالیتهای بازاریابی ایفا می کند. فروشندگان امروز بیش از گذشته قدرتی پویا در دنیای تجارت محسوب می شوند و تلاشهای آنها اثر مستقیم بر فعالیتهای متنوع و مختلف شرکت دارد.آنها محصولات شرکت را به مشتریان معرفی می ...

تعداد صفحه: ۱۷ دسته بندی: مدیریت

بیمه‌خرد عرصه‌ای جدید برای فعالیت بیمه‌گران مقدمه «بیمه» واژه‌ای است که در جوامع مختلف در طی زمان از گذشته‌های دور تاکنون به معانی متفاوتی به‌کار رفته است. امروزه «بیمه» مفهومی است بسیار وسیع و گسترده که هر روز با گسترش پیشرفت و توسعه اقتصادی و اجتماعی بشر‌، بر گستردگی آن افزوده می‌شود. بسیاری از صاحبنظران امروزی بیمه را «مکانیزم انتقال ریسک» می‌دانند و به دو دسته بیمه‌های ...

تعداد صفحه: ۱۰ دسته بندی: مدیریت

تبلیغات در عرصه بازار تعریف تبلیغات: تبلیغات یک فرایند است و نه یک رسانه با حقوق خاص خودش، اگر چه که تبلیغات به شکل های گوناگون رسانه ای برای ارتباط برقرار کردن بکار می رود. تبلیغات در ساده ترین شکل آن، روشی است که فروشنده یا صاحب کارخانه یک محصول، با مشتری و مصرف کننده از طریق یک رسانه یا رسانه های زیادی ارتباط برقرار می کنند. این امر می تواند به سادگی یک تابلو ((فروشی)) باشد ...

تعداد صفحه: ۱۲ دسته بندی: مدیریت

تعریف تبلیغات: تبلیغات یک فرایند است و نه یک رسانه با حقوق خاص خودش، اگر چه که تبلیغات به شکل های گوناگون رسانه ای برای ارتباط برقرار کردن بکار می رود. تبلیغات در ساده ترین شکل آن، روشی است که فروشنده یا صاحب کارخانه یک محصول، با مشتری و مصرف کننده از طریق یک رسانه یا رسانه های زیادی ارتباط برقرار می کنند. این امر می تواند به سادگی یک تابلو ((فروشی)) باشد که در تابلوی اعلانات یک ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: مدیریت

تعریف تبلیغات: تبلیغات یک فرایند است و نه یک رسانه با حقوق خاص خودش، اگر چه که تبلیغات به شکل های گوناگون رسانه ای برای ارتباط برقرار کردن بکار می رود. تبلیغات در ساده ترین شکل آن، روشی است که فروشنده یا صاحب کارخانه یک محصول، با مشتری و مصرف کننده از طریق یک رسانه یا رسانه های زیادی ارتباط برقرار می کنند. این امر می تواند به سادگی یک تابلو ((فروشی)) باشد که در تابلوی اعلانات یک ...

تعداد صفحه: ۱۳ دسته بندی: مدیریت

تبلیغات تجاری در اینترنت تعریف تبلیغات: تبلیغات یک فرایند است و نه یک رسانه با حقوق خاص خودش، اگر چه که تبلیغات به شکل های گوناگون رسانه ای برای ارتباط برقرار کردن بکار می رود. تبلیغات در ساده ترین شکل آن، روشی است که فروشنده یا صاحب کارخانه یک محصول، با مشتری و مصرف کننده از طریق یک رسانه یا رسانه های زیادی ارتباط برقرار می کنند. این امر می تواند به سادگی یک تابلو ((فروشی)) ...

تعداد صفحه: ۱۲ دسته بندی: اقتصاد

نعمتی که سپاسگزاری نشود، مانند گناهی است که آمرزیده نشود. «امام جواد (ع)» یکی از زمینه های حرکت اقتصاد متکی به نفت به اقتصاد غیر نفتی، تغییر ساختار اقتصادی کشور است و برای چنین تغییری، نگرشی یکپارچه در ابعاد اقتصادی، اجتماعی، حقوقی و مدیریتی ضروری به نظر می رسد تا با شناخت عمیق امکانات و ظرفیت های کشور از یک سو و شناخت تجربیات جهان در مورد شیوه های تنوع بخشی اقتصادی و روابط بین ...

تعداد صفحه: ۱۶ دسته بندی: مدیریت

بهره وری چیست؟ بهره وری مفهومی است که برای نشان دادن نسبت برون داد بر درون داد یکفرد، واحد و سازمان بکار گرفته می شود. داده/ستانده = بهره وری به منظور کنترل تورم، رشد اقتصادی ، صرفه جوئی در استفاده از منابعکمیاب، افزایش قدرت رقابت بیش از پیش به بهره وری اهمیت داده میشود. - شاخص های بهره وری کدامند و چه ویژگیهایی دارند؟ شاخصهای بهره وری را می توان به دو بخش کلی تقسیم کرد: ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: اقتصاد

راهنمای رفع سوءاثر از سوابق چک های برگشتی اشخاص بانک مرکزی در بخشنامه ای «راهنمای رفع سو»اثر از سوابق چک های برگشتی اشخاص» را اعلام کرد. به گزارش ایسنا روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: بر اساس بخشنامه های بانک مرکزی رفع سو» اثر از چک های برگشتی اشخاص و مشمول شدن نسبت به بخشنامه 11 خرداد 1382 در زمینه مرور زمان به صورت های زیر امکان پذیر است: 1 - تامین موجودی ...

تعداد صفحه: ۱۳ دسته بندی: روانشناسی

آبراهام هرزبرگ روانشناسی بود که مکتب روانشناسی انسانی را بنا نهاد . موضوع مطالعه اصلی او انگیزش انسان بود . امروزه همگان او را بخاطر (( سلسله مراتب نیاز ها )) می شناسند که به توضیح انگیزش و رفتار انسانها در نتیجه مجموعه نیازهای متفاوت می پردازد. البته عقاید هرزبرگ به راحتی توسط روانشناسان بعد از او پذیرفته نشد ، بلکه توسط تئوریسین های بزرگی مانند رنسیس لیکرت ، فردریک هرزبرگ و ...

تعداد صفحه: ۱۰ دسته بندی: مدیریت

مقدمه تسلط بر زمان یکی از آرزوهای دیرینه آدمی بوده است. ماشین زمان اثر اچ.جی.ولز یا دور دنیا در هشتاد روز اثر ژول ورن، حکایت از این آرزو و میل مفرط انسان برای تسلط بر این عنصر مهم زندگی و آنچه نحوه استفاده از آن توسط افراد مختلف وجه تمایز موفق از ناموفق است، دارد. در محدوده کره زمین، جایی که به دلیل راحتی کاربرد، عملاً در زندگی خود به جای فیزیک نسبیت، از فیزیک نیوتنی استفاده می ...

تعداد صفحه: ۱۲ دسته بندی: مدیریت

مجموعه ای از اجزاست که به هم وابسته اند و هدف مشترکی را دنبال می کنند فعالیت های اصلی: 1- لجستیک درون داد: تعریف: کلیه فعالیتهایی که در سازمان انجام می گیرد تا ورود و مواد اولیه به ابتدای فرآیند تولیدبرآورده می شود. یا هر آنچه موضوع سیستم قرار می گیرد یا ماده ای که روی آن سیستم عملیات می کند. که بانک به عنوان یک سازمان فاقد این فعالیت ها است. 2- تولید عملیات تعریف :کلیه ...

تعداد صفحه: ۱۱ دسته بندی: علوم آموزشی و مشاوره تحصیلی

* معرفی آموزش الکترونیکی E-learning با ورود کامپیوتر به زندگی انسانها و به موازات آن گسترش شبکه اینترنت، بسیاری از تعاریف و خدمات اجتماعی تغییر یافته و یا به سمت تحول بنیادی در حرکت است، و هر روزه تاثیرات این دگرگونی ها در زندگی روزمره ما بیشتر نمایان می گردد. این جهان مجازی،که پدیده هزاره سوم تمدن بشری است ، در ابتدای راه خود دستاوردهای کم نظیری برای جوامع امروزی به ارمغان ...

تعداد صفحه: ۱۷ دسته بندی: مدیریت

چکیده سازمان یک نهاد اجتماعی است که مبتنی بر هدف بوده و دارای سیستم های فعال و هماهنگ است و با محیط خارجی ارتباط دارد. در گذشته، هنگامی که محیط نسبتاً باثبات بود، بیشتر سازمانها برای بهره برداری از فرصتهای پیش آمده به تغییرات تدریجی و اندک اکتفا می کردند. ولی با گذشت زمان، در سراسر دنیا سازمانها دریافته اند که فقط تغییرات تدریجی راهگشای مشکلات کنونی سازمانها نیست و گاهی برای ...

تعداد صفحه: ۱۷ دسته بندی: مدیریت

بیمه‌خرد عرصه‌ای جدید برای فعالیت بیمه‌گران مقدمه «بیمه» واژه‌ای است که در جوامع مختلف در طی زمان از گذشته‌های دور تاکنون به معانی متفاوتی به‌کار رفته است. امروزه «بیمه» مفهومی است بسیار وسیع و گسترده که هر روز با گسترش پیشرفت و توسعه اقتصادی و اجتماعی بشر‌، بر گستردگی آن افزوده می‌شود. بسیاری از صاحبنظران امروزی بیمه را «مکانیزم انتقال ریسک» می‌دانند و به دو دسته بیمه‌های ...

تعداد صفحه: ۶۶ دسته بندی: مهندسی الکترونیک

مقدمه در هر یک سه قرن گذشته فناوری خاصی رونق داشته است. قرن هیجدهم زمان توسعه سیستم های مکانیکی بزرگ به همراه انقلاب صنعتی بود.قرن نوزدهم عصرموتور بخار بود. قرن بیستم زمان جمع آوری،پردازش و توزیع اطلاعات بود در بین سایر پیشرفت ها، شاهد نصب شبکه های جهانی تلفن، اختراع رادیووتلویزیون،تولید و رشد بی سابقه صنعت کامپیوتر و پرتاب ماهواره های ارتباطی بوده ایم. با پیشرفت فناوری، این ...

تعداد صفحه: ۱۹ دسته بندی: مدیریت

در زمینه ساماندهی علوم و تبدیل کردن کشور به مرجع علوم در کشورهای اسلامی و رفع انحصار کشورهای غربی در این زمینه ، اقدامات گسترده‌ای ازسوی وزارت علوم صورت گرفته است. بودجه قرآنی و فعالیت‌های مذهبی اختصاصی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در یک سال و نیم فعالیت دولت نهم به ‪ ۱۰برابر میزان قبل رسیده و در برخی استان‌ها از ‪ ۱۶۰میلیون ریال در سال گذشته به بیش از یک میلیارد ریال در سال ...

تعداد صفحه: ۴ دسته بندی: علوم آموزشی و مشاوره تحصیلی

چالش های پیش روی آموزش و پرورش مدیریت ، شغلی سخت و طاقت فرسا است برای اینکه مدیران بایستی با منابع محدود و امکانات کم به انتظارات مشتریان پاسخ دهند . ماهیت قرن 21 ایجاب می کند که مشتریان انتظارات رو به تزاید داشته باشند چون قرن 21 به قرن انفجار دانش و اطلاعات مشهور است . اطلاعات اینترنت در هر 6 ساعت 2 برابر می شود . بیش از 3 هزار شبکه تلویزیونی ماهواره یی به امر اطلاع رسانی ...

تعداد صفحه: ۳۰ دسته بندی: مهندسی کامپیوتر

چکیده: تحقیقات زیادی برای اندازه‌گیری میزان توسعه دولت الکترونیکی در کشورها توسط محققین مختلف و سازمانهای ذیربط از جمله سازمان ملل انجام گرفته است. در بررسی انجام‌شده توسط سازمان ملل [1] براساس سه معیار حضور اینترنت (Internet Presence)، بسترهای تکنولوژی اطلاعات (IT Infrastructure) و سرمایه‌های انسانی (Human Capital)، کشورهای جهان از لحاظ وضعیت دولت الکترونیکی رده‌بندی شده‌اند. ...

تعداد صفحه: ۴۳ دسته بندی: مهندسی کامپیوتر

‌تجارت‌ الکترونیک‌ واژه‌ای‌ است‌ که‌ امروزه‌ در مقالات‌ و ادبیات‌ بازرگانی‌ و تجارت‌ و رسانه‌های‌ عمومی‌ بسیار به‌ گوش‌ می‌رسد. این‌ پدیده‌ نوین‌ هم‌ به‌ علت‌ نوپابودن‌ و هم‌ به‌ علت‌ کاربردها و زمینه‌های‌ بسیار متنوع‌ فعالیت، نزد مراجع‌ گوناگون‌ تعاریف‌ مختلفی‌ دارد. همچنین‌ تجارت‌ الکترونیک‌ پدیده‌ای‌ چندرشته‌ای‌ است‌ که‌ ازطرفی‌ با پیشرفته‌ترین‌ مفاهیم‌ فناوری‌ اطلاعات‌ و ...

تعداد صفحه: ۱۴ دسته بندی: مهندسی فناوری اطلاعات IT

مقدمه یکی از سازمانهای که مردم جامعه ما حتما با آن آشنایی دلرند بانک ها هستند و شما کمتر فردی را می یابید که با نام بانک آشنایی نداشته باشد . اغلب ما طی ما جهت دریافت حقوق پرداخت قبوض مختلف آب برق گاز تلفن دریافت چک واریز وجوهی به انواع حسابهای شخصی و یا دولتی پرداخت اقساط و.. به بامکها مراجعه داریم و اکثر مواقع به ویزه در روزهای پایانی ماه در شعبی خاص با صفهای طویل مشتریان ...

تعداد صفحه: ۲۰ دسته بندی: مهندسی کامپیوتر

الفبای تجارت الکترونیکی - مزایا و مدل های تجارت الکترونیک قدمت تجارت الکترونیکی یا ecommerce به قبل از پیدایش شکل کنونی اینترنت برمی‌گردد، اما به علت هزینه‌های سنگین این شیوه از تجارت، امکان استفاده از آن تا چند سال گذشته فقط در اختیار شرکت‌های بزرگ تجاری و مؤسسات اقتصادی مانند بانک‌ها و دولت‌ها بوده است. قدمت تجارت الکترونیکی یا ecommerce به قبل از پیدایش شکل کنونی اینترنت ...

تعداد صفحه: ۵ دسته بندی: تحقیق و مقاله رایگان

رشد مشاغل درمحدوده صنعت ورزش نتیجه مستقیم همه کس پسند شدن بیشتر ورزش هاست . همگام با ترقی ناگهان ورزش های عمده د رآمریکای شمالی ، مشاغل با رابطه مستقیم نیز ناگهان با آنها ترقی می کنند . به اقلام های زیر توجه کنید . اقلام پوشاک با نمادهای تیمی 60 درصد از فروش مجاز کالا های ورزشی را تشکیل می دهد و 45 % از آمریکاییان دست کم یک فقره ازاین اقلام را خریداری کرده اند . در سال 1995 ...

تعداد صفحه: ۱۲۹ دسته بندی: تربیت بدنی

مقدمه: چرا ماساژ؟ ماساژ برای خانواده و دوستان شما، مادر بزرگها، کودکان و برای تمام کسانی است که دوستشان دارید. ماساژ از لحاظ جسمی برای کمک به اشخاص و مراقبت از آنها و به طور کلی برای تمام افرادی است که احساس می کنید می توانید با آنها در عمل مراقبت جسمی شریک شوید. ویژگی خاص ماساژ، در برقراری ارتباط بدون کلامی است که در ذات خود، عملی غیرعادی نیست. برای مثال، ما اغلب سعی می کنیم ...

تعداد صفحه: ۱۹ دسته بندی: گردشگری و توریسم

امروزه صنعت جهانگردی با رشد روزافزون خود به یکی از صنایع پردرآمد در بازار جهانی بدل گشته است. روزانه بیش از ۵ میلیون مسافر عادی در سراسر جهان به پرواز در می آیند که سهم عمده ای از ایشان جهانگردان هستند. در عین حال تهیه مقدمات یک سفر توریستی بسیار ساده شده است بطور مثال یک انگلیسی که میخواهد تعطیلات خود را در آفریقا بگذراند، می تواند از طریق اینترنت هتلی را در نیجریه رزرو نماید و ...

تعداد صفحه: ۳۵ دسته بندی: مهندسی الکترونیک

سوئیچر دوربین جدید پیشرواجرای سیستمهای پیشرفته حفاظتی تلویزیونی (مداربسته)وارسال تصاویرودیتا ازطریق فیبرنوری – کابلهای فلزی – بصورت بی سیم وشبکه کامپیوتر و اینترنتی درایران باسابقه فعالیت اجرای پروژه های سیستمهای مراقبتیبادانش فنی روزجهان درمراکزمهم صنعتی وتجاری واجتماعی وامنیتی وحساس کشور, خدماتپیشرفته تخصصی خودراطبق آخرین استانداردهای جهانی وبااستفاده ازپیشرفته ترینتکنولوژی ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: مدیریت

آشنایی با دلایل عدم استفاده از بیمه عمر در ایران موانع و راهکار های توسعه بیمه های عمر در کشور فایده اصلی بیمه ، دادن اطمینان به افراد در جهت مقابله با خطرات احتمالی است که در قاموس بیمه به آن ریسک اطلاق می گردد . فارغ از نوع بیمه می توان گفت بیمه علاوه بر ایجاد محیطی امن برای فعالیت های اقتصادی ، باعث ایجاد اطمینان برای کار و تولید و سرمایه گذاری و بطور کلی ایجاد فضای امن و ...

تعداد صفحه: ۲۲ دسته بندی: مدیریت

اشاره موضوع محیط کار در سازمانها یا مراکز تولیدی و صنعتی از موضوعات مهمی است که پیوسته در نشست ها و مقالات مطرح و بر اهمیت وچگونگی ایجاد محیطی مناسب و کارا برای نیرو های انسانی تاکید می شود؛ می دانیم که یک محیط خوب، می تواند بر رشد ارزشهای پرسنل، افزایش توان و بهره وری آنان اثرگذار باشد به همین دلیل علم مدیریت انسانی یا ارگونومی برای رهبران و مدیران سازمانهای بزرگ از اهمیت ...

تعداد صفحه: ۲۲ دسته بندی: حقوق و فقه

مقدمه : نزدیک به هفده سال از تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا واجرای سیستم بانکی مبتنی بر آن می گذرد .هدف قانون گذار از طراحی سیستم مزبور طرد از شبکه بانکی کشور بوده است .آیا این آرمان مقدس عملی شده است ؟پاسخ طراحان ومجریان نظام بانکداری در کشور به این سوال مثبت است .اما متاسفانه امروزه تصور بسیاری از مردم این است که فعالیت بانکها بطور عمده ربوی می باشد و تنها اسم و عنوان قالب ...

تعداد صفحه: ۱۹ دسته بندی: حقوق و فقه

بسمه تعالی وزارت امور اقتصادی و دارایی سازمان برنامه و بودجه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران هیأت وزیران در جلسه مورخ 21 / 5 / 1377 درچهارچوب سیاستهای مصوب طرح ساماندهی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران تصویب نمود . دستگاه یا دستگاههای مسئول هریک از بندهای زیر مکلفند حسب مورد، نسبت به اجرا ، تهّیه گزارشّ تهّیه و ابلاغ دستورالعمل و در صورت لزوم پیشنهاد لایحه با مقررات لازم به صورتی که ...

تعداد صفحه: ۴۹ دسته بندی: حقوق و فقه

مقدمه1 پیشرفت و توسعه جوامع صنعتی و تخصصی شدن تولید نیاز و انسان به استفاده از تکنولوژی و دستاوردهای تمدن از سوی دیگر عدم پیشرفت یکسان و هماهنگ جوامع بشری و نیاز جوامع اخیر به استفاده از نتایج علوم و فنون و مواد خام اولیه معدنی جهت کشورهای صنعتی، کشورهای را، در جامعه بین الملل نیازمند یکدیگر می‌سازد و بیع تجارت بین الملل به عنوان ضرورت در رابطه بین الملل مطرح می گردد. اما از سوی ...

ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت